Fixed, het klinkt gewoon beter zo.quote:Op maandag 22 juli 2013 19:12 schreef Uccie het volgende:
Die trendwatcher/stylisten/mensen die gaan vertellen waar je in moet lopen - moeten ze ook afmaken kapotschieten
Deed jij vroeger zeker nooit he?quote:Op maandag 22 juli 2013 19:16 schreef Specularium het volgende:
Net van die kutkinderen die denken dat iedereen graag nat gespoten wil worden, ook kapotschieten.
Ik heet toch geen Voortent?
Was zo'n troela op één of ander strand in Ibiza die allerlei lelijke tasjes staat aan te prijzen, die wil iedereen hebben omdat er een voetbalvrouw mee rondlooptquote:Op maandag 22 juli 2013 19:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Fixed, het klinkt gewoon beter zo.
Nee maar dit was echt een heel opdringerig typje, stond bij van alles te kwijlen omdat Sylvie, Yolanthe en weet ik het wie het dragen en omdat iedereen in Ibiza het droeg.quote:Op maandag 22 juli 2013 19:16 schreef Karina het volgende:
Wat een agressie zeg. Alsof je je iets moet aantrekken van wat modemensen zeggen.
Dat is niet waar, ik herhaalde wat ik op tv zag.quote:Op maandag 22 juli 2013 19:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet jij zeggen. Jij wilt na 4 flessen mensen op hun bek gaan slaan. Ook zoiets.
Jaquote:Op maandag 22 juli 2013 19:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het mooiste vind ik wel dat al die programma's hetzelfde zijn
Vrouwen met tassen. Ook kapotschieten.quote:Op maandag 22 juli 2013 19:17 schreef Uccie het volgende:
Alsof ik uberhaupt hetzelfde tasje WIL hebben
Nou liever nietquote:Op maandag 22 juli 2013 19:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vrouwen met tassen. Ook kapotschieten.
Ja, dan ga ik even wat anders doenquote:Op maandag 22 juli 2013 19:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
JaStraks "Stop! Politie." met oude beelden van Blik op de Weg. Uiteraard weer met geniaal commentaar.
Dit inderdaad. Gaat al snel de verkeerde kant op met dit topic, maarja dat was ook te verwachten met zo'n TT.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |