Hoe?quote:Op maandag 22 juli 2013 15:31 schreef Suikertante het volgende:
Over de melk kan ik niet echt meepraten maar wat koffie betreft, ik ga nu even latte ijsjes maken.
Hier maat 3 voor de meisjes en maat 5 voor Midas. Leyla is sowieso een klein poppetje of niet?quote:Op maandag 22 juli 2013 14:17 schreef Ticootje het volgende:
Oh en Leyla en Bram dragen dezelfde maat luiers, dus geen verschillende pakken met verschillende maten hier. Gewoon nummer 4, grootformaat.
Leyla weegt 11 kilo, 90 cm. Nu zonder luiers is het helemaal niets meer.quote:Op maandag 22 juli 2013 15:39 schreef Kyara het volgende:
hoe voelt het Suiker, heb je er last van? Inbrengen lijkt me sowieso geen pretje. Hopelijk helpt het.
Ik ben vandaag ook niet veel verder gekomen dan een to do lijstje maken. Veel te warm om iets te doen.
[..]
Hier maat 3 voor de meisjes en maat 5 voor Midas. Leyla is sowieso een klein poppetje of niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Soesa
Wat vinden jullie een acceptabele maximale temperatuur om je baby in te laten slapen, of zou je dat van het gedrag af laten hangen? Tis hier nu 32 graden maar hij doet het nog..
quote:Op maandag 22 juli 2013 16:15 schreef L-E het volgende:
Voordeel van dit weer is wel dat mijn baby alleen een luier draagt. Kan ik heel de dag ongegeneerd genieten van die spekkies! Zo lekker
Wat zou je dan willen (ik bedoel als wij zouden zeggen dat 32 graden te heet voor 'm is?)?quote:Op maandag 22 juli 2013 16:16 schreef Suikertante het volgende:
Ja L-E, , mijn baby
Is maar goed ook. Ik wil ook niet wachten tot hij het niet meer doet natuurlijk. Maar 32 graden is wel erg warm vind ik. Aan de andere kant zijn er natuurlijk heel veel baby's die in deze temperatuur leven.
Die foto SEMoest lachen om je badje. Zie je er al naast zitten en moed verzamelen!
Legt ze m in de koelkast?quote:Op maandag 22 juli 2013 16:18 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Wat zou je dan willen (ik bedoel als wij zouden zeggen dat 32 graden te heet voor 'm is?)?
quote:Op maandag 22 juli 2013 16:17 schreef Spirit82 het volgende:
[..]Lief he? Ik loop ook de hele tijd aan haar te frunniken
Nadeel is wel dat ik ineens allemaal vuil uit haar plooien haalKan dat kwaad? Er zat een of andere korst in haar oksel en er komen kruimeltjes uit een halsplooi. Kan dat eigenlijk kwaad?
quote:Op maandag 22 juli 2013 16:15 schreef L-E het volgende:
Voordeel van dit weer is wel dat mijn baby alleen een luier draagt. Kan ik heel de dag ongegeneerd genieten van die spekkies! Zo lekker
Smetjes in de plooien... Tja, je doet er weinig aan als ze zo liggen te zweten. Ik controleer ram elke dag op smetjes, als hij weer een plekje heeft gaat er sudo op.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:17 schreef Spirit82 het volgende:
[..]Lief he? Ik loop ook de hele tijd aan haar te frunniken
Nadeel is wel dat ik ineens allemaal vuil uit haar plooien haalKan dat kwaad? Er zat een of andere korst in haar oksel en er komen kruimeltjes uit een halsplooi. Kan dat eigenlijk kwaad?
Oh gelukkigquote:Op maandag 22 juli 2013 16:19 schreef L-E het volgende:
[..]Soms ben ik zo blij met jou
Ik haal ook wel eens dingen uit plooien die het daglicht niet kunnen verdragen. Maar dat is vast heel goed voor de weerstand!
quote:Op maandag 22 juli 2013 16:19 schreef L-E het volgende:
[..]Soms ben ik zo blij met jou
Ik haal ook wel eens dingen uit plooien die het daglicht niet kunnen verdragen. Maar dat is vast heel goed voor de weerstand!
Ik vind 32 graden erg warm, en jouw F. kan volgens mij net zo slecht tegen hitte als mijn L. Desnoods wat vaker afkoelen in een lauw bad? Koud washandje tegen m aan?quote:Op maandag 22 juli 2013 16:16 schreef Suikertante het volgende:
Ja L-E, , mijn baby
Is maar goed ook. Ik wil ook niet wachten tot hij het niet meer doet natuurlijk. Maar 32 graden is wel erg warm vind ik. Aan de andere kant zijn er natuurlijk heel veel baby's die in deze temperatuur leven.
Die foto SEMoest lachen om je badje. Zie je er al naast zitten en moed verzamelen!
En minder wasgoed qua babykleding.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:15 schreef L-E het volgende:
Wat dan?quote:Op maandag 22 juli 2013 17:25 schreef Tally het volgende:
6085 gram en 61 cm!
En een kut verpleegkundige!
Zo zie je maar, goed dat je niets hebt gezegd. (toch?) Je weet nooit wat iemand met welke redenen doet.quote:Op maandag 22 juli 2013 19:04 schreef LadyBlack het volgende:
Weten jullie nog dat ik laatst mopperde op mijn nicht die ik de ene na de andere foto met wijn op facebook zag plaatsen?
Ze blijkt een heel late miskraam te hebben gehad![]()
dus ik hoop dat ze heerlijk heeft genoten van de franse wijnen en kaasjes!
Heeft ze geproeft?quote:Op maandag 22 juli 2013 19:44 schreef vencodark het volgende:
Mijn zus wilde/kon niet geloven/aannemen dat je flesvoeding na een uur moet weggooien.Dwars!
Nee, dat zou ik ook absoluut niet willen.quote:Op maandag 22 juli 2013 20:30 schreef Mangostine het volgende:
Nog even nav gisteren, Troeta wat een fantastische foto van een mooi babymeiske!
Is het neurotisch dat ik liever niet heb dat mijn baby op de opvang de hele dag sap krijgt aangeboden?
Drinkt hij wel water? Want met dit weer zou ik liever hebben iets dan niets.quote:Op maandag 22 juli 2013 20:30 schreef Mangostine het volgende:
Nog even nav gisteren, Troeta wat een fantastische foto van een mooi babymeiske!
Is het neurotisch dat ik liever niet heb dat mijn baby op de opvang de hele dag sap krijgt aangeboden?
Dan lijkt het me overbodig jaquote:Op maandag 22 juli 2013 20:41 schreef Mangostine het volgende:
Kweenie, het is vooral omdat ie gewoon goed water drinkt, dat ik sap redelijk overbodig vind.
Morgen toch maar eens aankaarten dan.
En! Onweer hier!
Eens! Maar gewoon water is geen probleem.quote:Op maandag 22 juli 2013 20:40 schreef laziness het volgende:
[..]
Drinkt hij wel water? Want met dit weer zou ik liever hebben iets dan niets.
Houden ze geen vaste tijden sowieso aan wat betreft aanbieden?
Bedoelen ze dan diksap of vruchtensap? Ik zou niet gecharmeerd zijn, tbh.quote:Op maandag 22 juli 2013 20:43 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Eens! Maar gewoon water is geen probleem.
In zijn "schriftje" staat dat hij bij elk eetmoment sap heeft gedronken en tussendoor ook.
In diksap zit net zoveel suiker.quote:Op maandag 22 juli 2013 20:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Bedoelen ze dan diksap of vruchtensap? Ik zou niet gecharmeerd zijn, tbh.
Het is de standaard op een kdv. Beetje diksap met water.quote:Op maandag 22 juli 2013 20:43 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Eens! Maar gewoon water is geen probleem.
In zijn "schriftje" staat dat hij bij elk eetmoment sap heeft gedronken en tussendoor ook.
Die lange vingers liep ik een keer bij binnen dat ik zei krijgt ie dat vakerquote:Op maandag 22 juli 2013 20:48 schreef Mangostine het volgende:
Ik vind het dan wel weer neurotisch om van de hele dag na te gaan wat er allemaal gegeven wordt.
Serieus? Ik wilde toch wel graag dat ze dat opschreven in zijn schriftje. Maar goed, hij had een allergie dus het was ook wel belangrijk om te weten.quote:Op maandag 22 juli 2013 20:48 schreef Mangostine het volgende:
Ik vind het dan wel weer neurotisch om van de hele dag na te gaan wat er allemaal gegeven wordt.
In diksap zit veel fructose. Dat is dan wel suiker die er van nature inzit, maar ons lichaam maakt geen onderscheid. Of het nou sucrose of fructose of wat voor suiker dan ook is, het is slecht voor de tanden om er veel van te drinken en het levert veel calorieën. Er is niks mis met calorieën an sich maar in dit geval zijn het lege, extra calorieën. En bovendien went je kind aan zoet. Zolang ze gewoon water en thee lusten zou ik dat als belangrijkste (of enige als je dat belangrijk vindt) drankbron aanhouden.quote:Op maandag 22 juli 2013 20:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh echt? Ik dacht dat het 'minder erg' was omdat er geen toegvoegde suikers in zaten.
Als baby geef ik ze alleen water, als er naast de melk iets gegeven moet worden. Diksap geef ik vanaf een jaar of 3 ofzo. Maar dat doe ik wel met het idee dat het minder slecht is. Ik moet me echt eens wat beter gaan verdiepen in sommige zaken.quote:Op maandag 22 juli 2013 20:51 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
In diksap zit veel fructose. Dat is dan wel suiker die er van nature inzit, maar ons lichaam maakt geen onderscheid. Of het nou sucrose of fructose of wat voor suiker dan ook is, het is slecht voor de tanden om er veel van te drinken en het levert veel calorieën. Er is niks mis met calorieën an sich maar in dit geval zijn het lege, extra calorieën. En bovendien went je kind aan zoet. Zolang ze gewoon water en thee lusten zou ik dat als belangrijkste (of enige als je dat belangrijk vindt) drankbron aanhouden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Af en toe eens een glaasje zou ik echt geen probleem vinden hoor, zo rigide ben ik nietquote:Op maandag 22 juli 2013 20:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Als baby geef ik ze alleen water, als er naast de melk iets gegeven moet worden. Diksap geef ik vanaf een jaar of 3 ofzo. Maar dat doe ik wel met het idee dat het minder slecht is. Ik moet me echt eens wat beter gaan verdiepen in sommige zaken.
Hoezo geproefd?quote:Op maandag 22 juli 2013 20:26 schreef pessie het volgende:
[..]
Heeft ze geproeft?
Rally mooie status!
Wij hebben heerlijkafgekoeld in het meer. Morgen doen we het weer met het zwembad je in de tuin.
Zo ik zie dat U bent gestopt met borstvoeding. Uhm nee maar wel minder omdat ze overdag de borst vaak weigert. 'S nachts wil ze hem nog wel dus ik blijf aanbieden. O okayquote:
Nee hoor, het is in feite hetzelfde als (vructen)siroop. Per 100 ml zit in deze voorbeelden iets meer suiker in het diksap, maar dat gaat om 100 gram puur. Per glas zal het elkaar nauwelijks ontlopen.quote:Op maandag 22 juli 2013 22:16 schreef Troeta het volgende:
Speeseend, zeg je nou dat diksap slechter is? Ik begrijp niet veel van je overzichtje, sorry. Ik zie wel dat er meer hoeveelheden bij diksap staat, maar is dat slecht?
En ik gebruik van diksap ook veel minder als siroop.
En in siroop zit toch ook vaak aspartaam? En in diksap niet?
Het verschilt sterk per merk en type. Slimpie bevat standaard zoetstoffen, KC heeft varianten met alleen suiker en varianten met zoetstoffen. AH huismerk ook. Als je die liever niet aan je kind geeft, is het verstandig om het etiket te lezen.quote:Op maandag 22 juli 2013 22:29 schreef Troeta het volgende:
Ah ok! Dank je.
Dan bedoel je denk ik siroop zoals Karvam Cetivam en Slimpie enzo? Want op de etiketten van Euroshopper en AHmerk zit wel vaak aspartaam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |