Omdat dan de kans dat, voor hem, de juiste club concreet wordt een stuk kleiner is. Iemand met een 1-jarig contract kost veel minder dan iemand met nog een 2-jarig contract.quote:Op maandag 22 juli 2013 15:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Waarom tekent hij nu niet bij?
Clausulequote:Op maandag 22 juli 2013 15:02 schreef HansVaak het volgende:
[..]
Omdat dan de kans dat, voor hem, de juiste club concreet wordt een stuk kleiner is. Iemand met een 1-jarig contract kost veel minder dan iemand met nog een 2-jarig contract.
En Ajax heeft hier geen problemen mee, vind ik ook niet gek als het om een van je beste spelers gaat.
Gelimiteerde transfersomquote:Op maandag 22 juli 2013 15:14 schreef HansVaak het volgende:
[..]
Welke clausule? Ze hebben een mondeling afspraak.
Nee, prima transferzaken gedaan tot op heden, nu nog Toivonen verpatsen en een goede middenvelder halenquote:Op maandag 22 juli 2013 16:45 schreef fathank het volgende:
Moet je je niet druk maken om je eigen club?
Nee, niet druk maken gewoon vermaakquote:Op maandag 22 juli 2013 16:48 schreef fathank het volgende:
Waarom maak je je dan druk over de transfer van Eriksen? Bang dat PSV weer geen kampioen wordt?
Mag best, wij vermaken ons al jarenlang om jouw club.quote:Op maandag 22 juli 2013 17:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee, niet druk maken gewoon vermaak
De clowns, Pieters, de woede van van Bommel bij weer geel, een boze Advocaat etc etc, allemaal slapstick bijna.quote:Op maandag 22 juli 2013 17:07 schreef Silenus het volgende:
[..]
Mag best, wij vermaken ons al jarenlang om jouw club.
Ze zijn alle 3 weg FYIquote:Op maandag 22 juli 2013 17:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De clowns, Pieters, de woede van van Bommel bij weer geel, een boze Advocaat etc etc, allemaal slapstick bijna.
De spelers van de JL ook als ze tegen Eriksen en Alderweireld spelenquote:Op maandag 22 juli 2013 17:07 schreef Silenus het volgende:
[..]
Mag best, wij vermaken ons al jarenlang om jouw club.
Gaan ze dan rondjes lopen bij jong ajax?quote:Op maandag 22 juli 2013 17:13 schreef Silenus het volgende:
Als je daadwerkelijk denkt dat die twee in de JL gaan ballen ben je nog dommer dan ik al dacht.
Ach zolang het van een mod komt, vind ik het allemaal primaquote:Op maandag 22 juli 2013 17:15 schreef HeatWave het volgende:
Het is een soort trollen, maar dan volledig zonder intelligentie, humor of inzicht.
Logisch, want dat is lekker makkelijk doen alsof je stoer bentquote:Op maandag 22 juli 2013 17:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ach zolang het van een mod komt, vind ik het allemaal prima
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |