Jan.quote:Op zondag 21 juli 2013 22:48 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Hebben we een Nederlandse tourwinnaar (Joop), staat die niet op 1.
Geregisseerd in de VBL slowchat, alleen dan had Kenny op 3 gestaan.quote:Op zondag 21 juli 2013 22:48 schreef debeterebob het volgende:
Die top 3Net alsof FOk heeft lopen kloten met de uitslag
Boogerd had er dan ook niet in gemoeten...quote:Op zondag 21 juli 2013 22:47 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Mooi. Waarom zou je die extreemdopeur en het allergrootste misbaksel dat een peloton ooit heeft gezien in de top drie willen?
Alles beter dan dat prikkeldraad. Kom op zeg.quote:Op zondag 21 juli 2013 22:47 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Mooi. Waarom zou je die extreemdopeur en het allergrootste misbaksel dat een peloton ooit heeft gezien in de top drie willen?
gevolgd door het etenszakje de dag ervoor.quote:Op zondag 21 juli 2013 22:48 schreef Redefine het volgende:
Wat Armstrong betreft, vind ik zijn meest epische moment niet de zeges, maar zijn rit door het weiland en de valpartij van Beloki.
Dat was niet daarvoor.quote:Op zondag 21 juli 2013 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
gevolgd door het etenszakje de dag ervoor.
Boonenquote:Op zondag 21 juli 2013 22:50 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Joost heeft het over cocaïne.
Ah, Quintana?
Was dat de dag erna?quote:
Zat minimaal een week tussen.quote:Op zondag 21 juli 2013 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was dat de dag erna?
Zit ook vaag in mijn herinnering, waren echt de eerste beelden die ik meekreeg van de tour
Jean Nelissen vanuit de hemelquote:Op zondag 21 juli 2013 22:49 schreef ajacied4lf het volgende:
Vind dit maar een bagger item. Volgend jaar geen Joost Prinsen graag.
Serieus? Ik dacht dat dat allebei in de alpen wasquote:
En Bram in San Sebastianquote:Op zondag 21 juli 2013 22:52 schreef Redefine het volgende:
Ah we schrijven Stef alvast op als winnaar van de Ronde van Polen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |