abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 22 juli 2013 @ 14:35:42 #1
171422 LadyBlack
paint it black
pi_129220608
Oorspronkelijke openingspost:

Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen

(Of: hier komt een lijstje)
pi_129222162
Nou. Tis wat met die ring, zal er verder niet over uitweiden maar of het nou echt wat gaat opleveren weet ik nog niet.

F intussen nog een plasluier, maar we moesten hem wel wakker maken voor een fles en hij viel na een uur pret, kletsen en lachen weer als een blok in slaap.

Kyara en Tico jullie creëren een rij van oogjes als jullie met elkaar kletsen!

Ik ga een beetje op non-actief zeg, en morgen wordt het nog heter of heb ik dat verkeerd gezien? Wij gaan in elk geval eind van de middag naar moestuin en dan eten we daar. Hopelijk is er dan een briesje!!

Over de melk kan ik niet echt meepraten maar wat koffie betreft, ik ga nu even latte ijsjes maken. :9
pi_129222271
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 15:31 schreef Suikertante het volgende:
Over de melk kan ik niet echt meepraten maar wat koffie betreft, ik ga nu even latte ijsjes maken. :9
Hoe? :o

En gelukkig dat 'ie geplast heeft! J slaapt ook superveel vandaag, zal wel door de hitte komen.
pi_129222331
Espresso en melk en suiker in een waterijsjesvorm (of in dit geval de Zoku), echt lekker hoor!

En ja dat is wel fijn, we blijven het maar in de gaten houden he! Tis nu eenmaal heet..
  maandag 22 juli 2013 @ 15:39:03 #5
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_129222408
hoe voelt het Suiker, heb je er last van? Inbrengen lijkt me sowieso geen pretje. Hopelijk helpt het.

Ik ben vandaag ook niet veel verder gekomen dan een to do lijstje maken. Veel te warm om iets te doen.

quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 14:17 schreef Ticootje het volgende:
Oh en Leyla en Bram dragen dezelfde maat luiers, dus geen verschillende pakken met verschillende maten hier. Gewoon nummer 4, grootformaat.
Hier maat 3 voor de meisjes en maat 5 voor Midas. Leyla is sowieso een klein poppetje of niet?
pi_129222472
quote:
17s.gif Op maandag 22 juli 2013 15:39 schreef Kyara het volgende:
hoe voelt het Suiker, heb je er last van? Inbrengen lijkt me sowieso geen pretje. Hopelijk helpt het.

Ik ben vandaag ook niet veel verder gekomen dan een to do lijstje maken. Veel te warm om iets te doen.

[..]

Hier maat 3 voor de meisjes en maat 5 voor Midas. Leyla is sowieso een klein poppetje of niet?
Leyla weegt 11 kilo, 90 cm. Nu zonder luiers is het helemaal niets meer.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 22 juli 2013 @ 15:43:14 #7
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_129222551
M is 1,5 kg zwaarder :D
Ook best lastig ondergoed kopen of niet? Vriendinnetje heeft ook een tenger dochtertje en die had echt veel moeite om ondergoed te kopen. En kleding die gemaakt was op luiers en wat dus zonder luier echt van d'r kont afzakt..... van die dingen waar je niet bij stilstaat zeg maar.
pi_129222599
Kyara, lief dat je t vraagt!
Misschien open ik er nog wel eens een topic over, ben niet de enige met verzakkingsklachten (of ik zoek eerst even of er al een topic is). Maar..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_129222886
Terug van de huisarts: zij vond het eczeem er heel slecht uit zien, vermoedelijk heeft hij daar veel last van dus hij krijgt er andere zalf voor. Kans op kma is groot, dus daar zetten we op in, ik ga een week een koemelkvrij dieet volgen en kijken of dat enig effect heeft. Als niet, dan alsnog verwijzing naar kinderarts. Hij heeft iig vanmiddag twee uur geslapen en een afgekolfde fles leeg gedronken, dat gaat de goede kant op :)
pi_129223076
Suiker, hoe werkt zo'n ring? Is het een pessariumachtig iets? Het klinkt echt heel naar :*
  maandag 22 juli 2013 @ 15:57:47 #11
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_129223083
Fijn Suiker dat F nu beter geplast heeft. En je verhaal onder spoiler: ik kan me er niet zo heel veel bij voorstellen maar het lijkt me flink lastig en ongemakkelijk. Sterkte en succes ermee! En goeie tip van de ijskoffieijsjes, die ga ik onthouden!

Heb van het vorige topic niet zo veel onthouden behalve een vraag over mengen van Nutrilon bij de overgang van 1 naar 2, ik heb 1 flesje gemengd maar dat was meer vanwege hoeveel er nog over was van 1. Verder niet gemengd, is ook niet nodig.

LE, succes met het eczeem en het kmavrij dieet. Hopelijk heeft het snel effect!
  maandag 22 juli 2013 @ 16:05:36 #12
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_129223337
Oeh Suiker, dat klinkt echt heul lekker :Y) . Wat rot van dat gedoe met die ring(en). Succes! Oh, en fijn dat F. geplast heeft (dat ik dat ooit nog eens zou zeggen :D ).

LE, hopelijk helpt het dieet! Mijn dochter heeft een paar maanden geleden ook zo veel last gehad van eczeem, op een gegeven moment is het ook gaan ontsteken. Was zo sneu ;(. Nu is het helemaal weg (het was ook niet van een allergie gelukkig).
pi_129223394
L-E wat een gedoe en dan ook nog met dit weer, gaat lekker broeien en jeuken natuurlijk :'( Wat sneu! Ben blij dat hij nu in elk geval goed gedronken heeft en wat slaap kan nooit kwaad natuurlijk! Hopelijk helpt het dieten, dan weet je in elk geval waar je rekening mee moet houden.

Het is inderdaad een pessarium, maar dan is ie open in het midden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soesa :D

Wat vinden jullie een acceptabele maximale temperatuur om je baby in te laten slapen, of zou je dat van het gedrag af laten hangen? Tis hier nu 32 graden maar hij doet het nog..
pi_129223396
Suiker, dat klinkt echt niet tof joh. Maar wel fijn als het helpt! Pijn sucks -O-

LE, goed dat je bent gegaan! Is het een zwaar dieet? Tuurlijk heb je het over voor je kereltje, maar toch... ?

Isa en ik waren "eventjes" op bed gaan liggen... Drie uur geslapen zowat :')
Sarcasme. Herken het.
pi_129223527
Oh men Suiker, dat klinkt pijnlijk... Hoop dat het uiteindelijk werkt...
LE, succes, eczeem is echt stom! Heb het zelf ook... Fijn dat je een nieuw zalfje kreeg

Nav de meisjes van Kyara, mijnes speelt ook sleeping beauty, ligt er al in vanaf half twee..

Ik heb een half uur geleden het zwembadje al gevuld :')
Ga dr zo maar wakker maken, kunnen we nog even spetteren. Want mama moet ook in het zwembadje, alleen wil ze niet, het mietje!

[ Bericht 15% gewijzigd door SupremeEvil op 23-07-2013 06:42:39 ]
pi_129223580
Wat doet het nog Suiker, je baby? Oh 8 cm is flink ja. Heb je nog therapie voor je bekken dan?

Spirit: ja het is een heftig dieet hoor. Koemelkeiwit zit in heel veel, maar goed, ik zie het als een uitdaging. Juist vanwege de allergie wil ik zo lang mogelijk borstvoeding geven. Wat slaapt Isa goed met deze hitte joh!
pi_129223639
Voordeel van dit weer is wel dat mijn baby alleen een luier draagt. Kan ik heel de dag ongegeneerd genieten van die spekkies! Zo lekker O+
pi_129223668
Ja L-E, , mijn baby :')
Is maar goed ook. Ik wil ook niet wachten tot hij het niet meer doet natuurlijk. Maar 32 graden is wel erg warm vind ik. Aan de andere kant zijn er natuurlijk heel veel baby's die in deze temperatuur leven.

Die foto SE O+ Moest lachen om je badje. Zie je er al naast zitten en moed verzamelen!
pi_129223731
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 16:15 schreef L-E het volgende:
Voordeel van dit weer is wel dat mijn baby alleen een luier draagt. Kan ik heel de dag ongegeneerd genieten van die spekkies! Zo lekker O+
:D Lief he? Ik loop ook de hele tijd aan haar te frunniken O+

Nadeel is wel dat ik ineens allemaal vuil uit haar plooien haal -O- Kan dat kwaad? Er zat een of andere korst in haar oksel en er komen kruimeltjes uit een halsplooi. Kan dat eigenlijk kwaad? :@
Sarcasme. Herken het.
  maandag 22 juli 2013 @ 16:18:05 #20
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_129223736
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 16:16 schreef Suikertante het volgende:
Ja L-E, , mijn baby :')
Is maar goed ook. Ik wil ook niet wachten tot hij het niet meer doet natuurlijk. Maar 32 graden is wel erg warm vind ik. Aan de andere kant zijn er natuurlijk heel veel baby's die in deze temperatuur leven.

Die foto SE O+ Moest lachen om je badje. Zie je er al naast zitten en moed verzamelen!
Wat zou je dan willen (ik bedoel als wij zouden zeggen dat 32 graden te heet voor 'm is?)?

Edit: oh, dit klinkt lulliger dan ik bedoel hoor! Ik bedoel eigenlijk, in de draagzak buiten is ook te heet en in de wagen slaapt F. niet echt toch?

Als hij het niet erg lijkt te vinden, zou het mij prima lijken.

Edit: het klinkt nog steeds lullig :'). Is niet de bedoeling!!
  maandag 22 juli 2013 @ 16:18:33 #21
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_129223753
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 16:18 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Wat zou je dan willen (ik bedoel als wij zouden zeggen dat 32 graden te heet voor 'm is?)?
Legt ze m in de koelkast?
pi_129223776
Ijsblokjes in zijn luier :Y)
Sarcasme. Herken het.
pi_129223785
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 16:17 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

:D Lief he? Ik loop ook de hele tijd aan haar te frunniken O+

Nadeel is wel dat ik ineens allemaal vuil uit haar plooien haal -O- Kan dat kwaad? Er zat een of andere korst in haar oksel en er komen kruimeltjes uit een halsplooi. Kan dat eigenlijk kwaad? :@
:D Soms ben ik zo blij met jou O+

Ik haal ook wel eens dingen uit plooien die het daglicht niet kunnen verdragen. Maar dat is vast heel goed voor de weerstand!
  maandag 22 juli 2013 @ 16:19:31 #24
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_129223786
Maar ff over die ring... Dat blijft de hele dag zitten? moet er in principe niet uit? In de nacht ook niet? En is dat voor altijd?
pi_129223828
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 16:15 schreef L-E het volgende:
O+

Lijkt me een zwaar dieet en heel erg onhandig. Maar idd, zeker bij gevoeligheid voor allergieën is borstvoeding belangrijk. Succes ermee, hopelijk heeft het snel effect op zijn eczeem.

Klinkt heel naar die ring Suiker, maar als 'ie zit geeft het wel veel verlichting begrijp ik dus? Bestaat er niet nog een tussenmaatje ofzo? Geen idee van die temperatuur maar idd, sommige baby's leven altijd in zo'n temperatuur dus het zal wel loslopen.

Lijkt me dat dat geen kwaad kan Spirit, tenzij grote dingen die ze in haar mond kan stoppen. Dan moet ze wel gigantische plooien hebben trouwens :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')