Camera schudt teveel, lijkt me geen rails.quote:Op zondag 21 juli 2013 22:06 schreef Bigwillem89 het volgende:
[..]
Volgens mij op een rails, zoals bij het schaatsen ook zo is.
Hij zal ook wel voor MSR mogen gaanquote:Op zondag 21 juli 2013 22:07 schreef De_Fietser het volgende:
Moet Degenkolb volgend jaar alle B-koersen gaan rijden?
Een stuk beter dan de vrouw van Froomequote:Op zondag 21 juli 2013 22:04 schreef Evertjan het volgende:
je zou als vrouw zijnde maar een man als Kittel in je bed vinden
Je zag toenstraks dat het idd een motor is.quote:Op zondag 21 juli 2013 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Camera schudt teveel, lijkt me geen rails.
Yep. De Giro is namelijk geen hoofdact.quote:Op zondag 21 juli 2013 22:07 schreef De_Fietser het volgende:
Je hebt ook nog Giro en Vuelta.quote:Op zondag 21 juli 2013 22:07 schreef De_Fietser het volgende:
Cipollini met een camera! :quote:Op zondag 21 juli 2013 22:08 schreef marcodej het volgende:
Ik denk dat het een paard is, geen motor.
Wou geen doping nemen van die Liberty Seguros dokters.quote:Op zondag 21 juli 2013 22:08 schreef Evertjan het volgende:
Koen ooit nog eens gedacht dat hij de opvolger van Knaven zou worden
Nee, is inderdaad motor. Reed constant op en neer op het afgezet stuk Champs, zag ik tijdens de etappe.quote:Op zondag 21 juli 2013 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Camera schudt teveel, lijkt me geen rails.
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 21 juli 2013 22:08 schreef Evertjan het volgende:
Elke keer weer De Ronde kijken en hopen dat Koen erbij zatquote:Op zondag 21 juli 2013 22:08 schreef Evertjan het volgende:
Dat is al jaren zo.quote:Op zondag 21 juli 2013 22:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
eigenlijk hebben we nog best veel sprints gezien. Negen? (dan tel ik de waaieretappe even mee). T is ten koste van de aanvallers gegaan.
hij is gemaakt voor Parijs-Roubaix en hij was ooit als een winnaar van Roubaix bij de juniorenquote:
Daar kijk je zo overheen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |