Qatarquote:Op maandag 22 juli 2013 07:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waar gaat Eriksen heen?
CSKA, Shanghai of Qatar?
Game on
Nergens.quote:Op maandag 22 juli 2013 07:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waar gaat Eriksen heen?
CSKA, Shanghai of Qatar?
Game on
2020 pas, in de winter of zoquote:
En dus met Bosman zijn zakken vullenquote:Op maandag 22 juli 2013 08:42 schreef HansVaak het volgende:
Als de klacht is dat spelers te snel voor het geld kiezen, is dat een terechte klacht. Maar bij Eriksen is dit juist weer niet het geval, want als, op sportief gebied, de juiste club niet langs komt, blijft hij nog een jaar bij Ajax. Wat ik persoonlijk liever niet heb hoor, verschrikkelijk goeie speler. Maar dat is een ander verhaal.
Hij heeft aangegeven zijn contract te verlengen als de juiste club niet komt. Omdat hij wilt dat Ajax nog wat aan hem verdient en omdat ik gok dat hij zelf ook niet in Jupiler League wilt spelen. En als hij zo graag zijn zakken had willen vullen, was hij al lang weg geweest.quote:Op maandag 22 juli 2013 14:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
En dus met Bosman zijn zakken vullen
Veel plezier bij Jong Ajax
Je moet eerst denken voordat je wat zegt.quote:Op maandag 22 juli 2013 14:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dan had hij zijn contract al kunnen verlengen, dus slaap lekker verder
Of je gaat gewoon ontopicquote:Op maandag 22 juli 2013 14:56 schreef HansVaak het volgende:
[..]
Je moet eerst denken voordat je wat zegt.
http://www.voetbalprimeur(...)ub-komt-teken-ik-bij
Je bent tegenwoordig nog te stom om te rellenquote:Op maandag 22 juli 2013 14:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dan had hij zijn contract al kunnen verlengen, dus slaap lekker verder
quote:Op maandag 22 juli 2013 14:56 schreef fathank het volgende:
Hehe DAM-topics
Alsof je op een verjaardag naar je debiele neefje zit te kijken terwijl ie een stuk taart probeert te eten zonder zichzelf onder te smeren.
Dit is gewoon ontopic. Want je vraagt waar hij heen gaat, terwijl het niet ondenkbaar is dat hij gewoon blijft.quote:Op maandag 22 juli 2013 14:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Of je gaat gewoon ontopic
Waarom tekent hij nu niet bij?quote:Op maandag 22 juli 2013 14:58 schreef HansVaak het volgende:
[..]
Dit is gewoon ontopic. Want je vraagt waar hij heen gaat, terwijl het niet ondenkbaar is dat hij gewoon blijft.
Omdat dan de kans dat, voor hem, de juiste club concreet wordt een stuk kleiner is. Iemand met een 1-jarig contract kost veel minder dan iemand met nog een 2-jarig contract.quote:Op maandag 22 juli 2013 15:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Waarom tekent hij nu niet bij?
Clausulequote:Op maandag 22 juli 2013 15:02 schreef HansVaak het volgende:
[..]
Omdat dan de kans dat, voor hem, de juiste club concreet wordt een stuk kleiner is. Iemand met een 1-jarig contract kost veel minder dan iemand met nog een 2-jarig contract.
En Ajax heeft hier geen problemen mee, vind ik ook niet gek als het om een van je beste spelers gaat.
Gelimiteerde transfersomquote:Op maandag 22 juli 2013 15:14 schreef HansVaak het volgende:
[..]
Welke clausule? Ze hebben een mondeling afspraak.
Nee, prima transferzaken gedaan tot op heden, nu nog Toivonen verpatsen en een goede middenvelder halenquote:Op maandag 22 juli 2013 16:45 schreef fathank het volgende:
Moet je je niet druk maken om je eigen club?
Nee, niet druk maken gewoon vermaakquote:Op maandag 22 juli 2013 16:48 schreef fathank het volgende:
Waarom maak je je dan druk over de transfer van Eriksen? Bang dat PSV weer geen kampioen wordt?
Mag best, wij vermaken ons al jarenlang om jouw club.quote:Op maandag 22 juli 2013 17:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee, niet druk maken gewoon vermaak
De clowns, Pieters, de woede van van Bommel bij weer geel, een boze Advocaat etc etc, allemaal slapstick bijna.quote:Op maandag 22 juli 2013 17:07 schreef Silenus het volgende:
[..]
Mag best, wij vermaken ons al jarenlang om jouw club.
Ze zijn alle 3 weg FYIquote:Op maandag 22 juli 2013 17:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De clowns, Pieters, de woede van van Bommel bij weer geel, een boze Advocaat etc etc, allemaal slapstick bijna.
De spelers van de JL ook als ze tegen Eriksen en Alderweireld spelenquote:Op maandag 22 juli 2013 17:07 schreef Silenus het volgende:
[..]
Mag best, wij vermaken ons al jarenlang om jouw club.
Gaan ze dan rondjes lopen bij jong ajax?quote:Op maandag 22 juli 2013 17:13 schreef Silenus het volgende:
Als je daadwerkelijk denkt dat die twee in de JL gaan ballen ben je nog dommer dan ik al dacht.
Ach zolang het van een mod komt, vind ik het allemaal primaquote:Op maandag 22 juli 2013 17:15 schreef HeatWave het volgende:
Het is een soort trollen, maar dan volledig zonder intelligentie, humor of inzicht.
Logisch, want dat is lekker makkelijk doen alsof je stoer bentquote:Op maandag 22 juli 2013 17:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ach zolang het van een mod komt, vind ik het allemaal prima
Waarom tekenen ze nu dan niet bij?quote:Op maandag 22 juli 2013 17:16 schreef Silenus het volgende:
Nee hoor, gewoon bijtekenen en spelen. Daar zijn ze namelijk te belangrijk voor,
Of je bent dom, of je loopt te trollen. In dat laatste geval is dat natuurlijk niet echt handig als PSV-supporter. In beide gevallen ziet het er slecht voor je uit.
Nee, dat is niet nodig. Iets met jostiband en zoquote:Op maandag 22 juli 2013 17:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Logisch, want dat is lekker makkelijk doen alsof je stoer bent.
Omdat de transferwindow nog een maand open is.quote:Op maandag 22 juli 2013 17:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Waarom tekenen ze nu dan niet bij?
En wat gebeurt er als ze niet bijtekenen?
Wat is daar precies mee dan?quote:Op maandag 22 juli 2013 17:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee, dat is niet nodig. Iets met jostiband en zo
Ze doen hun best ondanks hun beperkingenquote:
Ja, dat heb jij niet gemeen met ze, jij doet niet eens je bestquote:Op maandag 22 juli 2013 17:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ze doen hun best ondanks hun beperkingen
Hou me bezig met nuttige zaken, als ik geslaagd ben in het leven wil ik mod wordenquote:
Jij bent mijn voorbeeld, kan je op je CV zetten dat je mod bent van Fokquote:Op maandag 22 juli 2013 17:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat heb jij niet gemeen met ze, jij doet niet eens je best. s
Waarom zou ik, ik heb al een prima CV verder, dit is gewoon een hobby ernaast hoorquote:Op maandag 22 juli 2013 17:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Jij bent mijn voorbeeld, kan je op je CV zetten dat je mod bent van Fok
dream onquote:Op maandag 22 juli 2013 17:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hou me bezig met nuttige zaken, als ik geslaagd ben in het leven wil ik mod worden
Als je je echt nuttig wilt maken drink je een accu leeg.quote:Op maandag 22 juli 2013 17:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hou me bezig met nuttige zaken, als ik geslaagd ben in het leven wil ik mod worden
Je moet wat he als je geen talent hebt voor iets andersquote:Op maandag 22 juli 2013 17:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom zou ik, ik heb al een prima CV verder, dit is gewoon een hobby ernaast hoor.
Dat zou best kunnen, maar daar heb ik niet zoveel last van he, anders zou ik geen goed CV hebbenquote:Op maandag 22 juli 2013 17:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Je moet wat he als je geen talent hebt voor iets anders
Dat geven ze zelf aan en ik heb nergens beweerd dat ze zoveel om Ajax geven hoor.quote:Op maandag 22 juli 2013 17:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe weet je dat en waarom doen ze het nu niet als ze zoveel om Ajax geven zoals je beweerd?
Stuur maar door dan kijk ik effequote:Op maandag 22 juli 2013 17:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen, maar daar heb ik niet zoveel last van he, anders zou ik geen goed CV hebben![]()
Je probeert iets te zeggen, maar het ontbeert je weer eens aan duidelijke communicatiemiddelen.
Nergens voor nodig, ik heb een prima betalende baan op het momentquote:Op maandag 22 juli 2013 17:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Stuur maar door dan kijk ik effe
Waar geven ze dat aan?quote:Op maandag 22 juli 2013 17:24 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat geven ze zelf aan en ik heb nergens beweerd dat ze zoveel om Ajax geven hoor.
Maak jij je nou maar druk om Zulte Waregem.
Wat loop jij allemaal voor onzin te verkondigen. Zeg dan gewoon niks! Er zit namelijk helemaal geen gelimiteerde afkoopsom in zijn contract. En die gaat er niet inkomen ook.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Gelimiteerde transfersom
Denken dat PSV enige kans maakt tegen Zulte Waregemquote:Op maandag 22 juli 2013 17:24 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat geven ze zelf aan en ik heb nergens beweerd dat ze zoveel om Ajax geven hoor.
Maak jij je nou maar druk om Zulte Waregem.
En een leuke interessante hobby, wat een gelukquote:Op maandag 22 juli 2013 17:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nergens voor nodig, ik heb een prima betalende baan op het moment.
Klopt omdat hij het contract laat aflopenquote:Op maandag 22 juli 2013 17:25 schreef HansVaak het volgende:
[..]
Wat loop jij allemaal voor onzin te verkondigen. Zeg dan gewoon niks! Er zit namelijk helemaal geen gelimiteerde afkoopsom in zijn contract. En die gaat er niet inkomen ook.
3-0 thuis, 2-1 uit. Kusjequote:Op maandag 22 juli 2013 17:26 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Denken dat PSV enige kans maakt tegen Zulte Waregem
Bron? Want ik gaf je een aantal posts terug een bron die precies het tegenovergestelde bewees. Eriksen gaat zijn contract niet laten aflopen. Kom eerst is met feiten en onderbouw deze ook, met bijvoorbeeld iets van een bron of een argument, want dit is echt lachwekkend.quote:Op maandag 22 juli 2013 17:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Klopt omdat hij het contract laat aflopen
Jammer dat je de strekking niet begrijpt, maar goed keep trying
Schijnbaar is te vraag te moeilijk voor je, kan gebeurenquote:Op maandag 22 juli 2013 19:46 schreef HansVaak het volgende:
[..]
Die vraag is hier al beantwoord. Damn wat ben jij een eikel zeg..
Dat moet ie nietquote:
Zeggen dat er in Nederland vooral veel kut voetballers rond lopenquote:
Zit je nog steeds in het buitenland?quote:Op maandag 22 juli 2013 21:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Zeggen dat er in Nederland vooral veel kut voetballers rond lopen
Wel eensquote:Op maandag 22 juli 2013 22:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zit je nog steeds in het buitenland?
Dat valt mee, maar er zijn in Rusland zeker een stuk of 6 ploegen die van CL niveau zijnquote:Op maandag 22 juli 2013 22:00 schreef BalotelliFan het volgende:
CSKA is gewoon een goede club ? Zouden in Nederland makkelijk de titel winnen
Omdat hij liever weg gaat, maar wel naar de juiste club. Dus verlengd hij niet, want dat verkleint de kans dat hij weg gaat. Want met een 1 jarig contract kost hij meer dan met een 2 jarig contract. En stop nu met die onzin want je zorgt ervoor dat je e-penis flink aan het krimpen is.quote:Op maandag 22 juli 2013 21:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Schijnbaar is te vraag te moeilijk voor je, kan gebeuren
Gelimiteerde transfersom, weet je wat dat is?quote:Op maandag 22 juli 2013 22:19 schreef HansVaak het volgende:
[..]
Omdat hij liever weg gaat, maar wel naar de juiste club. Dus verlengd hij niet, want dat verkleint de kans dat hij weg gaat. Want met een 1 jarig contract kost hij meer dan met een 2 jarig contract. En stop nu met die onzin want je zorgt ervoor dat je e-penis flink aan het krimpen is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |