als dat de manier is om ze te laten ophouden met jengelen en plein publiek. . .quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:34 schreef iamredleader het volgende:
Tijm, knoflook, olijfolie en dan 2 uur in de oven op 180 graden. Regelmatig omkeren
Egmondquote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:04 schreef MadMaster het volgende:
Amarena coupe was heerlijk.
Half Duitsland zit wel weer in Egmond, Duits is er de voertaal...
Wie gehts?quote:
Goeiemorgen.quote:
Aangeschoten schoonmaken. Dan ziet alles er al heel snel voldoende schoon uit.quote:Op zondag 21 juli 2013 07:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
De eigenaren van de B&B komen morgen of overmorgen terug dus ik ben gelijktijdig me een weg door mijn alcohol aan het banen als wel aan het schoonmaken
ik hang ondertussen al tegen dronken aanquote:Op zondag 21 juli 2013 07:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Aangeschoten schoonmaken. Dan ziet alles er al heel snel voldoende schoon uit.
Minder lullen, meer poetsen.quote:Op zondag 21 juli 2013 07:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik moet wat
Ik ben alleen zo'n verschrikkelijke flirt als ik drink. Daarmee heb ik nog wel eens prolemen
Roze maandag is toch morgen pas?quote:Op zondag 21 juli 2013 09:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
heb ik er gisteravond al genoeg van op. Tilburgse kermis was weer mooi mensen kijken
Inderdaad geen fijne combinatie.quote:Op zondag 21 juli 2013 09:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Klopt, maar dan wil je vanwege de drukte en 35 °C niet in Tilburg zijn
Oooh!quote:Op zondag 21 juli 2013 08:36 schreef iamredleader het volgende:
Straks met het gezin naar het Linnaeushof
Zeker leukquote:Op zondag 21 juli 2013 09:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oooh!Daar ben ik toen ik klein was een flink aantal keer geweest. Zo onwijs gaaf.
De luchtskelters.quote:
quote:Op zondag 21 juli 2013 09:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
De luchtskelters.En de gekke hobbelfietsen enenenen niet doorhebben dat alle andere kleuters al opgestapt zijn en in de bus zitten en dan opgehaald worden door een paniekerige juf.
![]()
Red zit al uren te trappelen om te vertrekken.quote:
Mijn ramen lappen, een wasje draaien. avondeten koken en een biertje voor me pakken?quote:Op zondag 21 juli 2013 09:56 schreef Etcetera het volgende:
Ontbijt klinkt als een goed idee
En ik moet eens bedenken wat ik in vredesnaam aan ga doen vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |