Wat vind je leuk en, belangrijk ook, wat is je vooropleiding?quote:Op maandag 22 juli 2013 15:30 schreef Lonaa het volgende:
Ik weet niet waar juist ik goed in ben.En dat is heel naar.
Mijn vooropleiding is een net niet helemaal compleet HAVO-diploma. Waardeloos dus. Ik kan naar het MBO of HBO (met test en alles)quote:Op maandag 22 juli 2013 15:32 schreef Californium het volgende:
[..]
Wat vind je leuk en, belangrijk ook, wat is je vooropleiding?
Wat doe je precies?quote:Op maandag 22 juli 2013 15:49 schreef Nallie het volgende:
Is lastig om wat te vinden ook. Ik zit nu, na 3 jaar werken, pas op WO niveau en dat is maar voor 8 uur per week. Rest is nog steeds hbo. Maar wel leuk dus dat scheelt
Ik DM je ffquote:Op maandag 22 juli 2013 15:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wat doe je precies?
En zo lang het leuk is vind ik het ook besten gelukkig heeft mijn vriend een baan dus ik kan rustig rondkijken.
Weet het nog steeds niet.quote:Op maandag 22 juli 2013 15:30 schreef Lonaa het volgende:
Ik weet niet waar juist ik goed in ben.En dat is heel naar.
Ja want niks eten, daar word je pas echt slank vanquote:Op maandag 22 juli 2013 16:46 schreef La_Tramposa het volgende:
Krentebol zit nog onaangebroken in mijn tas.. ik word toch paranoia van jullie verhalen
Maar nu wel onwijze honger dus maar gauw naar huis om aan het avondeten te beginnen..
Dure smaakquote:Op maandag 22 juli 2013 16:52 schreef V1z0R het volgende:
Echt ik snap dat niet...
Iedereen koopt goedkoop dingen bij de Ikea en door DaD d'r topic bedacht ik dat ik maar eens op de site moest kijken voor een vloerkleed.
Wat is de enige die ik weer leuk vind?
Die van 299,-
Sjongejonge, kap nou eens even met dat denigrerende commentaar. Je kan een hoop plannen maar eten gaat toch niet altijd zoals je wil, denk dat iedereen dat hier wel weet.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:59 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ja want niks eten, daar word je pas echt slank van
Ga dan niet eerst in discussie over die krentenbol en m dan vervolgens niet opetenquote:Op maandag 22 juli 2013 17:00 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Sjongejonge, kap nou eens even met dat denigrerende commentaar. Je kan een hoop plannen maar eten gaat toch niet altijd zoals je wil, denk dat iedereen dat hier wel weet.
Nou mijn eetlust is dus verdwenen voor die krentenbol omdat jullie het zo als een doodzonde aanprijsden. Terwijl dit toch echt een best gezonde dag qua eten was. Maar goed volgens mij kan ik hier inderdaad beter niet meer posten want ik vind de sfeer niet oké en ben een beetje bang voor doorslaan.quote:Op maandag 22 juli 2013 17:03 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ga dan niet eerst in discussie over die krentenbol en m dan vervolgens niet opeten
Maar ik zal je met rust laten hoor!
Jij leest mijn post duidelijk ook nietquote:Op maandag 22 juli 2013 17:07 schreef Nallie het volgende:
nt welkom om te posten, maar luister/lees dan ook wat er gezegd wordt als je om advies vraagt en ga niet overal over in discussie.
Anyhow, ik doe wel even mijn (geplande) lijstje:
T: rijstwafel pindakaas
S: uur KT, 20 min cardio
O: overnight oats met banaan en cacao
T: ijsje
L: dubbele rijstwafel geitenkaas, dubbele rijstwafel kip, 2 tomaten
D: geroosterde aubergine, courgette, paprika, tomaat, zoete aardappel met wat feta en pompoenpitten
T: kwark/yoghurt
Als jij graag die krentenbol wil eten moet jij m vooral etenquote:Op maandag 22 juli 2013 17:04 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nou mijn eetlust is dus verdwenen voor die krentenbol omdat jullie het zo als een doodzonde aanprijsden. Terwijl dit toch echt een best gezonde dag qua eten was. Maar goed volgens mij kan ik hier inderdaad beter niet meer posten want ik vind de sfeer niet oké en ben een beetje bang voor doorslaan.
De sfeer is wat je wat zelf van maakt. Ons de schuld geven van jouw eetgedrag is eigenlijk ontwijkend gedrag.quote:Op maandag 22 juli 2013 17:04 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nou mijn eetlust is dus verdwenen voor die krentenbol omdat jullie het zo als een doodzonde aanprijsden. Terwijl dit toch echt een best gezonde dag qua eten was. Maar goed volgens mij kan ik hier inderdaad beter niet meer posten want ik vind de sfeer niet oké en ben een beetje bang voor doorslaan.
quote:
Ik vind hem ook lekker. Maar la tramposa zei dat ze een krentenbol helemaal niet zo lekker vond en toch at om maar wat te eten. Dan is de volkorenboterham opmerking heel logisch.quote:Op maandag 22 juli 2013 17:14 schreef MevrouwPuff het volgende:
Even my cents: ik vind een krentenbol wel degelijk lekkerder dan een boterham. Wat wel of niet lekkerder is, is persoonlijk.
Zo slecht is het toch niet? Niet zo veel en wat hagelslag, maar boeiend. Als je je maar goed voelt verder.quote:Op maandag 22 juli 2013 17:18 schreef Californium het volgende:
Goede tijd om mijn niet zo goede "ik heb het warm dus heb geen honger" lijstje te posten
O: bak kwark met zonnebloempitten en wat noten
T: 2 babybel
L: Bak kwark met blauwe bessen en wat pure hagelslag met moeite
T: tomaat
D: Aardappelsalade, ei, salade, groene asperges
T: waterijsje
T: iets als ik nog honger krijg als het afkoelt
Ik zie het anders:quote:Op maandag 22 juli 2013 17:23 schreef Californium het volgende:
Ik vind het idd wat weinig, scheelt dat ik vandaag niet meer doe dan typen en zweten en water drinken. Morgen betere poging
Zo kan ik er ook naar kijken idd! Thxquote:Op maandag 22 juli 2013 17:27 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik zie het anders:
Ik zie eiwitten, ik zie koolhydraten en groenten en ik zie gezonde vetten. Morgen wat extra groenten naar binnen gooien en je hebt weer netjes gecompenseerd.
Ze doen in ieder geval iets met commentaarquote:Op maandag 22 juli 2013 17:32 schreef the85mc het volgende:
Gaat lekker met de nieuwkomers laatste tijd![]()
Commentaar krijgen op lijstje en dan dus maar weggaan.. Schiet lekker op op die manier.
En hoe zit het met die naar Keulen en Aken?quote:Op maandag 22 juli 2013 17:39 schreef MevrouwPuff het volgende:
Kan me best wel voorstellen dat het was afschrikt, als iemand van een behoorlijk matig eetpatroon komt en nu ontzettend zijn best doet. Het is vast opbouwend bedoeld allemaal, maar de weg naar rome is ook niet in een dag gebouwd.
Ahhh anna, zat je in de train of death?![]()
Aardbeien met slagroom, mits de aardbeien goed zoet zijn en de slagroom versgeklopt. Anders sterke koffie. B&J is overrated.quote:Op maandag 22 juli 2013 17:43 schreef loveli het volgende:
Dilemma: B&J, aardbeien met slagroom of koffie?
Aardbeien met slagroom. Daar zitten voedingsstoffen in..... duhquote:Op maandag 22 juli 2013 17:43 schreef loveli het volgende:
Dilemma: B&J, aardbeien met slagroom of koffie?
Yep. Het was lastig alle foto-makende-mensen te ontwijken, maar ik ben blij dat ik niet op nu staquote:Op maandag 22 juli 2013 17:39 schreef MevrouwPuff het volgende:
Kan me best wel voorstellen dat het was afschrikt, als iemand van een behoorlijk matig eetpatroon komt en nu ontzettend zijn best doet. Het is vast opbouwend bedoeld allemaal, maar de weg naar rome is ook niet in een dag gebouwd.
Ahhh anna, zat je in de train of death?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |