Hoe?quote:Op maandag 22 juli 2013 15:31 schreef Suikertante het volgende:
Over de melk kan ik niet echt meepraten maar wat koffie betreft, ik ga nu even latte ijsjes maken.
Hier maat 3 voor de meisjes en maat 5 voor Midas. Leyla is sowieso een klein poppetje of niet?quote:Op maandag 22 juli 2013 14:17 schreef Ticootje het volgende:
Oh en Leyla en Bram dragen dezelfde maat luiers, dus geen verschillende pakken met verschillende maten hier. Gewoon nummer 4, grootformaat.
Leyla weegt 11 kilo, 90 cm. Nu zonder luiers is het helemaal niets meer.quote:Op maandag 22 juli 2013 15:39 schreef Kyara het volgende:
hoe voelt het Suiker, heb je er last van? Inbrengen lijkt me sowieso geen pretje. Hopelijk helpt het.
Ik ben vandaag ook niet veel verder gekomen dan een to do lijstje maken. Veel te warm om iets te doen.
[..]
Hier maat 3 voor de meisjes en maat 5 voor Midas. Leyla is sowieso een klein poppetje of niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Soesa
Wat vinden jullie een acceptabele maximale temperatuur om je baby in te laten slapen, of zou je dat van het gedrag af laten hangen? Tis hier nu 32 graden maar hij doet het nog..
quote:Op maandag 22 juli 2013 16:15 schreef L-E het volgende:
Voordeel van dit weer is wel dat mijn baby alleen een luier draagt. Kan ik heel de dag ongegeneerd genieten van die spekkies! Zo lekker
Wat zou je dan willen (ik bedoel als wij zouden zeggen dat 32 graden te heet voor 'm is?)?quote:Op maandag 22 juli 2013 16:16 schreef Suikertante het volgende:
Ja L-E, , mijn baby
Is maar goed ook. Ik wil ook niet wachten tot hij het niet meer doet natuurlijk. Maar 32 graden is wel erg warm vind ik. Aan de andere kant zijn er natuurlijk heel veel baby's die in deze temperatuur leven.
Die foto SEMoest lachen om je badje. Zie je er al naast zitten en moed verzamelen!
Legt ze m in de koelkast?quote:Op maandag 22 juli 2013 16:18 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Wat zou je dan willen (ik bedoel als wij zouden zeggen dat 32 graden te heet voor 'm is?)?
quote:Op maandag 22 juli 2013 16:17 schreef Spirit82 het volgende:
[..]Lief he? Ik loop ook de hele tijd aan haar te frunniken
Nadeel is wel dat ik ineens allemaal vuil uit haar plooien haalKan dat kwaad? Er zat een of andere korst in haar oksel en er komen kruimeltjes uit een halsplooi. Kan dat eigenlijk kwaad?
quote:Op maandag 22 juli 2013 16:15 schreef L-E het volgende:
Voordeel van dit weer is wel dat mijn baby alleen een luier draagt. Kan ik heel de dag ongegeneerd genieten van die spekkies! Zo lekker
Smetjes in de plooien... Tja, je doet er weinig aan als ze zo liggen te zweten. Ik controleer ram elke dag op smetjes, als hij weer een plekje heeft gaat er sudo op.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:17 schreef Spirit82 het volgende:
[..]Lief he? Ik loop ook de hele tijd aan haar te frunniken
Nadeel is wel dat ik ineens allemaal vuil uit haar plooien haalKan dat kwaad? Er zat een of andere korst in haar oksel en er komen kruimeltjes uit een halsplooi. Kan dat eigenlijk kwaad?
Oh gelukkigquote:Op maandag 22 juli 2013 16:19 schreef L-E het volgende:
[..]Soms ben ik zo blij met jou
Ik haal ook wel eens dingen uit plooien die het daglicht niet kunnen verdragen. Maar dat is vast heel goed voor de weerstand!
quote:Op maandag 22 juli 2013 16:19 schreef L-E het volgende:
[..]Soms ben ik zo blij met jou
Ik haal ook wel eens dingen uit plooien die het daglicht niet kunnen verdragen. Maar dat is vast heel goed voor de weerstand!
Ik vind 32 graden erg warm, en jouw F. kan volgens mij net zo slecht tegen hitte als mijn L. Desnoods wat vaker afkoelen in een lauw bad? Koud washandje tegen m aan?quote:Op maandag 22 juli 2013 16:16 schreef Suikertante het volgende:
Ja L-E, , mijn baby
Is maar goed ook. Ik wil ook niet wachten tot hij het niet meer doet natuurlijk. Maar 32 graden is wel erg warm vind ik. Aan de andere kant zijn er natuurlijk heel veel baby's die in deze temperatuur leven.
Die foto SEMoest lachen om je badje. Zie je er al naast zitten en moed verzamelen!
En minder wasgoed qua babykleding.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:15 schreef L-E het volgende:
Wat dan?quote:Op maandag 22 juli 2013 17:25 schreef Tally het volgende:
6085 gram en 61 cm!
En een kut verpleegkundige!
Zo zie je maar, goed dat je niets hebt gezegd. (toch?) Je weet nooit wat iemand met welke redenen doet.quote:Op maandag 22 juli 2013 19:04 schreef LadyBlack het volgende:
Weten jullie nog dat ik laatst mopperde op mijn nicht die ik de ene na de andere foto met wijn op facebook zag plaatsen?
Ze blijkt een heel late miskraam te hebben gehad![]()
dus ik hoop dat ze heerlijk heeft genoten van de franse wijnen en kaasjes!
Heeft ze geproeft?quote:Op maandag 22 juli 2013 19:44 schreef vencodark het volgende:
Mijn zus wilde/kon niet geloven/aannemen dat je flesvoeding na een uur moet weggooien.Dwars!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |