SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gameplay/Trailers:
Meer informatie:
http://www.rockstargames.com/V
http://www.gtav.net/
Poll: Welke edition van GTAV ga je halen?
• Standaard (49.99)
• Special (69.99)
• Collectors (109.99)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De verschillende editions:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Je favoriete Grand Theft Auto V protagonist?
• Michael
• Franklin
• Trevor
Tussenstand:
Hoeveel dagen nog??
GTA V Countdown!
[ Bericht 32% gewijzigd door SoldMayor op 22-07-2013 20:52:33 ]
Gewoon de collectors!!quote:Op maandag 22 juli 2013 20:56 schreef Ties02 het volgende:
Ik heb m'n normale geannuleerd
Weet nog niet welke ik nu ga bestellen
En voor welke console
Special :quote:
ik denk ook dat ik mijn normale versie ga annulerenquote:Op maandag 22 juli 2013 20:56 schreef Ties02 het volgende:
Ik heb m'n normale geannuleerd
Weet nog niet welke ik nu ga bestellen
En voor welke console
Weet je hoeveel #SWAG dat is als met zo'n petje de club binnen komt?quote:Op maandag 22 juli 2013 21:12 schreef Strani het volgende:
Gewoon de standaard hier. Ik wil het spel spelen, niet met een petje rondlopen. En hoe het doosje eruit ziet maakt me ook weinig uit.
quote:Op maandag 22 juli 2013 21:13 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Weet je hoeveel #SWAG dat is als met zo'n petje de club binnen komt?
WIe gaat er nou met een Los Santos pet naar een clubquote:Op maandag 22 juli 2013 21:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Volgens mij worden er rond september een hoop gamers in elkaar geslagen in clubs
Waar is gratis editie?quote:Op maandag 22 juli 2013 20:54 schreef SoldMayor het volgende:
OP klein beetje geupdated en nog een poll.
Poll: Welke edition van GTAV ga je halen?
• Standaard (49.99)
• Special (69.99)
• Collectors (109.99)
Tussenstand:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 juli 2013 21:16 schreef BredeBroeder het volgende:
WIe gaat er nou met een Los Santos pet naar een club
Echte gamers steunen geen pre-order DLCquote:
jij heb het over een gratis editie dat is niet DLC ofwelquote:Op maandag 22 juli 2013 21:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Echte gamers steunen geen pre-order DLC
?quote:Op maandag 22 juli 2013 21:30 schreef Friday12 het volgende:
[..]
jij heb het over een gratis editie dat is niet DLC ofwel![]()
Jij vroeg om een gratis editie ( zoals het daar stond dus GTA 5 )quote:Op maandag 22 juli 2013 21:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
?
Ingame content krijgen die je alleen kan verkrijgen door spellen te pre-orderen is de kanker van video games.
Tot nu toe is alles gewoon nog op de pc uit gekomen dus laat dat zo blijvenquote:Op maandag 22 juli 2013 21:32 schreef SoldMayor het volgende:
Er is niet voor niets een reden dat Rockstar liever niet op de PC uitbrengt.
Doe het op xboxquote:Op maandag 22 juli 2013 21:32 schreef SoldMayor het volgende:
Er is niet voor niets een reden dat Rockstar liever niet op de PC uitbrengt.
je moet zoeken naar de niet zo populaire sites/game winkel dan heb je er nog wel eentje (Diablo 3 op de pc waren tot paar maanden terug nog een paar te vindenquote:Op maandag 22 juli 2013 21:36 schreef budvar het volgende:
Zal lastig worden om nu nog een collectors edition te krijgen denk ik, iig is ie bij bol allang uitverkocht
Alleen jammer dat er op de zijkant het GTA V logo staat, valt lekker opquote:Op maandag 22 juli 2013 22:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Die Los Santos snapback is wel mooi, maar voor de rest is die collectors edition allemaal troep
Ik hoef niet te zoekenquote:Op maandag 22 juli 2013 21:38 schreef Friday12 het volgende:
[..]
je moet zoeken naar de niet zo populaire sites/game winkel dan heb je er nog wel eentje (Diablo 3 op de pc waren tot paar maanden terug nog een paar te vinden)
Achterkant is dat, zijkant is Rockstar logo. Wel black on black dus valt minder opquote:Op maandag 22 juli 2013 22:21 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Alleen jammer dat er op de zijkant het GTA V logo staat, valt lekker op
Lees even de 39 andere topics door en je zult het antwoord 48 keer vinden.quote:
Niet nodig?quote:Op maandag 22 juli 2013 23:01 schreef SecretStoryWous het volgende:
L
[..]
Lees even de 39 andere topics door en je zult het antwoord 48 keer vinden.
Wie gaat er na 17 september nog naar buitenquote:Op maandag 22 juli 2013 21:16 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
WIe gaat er nou met een Los Santos pet naar een club
Best apart ja. Komt er eindelijk een spel uit dat die 60 euro meer dan waard is, kost ie minder.quote:Op maandag 22 juli 2013 22:06 schreef Tijn het volgende:
Valt me hard mee trouwens, 50 euro voor de normale editie. Ik had minstens tien euro meer verwacht.
Ik...quote:Op maandag 22 juli 2013 23:20 schreef eight het volgende:
Wie gaat er na 17 september nog naar buiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |