Mmm niet eten vind ik met dit weer makkelijker dan als het koud is eigenlijk.quote:Op zondag 21 juli 2013 20:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Krijg je alleen maar meer trek van...kutzooi, uitgerekend als het een dag 6mln graden is in NL
Ja misschien wel, maar ik krijg vooral in de avond dan trek.quote:Op zondag 21 juli 2013 20:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmm niet eten vind ik met dit weer makkelijker dan als het koud is eigenlijk.
Nee, doe maar wel details.quote:Op zondag 21 juli 2013 20:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja misschien wel, maar ik krijg vooral in de avond dan trek.
En dan ook zo'n smerig drankje erbij...zal jullie de details besparen.
Ja ik weet denk ik wel wat voor drankje dat is.quote:Op zondag 21 juli 2013 20:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja misschien wel, maar ik krijg vooral in de avond dan trek.
En dan ook zo'n smerig drankje erbij...zal jullie de details besparen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voorkomen heeft nu een erectie.quote:Op zondag 21 juli 2013 20:31 schreef Uccie het volgende:
Nou Specu is een laxeerdrankje zodat je darmen leeglopen. Anders zien ze zo weinig als zw die camera in mijn reet steken
quote:Op zondag 21 juli 2013 20:31 schreef Uccie het volgende:
Ja waterijs ga ik gewoon doen.
Nou Specu is een laxeerdrankje zodat je darmen leeglopen. Anders zien ze zo weinig als zw die camera in mijn reet steken
quote:Op zondag 21 juli 2013 20:34 schreef Tem het volgende:
Kijk daar komt kabouter Prikkeprak van pas.Ok ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Valt niks te zien bij mij.quote:Op zondag 21 juli 2013 20:39 schreef Specularium het volgende:
Stiekem wil Corrie ook een camera in d'r reet.
Nee, bahquote:
Geen reet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja als ze daar wat instoppen is ook nooit echt leuk.quote:Op zondag 21 juli 2013 20:42 schreef Uccie het volgende:
Kut....nee dat is een stukje verderopsorry
Nee het valt wel mee
quote:Op zondag 21 juli 2013 20:42 schreef Tem het volgende:
[..]
Geen reet.Een reet heb ik dan weer wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |