SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gameplay/Trailers:
Meer informatie:
http://www.rockstargames.com/V
http://www.gtav.net/
Poll: Welke edition van GTAV ga je halen?
• Standaard (49.99)
• Special (69.99)
• Collectors (109.99)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De verschillende editions:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Je favoriete Grand Theft Auto V protagonist?
• Michael
• Franklin
• Trevor
Tussenstand:
Hoeveel dagen nog??
GTA V Countdown!
[ Bericht 32% gewijzigd door SoldMayor op 22-07-2013 20:52:33 ]
Gewoon de collectors!!quote:Op maandag 22 juli 2013 20:56 schreef Ties02 het volgende:
Ik heb m'n normale geannuleerd
Weet nog niet welke ik nu ga bestellen
En voor welke console
Special :quote:
ik denk ook dat ik mijn normale versie ga annulerenquote:Op maandag 22 juli 2013 20:56 schreef Ties02 het volgende:
Ik heb m'n normale geannuleerd
Weet nog niet welke ik nu ga bestellen
En voor welke console
Weet je hoeveel #SWAG dat is als met zo'n petje de club binnen komt?quote:Op maandag 22 juli 2013 21:12 schreef Strani het volgende:
Gewoon de standaard hier. Ik wil het spel spelen, niet met een petje rondlopen. En hoe het doosje eruit ziet maakt me ook weinig uit.
quote:Op maandag 22 juli 2013 21:13 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Weet je hoeveel #SWAG dat is als met zo'n petje de club binnen komt?
WIe gaat er nou met een Los Santos pet naar een clubquote:Op maandag 22 juli 2013 21:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Volgens mij worden er rond september een hoop gamers in elkaar geslagen in clubs
Waar is gratis editie?quote:Op maandag 22 juli 2013 20:54 schreef SoldMayor het volgende:
OP klein beetje geupdated en nog een poll.
• Standaard (49.99)
• Special (69.99)
• Collectors (109.99)
Tussenstand:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 juli 2013 21:16 schreef BredeBroeder het volgende:
WIe gaat er nou met een Los Santos pet naar een club
Echte gamers steunen geen pre-order DLCquote:
jij heb het over een gratis editie dat is niet DLC ofwelquote:Op maandag 22 juli 2013 21:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Echte gamers steunen geen pre-order DLC
?quote:Op maandag 22 juli 2013 21:30 schreef Friday12 het volgende:
[..]
jij heb het over een gratis editie dat is niet DLC ofwel![]()
Jij vroeg om een gratis editie ( zoals het daar stond dus GTA 5 )quote:Op maandag 22 juli 2013 21:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
?
Ingame content krijgen die je alleen kan verkrijgen door spellen te pre-orderen is de kanker van video games.
Tot nu toe is alles gewoon nog op de pc uit gekomen dus laat dat zo blijvenquote:Op maandag 22 juli 2013 21:32 schreef SoldMayor het volgende:
Er is niet voor niets een reden dat Rockstar liever niet op de PC uitbrengt.
Doe het op xboxquote:Op maandag 22 juli 2013 21:32 schreef SoldMayor het volgende:
Er is niet voor niets een reden dat Rockstar liever niet op de PC uitbrengt.
je moet zoeken naar de niet zo populaire sites/game winkel dan heb je er nog wel eentje (Diablo 3 op de pc waren tot paar maanden terug nog een paar te vindenquote:Op maandag 22 juli 2013 21:36 schreef budvar het volgende:
Zal lastig worden om nu nog een collectors edition te krijgen denk ik, iig is ie bij bol allang uitverkocht
Alleen jammer dat er op de zijkant het GTA V logo staat, valt lekker opquote:Op maandag 22 juli 2013 22:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Die Los Santos snapback is wel mooi, maar voor de rest is die collectors edition allemaal troep
Ik hoef niet te zoekenquote:Op maandag 22 juli 2013 21:38 schreef Friday12 het volgende:
[..]
je moet zoeken naar de niet zo populaire sites/game winkel dan heb je er nog wel eentje (Diablo 3 op de pc waren tot paar maanden terug nog een paar te vinden)
Achterkant is dat, zijkant is Rockstar logo. Wel black on black dus valt minder opquote:Op maandag 22 juli 2013 22:21 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Alleen jammer dat er op de zijkant het GTA V logo staat, valt lekker op
Lees even de 39 andere topics door en je zult het antwoord 48 keer vinden.quote:
Niet nodig?quote:Op maandag 22 juli 2013 23:01 schreef SecretStoryWous het volgende:
L
[..]
Lees even de 39 andere topics door en je zult het antwoord 48 keer vinden.
Wie gaat er na 17 september nog naar buitenquote:Op maandag 22 juli 2013 21:16 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
WIe gaat er nou met een Los Santos pet naar een club
Best apart ja. Komt er eindelijk een spel uit dat die 60 euro meer dan waard is, kost ie minder.quote:Op maandag 22 juli 2013 22:06 schreef Tijn het volgende:
Valt me hard mee trouwens, 50 euro voor de normale editie. Ik had minstens tien euro meer verwacht.
Ik...quote:Op maandag 22 juli 2013 23:20 schreef eight het volgende:
Wie gaat er na 17 september nog naar buiten
Ik zou eerst GTA uitspelen en daarna een nieuwe hond halenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 01:55 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Ik...
Of jij moet de hond uit komen laten
Er zijn zeldzame kutspelletjes voor de NES en de Atari die ruim 30.000 euro opleveren. Nu zijn er inderdaad wel een heleboel Collector's Edition boxen van GTA V, maar als je deze gesealed laat en je krijgt het voor elkaar om er handtekeningen van de makers op te krijgen, dan is die box over 30 jaar echt wel een hoop geld waard.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 08:20 schreef Pheno het volgende:
Waarom? Het is een box voor verzamelaars, geen extra limited edition om het zeldzaam te maken. Postzegels zijn er toch ook genoeg voor verzamelaars
Dit spel gaat toch wel alle records breken, ook al zitten de PS3 en de Xbox 360 in hun nadagen. Oftewel, eigenlijk gaan al je argumenten niet op.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:16 schreef abruzzese het volgende:
Grand Theft Auto V zou een hele leuke game zijn op de nieuwe generatie gameconsole omdat het om een open world game gaat die veel rekenwerk vraagt aan de videokaart .
Ik snap ook niet dat Rockstar games deze niet heeft uitgesteld naar 2014 op de platform PS4 & Xbox One .
Ik noem het ook geen slimme beslissing voor een game die erg duur is om te maken en trouwens is in het jaar 2014 de PS3 & Xbox 360 verleden tijd en zullen deze gameconsole,s niet meer populair zijn .
Ikzelf heb geen PS3 meer omdat ik op mijn laptop games speel en zal ook niet Grand Theft Auto V aanschaffen met een Xbox 360 of PS3 want dan word het een zeer dure game van ¤300,00 .
Afwachten of Grand Theft Auto V naar de PC komt maar dat zou dan ergens in 2014 zijn .
Omdat de game al een keer uitgesteld was en eigenlijk al voor de zomervakantie in de winkel had moeten liggen. Bovendien was de game natuurlijk al jaren in ontwikkeling. Halverwege opeens naar een ander platform overstappen doet dat proces weinig goed.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:16 schreef abruzzese het volgende:
Ik snap ook niet dat Rockstar games deze niet heeft uitgesteld naar 2014 op de platform PS4 & Xbox One .
Juist omdat het een dure game is om te ontwikkelen, is het slim de game te releasen op een platform met veel gebruikers. Er zijn nog nooit zoveel PS3's en Xbox 360's in omloop geweest als nu, dus de kans dat het een verkoopsuccess wordt is daarmee het grootst. Als ze de game op de nieuwe generatie consoles hadden uitgebracht, was het maar de vraag geweest hoeveel mensen het spel dan gekocht zouden hebben. Nu weet je vrijwel zeker dat het vele miljoenen keren over de toonbank zal gaan.quote:Ik noem het ook geen slimme beslissing voor een game die erg duur is om te maken en trouwens is in het jaar 2014 de PS3 & Xbox 360 verleden tijd en zullen deze gameconsole,s niet meer populair zijn .
Je bent gewoon chagrijnig omdat je dit spel niet kan spelen! Whehehehe.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:16 schreef abruzzese het volgende:
Grand Theft Auto V zou een hele leuke game zijn op de nieuwe generatie gameconsole omdat het om een open world game gaat die veel rekenwerk vraagt aan de videokaart .
Ik noem het ook geen slimme beslissing voor een game die erg duur is om te maken en trouwens is in het jaar 2014 de PS3 & Xbox 360 verleden tijd en zullen deze gameconsole,s niet meer populair zijn .
Ikzelf heb geen PS3 meer omdat ik op mijn laptop games speel en zal ook niet Grand Theft Auto V aanschaffen met een Xbox 360 of PS3 want dan word het een zeer dure game van ¤300,00 .
Afwachten of Grand Theft Auto V naar de PC komt maar dat zou dan ergens in 2014 zijn .
Bwahahaha ja dit zal doden aan de zijk zetten...quote:Op dinsdag 23 juli 2013 08:21 schreef Pheno het volgende:
Oh en voor de pc-fanatics:
Petitie loopt nog niet zo hard, dus elke handtekening is er weer een: http://fok.nl/609513
PS3 & Xbox 360 verleden tijd? Jij gooit de jouwe op het grof vuil? Menigeen gaat de kat uit de boom kijken. Diegene die af en toe een spelletje spelen gaan echt geen 300 euro neerleggen voor een nieuwe console met nog veel te weinig spellen, terwijl je een zooi games kun t spelen voor current-genquote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:16 schreef abruzzese het volgende:
Gewoon een vinger erin stoppen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:28 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Bwahahaha ja dit zal doden aan de zijk zetten...![]()
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 08:21 schreef Pheno het volgende:
Oh en voor de pc-fanatics:
Petitie loopt nog niet zo hard, dus elke handtekening is er weer een: http://fok.nl/609513
Precies, het duurt echt wel even voordat de nieuwe generatie consoles echt populair zal zijn. Waarschijnlijk komen er in 2014 ook nog wel gewoon wat games uit voor de PS3 en Xbox 360, dus het aantal mensen dat dat ding gelijk op zolder zet zal ook wel meevallen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
PS3 & Xbox 360 verleden tijd? Jij gooit de jouwe op het grof vuil? Menigeen gaat de kat uit de boom kijken. Diegene die af en toe een spelletje spelen gaan echt geen 300 euro neerleggen voor een nieuwe console met nog veel te weinig spellen, terwijl je een zooi games kun t spelen voor current-gen
Dit ook. Ik ben een zeer casual gamer. Koop af en toe een game die ik dan volop speel, maar er gaan ook maanden voorbij dat mijn Xbox gewoon niet aangaat. GTA V ga ik dan ook zeker op de Xbox 360 spelen en de kans is groot dat ik ergens volgend jaar nog eens Assassin's Creed IV voor een mooi prijsje op de kop tik. Tegen die tijd ga ik wel eens kijken of ik het waard vind om nog een nieuwe console te kopen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
PS3 & Xbox 360 verleden tijd? Jij gooit de jouwe op het grof vuil? Menigeen gaat de kat uit de boom kijken. Diegene die af en toe een spelletje spelen gaan echt geen 300 euro neerleggen voor een nieuwe console met nog veel te weinig spellen, terwijl je een zooi games kun t spelen voor current-gen
Het scheelt dat je hond waarschijnlijk niet zelf beltquote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:49 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik hoop trouwens niet dat de hond in GTA V hetzelfde werkt als vriendinnen bij GTA IV. Zit je midden in een hoodbattle, wordt je gebeld dat de hond uitgelaten moet worden.
Das wel heel dom om je ps3 weg te doenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:16 schreef abruzzese het volgende:
Ikzelf heb geen PS3 meer omdat ik op mijn laptop games speel en zal ook niet Grand Theft Auto V aanschaffen met een Xbox 360 of PS3 want dan word het een zeer dure game van €300,00 .
Kun je je hond ook africhten als vechthond en hem dan mensen aan laten vallen?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:49 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik hoop trouwens niet dat de hond in GTA V hetzelfde werkt als vriendinnen bij GTA IV. Zit je midden in een hoodbattle, wordt je gebeld dat de hond uitgelaten moet worden.
Nee, je vriendin belt om te vertellen dat de hond uitgelaten moet worden.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:50 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het scheelt dat je hond waarschijnlijk niet zelf belt
Standaard edition. Ik wil die game hebben, die andere troep interesseert me niet.quote:Op maandag 22 juli 2013 20:54 schreef SoldMayor het volgende:
OP klein beetje geupdated en nog een poll.
• Standaard (49.99)
• Special (69.99)
• Collectors (109.99)
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Hier nog zo een.quote:
Ik ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig hebben ze ook stranden in Los Santos.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:05 schreef -CRASH- het volgende:
Ik hoop dat het in GTA niet zo warm wordt als hier...
Want dan zie je niemand op straat
Gelukkig, ik ben niet de enige.quote:
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ookOntkenningsfase, nog even doorzetten, spoedig geef je er aan toe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ookWat doe je hier als je gta5 als "een" spelletje beschouwdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER
Is dat nou stoer, doen alsof GTA V je echte leven is?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:50 schreef budvar het volgende:
[..]
Wat doe je hier als je gta5 als "een" spelletje beschouwd
Deze vraag stellen op Fok!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:54 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Is dat nou stoer, doen alsof GTA V je echte leven is?![]()
![]()
![]()
Ik zou willen dat dat het was maar er zal ook gewerkt moeten worden. Gelukkig ben ik vanaf 19 september 2 weken vrij.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:54 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Is dat nou stoer, doen alsof GTA V je echte leven is?![]()
![]()
![]()
Inderdaadquote:
Lekker in de bijstandquote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:29 schreef Roces18 het volgende:
Ik heb ontslag genomen en een uitkering aangevraagd
grgr
Omdat niet iedereen meteen een ps4,xbox one heeft vanaf dag 1.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:16 schreef abruzzese het volgende:
McDonald'squote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:25 schreef maxburger het volgende:
[..]
Okee? Ik een milkshake ananas bij de McDonald's.
Behalve ikquote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:23 schreef fotostarter het volgende:
En dan straks schuiven ze het spel 1 maand verder en zit iedereen in zijn vrije week zonder GTA
Laat zequote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:22 schreef Holenmens het volgende:
Mensen die serieus vrij nemen, val dood alsjeblieft![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |