quote:Op zondag 21 juli 2013 22:46 schreef TargaFlorio het volgende:
![]()
Heeft Johnny dit jaar toch nog iets gewonnen.![]()
Johnny
NL kampioenschapquote:Op zondag 21 juli 2013 22:46 schreef TargaFlorio het volgende:
![]()
Heeft Johnny dit jaar toch nog iets gewonnen.![]()
Johnny
Internetformaat hequote:Op zondag 21 juli 2013 22:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kan me niet herinneren dat dat smalle beeldformaat nog van twee jaar geleden was
Ze hebben er ook nog een kek filtertje overheen gedaan, dan lijkt het retro.quote:Op zondag 21 juli 2013 22:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kan me niet herinneren dat dat smalle beeldformaat nog van twee jaar geleden was
Deze zag ik aankomen.quote:
Mooi. Waarom zou je die extreemdopeur en het allergrootste misbaksel dat een peloton ooit heeft gezien in de top drie willen?quote:
Wie zou jij kiezen?quote:Op zondag 21 juli 2013 22:47 schreef WismutVeilchen1983 het volgende:
Wat een top 3Nederland weer op zijn smalst.. Maar wat wil je, een land dat Fortuyn als grootste Nederlander kiest..
UIquote:Op zondag 21 juli 2013 22:47 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Mooi. Waarom zou je die extreemdopeur en het allergrootste misbaksel dat een peloton ooit heeft gezien in de top drie willen?
Inderdaad, maar ik vermoed dat dit gewoon een NOS dingetje was.quote:Op zondag 21 juli 2013 22:47 schreef WismutVeilchen1983 het volgende:
Wat een top 3Nederland weer op zijn smalst.. Maar wat wil je, een land dat Fortuyn als grootste Nederlander kiest..
He ja, laten we de politiek erbij halen.quote:Op zondag 21 juli 2013 22:47 schreef WismutVeilchen1983 het volgende:
Dit idd.quote:
Jan.quote:Op zondag 21 juli 2013 22:48 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Hebben we een Nederlandse tourwinnaar (Joop), staat die niet op 1.
Geregisseerd in de VBL slowchat, alleen dan had Kenny op 3 gestaan.quote:Op zondag 21 juli 2013 22:48 schreef debeterebob het volgende:
Die top 3Net alsof FOk heeft lopen kloten met de uitslag
Boogerd had er dan ook niet in gemoeten...quote:Op zondag 21 juli 2013 22:47 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Mooi. Waarom zou je die extreemdopeur en het allergrootste misbaksel dat een peloton ooit heeft gezien in de top drie willen?
Alles beter dan dat prikkeldraad. Kom op zeg.quote:Op zondag 21 juli 2013 22:47 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
gevolgd door het etenszakje de dag ervoor.quote:Op zondag 21 juli 2013 22:48 schreef Redefine het volgende:
Wat Armstrong betreft, vind ik zijn meest epische moment niet de zeges, maar zijn rit door het weiland en de valpartij van Beloki.
Dat was niet daarvoor.quote:Op zondag 21 juli 2013 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
gevolgd door het etenszakje de dag ervoor.
Boonenquote:Op zondag 21 juli 2013 22:50 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Joost heeft het over cocaïne.
Ah, Quintana?
Was dat de dag erna?quote:
Zat minimaal een week tussen.quote:Op zondag 21 juli 2013 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was dat de dag erna?
Zit ook vaag in mijn herinnering, waren echt de eerste beelden die ik meekreeg van de tour
Jean Nelissen vanuit de hemelquote:Op zondag 21 juli 2013 22:49 schreef ajacied4lf het volgende:
Vind dit maar een bagger item. Volgend jaar geen Joost Prinsen graag.
Serieus? Ik dacht dat dat allebei in de alpen wasquote:
En Bram in San Sebastianquote:Op zondag 21 juli 2013 22:52 schreef Redefine het volgende:
Ah we schrijven Stef alvast op als winnaar van de Ronde van Polen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |