als dat de manier is om ze te laten ophouden met jengelen en plein publiek. . .quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:34 schreef iamredleader het volgende:
Tijm, knoflook, olijfolie en dan 2 uur in de oven op 180 graden. Regelmatig omkeren
Egmondquote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:04 schreef MadMaster het volgende:
Amarena coupe was heerlijk.
Half Duitsland zit wel weer in Egmond, Duits is er de voertaal...
Wie gehts?quote:
Goeiemorgen.quote:
Aangeschoten schoonmaken. Dan ziet alles er al heel snel voldoende schoon uit.quote:Op zondag 21 juli 2013 07:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
De eigenaren van de B&B komen morgen of overmorgen terug dus ik ben gelijktijdig me een weg door mijn alcohol aan het banen als wel aan het schoonmaken
ik hang ondertussen al tegen dronken aanquote:Op zondag 21 juli 2013 07:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Aangeschoten schoonmaken. Dan ziet alles er al heel snel voldoende schoon uit.
Minder lullen, meer poetsen.quote:Op zondag 21 juli 2013 07:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik moet wat
Ik ben alleen zo'n verschrikkelijke flirt als ik drink. Daarmee heb ik nog wel eens prolemen
Roze maandag is toch morgen pas?quote:Op zondag 21 juli 2013 09:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
heb ik er gisteravond al genoeg van op. Tilburgse kermis was weer mooi mensen kijken
Inderdaad geen fijne combinatie.quote:Op zondag 21 juli 2013 09:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Klopt, maar dan wil je vanwege de drukte en 35 °C niet in Tilburg zijn
Oooh!quote:Op zondag 21 juli 2013 08:36 schreef iamredleader het volgende:
Straks met het gezin naar het Linnaeushof
Zeker leukquote:Op zondag 21 juli 2013 09:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oooh!Daar ben ik toen ik klein was een flink aantal keer geweest. Zo onwijs gaaf.
De luchtskelters.quote:
quote:Op zondag 21 juli 2013 09:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
De luchtskelters.En de gekke hobbelfietsen enenenen niet doorhebben dat alle andere kleuters al opgestapt zijn en in de bus zitten en dan opgehaald worden door een paniekerige juf.
![]()
Red zit al uren te trappelen om te vertrekken.quote:
Mijn ramen lappen, een wasje draaien. avondeten koken en een biertje voor me pakken?quote:Op zondag 21 juli 2013 09:56 schreef Etcetera het volgende:
Ontbijt klinkt als een goed idee
En ik moet eens bedenken wat ik in vredesnaam aan ga doen vandaag
Ik weet wel wát ik ga doen, ik weet niet wat ik áán ga doenquote:Op zondag 21 juli 2013 10:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mijn ramen lappen, een wasje draaien. avondeten koken en een biertje voor me pakken?
jurkje!quote:Op zondag 21 juli 2013 10:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik weet wel wát ik ga doen, ik weet niet wat ik áán ga doen
Die gaan mee naar CZquote:
Dat laatste viel me juist reuze mee, alles is prima onderhouden...quote:Op zondag 21 juli 2013 10:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
daar zijn vrienden van me ook geweest, ook met gewonnen vrijkaarten. Vonden het nogal een oude zooi.
Ssssttt, laat me nou even in die waan.quote:Op zondag 21 juli 2013 10:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik weet wel wát ik ga doen, ik weet niet wat ik áán ga doen
Kopje koffie glazenwasseres?quote:
Naar de Belgische Premier kijken die maar niet kan stoppen met buigen?quote:Op zondag 21 juli 2013 10:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik heb we wat te doen, maar dat is pas om 15:00 vanmiddag. Wat zal ik voor die tijd gaan doen.
Oeh. Linkje?quote:Op zondag 21 juli 2013 10:51 schreef Etcetera het volgende:
Ik zit te kijken naar The Big Bang Theory Panel op Comic Con 2013 in San Diego
De ceremonie bij ons was, tot nu toe, toch heel wat interessanter.quote:Op zondag 21 juli 2013 10:50 schreef ErwinRommel het volgende:
Die premier vind ik maar een vreemd menneke
Dat zeker jaquote:Op zondag 21 juli 2013 10:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De ceremonie bij ons was, tot nu toe, toch heel wat interessanter.
Dank je.quote:
Al lach ik maar één keer dan is het al goed.quote:
Alleen al omdat wij Anky van Grunsven als heraut hadden.quote:
ik heb ze allebei gemistquote:Op zondag 21 juli 2013 10:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De ceremonie bij ons was, tot nu toe, toch heel wat interessanter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |