Goed punt. Ik krijg er eigenlijk ook jeuk van.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:15 schreef Silenus het volgende:
Zoals de meesten al zeggen een ongelofelijke kutvraag. De meesten raken hier alleen geprikkeld van op een negatieve manier.
Ik vraag gewoon of ze nog leuke mensen tegenkomen of tegen zijn gekomen op de site, meestal verzuchten ze dan over al die sukkels en dan heb je meteen een gemeenschappelijke vijand gekweekt.
Als vrouwen vragen 'wat is nou echt jouw passie?' kap ik er ook meteen mee. Ben er echt allergisch voor.
Gewoon geen vraag doen. Komt vanzelf wel als je aan het mailen bent.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:23 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Goed punt. Ik krijg er eigenlijk ook jeuk van.
En deze dan?
"Wat neem jij mee op reis naar Zuid-Amerika?"
Terugticket, wtf moet ik in Zuid-Amerika zoeken?quote:Op maandag 22 juli 2013 16:23 schreef dyna18 het volgende:
[..]
En deze dan?
Je hebt er volgens mij best veel die zo in het leven staan.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:25 schreef Fascination het volgende:
Ik had eens een speeddate via paiq met een vrouw die "passie" als like had, want ze hield van mensen die gepassioneerd in het leven staan..
Spirituele zweeftevenquote:Op maandag 22 juli 2013 16:28 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Je hebt er volgens mij best veel die zo in het leven staan.
Spiritueel, passievol en een beetje gek....
Die is ook wat bedacht, een beetje in de categorie 'wat neem je mee naar een onbewoond eiland'?quote:Op maandag 22 juli 2013 16:23 schreef dyna18 het volgende:
[..]
En deze dan?
Spiritueel valt nog wat voor te zeggen, maar passiequote:Op maandag 22 juli 2013 16:28 schreef dyna18 het volgende:
[..]
niets mis met mensen die een passie hebben en ergens gedreven voor gaan.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:28 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Wie zegt dan van zichzelf dat ie suf isquote:Op maandag 22 juli 2013 16:30 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
niets mis met mensen die een passie hebben en ergens gedreven voor gaan.
Saaie, suffe mensen hebben we al genoeg
Niemand zo direct, maar ze impliceren het wel met bovengenoemde voorbeeldenquote:Op maandag 22 juli 2013 16:31 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wie zegt dan van zichzelf dat ie suf is_
Wij gaan gewoon gedreven voor mensen die niet de hele dag dooddoeners uit zitten te kramen.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:30 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
niets mis met mensen die een passie hebben en ergens gedreven voor gaan.
Saaie, suffe mensen hebben we al genoeg
"Jou in ieder geval niet"quote:Op maandag 22 juli 2013 16:23 schreef dyna18 het volgende:
[..]
En deze dan?
Aan de andere kant als je een saaie muts bent en toch niet zo over wil komen moet je haast wel dit soort termen gebruikenquote:
Omdat al die rare types stiekem ook wel heel vermakelijk zijn?quote:
Om te kunnen schiften tussen wie een uitgebluste kut is die zich van doodgeslagen termen bedient om haar ideale partner te beschrijven of wie daadwerkelijk origineel is en ons weet te prikkelen.quote:
Ga dan de kroeg in en zoek daar iemand op, heb je meer kans dat het gelijk dezelfde avond nog lukt.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:39 schreef dyna18 het volgende:
[..]
blauwe ballen en rammelende eierstokken?
whehe ik ben allang verzuurd wat dat betreftquote:Op maandag 22 juli 2013 16:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Om te kunnen schiften tussen wie een uitgebluste kut is die zich van doodgeslagen termen bedient om haar ideale partner te beschrijven of wie daadwerkelijk origineel is en ons weet te prikkelen.
Maar als jij iedereen het voordeel van de twijfel wilt geven, ga vooral je gang. Over een paar maand verwelkomen we jou in ons "verzuurde" clubje.
Oké, nu ben je gewoon aan het trollen.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:23 schreef dyna18 het volgende:
[..]
En deze dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |