Wat vind je leuk en, belangrijk ook, wat is je vooropleiding?quote:Op maandag 22 juli 2013 15:30 schreef Lonaa het volgende:
Ik weet niet waar juist ik goed in ben.En dat is heel naar.
Mijn vooropleiding is een net niet helemaal compleet HAVO-diploma. Waardeloos dus. Ik kan naar het MBO of HBO (met test en alles)quote:Op maandag 22 juli 2013 15:32 schreef Californium het volgende:
[..]
Wat vind je leuk en, belangrijk ook, wat is je vooropleiding?
Wat doe je precies?quote:Op maandag 22 juli 2013 15:49 schreef Nallie het volgende:
Is lastig om wat te vinden ook. Ik zit nu, na 3 jaar werken, pas op WO niveau en dat is maar voor 8 uur per week. Rest is nog steeds hbo. Maar wel leuk dus dat scheelt
Ik DM je ffquote:Op maandag 22 juli 2013 15:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wat doe je precies?
En zo lang het leuk is vind ik het ook besten gelukkig heeft mijn vriend een baan dus ik kan rustig rondkijken.
Weet het nog steeds niet.quote:Op maandag 22 juli 2013 15:30 schreef Lonaa het volgende:
Ik weet niet waar juist ik goed in ben.En dat is heel naar.
Ja want niks eten, daar word je pas echt slank vanquote:Op maandag 22 juli 2013 16:46 schreef La_Tramposa het volgende:
Krentebol zit nog onaangebroken in mijn tas.. ik word toch paranoia van jullie verhalen
Maar nu wel onwijze honger dus maar gauw naar huis om aan het avondeten te beginnen..
Dure smaakquote:Op maandag 22 juli 2013 16:52 schreef V1z0R het volgende:
Echt ik snap dat niet...
Iedereen koopt goedkoop dingen bij de Ikea en door DaD d'r topic bedacht ik dat ik maar eens op de site moest kijken voor een vloerkleed.
Wat is de enige die ik weer leuk vind?
Die van 299,-
Sjongejonge, kap nou eens even met dat denigrerende commentaar. Je kan een hoop plannen maar eten gaat toch niet altijd zoals je wil, denk dat iedereen dat hier wel weet.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:59 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ja want niks eten, daar word je pas echt slank van
Ga dan niet eerst in discussie over die krentenbol en m dan vervolgens niet opetenquote:Op maandag 22 juli 2013 17:00 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Sjongejonge, kap nou eens even met dat denigrerende commentaar. Je kan een hoop plannen maar eten gaat toch niet altijd zoals je wil, denk dat iedereen dat hier wel weet.
Nou mijn eetlust is dus verdwenen voor die krentenbol omdat jullie het zo als een doodzonde aanprijsden. Terwijl dit toch echt een best gezonde dag qua eten was. Maar goed volgens mij kan ik hier inderdaad beter niet meer posten want ik vind de sfeer niet oké en ben een beetje bang voor doorslaan.quote:Op maandag 22 juli 2013 17:03 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ga dan niet eerst in discussie over die krentenbol en m dan vervolgens niet opeten
Maar ik zal je met rust laten hoor!
Jij leest mijn post duidelijk ook nietquote:Op maandag 22 juli 2013 17:07 schreef Nallie het volgende:
nt welkom om te posten, maar luister/lees dan ook wat er gezegd wordt als je om advies vraagt en ga niet overal over in discussie.
Anyhow, ik doe wel even mijn (geplande) lijstje:
T: rijstwafel pindakaas
S: uur KT, 20 min cardio
O: overnight oats met banaan en cacao
T: ijsje
L: dubbele rijstwafel geitenkaas, dubbele rijstwafel kip, 2 tomaten
D: geroosterde aubergine, courgette, paprika, tomaat, zoete aardappel met wat feta en pompoenpitten
T: kwark/yoghurt
Als jij graag die krentenbol wil eten moet jij m vooral etenquote:Op maandag 22 juli 2013 17:04 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nou mijn eetlust is dus verdwenen voor die krentenbol omdat jullie het zo als een doodzonde aanprijsden. Terwijl dit toch echt een best gezonde dag qua eten was. Maar goed volgens mij kan ik hier inderdaad beter niet meer posten want ik vind de sfeer niet oké en ben een beetje bang voor doorslaan.
De sfeer is wat je wat zelf van maakt. Ons de schuld geven van jouw eetgedrag is eigenlijk ontwijkend gedrag.quote:Op maandag 22 juli 2013 17:04 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nou mijn eetlust is dus verdwenen voor die krentenbol omdat jullie het zo als een doodzonde aanprijsden. Terwijl dit toch echt een best gezonde dag qua eten was. Maar goed volgens mij kan ik hier inderdaad beter niet meer posten want ik vind de sfeer niet oké en ben een beetje bang voor doorslaan.
quote:
Ik vind hem ook lekker. Maar la tramposa zei dat ze een krentenbol helemaal niet zo lekker vond en toch at om maar wat te eten. Dan is de volkorenboterham opmerking heel logisch.quote:Op maandag 22 juli 2013 17:14 schreef MevrouwPuff het volgende:
Even my cents: ik vind een krentenbol wel degelijk lekkerder dan een boterham. Wat wel of niet lekkerder is, is persoonlijk.
Zo slecht is het toch niet? Niet zo veel en wat hagelslag, maar boeiend. Als je je maar goed voelt verder.quote:Op maandag 22 juli 2013 17:18 schreef Californium het volgende:
Goede tijd om mijn niet zo goede "ik heb het warm dus heb geen honger" lijstje te posten
O: bak kwark met zonnebloempitten en wat noten
T: 2 babybel
L: Bak kwark met blauwe bessen en wat pure hagelslag met moeite
T: tomaat
D: Aardappelsalade, ei, salade, groene asperges
T: waterijsje
T: iets als ik nog honger krijg als het afkoelt
Ik zie het anders:quote:Op maandag 22 juli 2013 17:23 schreef Californium het volgende:
Ik vind het idd wat weinig, scheelt dat ik vandaag niet meer doe dan typen en zweten en water drinken. Morgen betere poging
Zo kan ik er ook naar kijken idd! Thxquote:Op maandag 22 juli 2013 17:27 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik zie het anders:
Ik zie eiwitten, ik zie koolhydraten en groenten en ik zie gezonde vetten. Morgen wat extra groenten naar binnen gooien en je hebt weer netjes gecompenseerd.
Ze doen in ieder geval iets met commentaarquote:Op maandag 22 juli 2013 17:32 schreef the85mc het volgende:
Gaat lekker met de nieuwkomers laatste tijd![]()
Commentaar krijgen op lijstje en dan dus maar weggaan.. Schiet lekker op op die manier.
En hoe zit het met die naar Keulen en Aken?quote:Op maandag 22 juli 2013 17:39 schreef MevrouwPuff het volgende:
Kan me best wel voorstellen dat het was afschrikt, als iemand van een behoorlijk matig eetpatroon komt en nu ontzettend zijn best doet. Het is vast opbouwend bedoeld allemaal, maar de weg naar rome is ook niet in een dag gebouwd.
Ahhh anna, zat je in de train of death?![]()
Aardbeien met slagroom, mits de aardbeien goed zoet zijn en de slagroom versgeklopt. Anders sterke koffie. B&J is overrated.quote:Op maandag 22 juli 2013 17:43 schreef loveli het volgende:
Dilemma: B&J, aardbeien met slagroom of koffie?
Aardbeien met slagroom. Daar zitten voedingsstoffen in..... duhquote:Op maandag 22 juli 2013 17:43 schreef loveli het volgende:
Dilemma: B&J, aardbeien met slagroom of koffie?
Yep. Het was lastig alle foto-makende-mensen te ontwijken, maar ik ben blij dat ik niet op nu staquote:Op maandag 22 juli 2013 17:39 schreef MevrouwPuff het volgende:
Kan me best wel voorstellen dat het was afschrikt, als iemand van een behoorlijk matig eetpatroon komt en nu ontzettend zijn best doet. Het is vast opbouwend bedoeld allemaal, maar de weg naar rome is ook niet in een dag gebouwd.
Ahhh anna, zat je in de train of death?![]()
En hoeveel wegen leiden naar Methusalem?quote:Op maandag 22 juli 2013 17:42 schreef loveli het volgende:
[..]
En hoe zit het met die naar Keulen en Aken?
Mag ik met je ruilen? Ik sla aan het eten met dit warme weerquote:Op maandag 22 juli 2013 17:26 schreef Sarabi het volgende:
Tot nu toe ook veelste weinig gegeten.
Wel geprobeerd zoveel mogelijk goede dingen te eten zoals: kwark, zalm, gekookt eitje, noten.
Wel al een paar liter water gedronken.
Hier helaas geen last van te weinig eten met warmte.quote:Op maandag 22 juli 2013 17:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mag ik met je ruilen? Ik sla aan het eten met dit warme weer(waarom??) en ik drink te weinig.
Maar weer een groot glas water gepakt toen ik dit las
Klinkt niet prettig. De trein, niet alle fotografen ontwijken.quote:Op maandag 22 juli 2013 17:52 schreef anna82 het volgende:
Yep. Het was lastig alle foto-makende-mensen te ontwijken, maar ik ben blij dat ik niet op nu sta
Heel misschien is het wel de geheime formule... you never know!quote:Op maandag 22 juli 2013 18:01 schreef loveli het volgende:
Koffie met slagroom en daarna onder het genot van B&J met aardbeien afvragen hoe m'n lijf binnen 1 dag bikiniklaar wordt
De dure vind ik daar ook het mooist. Ik krijg de duutser alleen niet zo gek...quote:Op maandag 22 juli 2013 16:52 schreef V1z0R het volgende:
Echt ik snap dat niet...
Iedereen koopt goedkoop dingen bij de Ikea en door DaD d'r topic bedacht ik dat ik maar eens op de site moest kijken voor een vloerkleed.
Wat is de enige die ik weer leuk vind?
Die van 299,-
Ik moest het googelen, en dit plaatje maakte me wat onzeker..quote:Op maandag 22 juli 2013 18:45 schreef loveli het volgende:
Zit mobiel en kan de foto slecht zien. Ik grijp elk excuus om 'vokuhila' te kunnen zeggen
Oi, die is wel heel voku.quote:Op maandag 22 juli 2013 18:47 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik moest het googelen, en dit plaatje maakte me wat onzeker..
[ afbeelding ]
Ik zie het niet zo goed doordat je je armen omhoog houdt.. Kan de Duutser geen foto maken waar je 'gewoon' op staat?quote:Op maandag 22 juli 2013 18:31 schreef Jagärtrut het volgende:
Ff een mode vraag: jurk van laatst binnen gekregen, de rest moet nog komen. Wat vinden jullie? Ik vind de achterkant wat te lang,geloof ik..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan wel, maar ik heb hem alweer uit...quote:Op maandag 22 juli 2013 19:02 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik zie het niet zo goed doordat je je armen omhoog houdt.. Kan de Duutser geen foto maken waar je 'gewoon' op staat?
Gezellig met de duutser.quote:Op maandag 22 juli 2013 19:05 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Kan wel, maar ik heb hem alweer uit...
Ik weet ook nog niet of ik het wel zoquote:
Haha, goed plaatje wel!quote:Op maandag 22 juli 2013 18:47 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik moest het googelen, en dit plaatje maakte me wat onzeker..
[ afbeelding ]
Maar zo werd het vanochtend niet gebrachtquote:Op maandag 22 juli 2013 17:16 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik vind hem ook lekker. Maar la tramposa zei dat ze een krentenbol helemaal niet zo lekker vond en toch at om maar wat te eten. Dan is de volkorenboterham opmerking heel logisch.
Ajoh, altijd beter dan B&J, slagroom, gebak en andere meuk dat wij nemen.quote:Op maandag 22 juli 2013 19:43 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Maar zo werd het vanochtend niet gebrachtIk eet doorgaans altijd 4 volkoren boterhammen met mager broodbeleg als lunch, nu toevallig een krentenbol omdat die over was van een fietsrit. En zoals californicum het daarnet verbeterde, klinkt het al veel meer als welbedoeld advies naar mij.
Over dat doorslaan; wie denkt dat hier niemand is doorgeslagen is vrij naief. Kijk de statistieken over eetstoornissen maar eens na, en het zou vreemd zijn om te denken dat hier op een dieetforum juist minder mensen dan het gemiddelde daaraan lijden. Maar ik zei ook niet dat jullie doorgeslagen zijn, ik zei dat IK ZELF bang was om door te slaan. En dat merk je nu ook aan mijn gedrag; ik heb dan heel erg het idee dat ik naar mezelf die krentenbol moet verdedigen en ga dan uiteindelijk maar niks meer eten. Ik weet dat ik erg perfectionistisch ben in alles en daarom ben ik bang om de verkeerde kant om te gaan.
Het zal voor veel mensen werken, maar ik vind het advies: dat kun je beter niet meer eten, terwijl je maar 1 of 2 lijstjes van iemand hebt gezien gevaarlijk. Ik heb meer aan steun en positieve bevestiging, daarom kan ik hier beter niet meer posten denk ik. Ik hoop dat ik me zo voldoende heb uitgelegd.
lekkerbekje ben je ook hèquote:Op maandag 22 juli 2013 20:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Morgen dus lekker gemarineerde gegrilde kipfilet met gegrilde ui/paprika als lunch.
Ideaal om elke dag "teveel " vlees te maken.
Tartaar, kipfilet, lever, zalm, kabeljauw, varkenshaas, biefstuk, gehakt, tonijn... alles is heerlijk koud op brood
Bijna alles is lekker op brood, gebakken aardappelen, hutspot, rabarbermoes
Nog even in de herhaling. Heb nergens gezegd: je MOET ZE VERBRANDEN WANT ANDERS WORD JE DIK EN GA JE MORGEN NOG DOOD AAN OBESITAS!!!!!!quote:Op maandag 22 juli 2013 09:11 schreef motorbloempje het volgende:
Toch zou ik de krentenbollen skippen. Is vooral suiker...
Nou ja, skippen, vervangen dus
Dat is niet gezegd, zowel door Mo niet als door mij en anderen niet. Er zitten geen voedingsstoffen in die je lijf gezond houden. Wij hebben het advies gegeven de krentenbol te vervangen door iets met voedingsstoffen. Dat jij er iets anders uit leest zegt inderdaad al genoeg. Je denkt erg zwart wit naar mijn mening.quote:Op maandag 22 juli 2013 19:43 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Maar zo werd het vanochtend niet gebrachtIk eet doorgaans altijd 4 volkoren boterhammen met mager broodbeleg als lunch, nu toevallig een krentenbol omdat die over was van een fietsrit. En zoals californicum het daarnet verbeterde, klinkt het al veel meer als welbedoeld advies naar mij.
Over dat doorslaan; wie denkt dat hier niemand is doorgeslagen is vrij naief. Kijk de statistieken over eetstoornissen maar eens na, en het zou vreemd zijn om te denken dat hier op een dieetforum juist minder mensen dan het gemiddelde daaraan lijden. Maar ik zei ook niet dat jullie doorgeslagen zijn, ik zei dat IK ZELF bang was om door te slaan. En dat merk je nu ook aan mijn gedrag; ik heb dan heel erg het idee dat ik naar mezelf die krentenbol moet verdedigen en ga dan uiteindelijk maar niks meer eten. Ik weet dat ik erg perfectionistisch ben in alles en daarom ben ik bang om de verkeerde kant om te gaan.
Het zal voor veel mensen werken, maar ik vind het advies: dat kun je beter niet meer eten, terwijl je maar 1 of 2 lijstjes van iemand hebt gezien gevaarlijk. Ik heb meer aan steun en positieve bevestiging, daarom kan ik hier beter niet meer posten denk ik. Ik hoop dat ik me zo voldoende heb uitgelegd.
Dat. En als je alleen maar applausjes wilt, dan moet je op het libelleforum gaan posten ofzo. Hier wordt vanaf moment 1 opbouwende kritiek gegeven op lijstjes, dus ook als er in dat eerste lijstje dingen zitten die je met het oog op gezond en/of slanker eten beter kunt vervangen door iets anders. Waarom zouden we dat NIET zeggen in de eerste paar weken in plaats van meteen al zeggen dat iets niet de beste keus ooit is?quote:Op maandag 22 juli 2013 22:00 schreef An24 het volgende:
[..]
Dat is niet gezegd, zowel door Mo niet als door mij en anderen niet. Er zitten geen voedingsstoffen in die je lijf gezond houden. Wij hebben het advies gegeven de krentenbol te vervangen door iets met voedingsstoffen. Dat jij er iets anders uit leest zegt inderdaad al genoeg. Je denkt erg zwart wit naar mijn mening.
En we zijn hier niet naief op dat vlak. Mensen worden vaak genoeg gewezen op te weinig te eten.
Je hoeft jezelf niet uit te leggen. De enige waar je verantwoording aan moet afleggen is aan jezelf
True! Er zitten wat krentjes inquote:Op maandag 22 juli 2013 22:18 schreef Probability het volgende:
Er zitten niet 0 voedingsstoffen in krentenbollen hoor![]()
!!
Niet zo overdrijven
Weet ik, daarom 'niet zo goed', =/= 'rampzalig'quote:Op maandag 22 juli 2013 22:18 schreef Probability het volgende:
!!
Niet zo overdrijven
Haha, dat beweerde jij toch niet. Bedoelde jou nietquote:Op maandag 22 juli 2013 22:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Weet ik, daarom 'niet zo goed', =/= 'rampzalig'Het zijn gewoon tips, het is niet alsof ze tig snickers per dag eet, maar als het beter kan willen de meesten dat weten toch?
Daarom post men lijstjes veelal.
Je kunt natuurlijk ook lijstjes plaatsen met de disclaimer "Ik ben hier tevreden mee en post het slechts voor schouderklopjens"</gechargeerdenbeetjeflauwmaarjesnapthetpunt>
Tldr: miscommunicatie![]()
Heb je al een backup gemaakt?quote:Op maandag 22 juli 2013 22:33 schreef Californium het volgende:
Ik heb vanmiddag mijn computer per ongeluk laten vallen toen ik m op schoot had en ging verzittenHij leek ongedeerd, maar elke keer als ik bij Word iets anders doe dan typen gaat ie klagen, dan reageert ie niet en moet ik weer even 30 sec wachten tot ie verder gaat
/irritant
Slim! Maar dat duurt lang en mijn scriptie moet af zijn over 41 minquote:
Ah oki! Ik interpreteerde de posts van veel anderen ook ongeveer zo namelijkquote:Op maandag 22 juli 2013 23:02 schreef Probability het volgende:
[..]
Haha, dat beweerde jij toch niet. Bedoelde jou niet
En dit. Ondanks dat rozijnen en krenten veel suiker bevatten, vallen ze volgens mij nog steeds in de cstegorie gezonde voedingsstoffen. Je moet er geen kilos van eten, maar dat moet je van noten, avocados, appels, speltbrood, etc ook niet.quote:Op maandag 22 juli 2013 22:18 schreef Probability het volgende:
!!
Niet zo overdrijven
Jep..quote:Op dinsdag 23 juli 2013 00:34 schreef Tinkepink het volgende:
Heb het al eerder geschreven, masr ik snap de nieuwkomers wel een beetje.
Ben hier daardoor jammergenoeg zelf ook wat minder te vinden.
Hoop dat je wel je scriptie even extern hebt opgeslagenquote:Op maandag 22 juli 2013 23:19 schreef Californium het volgende:
[..]
Slim! Maar dat duurt lang en mijn scriptie moet af zijn over 41 min
ik weeg 88 kilo nu, bij 1.88. Ik vind 78 kilo een mooi gewicht voor mij. Ik zweefde altijd rond de 85, maar ben dus net een beetje aangekomen...quote:Op dinsdag 23 juli 2013 08:51 schreef Perruche het volgende:
Jagar, 10 kilo? Op die foto zag je er niet uit dat er makkelijk 10 kilo af kan![]()
Planning:
O: biogarde met 3 abrikozen en geschaafde amandel
T: 3 wortels, banaan
S: RPM
L: bruin broodje kip of ham, beker karnemelk
T: radijs
B: 40 minuten fietsen
D: ? heb nog broccoli, denk dat met pasta en wat uitgebakken chorizo & pijnboompitjes
ik wil van m'n buik af. De rest zou allemaal zo mogen blijven (ok, er kan ook wel wat af), maar ik heb echt een hangbuikje. t staat lelijk in zoveel dingen...quote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:20 schreef Perruche het volgende:
Ik ben nu 71 ofzo bij 1.72 maar wel meer spier dan voorheen.... wil graag minder dikke bovenbenen. Ga vanmiddag een afsrpaak maken met een intructeur voor na de vakantie denk ik, dan wil ik me wat meer gaan richten op "losse" fitness ipv lesjes.
Hoe graag wil je 'em eraf? Voor de rest redelijk tevreden zijn heeft een nadeel, het hoeft eigenlijk niet zo nodig. En met je lengte valt een buikje minder snel op.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:24 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik wil van m'n buik af. De rest zou allemaal zo mogen blijven (ok, er kan ook wel wat af), maar ik heb echt een hangbuikje. t staat lelijk in zoveel dingen...
Ach ja...
Hey loveli heb jij ook ruggegraten in de aanbieding toevallig? Die kan ik wel 1 gebruikenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:33 schreef loveli het volgende:
Een keer de knop echt omzetten - tijdje fanatiek sporten, heel bewust eten en geen lekkere dingen, buikje wegwerken. Zou dat wat zijn?
Ja ik dacht als jij hem toch niet gebruikt....quote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:39 schreef loveli het volgende:
Koffie met slagroom en een pot B&J. Zou je denken?
ja! heb ik ook, met blauwe deksel.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:43 schreef V1z0R het volgende:
Hebben ze bij de Blokker van die grote glazen kannen? Ja toch?
en toen ik nog lijstjes postte.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:35 schreef loveli het volgende:
Disclaimer: gebaseerd op geheugen van 3 jaar geleden toen ik nog lijstjes las.
Je was een tijdje helemaal dol van volleybal, dat wilde je weer oppakken in Zweden, maar daar is het niet meer van gekomen?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:50 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
en toen ik nog lijstjes postte.
Ik merk dat ik echt niet tevreden ben met m'n lijf. Maar, ik heb het doorzettingsvermogen van een *insert iets met weinig doorzettingsvermogen*, en dat maakt het lastig.
Ik heb nog geen sport gevonden die ik leuk vind, dat speelt ook een rol, en ik vind eten en eten koken veel te leuk. Ik moet inderdaad die knop vinden, en ik kan hem ook wel voor een tijdje vinden, maar daarna raak ik de weg weer kwijt. Maar, inderdaad. Het is een kwestie van er wat aan doen, en niet alleen maar erover lullen...
Ga ik daar even langs vanmiddag, kan daarnaast ook wel een nieuw messenset gebruiken namelijk.quote:
Oh dat klinkt pijnlijk bekend (ooit fanatiek een vechtsport gedaan, en op een lager pitje meedoen is gewoon niet leuk omdat je je dan heel erg beperkt en gefrustreerd voelt). Wat is het dat volleybal leuk maakt voor jou? Want anders zou je een sport als handbal of korfbal kunnen overwegen, waar je nog geen ervaring mee hebt dus niet meteen op het hoogste niveau kan/wil spelen (en het dus recreatief kan blijven).quote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:56 schreef Jagärtrut het volgende:
Ja, volleybal is nog steeds m'n lievelingssport. Maar, als ik dat hier weer op het zelfde niveau wil spelen betekent dat 2x 2.5 uur per week trainen, en op zaterdag wedstrijden spelen door het hele land. Dat kost zoveel tijd en dat wil ik er niet in investeren. En op een lager niveau spelen is gewoon niet leuk..
ja, dat is lastig. Wat volleybal leuk maakte was dat ik er redelijk goed in was. Ik moet gewoon rustig blijven hardlopen en sporten voor de kinect, welicht dat ik de lol er nog wel eens van inzie. Eigenlijk ben ik gewoon liever lui dan moe...quote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:05 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oh dat klinkt pijnlijk bekend (ooit fanatiek een vechtsport gedaan, en op een lager pitje meedoen is gewoon niet leuk omdat je je dan heel erg beperkt en gefrustreerd voelt). Wat is het dat volleybal leuk maakt voor jou? Want anders zou je een sport als handbal of korfbal kunnen overwegen, waar je nog geen ervaring mee hebt dus niet meteen op het hoogste niveau kan/wil spelen (en het dus recreatief kan blijven).
Eensch met Aurum!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 08:50 schreef _aurum_ het volgende:
Ik zie in heel veel van die posts waar mensen juist over vallen, dat de mensen die advies geven heel erg hun best doen om dingen te nuanceren maar het lijkt alsof men daar overheenleest en ziet wat men wil zien.
Volgens mij doe je daar niet zoveel aan.
Jezus schrok me wild tot ik doorhad waar het over gingquote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:39 schreef Californium het volgende:
Ik ben bang dat ik m moet laten gaan. Nadat ik gister alles heb afgemaakt en verzonden, heb ik m maar laten slapen in de hoop dat hij vandaag beter zou zijn. Hij wordt nog wel wakker, maar het is niet meer dan een knipperend lampje. Het is een kasplantje geworden. Ik ga nog een aantal reanimatie pogingen doen, maar ik ben bang dat het niet mag gaan baten.r.i.p.
en genoeg water drinken!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:34 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Dan ga je toch gewoon gezellig wandelen met de Duitser als sport? Uiteindelijk is iedere vorm van beweging goed.![]()
Ik voel me vandaag uitermate lamlendig. Gister de halve dag met hoofdpijn rondgelopen, slecht geslapen, wakker worden met hoofdpijn en gewoon algehele malaise.
Straks maar lekker met een enorme salade lunchen. Kijken of groenvoer het goed doet vandaag.
Ik drink me suf, dus dat zit wel goed.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:46 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
en genoeg water drinken!
Ik wandel zo om de dag naar het werk, iets meer dan 5 km heen en terug.... audioboek op, en gaan. ..Maar, inderdaad, kan nog wel wat meer gaan lopen!
Maar, met het oog op de toekomst (lees: heel erg veel winter in Zweden), is het misschien handig om óók een leuke vorm van beweging binnen te vinden. Ik krijg het idee dat het daar het grootste deel van het jaar niet echt lekker wandelweer is, en dat houdt je dan toch binnen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:06 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik drink me suf, dus dat zit wel goed.
Gewoon lekker 's avonds na het eten een rondje wandelen, helpt bij mij ook tegen gesnaai.
5 km. heen en terug he, 2.5 elke kant op. 20 minuten lopen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:12 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Maar, met het oog op de toekomst (lees: heel erg veel winter in Zweden), is het misschien handig om óók een leuke vorm van beweging binnen te vinden. Ik krijg het idee dat het daar het grootste deel van het jaar niet echt lekker wandelweer is, en dat houdt je dan toch binnen.
Props voor het 5 km naar je werk lopen trouwens. Ik zou het niet willen/kunnen.
ja, dat zou ik best willen leren. Ik wil deze winter ook veel schaatsen! Ik krijg al bijna zin in de winter!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:22 schreef motorbloempje het volgende:
Is iets als langlaufen in de wintermaanden niet leuk/mogelijk?lijkt mij echt tof.
Ook als je van de weg af gaat en wat meer over de trails gaat rennen waar je normaal zou wandelen (kan dat daar makkelijk?)? Straat-rennen vind ik nu echt het meest dodelijk saaie wat er is. Of nou ja, ik doe 't wel, maar vind trails echt vele malen mooier én uitdagender; kom met veel meer voldoening terug ook na een run. Maargoed, dat hoeft ook niet voor iedereen te gelden. Is trouwens ook prima te doen met sneeuw; vorige winter hier dus ook veel in de sneeuw gerend, in het donker, en juist door de sneeuw zie je wel echt heel veel; maar zou dan wel altijd met een groepje (hardloopclub maakt lopen wel makkelijker/leuker) of met de Duutser gaan als hij het ook leuk vindt?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:32 schreef Jagärtrut het volgende:
hardlopen doe ik wel, maar ik vind het echt saai. Skeeleren zijn de wegen hier echt te slecht voor.
Men, ik ben echt lastig! Maar, jullie zijn lief....
ja, dat hadden we laatst gedaan, dat vond ik inderdaad leuk. Lastige is dat je dan eerst een eind moet fietsen, en dan gaat het relaxte van van huis uit sporten eraf, en dan wordt de drempel veel hoger voor me. Zeker in tijden dat ik veel werk.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ook als je van de weg af gaat en wat meer over de trails gaat rennen waar je normaal zou wandelen (kan dat daar makkelijk?)? Straat-rennen vind ik nu echt het meest dodelijk saaie wat er is. Of nou ja, ik doe 't wel, maar vind trails echt vele malen mooier én uitdagender; kom met veel meer voldoening terug ook na een run. Maargoed, dat hoeft ook niet voor iedereen te gelden. Is trouwens ook prima te doen met sneeuw; vorige winter hier dus ook veel in de sneeuw gerend, in het donker, en juist door de sneeuw zie je wel echt heel veel; maar zou dan wel altijd met een groepje (hardloopclub maakt lopen wel makkelijker/leuker) of met de Duutser gaan als hij het ook leuk vindt?
Hehe.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:40 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja ik dacht als jij hem toch niet gebruikt....
Euhm, beknopt lijstje! Wat voor lekkers zat er in de picnic?quote:[b]Op dinsdag 23 juli 2013 12:38 schreef conleche het volgende:
Gisteren:
O: gekookt ei, koffie met slagroom
T: proeven tijdens picknickvoorbereiding
D: picknick
Kijk op facebook voor foto picknickquote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:04 schreef anna82 het volgende:
[..]
Euhm, beknopt lijstje! Wat voor lekkers zat er in de picnic?
We liepen gister een rondje Vondelpark, maar daar zit je echt in elkaars lucht te BBQ'en. En bijkans op elkaars kleedje.
Dat kan ik me voorstellen ja! Das ook niet echt lekker bbq-en. In rotterdam was het ook weleens zo druk en dan ook nog gevoetbal, niet fijn.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:04 schreef anna82 het volgende:
[..]
We liepen gister een rondje Vondelpark, maar daar zit je echt in elkaars lucht te BBQ'en. En bijkans op elkaars kleedje.
Dat is mijn huisquote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:08 schreef Nallie het volgende:
Lekkere lijstjes dames! Mag bij jou misschien nog wel wat bij Anna? Irritant van dat overleg zeg...
Sporten zonder airco zou ik je sowieso afraden
Ik kijk nu al op tegen boksen vanavond in een halve sauna zonder airco, plat dak met de zon vol erop
Whoah, ik zweet al van mijn 5 min fietsen naar het station. Rescept!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:08 schreef Nallie het volgende:
Lekkere lijstjes dames! Mag bij jou misschien nog wel wat bij Anna? Irritant van dat overleg zeg...
Sporten zonder airco zou ik je sowieso afraden
Ik kijk nu al op tegen boksen vanavond in een halve sauna zonder airco, plat dak met de zon vol erop
Lijstje:
O: overnight oats met banaan
T: appel
B: schoonmaken, stofzuigen, tas inpakken
L: dubbele rijstwafel geitenkaas, dubbele rijstwafel kip, twee tomaten met wat verdwaalde kikkererwten, olijfolie p/z
T: zeewierchips (zout)
D: omelet met champignons, aubergine en courgette met wat pecorino
S: uur boksen dus
T: kwark met kiwi
Ik was ook liever thuis geblevenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:38 schreef Novem het volgende:
Thuiswerken
Boksen in deze hitteIk blijf veilig in mijn koele huisje zitten
Morgen wel bootcamp, maar dat is buiten en het wordt minder heet morgen
Ja, ja, dek je maar in. Hier is de slechte-carbs polizei: Kots die broodjes NU uit!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:06 schreef motorbloempje het volgende:
O: wit vlechtbroodje met hagelslag
L: 2 koppen kippensoep en een wit vlechtbroodje
T: smooooozie met yoghurt, bosvruchten, banaan en pindakaas
T: 2 knackebrod met paté
S: Jillian 14/30, bijna op de helft!
D: volkorenpasta met groenten, kaas en uitgebakken spekjes (oa. broccoli, paprika, spinazie, etc.)
Witte broodjes niet echt de handigste keuzes, maar zetten kcaltechnisch wel wat zoden aan de dijk. En nu zijn ze mooi op. Zaten gisteren in een afgeprijsd zakje broodjes die we haalden voor bij de soepOh, en ze waren lekker
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:10 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, ja, dek je maar in. Hier is de slechte-carbs polizei: Kots die broodjes NU uit!
Ik ga helaas moeten opgeven om 30 dagen achter elkaar Jillian te doenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:06 schreef motorbloempje het volgende:
O: wit vlechtbroodje met hagelslag
L: 2 koppen kippensoep en een wit vlechtbroodje
T: smooooozie met yoghurt, bosvruchten, banaan en pindakaas
T: 2 knackebrod met paté
S: Jillian 14/30, bijna op de helft!
D: volkorenpasta met groenten, kaas en uitgebakken spekjes (oa. broccoli, paprika, spinazie, etc.)
Witte broodjes niet echt de handigste keuzes, maar zetten kcaltechnisch wel wat zoden aan de dijk. En nu zijn ze mooi op. Zaten gisteren in een afgeprijsd zakje broodjes die we haalden voor bij de soepOh, en ze waren lekker
nope, helaas. vaste computer, vast kantoor...Niks aan te doen, voor vandaag.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:26 schreef MevrouwPuff het volgende:
Flexkantoren? Of ze even kunnen verhuizen (of jijzelf?)Als je een eigen plekje hebt is het rot.
Buiten is het niet koelerquote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:31 schreef motorbloempje het volgende:
Dan ga je buiten hupsen of wacht je tot heel laat, met de ramen tegen elkaar open! Hup! Zweten doe je toch wel, en het is maar 20 minuten!
^^ volgende week alleen maar salades eten! Niets waarvoor ik langer dan 5 min in die bloedhete keuken moet staan. Jezus. Ik zweet nog meer dan toen ik hardliep vanochtendquote:
Wel een koel huis dan, zeker? Koken is echt niet leuk als het zweet langs je oksels naar beneden gutst. Verder is het ook wel mijn temperatuurquote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:26 schreef An24 het volgende:
Wat vervelend dat er zo veel last hebben van het weer.
Ik slaap snachts ook wat minder lekker, maar verder is het echt mijn temperatuurtje
Dubbele bovenwoning, plat dak, hele dag zon. Nee dusquote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:28 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Wel een koel huis dan, zeker? Koken is echt niet leuk als het zweet langs je oksels naar beneden gutst. Verder is het ook wel mijn temperatuurSlapen gaat prima
.
Oh dan kun jij beter tegen warmte dan ikquote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:39 schreef An24 het volgende:
[..]
Dubbele bovenwoning, plat dak, hele dag zon. Nee dus![]()
Het is in de slaapkamer snachts 27 graden
Ja, we hebben nu ook een ventilator geplaatst, dat helpt een beetje.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:41 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Oh dan kun jij beter tegen warmte dan ik. Ga echt zonder lakens slapen. Pas diep in de nacht is het dusdanig afgekoeld dat ik een laken over me heen trek.
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:45 schreef An24 het volgende:
[..]
Ja, we hebben nu ook een ventilator geplaatst, dat helpt een beetje.
Maar dan word je wakker en dan ligt er een kat tegen je aan om dat zelfde windje mee te pakken. Met een tevreden blik en wapperende snorharen
T: sangria met veel ijsquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:25 schreef anna82 het volgende:
Wie is het wedstrijdje best-tegen-de-warmte-kunnen aan het winnen? /tussenstand![]()
T: watermeloen
Nou, ik heb 't toevallig vandaag voor de spiegel gedaan, en ondanks dat het over het algemeen één grote drillende blob was wat ik voor me zag, zag ik her en der toch wel wat armspieren verschijnen. En sowieso kun je na verloop van tijd, gaandeweg het level, dingen langer volhouden/vaker doen; dus ik geloof dat het sowieso wel IETS voor je doet, al is het misschien niet constant zichtbaar. Maar ik ben van plan om als ik hiermee klaar ben te kijken of 'ashtanga yoga' iets voor me is (gisteren aan An24 even gevraagd) en heb daarvan nu 2 workoutsfilms voor beginners gedownload en klaarstaanquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:27 schreef anna82 het volgende:
Hee Mo, werkt dat Jillian nou een beetje bij jou? Ik wil ook (weer eens een keertje) iets krachttrainerigs doen en J ken ik, want daar ben ik al 42 keer aan begonnen, maar nooit volgehouden ivm dikker wordende bovenbenen / pijnlijke knieen / geen tijd / geen zin / *excuus*...
Lekker lijstje!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Lijst:
O: kwark, vla en verse kerse
T's: 250 rauwe wortel, cup a soup tomaat, halve komkommer, halve paprika, cappuccino
L: 2 boterhammen met kipsate en gegrilde groente, likje curry en mayo. Kom gebonden mexicaanse soep met aardappel, mais, paprika en rundvlees (lekker!), beker melk
T's: handje kersen, paar krenten, 2 nectarines, appel, cola-berenburg
D: Gegrilde scholletjes, eigengemaakte aardappelpuree met echt roomboter, verse bieslook, likje mosterd, melk, verse nootmuskaat, bloemkool, sperziebonen, gegrilde champignons/ui/paprika/courgette en een salade van verse kropsla
T: ben wel vol
MOrgen lekker nog verse rabarber maken, schoonpa had nog in de tuin
Die armspieren komen wel....zeker in het begin krijg je armspieren van deze:quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou, ik heb 't toevallig vandaag voor de spiegel gedaan, en ondanks dat het over het algemeen één grote drillende blob was wat ik voor me zag, zag ik her en der toch wel wat armspieren verschijnen. En sowieso kun je na verloop van tijd, gaandeweg het level, dingen langer volhouden/vaker doen; dus ik geloof dat het sowieso wel IETS voor je doet, al is het misschien niet constant zichtbaar. Maar ik ben van plan om als ik hiermee klaar ben te kijken of 'ashtanga yoga' iets voor me is (gisteren aan An24 even gevraagd) en heb daarvan nu 2 workoutsfilms voor beginners gedownload en klaarstaan
Ik doe het primaquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:25 schreef anna82 het volgende:
Wie is het wedstrijdje best-tegen-de-warmte-kunnen aan het winnen? /tussenstand![]()
T: watermeloen
Ik heb ook echt af en toe vloekend staan verven. Veel te warmquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:25 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Respect voor het verven Coco!Ik moet/wil ook nog wat dingen doen, maar heb er gewoon de puf niet voor.
Op het strand was het trouwens lekker! En de zee was niet meer ijzig koud!
Wel genoeg gedronken?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:26 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik heb ook echt af en toe vloekend staan verven. Veel te warm![]()
Ja, dat had ik inderdaad al gezien op An's facebookquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:30 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Wel genoeg gedronken?
Tip: Water met schijfjes komkommer erin. Of met stukjes citroen. Of met wat muntblaadjes. Of met een combinatie van die dingen. Erg lekker en verfrissend.
Dan zal ik je spelfouten niet meer negerenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:46 schreef An24 het volgende:
Ohw en ik heb het resultaat van die verplichte taalcursus/toets terug. Een uitstekend/ 9. Alleen maar een extra bevestiging dat ik dus eigenlijk op en top lui ben
Volgens mij krijg ik daar ook een onwijs rooie kop vanquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:14 schreef An24 het volgende:
[..]
Die armspieren komen wel....zeker in het begin krijg je armspieren van deze:
[ afbeelding ]
Want heel vaak x vijf ademhalingen vast houden
Haha, ik denk niet dat ik me daardoor minder lui zal gedragenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:48 schreef loveli het volgende:
[..]
Dan zal ik je spelfouten niet meer negeren
Valt wel mee. Helaas kan ik mijn voeten nog steeds niet plat krijgen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:49 schreef loveli het volgende:
[..]
Volgens mij krijg ik daar ook een onwijs rooie kop van
Wij hebben exact hetzelfde gedaan afgelopen zondag.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:20 schreef Californium het volgende:
Wij zijn bezig leuke dingen te bedenken voor op een soort van day zero lijstje, maar dan voor de komende 5 jaar en gedeeltelijk met z'n 2en. Leuk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal ik mijzelf verwennen?Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:58 schreef uniekhoorn het volgende:
kwillutMet nietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal ik mijzelf verwennen?![]()
Edit- ohw wacht, in de quote doet de afbeelding het wel![]()
dus
Bijna in winkelwagenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:59 schreef An24 het volgende:
[..]
Met niets![]()
Edit- ohw wacht, in de quote doet de afbeelding het wel![]()
dus
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:58 schreef uniekhoorn het volgende:
kwillutMet een duffe kop mik ik 's ochtends bonen in de koffie molen, terwijl het water kookt mik ik slagroom (ipv koffiemelk) en kandij in een mok, losse filterhouder op de mok, heet water over de verse koffie...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal ik mijzelf verwennen?![]()
Heb niet het idee dat ik zelf zo'n apparaat nodig heb om mezelf te verwennen.
Maar het gaat er niet om waar ik blij van word, maar om jou. Gefeliciteerd met je koffiemachine!crap in = crap out
Eeeeeeen we weten allemaal hoe dat vaak eindigtquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:09 schreef loveli het volgende:
[..]
Met een duffe kop mik ik 's ochtends bonen in de koffie molen, terwijl het water kookt mik ik slagroom (ipv koffiemelk) en kandij in een mok, losse filterhouder op de mok, heet water over de verse koffie...![]()
Heb niet het idee dat ik zelf zo'n apparaat nodig heb om mezelf te verwennen.
Maar het gaat er niet om waar ik blij van word, maar om jou. Gefeliciteerd met je koffiemachine!
Ah! Goede oplossing!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:21 schreef loveli het volgende:
Noop, met de cafetiere ging het vaak mis (plunjer naar beneden - moi bruin gevlekt), maar dit lijk ik aardig onder de knie te hebben!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Leuke dingen om te doenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:53 schreef Californium het volgende:
leuk! Wij hebben nu 13 gezamelijke dingen. We willen in totaal iets van 50, waarvan er ook wat niet gezamelijk zijn. Staan vooral veel dingen,op die we echt al willen doen en niet zomaar lijstopvullingen. Zo roepen we al jaren dat we spaans willen leren en dat we onze familiehistorie willen uitzoeken. Of kleinere dingen als: 10 boeken uit onze collectie uitlezen. Ons grootste ding tot nu toe: de alpe d'huez opfietsen
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja! Zelfs zonder Biotex of andere middeltjes!
Die van mij kun je gewoon in de wasmachine gooienquote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:21 schreef An24 het volgende:
Over beddengoed gesproken...Freud en ik hebben zaterdag nieuwe matrassen gekocht. En twee setjes nieuwe dekbedovertrekken en hoeslakens. Nu alleen nog even het dekbed laten reinigen voor de matrassen komen![]()
Ik kan me daar echt op verheugen![]()
Heb jij ook 2.10/2.40quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:30 schreef V1z0R het volgende:
Satijn was toch een weeftechniek, Li?
Op de website staat geen 'thread count'
[..]
Die van mij kun je gewoon in de wasmachine gooienVorige week nog gedaan en was lekker fris
En ik snap je, wordt elke week weer vrolijk als het schone goed erop ligt
Neequote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:35 schreef An24 het volgende:
[..]
Heb jij ook 2.10/2.40![]()
Deze past dus net niet. Geprobeerd, deur ging dicht, maar draait niet meer. Liever een reiniging dan een nieuwe machine
Ah, okay. Toen ik weer vrijgezel werd vond ik dat zo lekker, een groot bed voor mij alleenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:41 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Nee
En inderdaad, kapotte wasmachine zit je niet snel op te wachten
Iemand anders heeft die luxe in plaats van ikquote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:43 schreef An24 het volgende:
[..]
Ah, okay. Toen ik weer vrijgezel werd vond ik dat zo lekker, een groot bed voor mij alleen
Snap hetquote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:46 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Iemand anders heeft die luxe in plaats van ik
Ik heb 2.40/2/2.20 qua deken, anders is de deken te klein! (Ik slaap meestal alleenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:35 schreef An24 het volgende:
[..]
Heb jij ook 2.10/2.40![]()
Deze past dus net niet. Geprobeerd, deur ging dicht, maar draait niet meer. Liever een reiniging dan een nieuwe machine
Maandag!quote:Op woensdag 24 juli 2013 05:04 schreef loveli het volgende:
slaap is overratedzou het nog wat afkoelen?
veel plezier, waar je ook naartoe gaatquote:
komt er nog meer bij die D?quote:Op woensdag 24 juli 2013 06:44 schreef Novem het volgende:
ZzzZzZzzZzzzz
Vandaag:
O - Griekse yoghurt, lijnzaad, pindakaas, ahornsiroop, blauwe bessen
L - 3 speltbth. 1 hummus, 1 tonijn, 1 ossenworst.
T - 25 gram amandelen, roggecracker met iets
S - bootcamp als de hitte meevalt vandaag
D - iets met paksoi
hey, zo een heb ik ook in bed liggen! Lekker in de winter hoor, nu niet echt.quote:Op woensdag 24 juli 2013 07:28 schreef _aurum_ het volgende:
met lief die bijna net zoveel warmte afgeeft als een fusion reactor
geen lepeltje lepeltje dus nu?quote:Op woensdag 24 juli 2013 07:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
hey, zo een heb ik ook in bed liggen! Lekker in de winter hoor, nu niet echt.
quote:Op woensdag 24 juli 2013 08:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik ben als eerste op kantoor*shock*
En ik heb biologische drinkyoghurt framboos. Met 1,2% frambozensap. Lololol je zou denken dat ik het intussen wel geleerd had![]()
Ja! Een karbonaadje in ketjapmarinadequote:Op woensdag 24 juli 2013 07:28 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
komt er nog meer bij die D?/instortingsgevaar
Ja, +1. Naar is dat als het snikheet is.quote:Op woensdag 24 juli 2013 07:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
hey, zo een heb ik ook in bed liggen! Lekker in de winter hoor, nu niet echt.
En? Was hij er om 9:55?quote:Op woensdag 24 juli 2013 08:59 schreef _aurum_ het volgende:
wij hebben probs met internet, dus de reparatieman zou tussen 0800 en 1000 komen, ik durf te wedden dat die gast om 0955 aanbelt
En ik natuurlijk wel vroeger mijn bed uit....voor niks
jups! en geen seconde eerderquote:Op woensdag 24 juli 2013 10:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En? Was hij er om 9:55?(zo'n hekel aan die 'ergens op maandag tussen 8 en 5 mevrouw!' afspraken)
Ik had een keer iemand die een dag te vroeg kwam en vervolgens een rekening met voorrijkosten in de brievenbus gooide omdat ik niet thuis wasquote:Op woensdag 24 juli 2013 10:05 schreef motorbloempje het volgende:
Hier komen ze zomaar 2 uur later aan dan de afspraak
Had ik een keer met cv-monteur. Tussen 8-13. Om 12:55 belden ze dat ie ziek was.quote:Op woensdag 24 juli 2013 08:59 schreef _aurum_ het volgende:
wij hebben probs met internet, dus de reparatieman zou tussen 0800 en 1000 komen, ik durf te wedden dat die gast om 0955 aanbelt
En ik natuurlijk wel vroeger mijn bed uit....voor niks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*vind ik leuk*Ja doei.
quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:23 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*vind ik leuk*![]()
Life is what happens while you are busy making other plans...
Wat fijn voor hem zeg! En lief dat hij het direct met jullie deelt en sort of toestemming vraagtquote:Op woensdag 24 juli 2013 10:26 schreef motorbloempje het volgende:
Die vond het ook tof. Zal natuurlijk wel even 'anders' zijn, maar niet stom. En het was sowieso nog geen échte 'relatie' ofzo, want hij wilde ook eerst gewoon even van ons horen hoe we dat zagen en zulks.
Maar ik vind het zo'n fijn idee dat hij iemand heeft om mee te praten en ervaringen te delen, maar ook gewoon leuke dingen te doen!
Balen zeg! Wij hadden met de plaatsing van de dakkapel juist andersom, ze kwamen eerder dan gepland omdat er later slecht weer voorspeld was. En wij lagen nog in bed toen om iets voor 7 uur de bel gingquote:
Waarom zit er standaard wodka in je lijstjes? Ik vind dat zulke loze kcalorieën.quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:43 schreef conleche het volgende:
Gisteren:
O: gekookt eitje
L: kropsla met geitenkaas en dressing
T: biefstukworst 2 kleine gehaktballetjes
T: knabbelbacon met tonijnsalade op slablaadjes
T: wodka met 6 cocktailgarnalen en lik mayo
D: ??? uit eten; spareribs met salade erbij. Die krengen waren hartstikke zoet, had ik niet moeten bestellen.
Kcals: 1770. Aangekomen 400 gr, totaal afgevallen: 1500 gr.
Vandaag:
O: gekookt eitje, biefstukworst
L: groentenomelet met gesmolten kaas
T: wodka
D: ???
Ja! Mijnquote:Op woensdag 24 juli 2013 10:47 schreef Cocotrimonium het volgende:
Mo, wat ontzettend fijn voor je schoonpapa!
Maria:
Die ga ik deze week eens maken! Heb nog een goedkope bloemkool liggenquote:Op woensdag 24 juli 2013 13:01 schreef Jagärtrut het volgende:
Co, receptje voor jou! http://eatfatlosefatblog.(...)-crust-pizza-paleo/#
low-carb pizza.
ok, als je het echt niet wilt missen dan is dat natuurlijk prima!quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:03 schreef conleche het volgende:
Omdat ik dat lekker vind.Natuurlijk zijn het loze kcals. maar ik vind het fijn om even een half uurtje te mijmeren op een glaasje wodka.
Valt me meequote:
Als het een dure bloemkool was geweest had je 't niet gedaan?quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die ga ik deze week eens maken! Heb nog een goedkope bloemkool liggen
Dank! Ga ik zeker proberen!quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:01 schreef Jagärtrut het volgende:
Co, receptje voor jou! http://eatfatlosefatblog.(...)-crust-pizza-paleo/#
low-carb pizza.
Nee, want als het mislukt zou dat zonde van de bloemkool zijnquote:Op woensdag 24 juli 2013 13:40 schreef motorbloempje het volgende:
Als het een dure bloemkool was geweest had je 't niet gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |