Ik ga geen wellus-niettus discussie met je aan verder, vrij zinloos om vol te blijven houden dat iemand iets denkt, maar je zal er een soort van voldoening uithalen. Prima verder.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:42 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Ik heb het helemaal niet over een onderzoek, maar over die twee cijfers. Als je die niet erkent, moet je niet reageren met "dit bewijst dat".
- ruimte opengelaten voor ad hominem en ludieke smiley-
twitter:TonStrooband twitterde op dinsdag 23-07-2013 om 19:08:30Na dringende verzoeken van #Feyenoord wordt nu getracht om extra capaciteit voor onze supporters vrij te maken. #wordtvervolgd #helFEY reageer retweet
Ben jij het Bob ?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:46 schreef stevenmac26 het volgende:
Zodrekt als ik thuis ben ga ik even checken, tyron je staat er goed op nadat ik je waarschuwde
Ik parkeer altijd in een wijkje langs de Adriaan Volker-laan. Wel een flink stuk lopen, maar je rijdt compleet fileloos naar de A16 bij de van Brienenoordbrug (de rotonde aan het einde van de Olympiaweg is altijd afgesloten, die kunnen alleen naar rechts en niet de Adriaan Volker-laan op. Als jij in zo'n wijkje staat rij je juist wél over de AV-laan).quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:46 schreef H.FR het volgende:
Even tussendoor mensen:
Heeft iemand ervaring met parkeren op P5C? (bij de gamma is dat volgens mij)
Heb je nog veel file richting daar en na de wedstrijd daarvandaan?
Normaal zet ik hem altijd in de middenberm, maar dat is niet zo handig als ik pas laat weg kan gaan.
Is mijn oude account jaquote:
Richting de A16? Zodra je de zebrapad bij de tramhalte voorbij bent gaat het snel. Het verkeer tussen de Gamma en de tramhalte wordt na wedstrijden volgens mij altijd tegengehouden, dus daar loop je vertraging op. Het parkeerterrein zelf afkomen heb ik geen idee.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:46 schreef H.FR het volgende:
Even tussendoor mensen:
Heeft iemand ervaring met parkeren op P5C? (bij de gamma is dat volgens mij)
Heb je nog veel file richting daar en na de wedstrijd daarvandaan?
Normaal zet ik hem altijd in de middenberm, maar dat is niet zo handig als ik pas laat weg kan gaan.
Ja, maar dan moet je ook vroeg zijn. Ik parkeer hem altijd een beetje vooraan bij de middenberm, en dan heb je ook weinig file, dus dat is prima. Alleen kan tegen Twente niet zo vroeg weg (ik trouw de dag ervoor, wil 's ochtends niet te veel haasten) dus ik vroeg me af of P5C die ruimte biedt.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:52 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik parkeer altijd in een wijkje langs de Adriaan Volker-laan. Wel een flink stuk lopen, maar je rijdt compleet fileloos naar de A16 bij de van Brienenoordbrug (de rotonde aan het einde van de Olympiaweg is altijd afgesloten, die kunnen alleen naar rechts en niet de Adriaan Volker-laan op. Als jij in zo'n wijkje staat rij je juist wél over de AV-laan).
Het feit dat je daar zo mee bezig bent komt wat gefrustreerd over.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Toch leuk om Castaignos te zien falen in Tukkerland.
Van Feyenoord naar inter naar degradatie voetbal, Je moet het maar willen.
Ha onzin zie zijn kop net op tv tijdens het zappen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het feit dat je daar zo mee bezig bent komt wat gefrustreerd over.
Dat valt reuze mee, maar als je in je dagelijks leven vrijwel geen aandacht krijgt zal dat ongetwijfeld zo voelen.quote:
Ja jok pik goeie serie he True Blood ?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee, maar als je in je dagelijks leven vrijwel geen aandacht krijgt zal dat ongetwijfeld zo voelen.
Seizoen 1 was wel leuk, 2 ging wel. Daarna hard achteruit gegaan.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja jok pik goeie serie he True Blood ?
Okee, dank je. En weet je het toevallig ten opzichte van in de middenberm parkeren? Want ik zie altijd wel een aardige file staan die kant op.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:57 schreef Muto het volgende:
[..]
Richting de A16? Zodra je de zebrapad bij de tramhalte voorbij bent gaat het snel. Het verkeer tussen de Gamma en de tramhalte wordt na wedstrijden volgens mij altijd tegengehouden, dus daar loop je vertraging op. Het parkeerterrein zelf afkomen heb ik geen idee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |