Nee.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit bewijst wel dat de beker voor jullie een veel grotere prijs is dan voor Ajax.
Mwah. Het bewijst eerder de bereidheid om ten alle tijden de club achterna te reizen. Tuurlijk heb je zo'n groep overal. Bij Feyenoord is het alleen net even wat massaler allemaal. Zie bijvoorbeeld ook de diverse trainingskampen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit bewijst wel dat de beker voor jullie een veel grotere prijs is dan voor Ajax.
Als we de finale maar halen. Voor mij is het een enorm belangrijk duel. Ik kijk positief terug op het bekertoernooi tot nu toe, waarin we de nul hebben gehouden, maar morgen verwacht ik een lastige wedstrijd. AZ zal volle bak spelen, maar ik wil die beker winnen én kampioen worden.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Frank de Boer is woordvoerder namens de supporters geworden?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Als we de finale maar halen. Voor mij is het een enorm belangrijk duel. Ik kijk positief terug op het bekertoernooi tot nu toe, waarin we de nul hebben gehouden, maar morgen verwacht ik een lastige wedstrijd. AZ zal volle bak spelen, maar ik wil die beker winnen én kampioen worden.
Frank de Boer
Ja, of het ligt aan het aantal reizen dat je per jaar kan maken, dat je dan maar met een trainingskamp mee gaat. Je kan er allerlei conclusies uit trekken ja.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah. Het bewijst eerder de bereidheid om ten alle tijden de club achterna te reizen. Tuurlijk heb je zo'n groep overal. Bij Feyenoord is het alleen net even wat massaler allemaal. Zie bijvoorbeeld ook de diverse trainingskampen.
Welke cijfers?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:10 schreef CasselerRIP het volgende:
Leuke smoesjes allemaal, maar de cijfers spreken voor zich.
Ik ben blij dat ik dat misverstand bij deze uit de weg heb kunnen helpen.quote:
Is net allemaal uitgebreid uitgelegd begin je weer te zeiken. Of ben je een clone van die rare gast Tyron?quote:
e Rotterdammers verkochten dit seizoen elk uitvak in de Eredivisie uit. Ajax deed dat ook, maarquote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Is net allemaal uitgebreid uitgelegd begin je weer te zeiken. Of ben je een clone van die rare gast Tyron?
Je erkent zelf dat ajacieden amper bekerwedstrijden bezoeken. Daar heb ik het over.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
e Rotterdammers verkochten dit seizoen elk uitvak in de Eredivisie uit. Ajax deed dat ook, maar
Lezen is maar moeilijk.
Tussen een kaartje kopen en daadwerkelijk naar die wedstrijd gaan zit een redelijk verschil vriend. Dat zie je toch ook aan die lege plekken in de Arena bij slecht weer.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
e Rotterdammers verkochten dit seizoen elk uitvak in de Eredivisie uit. Ajax deed dat ook, maar
Lezen is maar moeilijk.
Je had het over cijfers. Nu opeens weer over iets anders?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:17 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Je erkent zelf dat ajacieden amper bekerwedstrijden bezoeken. Daar heb ik het over.
Het ging over uitwedstrijden. Waarom zou iemand daar een kaartje voor kopen en niet gaan?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Tussen een kaartje kopen en daadwerkelijk naar die wedstrijd gaan zit een redelijk verschil vriend. Dat zie je toch ook aan die lege plekken in de Arena bij slecht weer.
En dan zit er nog wel een dak op moet je nagaan....
Inderdaad. Wij hebben dat namelijk.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:57 schreef stevenmac26 het volgende:
Nokken nu met de wie heeft betere supporters discussie
Geen idee.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het ging over uitwedstrijden. Waarom zou iemand daar een kaartje voor kopen en niet gaan?
Tja dat krijg je als er ook veel bedrijven zijn die seizoenskaarten kopen etc.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:19 schreef Elan het volgende:
Zo rekenen ze bij Ajax, we verkopen 50.000 kaarten dus zijn 50.000 bezoekers.
Ooit een artikel over gelezen dat men zo rekent. Op basis van verkochte plekken niet feitelijke bezoekersaantallen.
Terwijl iedereen vervolgens die lege plekken ziet bij Studio Sport.
1. Caland noemt cijfers.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je had het over cijfers. Nu opeens weer over iets anders?
Verder erken ik niet, ik stel alleen dat je meerdere conclusies uit gegevens kunt halen.
Uitwedstrijd is anders, maar omdat je waarschijnlijk nooit zelf een wedstrijd bezoekt snap je dat niet.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Geen idee.
Komt bij thuiswedstrijden ook regelmatig voor.
Nope, dat zijn plaatsen voor seizoenskaarthouders, die kunnen niet eens naar uitwedstrijden. Dus je verhaaltje is tamelijk irrelevant.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Geen idee.
Komt bij thuiswedstrijden ook regelmatig voor.
Ik erken niks, ik gaf aan dat de cijfers gelijk zijn. Je leest wel heel erg graag wat je wíl lezen he?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:21 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
1. Caland noemt cijfers.
2. Jij erkent die door te zeggen "en dat bewijst...".
3. Daarna volgden de smoesjes.
Zo moeilijk was mijn opmerking niet, dacht ik.
Is bullshit. Politie wil gewoon niet dat er nog supporters komen. Standaard geouwehoer in het buitenland. Neemt niet weg dat er veel die kant op zijn.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:36 schreef Muto het volgende:
twitter:RijnmondSport twitterde op dinsdag 23-07-2013 om 11:27:37Mensen die willen afreizen naar Italië voor de wedstrijd Hellas Verona - Feyenoord: NIET DOEN! Is uitverkocht. Oproep van de politie. reageer retweet
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik erken niks, ik gaf aan dat de cijfers gelijk zijn. Je leest wel heel erg graag wat je wíl lezen he?
Zo moeilijk is het toch niet? Waarom Calimero spelen door de omstandigheden te noemen?quote:Feyenoord heeft dit seizoen kunnen rekenen op de meeste steun van supporters in uitwedstrijden. De Rotterdammers blijven met dit gegeven de fans van Ajax en PSV voor. VVV-Venlo is de nummer laatst in het door In de Hekken opgestelde overzicht.
De Stadionclub trok gemiddeld 801 supporters per uitwedstrijd. Dit houdt in dat Feyenoord voor elke wedstrijd in een ander stadion alle uitkaarten verkocht. Ajax deed dit ook. De ploeg eindigt echter tweede met gemiddeld 728 uitfans per wedstrijd, omdat de Ajax-fans bij twee uitwedstrijden niet welkom waren en er bij twee potten minder kaarten aan Ajax werden verkocht vanwege veiligheidsredenen.
Het gemiddelde aantal uitsupporters dat een Eredivisiewedstrijd bezoekt is met vier procent gestegen van 298 naar 310. Deze cijfers worden echter omhoog getrokken door de traditionele top drie. Bij elf van de achttien clubs daalt het aantal meereizende supporters. De promovendi Willem II (alweer gedegradeerd) en PEC Zwolle kenden de grootste toename in het aantal uitsupporters.
Leuke editquote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:25 schreef Elan het volgende:
[..]
[..]
Zo moeilijk is het toch niet? Waarom Calimero spelen door de omstandigheden te noemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |