abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129287282
Hoeveel fouten teveel dan?
pi_129287617
Ik ben ook twee keer gezakt voor mijn theorie, waarvan de eerste keer op één fout. Maar da's omdat ik er geen flikker aan gedaan had :') Dik verdiend hoor, het is gewoon noodzakelijk dat je kennis hebt van alle verkeersregels.

Derde keer overigens monsterdik geslaagd :7
pi_129289438
zo Braddie nu voor de 4e keer op gaan? probeer anders eens ezelbruggetjes en samenvattingen te maken van een gelezen hoofdstuk...zeg maar onderdelen waarvan je vaak in de proefexamens voorbij heb zien komen. Het heeft in ieder geval bij mij geholpen om met Word gelijk mee te tikken als ik hardop in het theorieboek ging lezen. (er bleef meer hangen dan alleen lezen)

ga je voor motor of auto theorie?
pi_129290205
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 05:51 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ja man.
Want autorijden zelf is namelijk zó ongelovelijk moeilijk :')__! Het autorijden gaat al aardig.
Als ik het nu niet haal dan ga ik op zo`n cursus, jammer dan dat ik er 4x over doe, gaat er om dat het pasje in m`n bezit komt.
Ik had het over het toepassen van de regeltjes in het autorijden. Als je die al niet op papier goed te zetten, hoe wil je ze dan ooit toepassen? Volgens mij is dat wel een relevante vraag, hoor.
pi_129292934
Ik heb mijn theorie en praktijk in een keer gehaald (na 46 uur rijlessen).

Ik ben voor één onderdeel gezakt. Doordat ik autisme heb moest ik me bij een psycholoog melden, daar lulde ik me vlot doorheen. Daarna kreeg ik van het CBR nog een rijtest, en daar ben ik ooit voor gezakt. Iemand had mij een verkeerde stuurtechniek aangeleerd waardoor ik heel chaotisch reed. :')
  woensdag 24 juli 2013 @ 17:49:38 #56
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_129297680
ik deed 2x over me theorie :(. Eerste keer leerde ik niet eens, want had geen boek, dus toen ging ik alleen examens op internet maken :'). 35 euro weggegooid :(
Irene is bae <3
pi_129297990
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 17:49 schreef Jiang153 het volgende:
ik deed 2x over me theorie :(. Eerste keer leerde ik niet eens, want had geen boek, dus toen ging ik alleen examens op internet maken :'). 35 euro weggegooid :(
Eerste examen had ik heel veel geleerd, maar er bleef weinig hangen.
2e x had ik niet geleerd omdat ik niet wist wanneer het examen was (totdat ik een paar dagen van te voren een reminder kreeg, dat het die en die dag was)
3e x heb ik 10 dagen lang elke dag 1 - 2 uur geleerd en heb vanochtend van half 6 tot 10 uur zitten leren.
(En tocht ben ik met 3 vragen fout méér gezakt dan de 1e en 2e x :')___! )
  woensdag 24 juli 2013 @ 18:13:19 #58
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_129298513
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 17:59 schreef Braddie het volgende:

[..]

Eerste examen had ik heel veel geleerd, maar er bleef weinig hangen.
2e x had ik niet geleerd omdat ik niet wist wanneer het examen was (totdat ik een paar dagen van te voren een reminder kreeg, dat het die en die dag was)
3e x heb ik 10 dagen lang elke dag 1 - 2 uur geleerd en heb vanochtend van half 6 tot 10 uur zitten leren.
(En tocht ben ik met 3 vragen fout méér gezakt dan de 1e en 2e x :')___! )
je maakt je gewoon veelste veel zorgen :'). Als je dat pasje heb dan vergeet je het toch weer :'). Net zoals dat niet meer zo intensief kijken, ben ik blij dat ik daar vanaf ben *O*
Irene is bae <3
pi_129299490
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 18:13 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

je maakt je gewoon veelste veel zorgen :'). Als je dat pasje heb dan vergeet je het toch weer :'). Net zoals dat niet meer zo intensief kijken, ben ik blij dat ik daar vanaf ben *O*
ja, misschien is dat ook wel zo.. dat ik hem gewooon te graag wil en daarom zak.
Maargoed, er word een theoriecursus aangeboden in de buurt, 2 dagen lang van 9 tot 4 :')___! Maar het maakt niet uit hoe lang je er over doet, als je hem uiteindelijk maar haalt, toch? :P
pi_129299543
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 18:39 schreef Braddie het volgende:

[..]

ja, misschien is dat ook wel zo.. dat ik hem gewooon te graag wil en daarom zak.
Maargoed, er word een theoriecursus aangeboden in de buurt, 2 dagen lang van 9 tot 4 :')___! Maar het maakt niet uit hoe lang je er over doet, als je hem uiteindelijk maar haalt, toch? :P
Nouja het geeft natuurlijk wel te denken maar als je een voldoende haalt snap je het blijkbaar voldoende dus in principe maakt het niet uit inderdaad.
  woensdag 24 juli 2013 @ 19:35:08 #61
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_129301327
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 18:39 schreef Braddie het volgende:

[..]

heey ik heb geen oneindig budget he :')
Irene is bae <3
pi_129301352
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 19:35 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

heey ik heb geen oneindig budget he :')
Nee ok, maar alsnog. Rijbewijs is wel belangrijk vind ik :D
  woensdag 24 juli 2013 @ 19:44:04 #63
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_129301619
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 19:35 schreef Braddie het volgende:

[..]

Nee ok, maar alsnog. Rijbewijs is wel belangrijk vind ik :D
klopt heb je heel je leven wat aan, blij dat ik hem al heb ^O^ . Kostte mij helaas wel 17xx omdat ik alles 2x moest doen :'(
Irene is bae <3
pi_129319872
ach mijn motorrijbewijs kost nu ook al iets van 1400 euro...dus 1700 is niet zo heel veel meer

Even vanuitgaande dat ik volgende week mijn verkeersdeelname haal...anders word nog eens 220 euro erbij...
pi_129322318
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 06:48 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ik weet prima wat verkeersborden/vorrangsregels zijn :)
Maar ik heb af en toe nog moeite met dingen als " Mag u rijden met uw aanhanger als de lading zo en zoveel CM uitsteekt" Dat breekt me af en toe nog een beetje, en dingen als "U komt bij een bruggetje, de voetgangers lopen door, de auto ook.. wie is er fout? " (En dan staat er zo`n bord met 1 rood pijltje voor tegemoetkomend, en 1 voor degene die komt aanrijden :) )

Dan zou ik zeggen dat de voetgangers fout zijn (Die lopen door terwijl ze moeten stoppen)
Maar nee, ik moet stoppen, omdat voetgangers geen bestuurders zijn :') Dat soort kleine dingetjes...

En vragen over voorrang met Trams :') Dus ik heb net 2 examens gemaakt, en ga straks de laatste 5 examens nog doen, dan nog even snel alle valkuilen doornemen, en om half 12 het examen doen :D
Hoe kan je in fucksnaam moeite hebben met de voorrangsregels voor Trams?
Een Tram heeft altijd voorrang. Punt.
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
pi_129322529
quote:
3s.gif Op donderdag 25 juli 2013 10:37 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Hoe kan je in fucksnaam moeite hebben met de voorrangsregels voor Trams?
Tenzij de voorrang geregeld is dmv verkeerstekens. Haaientanden bijv.
pi_129323530
quote:
3s.gif Op donderdag 25 juli 2013 10:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
Op gelijkwaardige kruispunten.
pi_129324509
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2013 10:47 schreef mister.bucket het volgende:

[..]

Tenzij de voorrang geregeld is dmv verkeerstekens. Haaientanden bijv.
Ooit haaientanden voor een tram gezien?
pi_129324924
Volgens het officiële theorieboek heeft een tram alleen voorrang op een gelijkwaardig kruispunt en als het niet geregeld is met verkeerstekens enz. Maar in de praktijk heb ik nog nooit een situatie gezien waarin een tram voorrang moet verlenen door verkeerstekens. Als iemand me zo'n situatie kan aanwijzen hoor ik het graag en heb je bij voorbaat al mijn excuses. Vaak is zelfs de zebra onderbroken op de tramrails.
Enige situaties die ik ken waar een tram moet wachten voor ander verkeer, is als er verkeerslichten staan. Dat lijkt me ook vrij logisch. Net als dat een tram voortuigen met zwaailichten voor moet laten gaan, lijkt me ook logisch.
Voor de rest hou ik aan dat een tram altijd voorrang heeft op alles. Ook op het theorie-examen. Nog nooit gemerkt dat het niet klopte.
pi_129338397
quote:
3s.gif Op donderdag 25 juli 2013 12:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
Volgens het officiële theorieboek heeft een tram alleen voorrang op een gelijkwaardig kruispunt en als het niet geregeld is met verkeerstekens enz. Maar in de praktijk heb ik nog nooit een situatie gezien waarin een tram voorrang moet verlenen door verkeerstekens. Als iemand me zo'n situatie kan aanwijzen hoor ik het graag en heb je bij voorbaat al mijn excuses. Vaak is zelfs de zebra onderbroken op de tramrails.
Enige situaties die ik ken waar een tram moet wachten voor ander verkeer, is als er verkeerslichten staan. Dat lijkt me ook vrij logisch. Net als dat een tram voortuigen met zwaailichten voor moet laten gaan, lijkt me ook logisch.
Voor de rest hou ik aan dat een tram altijd voorrang heeft op alles. Ook op het theorie-examen. Nog nooit gemerkt dat het niet klopte.
Heb er zat gezien bij het oefenen van het theorie examen, ik zie ze er dan ook best voor aan om het ook bij het examen te vragen, en laat dit nou net hetgeen zijn waarvoor Braddie het moet weten.
pi_129339784
quote:
3s.gif Op donderdag 25 juli 2013 12:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar een tram moet toch juist stoppen voor voetgangers, of heb ik dat verkeerd? Sorry, provinciaaltje hier. :+
pi_129349177
Als je op een voorrangsweg rijdt moet een tram wel voor je stoppen.

Die zullen er vast wel zijn in de grote steden. Maar voor zover ik weet wordt het bijna overal met verkeerslichten geregeld.
pi_129353337
Nu weer thuis van vakantie.
Morgen nog 2 uur rijles.
En dan dinsdag voor de eerste keer op.
Hoop echt dat ik het in een keer haal..

Iemand nog tips?..
  vrijdag 26 juli 2013 @ 01:15:37 #74
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_129353908
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 00:51 schreef zerokil het volgende:
Nu weer thuis van vakantie.
Morgen nog 2 uur rijles.
En dan dinsdag voor de eerste keer op.
Hoop echt dat ik het in een keer haal..

Iemand nog tips?..
Ga zonder je instructeur misschien ben je dan minder zenuwachtig :P. Probeer dan een lang gesprek te voeren met de examinator misschien ziet die sommige fouten niet of laat die het gaan :P
Irene is bae <3
pi_129354021
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 01:15 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Ga zonder je instructeur misschien ben je dan minder zenuwachtig :P. Probeer dan een lang gesprek te voeren met de examinator misschien ziet die sommige fouten niet of laat die het gaan :P
Bij mijn TTT ging mijn instructeur juist praten met de examinator, dat helpt al veel.
Hij weet dat ik me dan een stuk fijner voel dus dat gaat hij sowieso weer ''proberen''
pi_129354697
Vanmorgen mijn theorie gehaald. *O* Score: 0 van de 40 fout bij verkeersinzicht en -regels, 7 van de 25 bij gevaarherkenning. En dat zonder echt te leren. :D
pi_129354830
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 01:45 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Vanmorgen mijn theorie gehaald. *O* Score: 0 van de 40 fout bij verkeersinzicht en -regels, 7 van de 25 bij gevaarherkenning. En dat zonder echt te leren. :D
Knap!
Op naar het pasje.
  vrijdag 26 juli 2013 @ 03:05:21 #78
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_129356225
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 01:20 schreef zerokil het volgende:

[..]

Bij mijn TTT ging mijn instructeur juist praten met de examinator, dat helpt al veel.
Hij weet dat ik me dan een stuk fijner voel dus dat gaat hij sowieso weer ''proberen''
Ja mijn examinator zat zoveel shit te lullen dat die steeds veelste laat zegt wat ik moet doen. Hierdoor maakte ik één fout en raakte ik in paniek omdat ik denk dat ik al gezakt ben en doe dan nog meer fout, dus ja ik heb liever dat alleen ik met die examinator zit
Irene is bae <3
pi_129357642
helaas kan dat niet bij de motor examen :')

wat ik vandaag hoorde is dat veel mensen zakken op hun bochtenwerk (dus slordig de bochten nemen etc dus ik ga me meer focussen op dat...maar eens met je opvatting als de examinator een beetje afgeleid wordt door de instructeur dan ziet die snel dingen over het hoofd dus dan kan het zijn dat je kleine foutjes zoals kijken in de spiegels minder opvalt
  vrijdag 26 juli 2013 @ 09:16:42 #80
273383 Nagelschaartje
Lijken wassen!
pi_129358312
quote:
7s.gif Op donderdag 25 juli 2013 19:07 schreef Xetran het volgende:

[..]

Maar een tram moet toch juist stoppen voor voetgangers, of heb ik dat verkeerd? Sorry, provinciaaltje hier. :+
Zelden. Vaak is de zebra namelijk onderbroken als er een trambaan tussen ligt.
Een tram is een voertuig dat niet zo makkelijk snel kan remmen, dus in de meeste verkeerssituaties is het zo geregeld dat er geen verkeerstekens zijn die de tram de voorrang ontnemen.
Aanrijdingen met trams zijn zeker voor voetgangers en fietsers vrij vaak dodelijk namelijk.
Overigs is mijn ervaring gebaseerd op omgeving Haaglanden en een stukje Rotterdam. Hoe het in andere steden gaat weet ik niet.

Maar zelfs als je de officiële regels aanhoudt: Een tram heeft voorrang, tenzij de verkeerstekens of stoplichten anders laten blijken, begrijp ik niet dat je moeite kan hebben met de voorrangsregels voor een tram.
  vrijdag 26 juli 2013 @ 09:20:20 #81
273383 Nagelschaartje
Lijken wassen!
pi_129358389
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 01:15 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Vind ik niet. Ik vond het heel fijn dat mijn instructeur mee was. Als je dan zakt, kan je namelijk makkelijker werken aan wat er fout ging. En mijn examinator vroeg ook nog wat dingen na bij mijn instructeur, om te checken of bepaald rijgedrag door de zenuwen kwam.
pi_129404097
Ik heb woensdag mijn rijbewijs in één keer gehaald na 45 lessen! Mijn instructrice ging niet mee maar ik had gelukkig een hele gezellige examinator :) Theorie had ik ook in één keer, ik vond die theorie-examens juist enorm makkelijk, er staan soms echt vragen tussen die iedereen wel goed moet hebben. Ik had bijv dat ze naar de maximumsnelheid vroegen en daar stond een plaatje bij van zo'n elektronisch bord op de snelweg, dus 4 van die borden naast elkaar met 90 erop. Die was dus wel makkelijk.
Wel raar dat je zo vaak gezakt bent voor je theorie terwijl je wel goed hebt geleerd. Als ik jou was zou ik zo veel mogelijk oefenexamens maken.
Succes!!
pi_129404961
quote:
3s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 09:20 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Vind ik niet. Ik vond het heel fijn dat mijn instructeur mee was. Als je dan zakt, kan je namelijk makkelijker werken aan wat er fout ging. En mijn examinator vroeg ook nog wat dingen na bij mijn instructeur, om te checken of bepaald rijgedrag door de zenuwen kwam.
't Makkelijkste is als instructeur en examinator beginnen te ouwehoeren. _O-
pi_129406731
quote:
2s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 14:42 schreef Amoeba het volgende:

[..]

't Makkelijkste is als instructeur en examinator beginnen te ouwehoeren. _O-
Vergis je niet, het zijn net vrouwen. Ze kunnen multitasken, letten stiekem op alles wat je doet en laten je altijd achteraf zien wat je fout deed...
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  FOK!fotograaf zondag 28 juli 2013 @ 13:18:21 #85
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_129430645
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 16:01 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Vergis je niet, het zijn net vrouwen. Ze kunnen multitasken, letten stiekem op alles wat je doet en laten je altijd achteraf zien wat je fout deed...
Het ergste: Het zijn soms ook vrouwen... :P
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_129440404
quote:
12s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 19:40 schreef Louboutin het volgende:
Ik heb 30 augustus mijn TTT :D
Ik heb morgen mijn TTT. Niet echt gevoel dat ik er klaar voor ben... Dus dat wordt een interessant ritje :+ Mijn bijzondere verrichtingen (waar je dus vrijstelling voor kan gaan krijgen) zijn enorm wisselvallig. De ene keer perfect de andere keer niet terwijl ik voor mijn gevoel niet wezenlijk iets anders doe. Daarnaast heb ik om de een of andere reden mijn TTT in een ander gebied dan ik normaal rijd. Volgens mij had het te maken met dat er dan daar eerste plek was, het kwam vaker voor werd me verteld. Het zal me benieuwen, maargoed het is maar een ttt..
pi_129441221
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 19:15 schreef SugarEvans het volgende:

[..]

Ik heb morgen mijn TTT. Niet echt gevoel dat ik er klaar voor ben... Dus dat wordt een interessant ritje :+ Mijn bijzondere verrichtingen (waar je dus vrijstelling voor kan gaan krijgen) zijn enorm wisselvallig. De ene keer perfect de andere keer niet terwijl ik voor mijn gevoel niet wezenlijk iets anders doe. Daarnaast heb ik om de een of andere reden mijn TTT in een ander gebied dan ik normaal rijd. Volgens mij had het te maken met dat er dan daar eerste plek was, het kwam vaker voor werd me verteld. Het zal me benieuwen, maargoed het is maar een ttt..
Je moet het écht hard verkloten wil je geen vrijstelling krijgen ;)
pi_129446357
Heb vrijdag mijn rijbewijs gehaald, heb het in 2 1/2 week gedaan door elke dag te lessen en een week voor het examen mijn theorie op zo n snelcursus te halen.
Vond het examen niet zo moeilijk als ik verwachte en toen ik de zenuwen de baas was ging de tijd ook nogeens snel.
Morgen mijn pasje ophalen !
AFC Ajax, Arsenal, Barcelona, Real Betis !!!
pi_129446862
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 13:18 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Het ergste: Het zijn soms ook vrouwen... :P
Ik had ook een vrouw als examinator, geweldig toch juist?
Beetje kleppen relaxt je rondje rijden, en klaar. :D

Met vrachtwagen had ik een kerel, dat is pas kut. Zo'n grote brombeer :')
  FOK!fotograaf zondag 28 juli 2013 @ 21:45:17 #90
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_129447315
quote:
10s.gif Op zondag 28 juli 2013 21:36 schreef practics het volgende:
Met vrachtwagen had ik een kerel, dat is pas kut. Zo'n grote brombeer :')
Ik had toen ik mijn auto deed een kerel. Mijn instructeur was zo'n kerel uit het dorp die het toen al iets van 30 jaar deed, dus die kende iedere examinator en iedere route zo'n beetje. Strikte instructies over waar je op moest letten bij die man, had wel succes en hij begon uit zichzelf te praten (was niet zo'n prater).
Met BE vorig had ik de moeder van een voormalig klasgenote van de basisschool (die toen een eigen rijschool had). Ook wel bizar zo na al die jaren. Herkende haar direct, maar een beetje gedaan alsof mijn neus bloedde en achteraf gevraagd.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
  zondag 28 juli 2013 @ 21:59:27 #91
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_129447887
Vrouwen zijn in banen altijd een stuk strikter dan mannen. Let maar eens op, vooral politieagentes en contructrices!

Mannen vragen nooit om m'n kortingskaart, vrouwlijke conductrices altijd :')

Ze bestuderen die kaartjes ook altijd superlang alsof er wat te zien valt :')
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
pi_129467579
quote:
2s.gif Op zondag 28 juli 2013 19:36 schreef jordyqwerty het volgende:

[..]

Je moet het écht hard verkloten wil je geen vrijstelling krijgen ;)
Gemerkt :+ Wilde steken in een veel te smal straatje dus moest vaker dan gepland.. toch de vrijstelling gekregen.

De rest van de TTT was echter minder relaxed. Nouja het ging wel aardig maar vooral in een onbekende omgeving is het toch ff zoeken soms ook op welke rijbaan je uit moet komen. Uiteraard moet dat uiteindelijk ook kunnen maar ik merk dat je toch wel makkelijk gewend (en dus lui) raakt aan de eigen bekende omgeving.
  maandag 29 juli 2013 @ 16:37:58 #93
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_129473431
wat ik me afvraag he. Ik heb hier een Opel Astra G uit 1999, maar ik vind dat hij best traag optrekt. Doe ik het verkeerd of is het gewoon zo bij deze auto?
Irene is bae <3
pi_129473693
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 16:37 schreef Jiang153 het volgende:
wat ik me afvraag he. Ik heb hier een Opel Astra G uit 1999, maar ik vind dat hij best traag optrekt. Doe ik het verkeerd of is het gewoon zo bij deze auto?
Geef eens t nummerbord? Zoeken we het even op :P
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  maandag 29 juli 2013 @ 16:47:55 #95
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_129473785
XS-DS-90
Irene is bae <3
pi_129475154
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 16:47 schreef Jiang153 het volgende:
XS-DS-90
1155 kg, 75PK, 1.6L geen turbo.

Ja helaas daar ga je geen sprintjes mee winnen :P
  maandag 29 juli 2013 @ 17:44:16 #97
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_129475616
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 17:28 schreef delano.888 het volgende:

[..]

1155 kg, 75PK, 1.6L geen turbo.

Ja helaas daar ga je geen sprintjes mee winnen :P
ja wil gewoon op normale snelheid van een stoplicht vertrekken en niet met een achterstand van 100m :')
Irene is bae <3
pi_129476585
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 17:44 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

ja wil gewoon op normale snelheid van een stoplicht vertrekken en niet met een achterstand van 100m :')
Nee dat is begrijpelijk. Misschien laat je de koppeling te vroeg op komen / te weinig gas?
Als je wat meer gas geeft, en die vasthoud als je de koppeling op laat komen, kom je over het algemeen sneller weg.
(Dus ook iets meer herrie maken, mag best).
Als je alleen op de koppeling vertrekt, en daarna pas gas gaat geven, ja dan gaat het niet zo vlot (ik deed dat ook eerst omdat ik een diesel lesauto gewend was, die kunnen veel meer op de koppeling).

Zeker met dat gewicht moet je best aardig wat gas geven om weg te komen.
  maandag 29 juli 2013 @ 18:21:50 #99
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_129476700
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 13:38 schreef SugarEvans het volgende:

[..]

Gemerkt :+ Wilde steken in een veel te smal straatje dus moest vaker dan gepland.. toch de vrijstelling gekregen.
Natuurlijk. Het interesseert zo'n examinator echt niet als jij na het behalen van je rijbewijs een uur bezig bent om je auto netjes in te parkeren. Zolang je hem maar hebt laten zien dat je goed blijft kijken en opletten.
Ok stelletje hokboeren
pi_129479954
Net voor het eerst in een automaatje gereden. Man wat is dat hemels _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')