Knap!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:45 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Vanmorgen mijn theorie gehaald.Score: 0 van de 40 fout bij verkeersinzicht en -regels, 7 van de 25 bij gevaarherkenning. En dat zonder echt te leren.
Ja mijn examinator zat zoveel shit te lullen dat die steeds veelste laat zegt wat ik moet doen. Hierdoor maakte ik één fout en raakte ik in paniek omdat ik denk dat ik al gezakt ben en doe dan nog meer fout, dus ja ik heb liever dat alleen ik met die examinator zitquote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:20 schreef zerokil het volgende:
[..]
Bij mijn TTT ging mijn instructeur juist praten met de examinator, dat helpt al veel.
Hij weet dat ik me dan een stuk fijner voel dus dat gaat hij sowieso weer ''proberen''
Zelden. Vaak is de zebra namelijk onderbroken als er een trambaan tussen ligt.quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:07 schreef Xetran het volgende:
[..]
Maar een tram moet toch juist stoppen voor voetgangers, of heb ik dat verkeerd? Sorry, provinciaaltje hier.
Vind ik niet. Ik vond het heel fijn dat mijn instructeur mee was. Als je dan zakt, kan je namelijk makkelijker werken aan wat er fout ging. En mijn examinator vroeg ook nog wat dingen na bij mijn instructeur, om te checken of bepaald rijgedrag door de zenuwen kwam.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:15 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ga zonder je instructeur misschien ben je dan minder zenuwachtig. Probeer dan een lang gesprek te voeren met de examinator misschien ziet die sommige fouten niet of laat die het gaan
't Makkelijkste is als instructeur en examinator beginnen te ouwehoeren.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Vind ik niet. Ik vond het heel fijn dat mijn instructeur mee was. Als je dan zakt, kan je namelijk makkelijker werken aan wat er fout ging. En mijn examinator vroeg ook nog wat dingen na bij mijn instructeur, om te checken of bepaald rijgedrag door de zenuwen kwam.
Vergis je niet, het zijn net vrouwen. Ze kunnen multitasken, letten stiekem op alles wat je doet en laten je altijd achteraf zien wat je fout deed...quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:42 schreef Amoeba het volgende:
[..]
't Makkelijkste is als instructeur en examinator beginnen te ouwehoeren.
Het ergste: Het zijn soms ook vrouwen...quote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:01 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Vergis je niet, het zijn net vrouwen. Ze kunnen multitasken, letten stiekem op alles wat je doet en laten je altijd achteraf zien wat je fout deed...
Ik heb morgen mijn TTT. Niet echt gevoel dat ik er klaar voor ben... Dus dat wordt een interessant ritjequote:
Je moet het écht hard verkloten wil je geen vrijstelling krijgenquote:Op zondag 28 juli 2013 19:15 schreef SugarEvans het volgende:
[..]
Ik heb morgen mijn TTT. Niet echt gevoel dat ik er klaar voor ben... Dus dat wordt een interessant ritjeMijn bijzondere verrichtingen (waar je dus vrijstelling voor kan gaan krijgen) zijn enorm wisselvallig. De ene keer perfect de andere keer niet terwijl ik voor mijn gevoel niet wezenlijk iets anders doe. Daarnaast heb ik om de een of andere reden mijn TTT in een ander gebied dan ik normaal rijd. Volgens mij had het te maken met dat er dan daar eerste plek was, het kwam vaker voor werd me verteld. Het zal me benieuwen, maargoed het is maar een ttt..
Ik had ook een vrouw als examinator, geweldig toch juist?quote:Op zondag 28 juli 2013 13:18 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Het ergste: Het zijn soms ook vrouwen...
Ik had toen ik mijn auto deed een kerel. Mijn instructeur was zo'n kerel uit het dorp die het toen al iets van 30 jaar deed, dus die kende iedere examinator en iedere route zo'n beetje. Strikte instructies over waar je op moest letten bij die man, had wel succes en hij begon uit zichzelf te praten (was niet zo'n prater).quote:Op zondag 28 juli 2013 21:36 schreef practics het volgende:
Met vrachtwagen had ik een kerel, dat is pas kut. Zo'n grote brombeer![]()
Gemerktquote:Op zondag 28 juli 2013 19:36 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Je moet het écht hard verkloten wil je geen vrijstelling krijgen
Geef eens t nummerbord? Zoeken we het even opquote:Op maandag 29 juli 2013 16:37 schreef Jiang153 het volgende:
wat ik me afvraag he. Ik heb hier een Opel Astra G uit 1999, maar ik vind dat hij best traag optrekt. Doe ik het verkeerd of is het gewoon zo bij deze auto?
1155 kg, 75PK, 1.6L geen turbo.quote:
ja wil gewoon op normale snelheid van een stoplicht vertrekken en niet met een achterstand van 100mquote:Op maandag 29 juli 2013 17:28 schreef delano.888 het volgende:
[..]
1155 kg, 75PK, 1.6L geen turbo.
Ja helaas daar ga je geen sprintjes mee winnen![]()
Nee dat is begrijpelijk. Misschien laat je de koppeling te vroeg op komen / te weinig gas?quote:Op maandag 29 juli 2013 17:44 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
ja wil gewoon op normale snelheid van een stoplicht vertrekken en niet met een achterstand van 100m
Natuurlijk. Het interesseert zo'n examinator echt niet als jij na het behalen van je rijbewijs een uur bezig bent om je auto netjes in te parkeren. Zolang je hem maar hebt laten zien dat je goed blijft kijken en opletten.quote:Op maandag 29 juli 2013 13:38 schreef SugarEvans het volgende:
[..]
GemerktWilde steken in een veel te smal straatje dus moest vaker dan gepland.. toch de vrijstelling gekregen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |