Ik zie er meer een Amsterdamse trend in.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:21 schreef Tyron het volgende:
[..]
Uitwedstrijd is anders, maar omdat je waarschijnlijk nooit zelf een wedstrijd bezoekt snap je dat niet.
Ja , alleen ze kwamen niet.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:26 schreef Tyron het volgende:
[..]
De Stadionclub trok gemiddeld 801 supporters per uitwedstrijd. Dit houdt in dat Feyenoord voor elke wedstrijd in een ander stadion alle uitkaarten verkocht. Ajax deed dit ook
Je kan ergens geen conclusie uit trekken, als je de gegevens waar je die conclusie op baseert, niet hebt erkent.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik erken niks, ik gaf aan dat de cijfers gelijk zijn.
Ah, nu je ziet dat je onzin loopt te verkondigen gooi je het maar op de boeg "ze kwamen niet" terwijl dat gewoon wel zo is. Ik heb net toegegeven dat de lege plekken in de Arena verklaarbaar zijn, echter is hier tijdens uitwedstrijden geen sprake van.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja , alleen ze kwamen niet.
Waar hebben we dat toch eerder gezien.![]()
Feyenoord had ook veel meer kaarten KUNNEN verkopen. Alleen dat mocht niet, kon niet. Heb ik je uitgelegd met de artikelen er bij. Leuk en aardig maar dan telt het niet.
Gewoon niet meer op ingaan joh, die dwaas loopt alleen maar dezelfde dingen te herhalen en negeert alle tegenargumenten. Blijkbaar is er iets mis met hem.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:30 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ah, nu je ziet dat je onzin loopt te verkondigen gooi je het maar op de boeg "ze kwamen niet" terwijl dat gewoon wel zo is. Ik heb net toegegeven dat de lege plekken in de Arena verklaarbaar zijn, echter is hier tijdens uitwedstrijden geen sprake van.
Ajax had ook meer kaarten KUNNEN verkopen, want het was UITVERKOCHT. Dus er zou ongetwijfeld meer interesse geweest zijn.
Ik baseer me op feitelijke cijfers jij baseert je op omstandigheden. Denk daar maar eens over na sukkeltje.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon niet meer op ingaan joh, die dwaas loopt alleen maar dezelfde dingen te herhalen en negeert alle tegenargumenten. Blijkbaar is er iets mis met hem.
Ja, alleen die feitelijke cijfers die je net even heel stoer vet drukte hadden een aantekening die een hele andere draai aan je onzin gaf, dus misschien eerst alle feiten lezen voordat je stoer op je toetsenbord begint te rammen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik baseer me op feitelijke cijfers jij baseert je op omstandigheden. Denk daar maar eens over na sukkeltje.
Ik ging in op Caland die het over Heerenveen - Groningen had, niet op het onderzoek, toen ik dat zei. Dat ik puur op zijn conclusie inging betekent niet dat ik zijn cijfers, welke zonder bron op een internetforum zijn gezet, klakkeloos aanneem.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:32 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Als je zegt "dit bewijst" is daar inderdaad geen sprake van.
Nee ook de wedstrijden waar Ajax niet aanwezig mocht zijn is meegerekend.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:33 schreef Irritatie100 het volgende:
'Gemiddeld' betekent gezien over de wedstrijden dat je aanwezig mag zijn lijkt me? Snap dus niet waarom het überhaupt wordt aangegeven dat ajax er bij 2 niet welkom was want dat lijkt me niet van toepassing hier.
Welke dan?quote:
Heb ik ook wel een verklaring voor:quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:30 schreef Tyron het volgende:
[..]
k heb net toegegeven dat de lege plekken in de Arena verklaarbaar zijn
Voortaan even goed lezen voordat je reageert aub.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:33 schreef Irritatie100 het volgende:
'Gemiddeld' betekent gezien over de wedstrijden dat je aanwezig mag zijn lijkt me? Snap dus niet waarom het überhaupt wordt aangegeven dat ajax er bij 2 niet welkom was want dat lijkt me niet van toepassing hier.
Ah, argumenten zijn op dus overgaan in simpel gebashquote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb ik ook wel een verklaring voor:
[ afbeelding ]
Joden lopen altijd weg
Gefeliciteerd met je nieuwe functie.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:35 schreef Pedroso het volgende:
Weet je wat, Feyenoordsupporters vinden hun club de beste, grootste etc. en de Ajax supporters vinden dat bij Ajax. Kindercircus is afgelopen bij deze.
Heuhuequote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:36 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ah, we hadden het over lege plekken en je gooit het op gezinnen die eerder vertrekken omdat ze niet in de file willen staan.
Goed, omdat je het toch telkens op een andere boeg gooit zodra je uitgeluld bent:
[ afbeelding ]
Doe ik even hetzelfde. Kampioenen, iets waar je echt trots op kan zijn.
In dat geval: 728*17=12376quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:34 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nee ook de wedstrijden waar Ajax niet aanwezig mocht zijn is meegerekend.
quote:Graziano Pellè heeft de training van dinsdagavond voortijdig verlaten. De spits van Feyenoord had de afgelopen twee dagen al last van zijn linkerknie en ook vandaag moest hij meerdere keren naar het gewricht grijpen. De blessure ziet er op het eerste oog niet ernstig uit, maar Feyenoord heeft haar doelpuntenmaker toch naar het ziekenhuis gebracht om wat foto's te laten maken. Dat meldt RTV Rijnmond zojuist.
Ik heb het helemaal niet over een onderzoek, maar over die twee cijfers. Als je die niet erkent, moet je niet reageren met "dit bewijst dat".quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ging in op Caland die het over Heerenveen - Groningen had, niet op het onderzoek, toen ik dat zei. Dat ik puur op zijn conclusie inging betekent niet dat ik zijn cijfers, welke zonder bron op een internetforum zijn gezet, klakkeloos aanneem.
Dat jij graag wil van wel is inmiddels duidelijk, maar helaas voor jou bijt je je vast in een hoop onzin.
Wij mogen niet naar Utrecht, Ado en Feyenoodr he. Dus je rekensommetje klopt al niet.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:40 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
In dat geval: 728*17=12376
12476/15=825 mensen gemiddeld bij de wedstrijden waar jullie mee mogen.
Bij ons: 801*17=13617
13617/16=851 mensen gemiddeld voor ons (wij mogen niet naar jullie).
Opgelost, slotje
Ik denk niet dat jullie er uit gaan komen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:44 schreef Tyron het volgende:
[..]
Wij mogen niet naar Utrecht, Ado en Feyenoodr he. Dus je rekensommetje klopt al niet.
Plus bij sommige uitwedstrijden, mochten er maar een beperkt aantal kaarten verkocht aan Ajax worden.
Daarnaast, staat in het artikel dat ook bij Ajax alles uitverkocht was, dus het kan onmogelijk zijn dat jullie er meer hadden.
http://www.ajaxshowtime.c(...)-bij-fc-utrecht.htmlquote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:44 schreef Tyron het volgende:
[..]
Wij mogen niet naar Utrecht, Ado en Feyenoodr he. Dus je rekensommetje klopt al niet.
Plus bij sommige uitwedstrijden, mochten er maar een beperkt aantal kaarten verkocht aan Ajax worden.
Daarnaast, staat in het artikel dat ook bij Ajax alles uitverkocht was, dus het kan onmogelijk zijn dat jullie er meer hadden.
Ah, een foutje. Kon ik me even niet meer herinneren, bedankt voor het verbeteren.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:49 schreef Elan het volgende:
[..]
http://www.ajaxshowtime.c(...)-bij-fc-utrecht.html
Echt je bent zó goed geïnformeerd over je clubje jij!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |