Op de markt staat er een kerel die fietsen verkoopt. Afgeragde maar oerdegelijke fietsen doen daar rond de 100 euro.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:37 schreef Tampeloeres2.0 het volgende:
Iemand die nog een fiets heeft staan die die graag kwijt wil? Of desnoods een adresje voor goedkope?
misschien dat ik even bij de stand van mn werk ga kijkenquote:Op dinsdag 3 september 2013 16:14 schreef junkiexp het volgende:
Nog mensen naar de Wereld Haven Dagen a.s. weekend?
Uiteraard. Wordt er goed weer voor zo te zienquote:Op dinsdag 3 september 2013 16:14 schreef junkiexp het volgende:
Nog mensen naar de Wereld Haven Dagen a.s. weekend?
Vuurwerkshow vanaf de Wilhelminapier en anders een stukje lopen van de Maastunnel naar de Erasmusbrugm, die oversteken en dan de Wilhelminapier af. In de tussentijd heb je dan wel een helicopterdemonstratie, een kerende veerboot en een stoomschip gezien op het water en langs de kade van alles en nog wat.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:44 schreef Breuls het volgende:
Ik ga wellicht even langs. Waar zou het het leukst zijn?
Met de bootquote:Op woensdag 4 september 2013 08:09 schreef junkiexp het volgende:
Wij gaan denk met de boot het water op als het lekker weer is, dit lijkt me echt gaaf!
Vuurwerkshow bekijken vanaf de boot, eens kijken waar we mogen en kunnen aanleggen op de Maas.
@Ise, waar gaan jullie heen op vakantie?
Ongetwijfeld een beetje kort door de bocht, maar waarom ga je in het centrum van een grote stad wonen als je niet tegen een beetje uitgaansgeluid kunt?quote:Op woensdag 4 september 2013 20:30 schreef Tomasso het volgende:
Zucht... De Biergarten moet het geluid uitzetten na wel 4 klachten van 2 klagers... Zoveelste hotspot van Rotterdam dat de deuren (bijna) moet sluiten.
zit zat spul waar je kan etenquote:Op zondag 8 september 2013 15:46 schreef Uienradar.nl het volgende:
Rotterdammers! Even op de valreep: ik ga zo naar de film in Pathé de Kuip, en ik vroeg me af, kan je daar, het liefst op loopafstand, ergens in de buurt een Turkse pizza scoren?![]()
Thx!
Echt he! Ik word zo scheitziek van die mentaliteit! Ik ga toch ook niet boven de snackbar wonen en dan klagen dat ik frituurvet ruikquote:Op zondag 8 september 2013 18:40 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Ongetwijfeld een beetje kort door de bocht, maar waarom ga je in het centrum van een grote stad wonen als je niet tegen een beetje uitgaansgeluid kunt?
als je dat doet ben je het in de maas gooien niet waard.quote:Op zondag 8 september 2013 18:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Echt he! Ik word zo scheitziek van die mentaliteit! Ik ga toch ook niet boven de snackbar wonen en dan klagen dat ik frituurvet ruik
Mooi uitzicht!quote:Op zondag 8 september 2013 20:56 schreef ebeaydojraes het volgende:
Dakterras van het witte huis was weer eens open:
[ afbeelding ]
Waar je hier => http://binged.it/15R7yon de roltrap in het midden ziet.quote:Op maandag 9 september 2013 22:26 schreef AlexanderC het volgende:
[..]
Mooi uitzicht!
En een vraagje: Waar eindigt/begint de roltraptunnel bij metrostation wilhelminaplein precies?
[ afbeelding ]
Met een kind van 2 moet je nergens willen etenquote:Op zaterdag 14 september 2013 14:57 schreef bioloogje het volgende:
Heeft er iemand ideeën voor waar je met een groep van 8 man en een kind van bijna 2 jaar leuk kunt eten. Gewoon een gezellig eettentje, niet te duur en te net, maar wel gewoon gezellig en goed?
Daarom zeker niet te duur en te net.... Waarschijnlijk slaapt ze toch, het is ter afsluiting van een dagje weg. Maar nog tips?quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:04 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Met een kind van 2 moet je nergens willen eten
www.beren.nl op verschillende plekken in de stad voor als het cheap moet zijn. Restaurant Zenne als je daar budget voor hebt, is super lekker en het terras wordt verwarmd met vuurtjesquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:06 schreef bioloogje het volgende:
Daarom zeker niet te duur en te net.... Waarschijnlijk slaapt ze toch, het is ter afsluiting van een dagje weg. Maar nog tips?
En dan druk je het nog zacht uitquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:10 schreef Leintjeuh het volgende:
Hotel New York is ook wel oké, wel lichtelijk overrated qua prijs/kwaliteit/service imo.
Pizzahut nabij het Doelenplein en anders tegenover waar het wemelt van andere eetgelegenheden w.o. een Beeren gelegenheid.quote:Op zaterdag 14 september 2013 14:57 schreef bioloogje het volgende:
Heeft er iemand ideeën voor waar je met een groep van 8 man en een kind van bijna 2 jaar leuk kunt eten. Gewoon een gezellig eettentje, niet te duur en te net, maar wel gewoon gezellig en goed?
De sate is sowieso lekkerquote:Op zondag 15 september 2013 17:46 schreef AlexanderC het volgende:
Eten van de Bezorgbeer is trouwens erg lekker.
quote:Tuurlijk… ook bij ons vis op de kaart! Alleen hebben wij die niet in onze koeling liggen en proberen wij u die niet aan te prijzen. Nee… u geeft aan waar u zin in heeft… een van onze chefkoks haalt met de scooter uw vis, helemaal vers. Want de scooter staat voor de deur en Schmidt Zeevis ligt om de hoek.
Wat een slechte columnquote:Op maandag 23 september 2013 16:49 schreef MissGump het volgende:
http://gersmagazine.nl/columns/277/oh-what-a-night.html
"Het begon goed. Een cocktail bij Stockholm, diverse hapjes en wijntjes bij 1NUL8 en uiteindelijk het - fatale - besluit om toch een drankje in de Witte de Withstraat te doen. Vier tenten, ontelbaar slechte nummers en een lastig in te schatten aantal wijntjes verder, belandden we in Blender. Dan weet je dat er geen weg meer terug is."
Hoezo herkenbaar?
Ik ben wel benieuwd, heb de eigenaar gesproken voordat hij de tent opzette. Het ziet er erg mooi uit. Ik vind het alleen jammer dat er niet met lokale producten wordt gewerkt. Het is vooral veel import uit de VS.quote:Op maandag 23 september 2013 23:33 schreef ebeaydojraes het volgende:
voor de vleesliefhebbers:
op katendrecht:
"CEO de baas van het vlees" (www.baasvanhetvlees.nl -)
- goede quote van de website:
[..]
Ben benieuwd hoe hij bij het Dance Parade verbod komt. Die is helemaal niet verboden, de organisatie was daar zelf mee gekapt.quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:46 schreef LuciferRising het volgende:
Een verbod is in het gunstigste geval niets meer dan symptoombestrijding, en leidt tot blindheid voor de echte oorzaken van veel problemen. Dat stelt Arno Bonte, fractievoorzitter van GroenLinks Rotterdam, aan de vooravond van een discussie over de vermeende wildgroei van verboden in Rotterdam.
http://versbeton.nl/2013/(...)kend-voor-rotterdam/
quote:Op woensdag 25 september 2013 07:52 schreef Isegrim het volgende:
Wij drinken gewoon wijn tijdens het bbqen blowen hoor!
nee. ze zijn er mee gekapt, omdat het niet meer door de stad mocht, vanwege de HoekvH rellen. De overige alternatieven leken niet vatbaar (krakingen/zuiderpark etc), dus is men begonnen met Boomdox e.d.quote:Op woensdag 25 september 2013 10:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe hij bij het Dance Parade verbod komt. Die is helemaal niet verboden, de organisatie was daar zelf mee gekapt.
De route moest een tikje anders. Er is nergens een wet aangenomen dat de Danceparade niet mag, de organisatie zelf kapte er mee.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:08 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
nee. ze zijn er mee gekapt, omdat het niet meer door de stad mocht, vanwege de HoekvH rellen. De overige alternatieven leken niet vatbaar (krakingen/zuiderpark etc), dus is men begonnen met Boomdox e.d.
De gemeente had wel een alternatieve route. Ik meen mij te herinneren dat stuk binnenweg niet mocht.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:13 schreef ebeaydojraes het volgende:
nee. de organisatie kreeg geen akkoord voor de route door de stad, dat komt op hetzelfde neer. Daarnaast kwam ook nog eens het probleem met de Loveparade in Duitsland wat natuurlijk ook niet bij heeft gedragen aan de discussie..
-quote:De Dance Parade 2010 is afgelast omdat de gemeente veel strengere veiligheidseisen stelde in een strenger vergunningsbeleid naar aanleiding van de strandrellen in Hoek van Holland. [1] Hierna lijkt het feest voor onbepaalde tijd afgeschaft te zijn (in 2010, 2011 en 2012 was er geen Parade).
http://www.rijnmond.nl/ni(...)rugkeer-dance-paradequote:'Aanvraag niet kansloos'
Rouwenhorst is niet bang dat zijn verzoek in Rotterdam kansloos is: "We hebben nooit te horen gekregen dat de Dance Parade niet meer welkom is in Rotterdam. Daarnaast heeft de gemeenteraad gevraagd om het behoud van het evenement. Dat lijkt mij voldoende reden om de aanvraag in te dienen.
Strenge veiligheidseisen
JMR kreeg voor een Dance Parade in 2010 geen vergunning van de gemeente. Sinds de strandrellen van Hoek van Holland hanteert Rotterdam een strenger evenementenbeleid. Omdat er op de Dance Parade van 2009 een aantal incidenten plaatsvonden, kreeg de organisatie vorig jaar alleen een vergunning voor een afgeslankte versie in het Zuiderpark. Het feest moest bovendien aan strenge veiligheidseisen voldoen. De belangstelling voor dat evenement was te beperkt, waardoor JMR het feest in een vroeg stadium aflaste.’’
quote:Op woensdag 25 september 2013 19:21 schreef ebeaydojraes het volgende:
Het feest moest bovendien aan strenge veiligheidseisen voldoen. De belangstelling voor dat evenement was te beperkt, waardoor JMR het feest in een vroeg stadium aflaste.’’
Yes helemaal bedankt voor je adviezen!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Over het algemeen kan je hotelkamers gewoon de hele nacht door in en uit.
Stayokay en EasyHotels (Easyjet) hebben de naam goedkoop te zijn.
Of ga in Utrecht stappen, goede nachtbus naar 033 en nachttrein naar 010.
Ik weet niet wat je budget is, maar voor 69 zit je in het NH, dat is nog dichterbij Snollywood dan Easyhotelsquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:36 schreef djakkaa3033 het volgende:
from
¤44.00per room per night, hmm, ideaal is geen geld, nog ff navragen of je snachts naar binnen kan komen en geregeld, toppie bedankt!
Het is altijd paddies weerquote:Op zondag 20 oktober 2013 14:41 schreef Isegrim het volgende:
Het is wel stil de laatste tijd ja. Geen BBQ-weer.
Een echte hele goede als in traditioneel heb je niet meer in Rotterdam.quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:22 schreef Dandilion het volgende:
waar kan ik in Rotterdam aanschuiven aan een lekkere Indische rijsttafel? saté bar ken ik wel maar iemand een aanrader?
Klein tvp'tjequote:Op zondag 3 november 2013 08:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wie van de Rotterdammers bezoekt graag kringloopwinkels? Kan iemand een geniale kringloop aanraden?
dat ding op de noorderhaverkade is echt een rommeltje.quote:Op zondag 3 november 2013 08:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wie van de Rotterdammers bezoekt graag kringloopwinkels? Kan iemand een geniale kringloop aanraden?
Jack & Jones inderdaadquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 08:00 schreef Errrwin het volgende:
[..]
Op die hoek zit inderdaad Jack & Jones.
In het oude noorden zit redelijk wat tweedehandsspul. Soms echt verkoop van dode mensen spullen, maar soms ook echt toffe dingen. Zo heb ik een bontjas gekocht voor 15 euro. En het is een eckte.quote:Op zondag 3 november 2013 10:38 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Klein tvp'tjeik wil ook graag naar leuke kringloopwinkels maar volgens mij is het nogal kut in Rotterdam. Je hebt Piekfijn, en je hebt Het Goed in Vlaardingen en Schiedam, volgens mij is er niet veel meer...
Oh wacht, op de Zwaanshals is er ook wel een kringloopwinkeltje, aan het water daar.
Heb je iets van een naam of straat?quote:Op zondag 3 november 2013 23:51 schreef arachide. het volgende:
[..]
In het oude noorden zit redelijk wat tweedehandsspul. Soms echt verkoop van dode mensen spullen, maar soms ook echt toffe dingen. Zo heb ik een bontjas gekocht voor 15 euro. En het is een eckte.
Bij Zwaanshals, Zaagmolenstraat, Benthuizerstraatquote:Op dinsdag 12 november 2013 10:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Heb je iets van een naam of straat?
Aan de Meent zit een 2ehandskledingzaak, maar die is niet heel goedkoop. Op Zuid zit aan de Lange Hilleweg 'Effe kijke'.quote:Op zondag 3 november 2013 10:38 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Klein tvp'tjeik wil ook graag naar leuke kringloopwinkels maar volgens mij is het nogal kut in Rotterdam. Je hebt Piekfijn, en je hebt Het Goed in Vlaardingen en Schiedam, volgens mij is er niet veel meer...
Oh wacht, op de Zwaanshals is er ook wel een kringloopwinkeltje, aan het water daar.
quote:
Piekfijn op de Mariniersweg!quote:Op zondag 3 november 2013 08:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
quote:Op zondag 24 november 2013 10:51 schreef Tem het volgende:
Ik was laatst bij nummer 13 op de linker rottekade. Daarnaast zit ook een kringspierwinkel
Eerder deze week volgens mij wat test-projecties voorbij zien komen. Ben benieuwd of dat 'vertikale stad' idee ook werkelijk zo zn uitwerking gaat krijgen. Hebben alle drie de torens een gemengde bestemming?quote:Op zondag 24 november 2013 00:30 schreef DutchTrain het volgende:
Inderdaad. Al naar De Rotterdam gekeken vanavond. Staan leuke projecties op.
En al iemand naar de foto-expositie over de bouw geweest? http://www.rijnmond.nl/ni(...)ouw-van-de-rotterdam
Ja het is NH-hotel, kantoorruimte (gemeente) en appartementen (http://44floors.com/) en restaurantjes moeten er nog komen.quote:Op maandag 25 november 2013 09:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Eerder deze week volgens mij wat test-projecties voorbij zien komen. Ben benieuwd of dat 'vertikale stad' idee ook werkelijk zo zn uitwerking gaat krijgen. Hebben alle drie de torens een gemengde bestemming?
Ah, geen gemengde torens dus, alle appartementen zitten in 1 van de torens, kantoren in 1, etc.quote:Op maandag 25 november 2013 10:51 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ja het is NH-hotel, kantoorruimte (gemeente) en appartementen (http://44floors.com/) en restaurantjes moeten er nog komen.
Zie => http://www.derotterdam.nl/vertical_city
Die appartementen beginnen bij 249.000 euro. De netto hypotheeklast komt dan wel iets boven je budget uit. Je zit dan op minstens 1000 euro netto / maand.quote:Op maandag 25 november 2013 14:58 schreef Gulmez het volgende:
ik zou graag in de nieuwe markthal willen wonen max 680 euro mag het kosten wil er rond februari in iemand tips en is er ook een prive zwembad
Ted is als een tumor, als je denkt dat je er vanaf bent, duikt hij weer op.quote:Op maandag 25 november 2013 18:55 schreef LuciferRising het volgende:
Awww.. Arme Ted...
http://versbeton.nl/2013/(...)an-definitief-dicht/
[ afbeelding ]
Als je ziet wat de andere keuzes waren (ja, Rotterdammers hebben over een bijnaam kunnen stemmenquote:Op maandag 25 november 2013 21:49 schreef Tem het volgende:
Station Kapsalon, je verzint het toch niet mensen.Wat een debiele naam.
De zinksnijder vond ik wel een aardige.quote:Op maandag 25 november 2013 22:00 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Als je ziet wat de andere keuzes waren (ja, Rotterdammers hebben over een bijnaam kunnen stemmen) dan vind ik het nog wel meevallen.
Dat bedoelde ik ook te zeggen.quote:Op maandag 25 november 2013 22:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zoiets wordt toch op een gegeven moment iets genoemd in de volksmond en dat groeit dan tot een bijnaam.
Het lijkt op een aluminium bakje net als een kapsalon, het is wel het eerste waar ik aan moet denken.quote:Op maandag 25 november 2013 21:49 schreef Tem het volgende:
Station Kapsalon, je verzint het toch niet mensen.Wat een debiele naam.
Fuck zo duur! Ik ben wel echt benieuwd hoe de maekthal eruit gaat zien. Lijkt me wel echt tof!quote:Op maandag 25 november 2013 15:29 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Die appartementen beginnen bij 249.000 euro. De netto hypotheeklast komt dan wel iets boven je budget uit. Je zit dan op minstens 1000 euro netto / maand.
Dit dus... opzjouteh!quote:Op maandag 25 november 2013 21:03 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Ted is als een tumor, als je denkt dat je er vanaf bent, duikt hij weer op.
Precies, alsof Rotterdammers zelf niet creatief genoeg zijn om in de loop der tijd zelf met een bijnaam te komen.quote:Op maandag 25 november 2013 22:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind dat stemmen op een bijnaam altijd zo verschrikkelijk debiel. Zoiets wordt toch op een gegeven moment iets genoemd in de volksmond en dat groeit dan tot een bijnaam. Nee, we gaan het bepalen en dan gaan we het VANAF NU allemaal zo noemen
Ja, de hoerenloper is een mooie naam voor dat bruggetje. Prima route naar Deli Bird trouwensquote:Op dinsdag 26 november 2013 18:17 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Precies, alsof Rotterdammers zelf niet creatief genoeg zijn om in de loop der tijd zelf met een bijnaam te komen.
'Station Kapsalon' vind ik trouwens echt niet creatief. 'De hoerenloper(t)' daarentegen
Ter ere van wat weet ik niet, maar die water-jetpacks zijn wel heel tof. Daar kan je ook als een dolfijn mee door het wateroppervlakte stuiterenquote:Op maandag 25 november 2013 19:36 schreef junkiexp het volgende:
Hey niet teveel posten, ik wil een half jaar doen met dit topic
Vanavond in de Leuvenhaven zag ik een schip van een meter of 15 waar eenmalig vuurwerk vanaf werd gestoken, daarachter 4 waterscooters en in het midden daarvan 2 mannen met een water jet pack aan die 5 meter boven het water zweefde en gekleurde lampen om hun armen en voeten droegen.
Iemand enige idee?
Of gebruik ik teveel drugs?![]()
Voor die hele flutverkiezing kwam de naam kapsalon al her en der voorbij. Het zou pas echt debiel zijn als er een andere bijnaam uitkwam dan de gene die je her en der al hoordequote:Op maandag 25 november 2013 22:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind dat stemmen op een bijnaam altijd zo verschrikkelijk debiel. Zoiets wordt toch op een gegeven moment iets genoemd in de volksmond en dat groeit dan tot een bijnaam. Nee, we gaan het bepalen en dan gaan we het VANAF NU allemaal zo noemen
Deli Birdquote:Op dinsdag 26 november 2013 18:59 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, de hoerenloper is een mooie naam voor dat bruggetje. Prima route naar Deli Bird trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |