SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat is nogal watquote:Op maandag 22 juli 2013 22:40 schreef Chase_Utley het volgende:
Litmanen, hij moet 75% van het gemiddelde Eredivisie loon krijgen.
Moet, moet, moetquote:Op maandag 22 juli 2013 22:40 schreef Chase_Utley het volgende:
Litmanen, hij moet 75% van het gemiddelde Eredivisie loon krijgen.
Ja, moet ja. Mag natuurlijk wel hoger als een club dat wil.quote:
Je moet poepen en plassen. De rest is een keuze.quote:
quote:Op maandag 22 juli 2013 22:45 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je moet poepen en plassen. De rest is een keuze.
quote:Op maandag 22 juli 2013 22:45 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je moet poepen en plassen. De rest is een keuze.
Nee, die verdient meer omdat hij ouder dan 20 was toen hij het contract tekende. Die krijgt minimaal 450.000. Maar ik denk dat je daar toch al gauw aan zit als selectiespeler bij Ajax.quote:Op maandag 22 juli 2013 22:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Serero verdiend dus ook zoiets te triest voor woorden eigenlijk
was geen jeugdspeler toen die kwamquote:Op maandag 22 juli 2013 22:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Serero verdiend dus ook zoiets te triest voor woorden eigenlijk
Schaal 1, 2 en 3 is het nog altijd volgens mij ja.quote:Op maandag 22 juli 2013 22:47 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nee, die verdient meer omdat hij ouder dan 20 was toen hij het contract tekende. Die krijgt minimaal 450.000. Maar ik denk dat je daar toch al gauw aan zit als selectiespeler bij Ajax.
Je maakt mijn beeld op Serero er niet beter opquote:Op maandag 22 juli 2013 22:47 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nee, die verdient meer omdat hij ouder dan 20 was toen hij het contract tekende. Die krijgt minimaal 450.000. Maar ik denk dat je daar toch al gauw aan zit als selectiespeler bij Ajax.
Hij is geen grootverdiener hoor voor Ajax begrippen.quote:Op maandag 22 juli 2013 22:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je maakt mijn beeld op Serero er niet beter op
Fischer verdiende in Jong Ajax ook al 4 ton dacht ikquote:Op maandag 22 juli 2013 22:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je maakt mijn beeld op Serero er niet beter op
Geld kun je beter in je zak houden ipv aan Serero gegevenquote:Op maandag 22 juli 2013 22:49 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Hij is geen grootverdiener hoor voor Ajax begrippen.
Verschil is dat Fischer kan foebelen en Serero nietquote:Op maandag 22 juli 2013 22:49 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Fischer verdiende in Jong Ajax ook al 4 ton dacht ik
Nooit man.quote:Op maandag 22 juli 2013 22:49 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Fischer verdiende in Jong Ajax ook al 4 ton dacht ik
Dar geldt ook bij Lukoki, Boerrigter, Enoh.quote:Op maandag 22 juli 2013 22:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Geld kun je beter in je zak houden ipv aan Serero gegeven
[..]
Zo zijn er nog wel meer. Boerrigter bijvoorbeeld.quote:Op maandag 22 juli 2013 22:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Geld kun je beter in je zak houden ipv aan Serero gegeven
Jupquote:Op maandag 22 juli 2013 22:52 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dar geldt ook bij Lukoki, Boerrigter, Enoh.
Die sowiesoquote:Op maandag 22 juli 2013 22:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zo zijn er nog wel meer. Boerrigter bijvoorbeeld.
Incident.quote:Op maandag 22 juli 2013 22:56 schreef 16meter het volgende:
Zo opzienbarend is dat niet. Maar geeft weinig vertrouwen met het oog op de Jupiler League.
Dat is niet bestquote:Op maandag 22 juli 2013 22:59 schreef j0rdiiii het volgende:
Opstelling Jong Ajax: Leeuwenburgh; Martina, Nieuwpoort, Sporkslede, Kuipers; Bazoer, Enoh, De Kamps; De Sa, Höner, Lazic
Kut opstelling speelde ze mee.
Tete en Gravenberch op EK O19, zullen wel een basisplaats krijgen denk ik.quote:
quote:Olympiakos wil Enoh
Ajax heeft Eyong Enoh toestemming gegeven om de onderhandelingen over een meerjarig contract te openen bij de Griekse kampioen Olympiakos Piraeus.
De Griekse topclub ziet in de middenvelder uit Kameroen, die het afgelopen seizoen was verhuurd aan het Fulham van Martin Jol, een grote versterking voor het elftal dat gaat deelnemen aan de Champions League. Enoh was voor Jol en Fulham onbetaalbaar, maar de Grieken denken Enoh wel te kunnen binnenhalen.
Bij Ajax heeft Enoh nog een contract tot de zomer van 2015, maar hij mag van trainer Frank de Boer vertrekken.Enoh, voor wie geen plek meer is in de selectie, kwam in 2008 via Cape Town in Zuid-Afrika naar Amsterdam. Olympiakos heeft zich al gemeld bij de leiding van Ajax.
Bron: Telegraaf
Precies. Er komen nog een man of zes bij? En dat zijn allemaal goede spelers, want anders mochten ze niet mee met de A-selectie.quote:Op maandag 22 juli 2013 23:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Tete en Gravenberch op EK O19, zullen wel een basisplaats krijgen denk ik.
Meleg ook en dan heb je nog de afvallers die niet in de selectie van 18 man komen.
eriksen is een spelerquote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:25 schreef Amoeba het volgende:
Ik hoorde iets over Eriksen en Liverpool en 21 met 6 nullen?
Volgens zo'n vaag kutkrantje ja..quote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:25 schreef Amoeba het volgende:
Ik hoorde iets over Eriksen en Liverpool en 21 met 6 nullen?
Cojfers?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
eriksen is een speler
Liverpool is een club
21 is zijn leeftijd
De nullen staan voor zijn cojfers dit seizoen
Sinds hij niet meer speelt kijk ik toch wat relaxter, verder niets tegen die jongen, de juiste mentaliteit en instelling, helaas niet genoeg kwaliteit.quote:
Wel genoeg kwaliteit maar te impulsief op zijn tijd.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Sinds hij niet meer speelt kijk ik toch wat relaxter, verder niets tegen die jongen, de juiste mentaliteit en instelling, helaas niet genoeg kwaliteit.
"Supporters boycotten supportersgroepen" welquote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:42 schreef JanCees het volgende:
"Supportersgroepen Ajax boycotten Open Dag"
Al voorbij gekomen?
Is toch meer voor kinderen zo'n Open Dag. Toekomstige supporters werven.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:42 schreef JanCees het volgende:
Al voorbij gekomen?
belachelijk ookquote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:42 schreef JanCees het volgende:
Al voorbij gekomen?
Voor op de bank?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:16 schreef wieisboos het volgende:
[..]
PSV had hem ook wel kunnen gebruiken
Dat is Pürrel Fränkel ookquote:
Ja best welquote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb jij Willems ooit iets goed zien doen met een bal dan?
Johan Cruijff Schaal vergeten?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb jij Willems ooit iets goed zien doen met een bal dan?
Deze vrouwquote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:59 schreef GarryKasparov het volgende:
De grootste fout die Ajax heeft gemaakt is om Zlatan en Suarez te verkopen. Dat was een leuk spitsenduo geweest, nu zitten ze met de gebakken peren.
En de Meer verruilen voor een stadion dat ze mogen huren was ook niet erg handig.
Groet,
Garry.
Prima club voor spelers die niet goed genoeg zijn voor Ajax.quote:
kloptquote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:59 schreef GarryKasparov het volgende:
De grootste fout die Ajax heeft gemaakt is om Zlatan en Suarez te verkopen. Dat was een leuk spitsenduo geweest, nu zitten ze met de gebakken peren.
En de Meer verruilen voor een stadion dat ze mogen huren was ook niet erg handig.
Groet,
Garry.
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
eriksen is een speler
Liverpool is een club
21 is zijn leeftijd
De nullen staan voor zijn cojfers dit seizoen
Ja echt dom inderdaad.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:59 schreef GarryKasparov het volgende:
Groet,
Garry.
Was wel een bazenactie. Daarna ging het bergafwaarts met Willems.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:54 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Oh? Hier kwam anders een goal uit.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |