abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 23 september 2013 @ 15:03:50 #201
147316 crew  DJMO
#trut
pi_131479724
-edit-
Sinds afgelopen vrijdag wordt mijn ex vermist. Het gaat om de vader van mijn dochter. Hij is voor het laatst gezien in de Middelharnisstraat in Rotterdam-Zuid. Hij is ongeveer 1.90 lang en heeft bruin haar, fors postuur, fervent feyenoord supporter. Hij reageert nergens op, zelfs niet op de oproep van Jeugdzorg om hen te bellen, en daar geeft hij _altijd_ gehoor aan, omdat dat soort telefoontjes om zijn dochter gaan. Als iemand hem gezien heeft, graag een berichtje aan mij, of rechtstreeks naar de politie bellen aub!
zojuist na vier dagen eindelijk telefonisch contact gehad. hij is dus een sort of terecht ..

[ Bericht 20% gewijzigd door DJMO op 23-09-2013 19:37:09 ]
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_131480395
Beste Tapas restaurant van Rotterdam:
http://www.restaurant-destino.nl/

Gerse Lunchtent:
http://lofderzoetheid.com/
“My ambition is handicapped by laziness” (C.Bukowski)
pi_131484018
http://gersmagazine.nl/columns/277/oh-what-a-night.html

"Het begon goed. Een cocktail bij Stockholm, diverse hapjes en wijntjes bij 1NUL8 en uiteindelijk het - fatale - besluit om toch een drankje in de Witte de Withstraat te doen. Vier tenten, ontelbaar slechte nummers en een lastig in te schatten aantal wijntjes verder, belandden we in Blender. Dan weet je dat er geen weg meer terug is."

Hoezo herkenbaar? :D
Why do dishes when you can do daiquiris?
  maandag 23 september 2013 @ 23:33:12 #204
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_131500004
voor de vleesliefhebbers:
op katendrecht:
"CEO de baas van het vlees" (www.baasvanhetvlees.nl -)

- goede quote van de website:
quote:
Tuurlijk… ook bij ons vis op de kaart! Alleen hebben wij die niet in onze koeling liggen en proberen wij u die niet aan te prijzen. Nee… u geeft aan waar u zin in heeft… een van onze chefkoks haalt met de scooter uw vis, helemaal vers. Want de scooter staat voor de deur en Schmidt Zeevis ligt om de hoek.
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
  dinsdag 24 september 2013 @ 07:03:57 #205
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_131502989
Rotterdam ia gestolen :') zie alleen maar mist.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_131503062
quote:
10s.gif Op maandag 23 september 2013 16:49 schreef MissGump het volgende:
http://gersmagazine.nl/columns/277/oh-what-a-night.html

"Het begon goed. Een cocktail bij Stockholm, diverse hapjes en wijntjes bij 1NUL8 en uiteindelijk het - fatale - besluit om toch een drankje in de Witte de Withstraat te doen. Vier tenten, ontelbaar slechte nummers en een lastig in te schatten aantal wijntjes verder, belandden we in Blender. Dan weet je dat er geen weg meer terug is."

Hoezo herkenbaar? :D
Wat een slechte column :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_131505907
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 07:21 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Wat een slechte column :D
Daarom ook alleen dit stukje in de quote ;)
Why do dishes when you can do daiquiris?
  dinsdag 24 september 2013 @ 22:43:32 #208
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_131534298
Nog iemand naar oktoberfest dit weekend? my friends just cancelled...
pi_131535029
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 23:33 schreef ebeaydojraes het volgende:
voor de vleesliefhebbers:
op katendrecht:
"CEO de baas van het vlees" (www.baasvanhetvlees.nl -)

- goede quote van de website:

[..]

Ik ben wel benieuwd, heb de eigenaar gesproken voordat hij de tent opzette. Het ziet er erg mooi uit. Ik vind het alleen jammer dat er niet met lokale producten wordt gewerkt. Het is vooral veel import uit de VS.
pi_131537374
Een verbod is in het gunstigste geval niets meer dan symptoombestrijding, en leidt tot blindheid voor de echte oorzaken van veel problemen. Dat stelt Arno Bonte, fractievoorzitter van GroenLinks Rotterdam, aan de vooravond van een discussie over de vermeende wildgroei van verboden in Rotterdam.

http://versbeton.nl/2013/(...)kend-voor-rotterdam/
“My ambition is handicapped by laziness” (C.Bukowski)
pi_131538160
Eens, maar GroenLinks is zelf ook niet vies van verboden - voornamelijk in 020.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_131541373
Wij drinken gewoon wijn tijdens het bbqen hoor!
pi_131543845
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 23:46 schreef LuciferRising het volgende:
Een verbod is in het gunstigste geval niets meer dan symptoombestrijding, en leidt tot blindheid voor de echte oorzaken van veel problemen. Dat stelt Arno Bonte, fractievoorzitter van GroenLinks Rotterdam, aan de vooravond van een discussie over de vermeende wildgroei van verboden in Rotterdam.

http://versbeton.nl/2013/(...)kend-voor-rotterdam/
Ben benieuwd hoe hij bij het Dance Parade verbod komt. Die is helemaal niet verboden, de organisatie was daar zelf mee gekapt.
pi_131560670
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 07:52 schreef Isegrim het volgende:
Wij drinken gewoon wijn tijdens het bbqen blowen hoor!
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
  woensdag 25 september 2013 @ 19:08:14 #215
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_131561011
quote:
2s.gif Op woensdag 25 september 2013 10:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Ben benieuwd hoe hij bij het Dance Parade verbod komt. Die is helemaal niet verboden, de organisatie was daar zelf mee gekapt.
nee. ze zijn er mee gekapt, omdat het niet meer door de stad mocht, vanwege de HoekvH rellen. De overige alternatieven leken niet vatbaar (krakingen/zuiderpark etc), dus is men begonnen met Boomdox e.d.

maar verder heeft hij een punt. Al deze "verboden" zijn geheel overbodig. Er is maar 1 verbod waar op gereageerd dient te worden en dat is verstoring van de openbare orde. Dat is namelijk waar het eigenlijk allemaal onder valt...
pi_131561133
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 19:08 schreef ebeaydojraes het volgende:

[..]

nee. ze zijn er mee gekapt, omdat het niet meer door de stad mocht, vanwege de HoekvH rellen. De overige alternatieven leken niet vatbaar (krakingen/zuiderpark etc), dus is men begonnen met Boomdox e.d.
De route moest een tikje anders. Er is nergens een wet aangenomen dat de Danceparade niet mag, de organisatie zelf kapte er mee.
  woensdag 25 september 2013 @ 19:13:38 #217
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_131561227
nee. de organisatie kreeg geen akkoord voor de route door de stad, dat komt op hetzelfde neer. Daarnaast kwam ook nog eens het probleem met de Loveparade in Duitsland wat natuurlijk ook niet bij heeft gedragen aan de discussie..
pi_131561320
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 19:13 schreef ebeaydojraes het volgende:
nee. de organisatie kreeg geen akkoord voor de route door de stad, dat komt op hetzelfde neer. Daarnaast kwam ook nog eens het probleem met de Loveparade in Duitsland wat natuurlijk ook niet bij heeft gedragen aan de discussie..
De gemeente had wel een alternatieve route. Ik meen mij te herinneren dat stuk binnenweg niet mocht.
  woensdag 25 september 2013 @ 19:21:45 #219
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_131561550
quote:
De Dance Parade 2010 is afgelast omdat de gemeente veel strengere veiligheidseisen stelde in een strenger vergunningsbeleid naar aanleiding van de strandrellen in Hoek van Holland. [1] Hierna lijkt het feest voor onbepaalde tijd afgeschaft te zijn (in 2010, 2011 en 2012 was er geen Parade).
-
quote:
'Aanvraag niet kansloos'
Rouwenhorst is niet bang dat zijn verzoek in Rotterdam kansloos is: "We hebben nooit te horen gekregen dat de Dance Parade niet meer welkom is in Rotterdam. Daarnaast heeft de gemeenteraad gevraagd om het behoud van het evenement. Dat lijkt mij voldoende reden om de aanvraag in te dienen.

Strenge veiligheidseisen
JMR kreeg voor een Dance Parade in 2010 geen vergunning van de gemeente. Sinds de strandrellen van Hoek van Holland hanteert Rotterdam een strenger evenementenbeleid. Omdat er op de Dance Parade van 2009 een aantal incidenten plaatsvonden, kreeg de organisatie vorig jaar alleen een vergunning voor een afgeslankte versie in het Zuiderpark. Het feest moest bovendien aan strenge veiligheidseisen voldoen. De belangstelling voor dat evenement was te beperkt, waardoor JMR het feest in een vroeg stadium aflaste.’’
http://www.rijnmond.nl/ni(...)rugkeer-dance-parade
pi_131562860
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 19:21 schreef ebeaydojraes het volgende:
Het feest moest bovendien aan strenge veiligheidseisen voldoen. De belangstelling voor dat evenement was te beperkt, waardoor JMR het feest in een vroeg stadium aflaste.’’
:)
pi_131572956
quote:
16s.gif Op woensdag 25 september 2013 18:59 schreef junkiexp het volgende:

[..]

Whut? :D
pi_132191077
faka waarom is dit topic dood terwijl Rotterdam na de hoofdstad de grootste stad is van het land? :P

Maar oke, ik heb eigenlijk jullie hulp nodig.
Ik ben zelf 21 en ga bijna elke zaterdag naar de hollywood music hall toe, vaak met me vrienden die ook uit Rotterdam komen maar nu is het anders.

Ik ken een meisje uit Amersfoort al sinds mijn 14'e, zei is nu 16 jaar en ik 21, en nu ze 16 is willen we eens gaan stappen, zei vind het spannend om met mij alleen te gaan stappen dus neem zei een vriendin mee die ook uit Amersfoort kom

maar van haar ouders mag ze niet stappen in Rotterdam omdat ze zeggen dat het hier gevaarlijk is en dat er te veel buitenlanders wonen...

Ik stap al sinds mijn 16'e en tuurlijk je ziet wel eens dingen gebeuren maar ik persoonlijk heb nooit iets vervelends meegemaakt snachts op straat, en is heus geen ghetto hier en snachts loopt er genoeg publiek rond die ook zijn uitgegaan dus onveilig voel ik me nooit, maarja die mensen buiten Rotterdam schijnen een beetje pussy te zijn?

Maar oke, het is ook te ver om haar snachts naar Amersfoort te brengen dus moeten we ergens slapen alleen bij mijn familie kan het niet omdat mijn moeder ongeneeselijk ziek is en ze geen 2 anderen mensen in huis erbij kan hebben, en ik haar snachts ook liever niet wil storen..
Dus ik dacht aan een goedkoop hotteltje, als we rond een uur of 2 / 3 klaar zijn met stappen dat we gewoon een rustige kamer in kunnen gaan en daar een paar uurtjes uit brakken..

Maar nu heb ik de volgende vragen..
Kan je een hotel ook snachts in, en uitlopen?
Want als de deuren om 0.00 uur bijvoorbeeld dicht gaan kan ik na het stappen me hotel kamer niet meer in :P
En weet iemand waar ik per kamer betaal, ipv per persoon?
Met ze 3e met een bed maakt niks uit, desnoods nemen we luchtbedje mee.
En weet iemand een goedkoop hotel? Mag ook buiten het centrum zijn of net buiten Rotterdam hoor ik heb een auto.

Thanks alvast voor de tips. Want weet niet of je snachts een hotel binnen kan lopen en of je perse per persoon betaald of per kamer.
Jullie zijn me helden als jullie wat advies kunnen geven betreft budget hotels, en als ik niet reageer meer vandaag komt dat omdat thuis internet eruit ligt maar morgen ben ik weer online.

Prettige week en de groeten!

[ Bericht 0% gewijzigd door djakkaa3033 op 15-10-2013 15:30:12 ]
pi_132191201
Over het algemeen kan je hotelkamers gewoon de hele nacht door in en uit.

Stayokay en EasyHotels (Easyjet) hebben de naam goedkoop te zijn.

Of ga in Utrecht stappen, goede nachtbus naar 033 en nachttrein naar 010.
pi_132191376
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 15:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Over het algemeen kan je hotelkamers gewoon de hele nacht door in en uit.

Stayokay en EasyHotels (Easyjet) hebben de naam goedkoop te zijn.

Of ga in Utrecht stappen, goede nachtbus naar 033 en nachttrein naar 010.
Yes helemaal bedankt voor je adviezen! :)
Ik ga toch voor Rotterdam, :P ik ken Utrecht nauwelijks buiten de standaard winkelstraten om en Rotterdam is toch weer heel wat anders als Utrecht, wil ze ook de havens laten zien en de coolsingel etc!
Maar toppie dan ga ik ff kijken of er nog goedkope kamers tussen zitten, bedankt en laat nog wel weten hoe het is gelopen allemaal! :)
pi_132191479
from
¤44.00per room per night, hmm, ideaal is geen geld, nog ff navragen of je snachts naar binnen kan komen en geregeld, toppie bedankt! :)
pi_132191862
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 15:36 schreef djakkaa3033 het volgende:
from
¤44.00per room per night, hmm, ideaal is geen geld, nog ff navragen of je snachts naar binnen kan komen en geregeld, toppie bedankt! :)
Ik weet niet wat je budget is, maar voor 69 zit je in het NH, dat is nog dichterbij Snollywood dan Easyhotels :) Die laatste is +/- 15 minuten lopen, NH 5.
  Admin dinsdag 15 oktober 2013 @ 17:02:38 #227
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_132193968
Voor ongeveer 100 euro zit je in het Holiday Inn Express. Da's helemaal dichtbij. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zondag 20 oktober 2013 @ 14:37:49 #228
385359 nadepauze
C'est la vie
pi_132358167
Topic dood aan het bloeden? ;(
I'm willing to accept life on life's terms. But I'm not willing to allow anybody to dictate to me what those terms are.
pi_132358264
Het is wel stil de laatste tijd ja. Geen BBQ-weer. :P
  zondag 20 oktober 2013 @ 14:49:23 #230
385359 nadepauze
C'est la vie
pi_132358555
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 14:41 schreef Isegrim het volgende:
Het is wel stil de laatste tijd ja. Geen BBQ-weer. :P
Het is altijd paddies weer :P
I'm willing to accept life on life's terms. But I'm not willing to allow anybody to dictate to me what those terms are.
  zondag 20 oktober 2013 @ 14:50:56 #231
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_132358614
Oh zat ik hier ook nog :W
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_132363969
En vandaag zou je nog best kunnen BBQen ook, het is 17 graden. :D
  zondag 20 oktober 2013 @ 18:08:55 #233
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_132365586
ah. is dat wat ik ruik... bbq
pi_132373706
waar kan ik in Rotterdam aanschuiven aan een lekkere Indische rijsttafel? saté bar ken ik wel maar iemand een aanrader?
Fake it baby - They won't even know!
You can make it ?
Cos everybody knows that that's the way to go
pi_132379861
Anugerah!
pi_132403681
Weet iemand welke kledingwinkel hier zit? Het was rechts van de Levi's store.

pi_132404083
In mijn hoofd is daar een boekwinkel naast maar misschien zit er nog wel iets tussen. :D
  Admin maandag 21 oktober 2013 @ 19:35:13 #238
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_132404701
Da's Jack & Jones / Vero Moda. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 21 oktober 2013 @ 19:36:29 #239
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_132404769
nee dit is bij de albert heijn. daar zit volgens mij gewoon een Vero Moda
  maandag 21 oktober 2013 @ 20:24:57 #240
385359 nadepauze
C'est la vie
pi_132406961
Pfff ik loop er wekelijks langs, maar dat jullie dat weten / onthouden!
Ik ken alleen de winkels die voor mij relevant zijn ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')