quote:Op zondag 21 juli 2013 12:34 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Een relatie veel gedoe of stress? Is juist de essence van een relatie niet, dat je weinig stress en weinig gedoe hebt? Behalve mijn vorige BPD relatie waren de vorige en de huidige juist relaxed. Dat continu alleen wakker worden in je bed is ook maar zo-zo.
Ik bedoel meer dat ik op meerdere fronten niet van relaties hou.quote:Op zondag 21 juli 2013 12:35 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Of je nu wel of geen relatie materiaal bent is iets anders. Ik vind mezelf ook geen relatie materiaal, maar ik ben hooguit een paar maand of jaar single en dan komt iets vanzelf wel weer bovendrijven.

Heerlijke mensen vind ik dat!quote:Op zondag 21 juli 2013 13:39 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik heb eigenschappen om getreiterd te worden. Ik ben heel rustig, teruggetrokken, zeer introvert, heb de uitstraling van een echte nerd, etc. Ik heb de eigenschappen waar mensen over het algemeen een gruwelijke hekel aan hebben. (Er zijn uitzonderingen)

Nice!quote:Op zondag 21 juli 2013 14:39 schreef minthy het volgende:
Voor het eerst in maanden weer eens een normaal weekend zonder dip, bizar gewoon...
Ik heb er heel erg tegenop gezien (zoals bij elk weekend) maar de verwachte klapper kwam niet. Fijn

Dat heb ik dus ook..quote:Op zondag 21 juli 2013 12:28 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik niet.
Ik hou niet van relaties, vind ik stressvol en te veel gedoe

Maar je kan het wel heel goed!!quote:Op zondag 21 juli 2013 18:28 schreef FAUSTI het volgende:
Ik vind het maar knap lastig om te vertellen over van alles en nog wat.

Daar ben ik helaas ook een kei in..quote:Op zondag 21 juli 2013 19:11 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan op welke manier, ben goed in de waarheid te bedekken met een hoop zand

quote:Op zondag 21 juli 2013 19:11 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan op welke manier, ben goed in de waarheid te bedekken met een hoop zand
quote:

Ik vooral omdat ik bang was, en soms nog steeds voor de reactie van anderen.quote:Op zondag 21 juli 2013 19:13 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Doe het zelf uit zelfbescherming, terwijl dat eigenlijk niet nodig is.
 )..maar toch bepaalde gevoelens die ik niet kon plaatsen. Nu weet ik dat ik onbewust op zoek was naar een ''moederfiguur'' een aai over mijn bol, een knuffel..of een schouderklopje..dicht tegen elkaar aan leunen..gewoon troost, bemoediging. En arm om me heen als ik ging huilen, wat ik nog steeds nodig heb. En zo erg mis..Oh Gray jou advies is echt heel fijn..Maar toch is het echt super lastig!!
 )..maar toch bepaalde gevoelens die ik niet kon plaatsen. Nu weet ik dat ik onbewust op zoek was naar een ''moederfiguur'' een aai over mijn bol, een knuffel..of een schouderklopje..dicht tegen elkaar aan leunen..gewoon troost, bemoediging. En arm om me heen als ik ging huilen, wat ik nog steeds nodig heb. En zo erg mis..Oh Gray jou advies is echt heel fijn..Maar toch is het echt super lastig!! 

Ah kijk verschil is ben al heel wat ouder als jou dus dit is best wel herkenbaar. Iedereen heeft dat nodig, vooral op de leeftijd van jou. Ik heb dat nooit echt gehad van een persoon dan een jeugdvriend wat later ook mijn vriendje werd die werd dan bruut weggenomen en toen stortte ik ook in hoor.quote:Op zondag 21 juli 2013 19:30 schreef Catnip het volgende:
[..]
Ik vooral omdat ik bang was, en soms nog steeds voor de reactie van anderen.
Bijvoorbeeld, een tijdje geleden..
Ik had gevoelens voor een vrouw (geen verliefdheid gelukkig)..maar toch bepaalde gevoelens die ik niet kon plaatsen. Nu weet ik dat ik onbewust op zoek was naar een ''moederfiguur'' een aai over mijn bol, een knuffel..of een schouderklopje..dicht tegen elkaar aan leunen..gewoon troost, bemoediging. En arm om me heen als ik ging huilen, wat ik nog steeds nodig heb. En zo erg mis..Oh Gray jou advies is echt heel fijn..Maar toch is het echt super lastig!!
Ik schaamde mij diep voor die gevoelens, ze mochten er niet zijn. Ik mocht niet huilen, ik mocht niet toegeven dat ik een knuffel nodig had. En bovenal moest ik niet gaan mekkeren als ik die ''liefde'' troost, bemoediging niet kreeg..Maar toen stortte mijn wereld in, weg is de lach en weg is de zin..Ik kon niet meer anders dan huilen, dat voelde aan het begin zo naar. Maar nu is het een grote opluchting! Ik mag huilen als ik verdrietig ben, laat die emoties er zijn, verstop ze niet. Ze zijn er nou eenmaal, wat heeft het voor zin om ze te verstoppen? Je gaat je er alleen nog meer ongelukkiger door voelen.
En ik heb mezelf gehaat, intens gehaat..dat de dingen niet liepen zoals ik wilde..Ik gaf en geef mezelf de schuld dat alles fout liep/loopt. En het ''grappige'' is nog, dat ik vaak nog huil als ik iemand zie die een knuffel krijgt, als ik iemand zie met kleine kinderen die zijn of haar eigen kinderen een knuffel geeft. Of dat het me op de een of andere manier zo raakt..Maar het fijne is dat dat gevoel er nu mag zijn. En dat ik het niet hoef te verstoppen.

Precies..Het is zo lastig om uit te komen voor bepaalde gevoelens..quote:Op zondag 21 juli 2013 19:39 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Ah kijk verschil is ben al heel wat ouder als jou dus dit is best wel herkenbaar. Iedereen heeft dat nodig, vooral op de leeftijd van jou. Ik heb dat nooit echt gehad van een persoon dan een jeugdvriend wat later ook mijn vriendje werd die werd dan bruut weggenomen en toen stortte ik ook in hoor.
En dat verstop ik nog steeds alsmede zijn afkomst, doe er op FOK! wat over spreken in een bepaalde vorm en slechts enkelen om mij heen weten er wat van maar ook maar bijna niets. En eerlijk? Vind het zo beter....

Graag gedaan lieve.quote:Op zondag 21 juli 2013 19:30 schreef Catnip het volgende:
[..]
Oh Gray jou advies is echt heel fijn..Maar toch is het echt super lastig!!

Zeker, weet nog dat mijn pleegouders en aanhang mij zaten te ondervragen toen ik jong was over of ik homo was. Dat ging er niet zachtzinnig aan toe, maar dat is moeilijk zulke gevoelens moeten ontkennen omdat je niet anders kunt.quote:Op zondag 21 juli 2013 19:47 schreef Catnip het volgende:
[..]
Precies..Het is zo lastig om uit te komen voor bepaalde gevoelens..

Klopt, ik ben dan wel hetero..maar ik snap wat je bedoeld.quote:Op zondag 21 juli 2013 20:30 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Zeker, weet nog dat mijn pleegouders en aanhang mij zaten te ondervragen toen ik jong was over of ik homo was. Dat ging er niet zachtzinnig aan toe, maar dat is moeilijk zulke gevoelens moeten ontkennen omdat je niet anders kunt.

En dit herken ik dus heel erg! Wat een heftige gevoelens kunnen dat zijn zeg. Jarenlang heb ik dat ook weggedrukt, die behoeften en het gemis ervan.quote:Op zondag 21 juli 2013 19:30 schreef Catnip het volgende:
[..]
Ik had gevoelens voor een vrouw (geen verliefdheid gelukkig)..maar toch bepaalde gevoelens die ik niet kon plaatsen. Nu weet ik dat ik onbewust op zoek was naar een ''moederfiguur'' een aai over mijn bol, een knuffel..of een schouderklopje..dicht tegen elkaar aan leunen..gewoon troost, bemoediging. En arm om me heen als ik ging huilen, wat ik nog steeds nodig heb. En zo erg mis..Oh Gray jou advies is echt heel fijn..Maar toch is het echt super lastig!!

Klopt maar ook weer hier als je zulke gevoelens niet vrijelijk kunt uiten word het lastig, dus in dat begrijp ik je welquote:Op zondag 21 juli 2013 20:41 schreef Catnip het volgende:
[..]
Klopt, ik ben dan wel hetero..maar ik snap wat je bedoeld.
Homo of niet, je bent goed zoals je bent

Hoi Crystalquote:Op zondag 21 juli 2013 20:57 schreef Crystal86 het volgende:
Hoi.. Ik lees hier vaak mee.. (hoe slechter ik me voel, hoe meer ik hier lees eigenlijk, op zoek naar herkenning denk ik)
[..]
En dit herken ik dus heel erg! Wat een heftige gevoelens kunnen dat zijn zeg. Jarenlang heb ik dat ook weggedrukt, die behoeften en het gemis ervan.

Huilen zonder verzet is nog niet eens zo makkelijk. Ik denk dat als je dat kunt de grootste problemen wel achter je liggen.quote:Op zondag 21 juli 2013 19:54 schreef Gray het volgende:
Ik voelde gisteren bijvoorbeeld heel erg mee met wat S_E schreef en heb even tranen met tuiten gehuild. Met volle overgave, zonder verzet.
 .
.Wat ben je toch ook de topper van deze reeks.quote:Overigens de tweede keer op dezelfde dag dat ik voor iemand huilde.
Het was een mooie dag.
 .
.

Idee: huiltherapie!quote:Op zondag 21 juli 2013 21:39 schreef Detroit het volgende:
[..]
Huilen zonder verzet is nog niet eens zo makkelijk. Ik denk dat als je dat kunt de grootste problemen wel achter je liggen..

quote:Wat ben je toch ook de topper van deze reeks..

Welkom Crystalquote:Op zondag 21 juli 2013 20:57 schreef Crystal86 het volgende:
Hoi.. Ik lees hier vaak mee.. (hoe slechter ik me voel, hoe meer ik hier lees eigenlijk, op zoek naar herkenning denk ik)
[..]
En dit herken ik dus heel erg! Wat een heftige gevoelens kunnen dat zijn zeg. Jarenlang heb ik dat ook weggedrukt, die behoeften en het gemis ervan.

Misschien wel een idee ja. Samen als een troep wolven gaan huilen, liefst midden in een grote stad.quote:
 .
.

Slogan: Therapie om te janken!quote:Op zondag 21 juli 2013 21:50 schreef Detroit het volgende:
[..]
Misschien wel een idee ja. Samen als een troep wolven gaan huilen, liefst midden in een grote stad.
Men zal wel denken dat het een flashmob of some kind is..

quote:Op zondag 21 juli 2013 13:39 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik heb eigenschappen om getreiterd te worden. Ik ben heel rustig, teruggetrokken, zeer introvert, heb de uitstraling van een echte nerd, etc. Ik heb de eigenschappen waar mensen over het algemeen een gruwelijke hekel aan hebben. (Er zijn uitzonderingen)
ik denk dat statistich gezien jij denkt dat je gepest gaat worden groot is, maar een trend betekent geen voortgang van de trend in de ogen van anderen. kan zomaar zijn dat jij een geweldige kans aan je voorbij laat gaan. Het is zoiets als de loterij winnen. statistisch gezien is de kans klein dat je die wint, maar je kan het zomaar winnen de volgende ticket die je koopt.quote:Op zondag 21 juli 2013 13:31 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Het komt allemaal voort uit waarnemingen. Ik kan kijken en ik kan denken.
Ik voel me heel erg slecht. Ik ben nooit echt gelukkig en ik kan niet meer genieten. Het gaat nog steeds niet goed tussen mij en de buitenwereld, terwijl ik er wel moeite in stop.

Ja inderdaad dat had ik ook wel, het is niet iets waar je mensen snel over hoort praten. En tot m'n 24ste ongeveer (ben nu 26) was ik me er niet eens van bewust eigenlijk, ik stond echt heel ver van m'n eigen gevoelens afquote:Op zondag 21 juli 2013 21:43 schreef Catnip het volgende:
[..]
Welkom Crystal
Zo fijn dat je iets herkent in mijn verhaal!
Ik had altijd een beetje het gevoel alsof ik de enige was..

quote:Op zondag 21 juli 2013 19:30 schreef Catnip het volgende:
[..]
Ik schaamde mij diep voor die gevoelens, ze mochten er niet zijn. Ik mocht niet huilen, ik mocht niet toegeven dat ik een knuffel nodig had. En bovenal moest ik niet gaan mekkeren als ik die ''liefde'' troost, bemoediging niet kreeg..Maar toen stortte mijn wereld in, weg is de lach en weg is de zin..Ik kon niet meer anders dan huilen, dat voelde aan het begin zo naar. Maar nu is het een grote opluchting! Ik mag huilen als ik verdrietig ben, laat die emoties er zijn, verstop ze niet. Ze zijn er nou eenmaal, wat heeft het voor zin om ze te verstoppen? Je gaat je er alleen nog meer ongelukkiger door voelen.
En ik heb mezelf gehaat, intens gehaat..dat de dingen niet liepen zoals ik wilde..Ik gaf en geef mezelf de schuld dat alles fout liep/loopt. En het ''grappige'' is nog, dat ik vaak nog huil als ik iemand zie die een knuffel krijgt, als ik iemand zie met kleine kinderen die zijn of haar eigen kinderen een knuffel geeft. Of dat het me op de een of andere manier zo raakt..Maar het fijne is dat dat gevoel er nu mag zijn. En dat ik het niet hoef te verstoppen.

Ik kan het niet doen, omdat de gevolgen heel groot zijn als het niet goed afloopt. Wat is een recessieve kin trouwens?quote:Op zondag 21 juli 2013 22:02 schreef 123dudeguys het volgende:
[..]
[..]
ik denk dat statistich gezien jij denkt dat je gepest gaat worden groot is, maar een trend betekent geen voortgang van de trend in de ogen van anderen. kan zomaar zijn dat jij een geweldige kans aan je voorbij laat gaan. Het is zoiets als de loterij winnen. statistisch gezien is de kans klein dat je die wint, maar je kan het zomaar winnen de volgende ticket die je koopt.
maar de enige manier om mee te doen is een ticket te kopen, wat jij uit angst niet doet.
vraagje, hoe lang ben je en heb je een recessieve kin?

Mediteren?quote:Op zondag 21 juli 2013 22:15 schreef Crystal86 het volgende:
Ik heb trouwens echt het idee dat ik een depressie probeer te onderdrukken momenteel. Ik heb ook erg weinig te doen de komende weken, en pas eind augustus weer een gesprek met de psycholoog. Ik zou juist van de rust willen genieten eigenlijk, en ondertussen mijn flatje een beetje op orde maken, maar van binnen ben ik enorm onrustig

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |