Wel even opletten wie dat wel en niet op prijs stelt.. Misschien de foto's die je wilt posten eerst in de FB-groep delen en dan kunnen mensen veto'en?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:53 schreef LadyBlack het volgende:
Eeeeeen dicht! Volgend topic hopelijk morgenavond vol met allemaal leuke foto's van spelende kindjes in het gras
Ja goed puntquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:57 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Wel even opletten wie dat wel en niet op prijs stelt.. Misschien de foto's die je wilt posten eerst in de FB-groep delen en dan kunnen mensen veto'en?
Ai!!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:14 schreef Kersjes het volgende:
Ik ben die waggelende.
Ben vanavond op mijn bips en rug de trap afgesurft
Ja dat is er!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:17 schreef Kersjes het volgende:
Is er iemand bekend met de speeltuin van het park?
Was er nou ook een water-speelplaats?
Of ben ik in de war?
Het was nog wel een halfuur lopen vanaf Centraal zag ik, dus ik ga een bus of sprinter pakken.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:29 schreef Suikertante het volgende:
danic je kunt het echt niet missen hoor, het park is erg groot en er is maar één paviljoen! Het park ligt trouwens ook best dicht bij de A2, en nog dichter bij het station!
Oeh, ik misschien wel, maar hangt een beetje van t model af; gaat de hele voorflap naar beneden of zit er nog een stukje om je borst heen dan?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:31 schreef danic het volgende:
Ja zit net het kaartje te bestuderen, moet idd wel goedkomen.
Vroeg het net op fb ook, maar heeft er iemand nog interesse in een voedingsbh die ik amper gedragen heb. Van de H&M, maat 80E. Grijs/wit gestreept en zonder beugel, wel een stevige rand aan de onderkant. Ik vond hem zalig tijdens de laatste weken van mijn zwangerschap.
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:32 schreef danic het volgende:
Ik kan je daar wel oppikken hoor LB, maar dan moet je wel een mc bij je hebben.
Oh nou ik bedoelde om samen de bus danwel sprinter te vinden! Jij komt met de auto?quote:
Smoesjes, het is nu heerlijk!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:33 schreef danic het volgende:
Ooooh wacht (weer lekker helder, dit weer is echt niet goed hoor, mijn hersens zijn appelmoes), maar ik heb de panda bij me en daarmee moet ik eva ook afzetten bij opa en oma dus nog een groep1 stoeltje achterin. Dat gaat helemaal niet passenSorry!
Tof! Zo'n driehoekje bedoelde ik inderdaadquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:33 schreef danic het volgende:
Volgens mij zit er zo'n driehoekje om je borst heen. Ik neem hem morgen wel mee, kun je kijken of het wat is.
Mja, ik ben dus suf, want dat past helemaal niet! Mijn onderstel neemt de hele kofferbak in beslag en jij past vast niet op de achterbank tussen Rosalie in de maxicosi en die groep 1 stoel. Niks lulligs naar jou, maar dat is echt te smal, daar past Doutzen ook niet tussen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:33 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
[..]
Oh nou ik bedoelde om samen de bus danwel sprinter te vinden! Jij komt met de auto?
Ik weet nog niet of ik de maxicosi of kinderwagenbak meeneemtwijfels.....!
Ja dit is ook echt mijn weer. Alleen het beetje logisch nadenk wat ik normaal nog wel heb, smelt dan helemaal weg. Ik zou in staat zijn om ijsjes mee te nemen en er niet bij stil staan dat die de autorit niet gaan overlevenquote:
Nee joh, geen probleemquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:36 schreef danic het volgende:
[..]
Mja, ik ben dus suf, want dat past helemaal niet! Mijn onderstel neemt de hele kofferbak in beslag en jij past vast niet op de achterbank tussen Rosalie in de maxicosi en die groep 1 stoel. Niks lulligs naar jou, maar dat is echt te smal, daar past Doutzen ook niet tussen.
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:38 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nee joh, geen probleemer gaat genoeg openbaar vervoer heen zag ik al.
Ik ook!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb een zwart jurkje aan. Ik pas weinig anders.
Auw!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:14 schreef Kersjes het volgende:
Ik ben die waggelende.
Ben vanavond op mijn bips en rug de trap afgesurft
Omg, dan moet je daar zo op aflopen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:18 schreef SupremeEvil het volgende:
Ik mis nog een roze pijltje op de plattegrond onder welke boom jullie gaan zitten morgen
Ik zou zeggen onderin de groene cirkel tegen het paviljoen aan. Of ergens daar in de buurtquote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:18 schreef SupremeEvil het volgende:
Ik mis nog een roze pijltje op de plattegrond onder welke boom jullie gaan zitten morgen
Ja die 1 was voor mijquote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:21 schreef Kersjes het volgende:
En voor wie moest ik ook alweer die opblaasbare 1 meenemen![]()
Hij ligt al klaar iig.
Nog iemand die iets nodig heeft toevallig??
Na 6 jaar ben ik nu bijjjjjjna zo ver dat ik afstand kan doen van babyspulletjes...
Ja, die heb ik vanavond juist zitten kolven omdat ze eerder vandaag een flesje had gehad dat op moest wegens houdbaarheidquote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:48 schreef Omentielvo het volgende:
Heb je niet een flesje afgekolfde melk, zodat je zeker weet dat ze genoeg heeft als je haar wakker maakt?
Geen kleertjes maar ik bedacht me net dat ik geloof ik nog maar 1 schoon spuugdoekje hebquote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:21 schreef Kersjes het volgende:
En voor wie moest ik ook alweer die opblaasbare 1 meenemen![]()
Hij ligt al klaar iig.
Nog iemand die iets nodig heeft toevallig??
Na 6 jaar ben ik nu bijjjjjjna zo ver dat ik afstand kan doen van babyspulletjes...
Ja, komt goed. Thanxquote:Op zondag 21 juli 2013 08:42 schreef Mineola het volgende:
Ik Kyara!
En ik heb trouwens geen maïsboogjes meer voor je, niet meer langs de winkel geweest. Maar ik geloof dat je al voorzien bent met Kersjes' stash?!
quote:Op zondag 21 juli 2013 08:53 schreef Sonnetje85 het volgende:
Past kyara bij jou in de tas![]()
Keuze zat ook dus vwb zonnebrand, hier gaat ie ook mee.
quote:Op zondag 21 juli 2013 08:53 schreef Sonnetje85 het volgende:
Past kyara bij jou in de tas![]()
Keuze zat ook dus vwb zonnebrand, hier gaat ie ook mee.
Ja, exact dat!quote:Op zondag 21 juli 2013 14:11 schreef Tally het volgende:
Heel gezellig! Al was ik niet zo sociaal om iedereen even langs te gaansorry! Niets persoonlijks. Was erg gezellig
Al die baby's en kindjes
Thnxquote:Op zondag 21 juli 2013 16:05 schreef .Sparkling. het volgende:
Oh en XM, wat heb jij een leuke man!hij was zo vrolijk tegen iedereen aan het kletsen en zo lief met Noor bezig!
Dat was <3.quote:Op zondag 21 juli 2013 15:35 schreef becky27 het volgende:
We hadden echt een leuk plekje, fijn in de schaduw met een windje!
Mooi dat alle kindjes ook om de beurt gingen huilengelukkig niet allemaal tegelijk.
Isabel deed een Bram attack
Ik heb 1 overzichtsfoto, maar weet niet of iedereen wil dat ie hier staat. Mij en Isabel maakt het niet uit of we online komen.
Duuf heeft er een paar leuke foto's vanquote:
quote:Op zondag 21 juli 2013 16:05 schreef .Sparkling. het volgende:
Oh en XM, wat heb jij een leuke man!hij was zo vrolijk tegen iedereen aan het kletsen en zo lief met Noor bezig!
ja dat dan weer welquote:
Zo grappig om te zien dat Bram zijn zussen aan Isabel kwamen vertellen dat ze niet aan zijn haar mocht trekken ♥quote:
Ja dat mogen ze alleen zelf.quote:Op zondag 21 juli 2013 18:04 schreef becky27 het volgende:
[..]
Zo grappig om te zien dat Bram zijn zussen aan Isabel kwamen vertellen dat ze niet aan zijn haar mocht trekken ♥
Ahh, ik vond Riley echt een schatje!quote:Op zondag 21 juli 2013 19:19 schreef Omentielvo het volgende:
Wat een schattige foto's.![]()
Hier eenheid verdrietige baby. De warmte is haar teveel nu. En dat met moe. Gelukkig vindt ze de wipstoel ook lekker
De tweede is echt te schattig gewoonquote:
ja ! Oh en ik kwam er ongeveer toen je wegging achter wat je fok! Nick ook alweer wasquote:
Poeh, jij hebt er écht een flinke reis voor over gehad zeg...quote:Op zondag 21 juli 2013 19:47 schreef LadyBlack het volgende:
Thuis(ok, en al een glas cola op en éindelijk naar de wc geweest
)
Ik vond t leuk!!!
M'n reet wat doe je ?quote:Op zondag 21 juli 2013 20:06 schreef SupremeEvil het volgende:
[ link | afbeelding ]
Overzichtsfotootje
Vond hier niemand herkenbaar op staan, bij bezwaar haal ik hem uiteraard weg
Kloptquote:Op zondag 21 juli 2013 20:08 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Poeh, jij hebt er écht een flinke reis voor over gehad zeg...
Ik!quote:Op zondag 21 juli 2013 20:34 schreef As1981 het volgende:
Die foto is echt![]()
![]()
![]()
LB pff wat een rit, maar fijn dat ze het zo goed heeft gedaan.
Volgens mij hebben al kleintjes zich keurig gedragen (en de oudere kindjes ook wel).
twee mensen zouden mij nog geld overmaken voor die ringen, maar ik heb dus niet onthouden wie ik een pm moest sturen met mijn gegevens![]()
Heb je Facebook?quote:Op zondag 21 juli 2013 20:39 schreef Kwisted het volgende:
ohh ik ben echt benieuwd naar de foto's. Als jullie ergens een linkje hebben, mag ik dan mee koekeloeren??
Ik baal nog steeds
En degenen die er waren zaten in de draagzak of lagen bij elkaar, met z'n drieën aan het vechten om Saar en Femke. Bram had vrij spel man! Hij had er veel meer kunnen hosselen!quote:
Hij hosselde gewoon een tweeling.quote:Op zondag 21 juli 2013 20:56 schreef Mineola het volgende:
[..]
En degenen die er waren zaten in de draagzak of lagen bij elkaar, met z'n drieën aan het vechten om Saar en Femke. Bram had vrij spel man! Hij had er veel meer kunnen hosselen!
Je vergeet de mijne. Maar die begon met slapen. Dan maak je geen goede indruk op de damesquote:Op zondag 21 juli 2013 20:56 schreef Mineola het volgende:
[..]
En degenen die er waren zaten in de draagzak of lagen bij elkaar, met z'n drieën aan het vechten om Saar en Femke. Bram had vrij spel man! Hij had er veel meer kunnen hosselen!
Ik wil je wel toevoegen, als niemand bezwaar heeft?quote:Op zondag 21 juli 2013 20:39 schreef Kwisted het volgende:
ohh ik ben echt benieuwd naar de foto's. Als jullie ergens een linkje hebben, mag ik dan mee koekeloeren??
Ik baal nog steeds
En daarna zat ie bij mij op schoot, mee te vechten om Saar en (vooral) Femke! Dat laatste deed hij goed trouwens, genoeg oogcontact! Shandaly heeft er een foto vanquote:Op zondag 21 juli 2013 20:58 schreef As1981 het volgende:
[..]
Je vergeet de mijne. Maar die begon met slapen. Dan maak je geen goede indruk op de dames
Geen bezwaar hierquote:Op zondag 21 juli 2013 20:58 schreef Mineola het volgende:
[..]
Ik wil je wel toevoegen, als niemand bezwaar heeft?
Oh echt ben benieuwd. Ja toen was ik druk, dan gaat hij losquote:Op zondag 21 juli 2013 21:00 schreef Mineola het volgende:
[..]
En daarna zat ie bij mij op schoot, mee te vechten om Saar en (vooral) Femke! Dat laatste deed hij goed trouwens, genoeg oogcontact! Shandaly heeft er een foto van
Dat viel mij ook op!quote:Op zondag 21 juli 2013 16:05 schreef .Sparkling. het volgende:
Ik had 93 foto's. De leukste selectie staan op fb.quote:Op zondag 21 juli 2013 21:03 schreef danic het volgende:
[..]
Dat viel mij ook op!
En Joene, ik vind je wel sociaal. Leuk om je ff gesproken te hebben.
Ik vond het ook heel geslaagd. Het was warm maar met de grote schaduwplek heel goed te doen.
Als er mensen zijn die foto's van Rosalie (en mij?) hebben, zou ik ze graag willen hebben.
Ik zag op fb al dat tico wat had en twinkle ook.
Oh en van mij mogen ze hier geplaatst worden hoor.
ik doe het echt heel slecht in groepen , en zeker met onbekendequote:Op zondag 21 juli 2013 21:03 schreef danic het volgende:
[..]
Dat viel mij ook op!
En Joene, ik vind je wel sociaal. Leuk om je ff gesproken te hebben.
Ik vond het ook heel geslaagd. Het was warm maar met de grote schaduwplek heel goed te doen.
Als er mensen zijn die foto's van Rosalie (en mij?) hebben, zou ik ze graag willen hebben.
Ik zag op fb al dat tico wat had en twinkle ook.
Oh en van mij mogen ze hier geplaatst worden hoor.
Niks van gemerkt hoor!quote:Op zondag 21 juli 2013 21:08 schreef Joene het volgende:
[..]
ik doe het echt heel slecht in groepen , en zeker met onbekende
Een fotobestand wat onbewerkt is en waar alle info inzit. Dus je kan dan nog van alles bewerken in Photoshop. Je moet me even helpen welke foto het is hoorquote:Op zondag 21 juli 2013 21:12 schreef danic het volgende:
[..]
Niks van gemerkt hoor!
En tico sorry maar ik ben niet zo'n cameranerdik zag idd een mooie van Rosalie op fb. Maar wat is een neff?
Zou de foto eventueel willen mailen als ik je mijn email pm?
Ik heb er een paar. Ik zal ze morgen even sturen.quote:Op zondag 21 juli 2013 21:18 schreef danic het volgende:
Meisje in witte romper met pijpjes en kleine afbeelding voorop. Op dat gele kleed.
Zal ik mijn adres ff pm-en?
en ik!quote:Op zondag 21 juli 2013 20:34 schreef As1981 het volgende:
Die foto is echt![]()
![]()
![]()
Volgens mij hebben al kleintjes zich keurig gedragen (en de oudere kindjes ook wel).
twee mensen zouden mij nog geld overmaken voor die ringen, maar ik heb dus niet onthouden wie ik een pm moest sturen met mijn gegevens![]()
Femke en E. staken elkaar echt aan... Femke was al stil voordat we bij de stoplichten door mochten rijden, en ik heb haar de rest van de weg niet meer gehoordquote:Op zondag 21 juli 2013 20:14 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Kloptmaar het ging eigenlijk zó goed! E heeft 2x gehuild vandaag; een keer op de heenweg toen ze zich niet aan de slaap wou overgeven, en bij jou in de auto (nogmaals bedankt voor de lift!
), verder was ze in opperbeste stemming
Nu lekker foto's kijken!
Ik heb ze je contant betaald, en ze zijn helemaal goedgekeurd... door Larsquote:Op zondag 21 juli 2013 20:34 schreef As1981 het volgende:
Die foto is echt![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 21 juli 2013 21:21 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik heb er een paar. Ik zal ze morgen even sturen.
Dm-> pm doet het niet.
E was ook zo vertrokkenquote:Op zondag 21 juli 2013 21:36 schreef Shandaly het volgende:
Femke heeft gegeten toen we thuis kwamen, en ik heb 'r daarna in bed gelegd.. ze sliep binnen 5 minuten, en ze slaapt nu nog! 't was blijkbaar een vermoeiende dag
Graag gedaan! Zag ze idd hangen toen je weg reed.quote:Op zondag 21 juli 2013 21:39 schreef Spees_Eend het volgende:
Ja, veel indrukken. Kan ik me voorstellen. Silvijn was juist een beetje hyper, maar een half uur geslapen op de terugweg en thuis een tijgermarathon.
Degene die laatst de tip gaf van de hydrofielen in de ramen: thanx, werkte als een tierelier!
Was jij het die naar ons toeterde toen we naar de auto liepen?quote:Op zondag 21 juli 2013 21:41 schreef danic het volgende:
[..]
Graag gedaan! Zag ze idd hangen toen je weg reed.
Ik zag t net op tijd!quote:Op zondag 21 juli 2013 21:43 schreef Spees_Eend het volgende:
Jaik dacht al dat jullie geen idee zouden hebben.
quote:Op zondag 21 juli 2013 21:29 schreef Omentielvo het volgende:
Riley heeft ze ook goedgekeurd
[ afbeelding ]
Wij kwamen uit den oever.quote:Op zondag 21 juli 2013 22:10 schreef LadyBlack het volgende:
Woonde er eigenlijk überhaupt iemand noordelijker dan Utrecht? Ik hoorde zoveel zuidhollandse en brabantse tongval!
Oh ja, fokwet...quote:
en op doorreis naar Zoetermeerquote:
All the way from Amstelveen...quote:Op zondag 21 juli 2013 22:10 schreef LadyBlack het volgende:
Woonde er eigenlijk überhaupt iemand noordelijker dan Utrecht? Ik hoorde zoveel zuidhollandse en brabantse tongval!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een supergroot succes! Hij heeft zich ermee vermaakt in de mc. Ja, dat lees je goed. Vermaak en mc in één zin.quote:Op zondag 21 juli 2013 21:27 schreef Spees_Eend het volgende:
En de grote vraag: zijn de ringen een succes bij de nieuwe eigenaars?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat wil je ook met zulke hot mama'squote:Op zondag 21 juli 2013 21:38 schreef LadyBlack het volgende:
Ik had het er met een paar mensen op de meet ook over; maar wat een knappe kinderen hebben wij allemaal!![]()
quote:
Ik vond je leuk! En je kerel ook!quote:Op zondag 21 juli 2013 23:28 schreef Twinkle20 het volgende:
Vond het super. Alleen Djen was helemaal op.. alvanaf negen uur wakker. We waren de parkeerplaats nog niet af of ze sliep al. Kwamen we Coco en Mango nog tegen!
Mango mijn vent meende jou trouwens ergens van te kennen?
En hij had opgevangen dat iemand zei dat er een fotograaf zou komen... en iemand anders zei weer dat hij misschien de camera niet mee zou nemen? Hij reageerde er wijselijk even niet op.
Uiteindelijk idd besloten om het ding
thuis te laten.. sorry ladies
Ik vond het super! Wel overwelming zon grote groep.. hield me een beetje op de achtergrond
Maar leuk om toch wat users gesproken te hebben!
Misschien naar het babytopic meenemen? Maar nu met de hitte ook wel eens een droge luier gehad (eruit gezweet?) Maar na de nacht altijd nog wel nat.quote:Op maandag 22 juli 2013 07:06 schreef Suikertante het volgende:
Dames bij wat voor plasluierfrequentie moet je je zorgen maken? Gistermiddag en vanmorgen een luier zonder plas, hebben we nog nooit meegemaakt!
Niet zozeer Noordelijker, meer midden-oosten! .quote:Op zondag 21 juli 2013 22:10 schreef LadyBlack het volgende:
Dank je.quote:
Dank je.quote:Op maandag 22 juli 2013 08:38 schreef Spees_Eend het volgende:
http://www.blokker.nl/web(...)egoryId=59552quote][ afbeelding ] Op maandag 22 juli 2013 08:31 schreef As1981 het volgende:
geniale waterventilator
quote:Op zondag 21 juli 2013 20:03 schreef Joene het volgende:
[..]
ja ! Oh en ik kwam er ongeveer toen je wegging achter wat je fok! Nick ook alweer was
Verwarrend hahahaquote:
Jou schaar ik onder de zuidelijke tongval, de zachte g was wel aanwezig hoor!quote:Op maandag 22 juli 2013 08:37 schreef Kyara het volgende:
[..]
Niet zozeer Noordelijker, meer midden-oosten! .
Ja, maar dat maakt me nog geen Braboquote:Op maandag 22 juli 2013 10:03 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Jou schaar ik onder de zuidelijke tongval, de zachte g was wel aanwezig hoor!
Die krullebol met de enige echte harembroek van de dag!quote:Op maandag 22 juli 2013 10:08 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb alleen geen marokaan gespot? Wie was het wie was het?
mango, die Limbo die alle bakjes heeft meegenomen....quote:Op maandag 22 juli 2013 10:08 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb alleen geen marokaan gespot? Wie was het wie was het?
Ik heb niet zo op jullie kleding gelet...quote:Op maandag 22 juli 2013 10:10 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Die krullebol met de enige echte harembroek van de dag!
Druk bezig met de meiden... Mama mag ik naar de speeltuin? En Leyla die vol continu wat pakte en het vervolgens aan mij gaf, nee toch niet...quote:Op maandag 22 juli 2013 10:12 schreef Suikertante het volgende:
Je was weer te druk bezig met je eigen ass waar je trouwens echt niet over mag klagen.
Heul niet, ik had er ook een aan!quote:Op maandag 22 juli 2013 10:10 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Die krullebol met de enige echte harembroek van de dag!
Ik vond Leyla echt een lief schoffiequote:Op maandag 22 juli 2013 10:13 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Druk bezig met de meiden... Mama mag ik naar de speeltuin? En Leyla die vol continu wat pakte en het vervolgens aan mij gaf, nee toch niet...
Leyla is een schoffie! Echt die windt je om dr vingers met die blik van dr en een partij ondeugend omdat ze weet dat ze er wel mee wegkomt.quote:Op maandag 22 juli 2013 10:15 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik vond Leyla echt een lief schoffie
Da's waarquote:Op maandag 22 juli 2013 10:15 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Jaja, ik ook, maar die van haar het het kruis echt goed tussen de enkels hangen.
quote:Op maandag 22 juli 2013 10:16 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Leyla is een schoffie! Echt die windt je om dr vingers met die blik van dr en een partij ondeugend omdat ze weet dat ze er wel mee wegkomt.
Heerlijk toch.quote:Op maandag 22 juli 2013 10:16 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Leyla is een schoffie! Echt die windt je om dr vingers met die blik van dr en een partij ondeugend omdat ze weet dat ze er wel mee wegkomt.
Ja jen was heel lief... Zeker een grote groep houdt ze zich heel stil en rustig. Kijkt de kat uit de boom. Ze was lief aan het spelen met de andere kindjes.quote:Op maandag 22 juli 2013 10:21 schreef As1981 het volgende:
[..]
Heerlijk toch.
En jennefer heeft zich ook netjes gedragen toch. Althans omdat je het van haar liet afhangen. Ik heb ze amper gehoord. Ze waren allemaal lekker aan het spelen.
die was lekker aan het boeven met de ventilator met waterquote:Op maandag 22 juli 2013 10:21 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja jen was heel lief... Zeker een grote groep houdt ze zich heel stil en rustig. Kijkt de kat uit de boom. Ze was lief aan het spelen met de andere kindjes.
De prijs betaalden we gister avond en vanmorgen. Maar dat weten we en dat calculeer je ook in.
Ja mensen nat spuiten...quote:Op maandag 22 juli 2013 10:22 schreef becky27 het volgende:
[..]
die was lekker aan het boeven met de ventilator met water
Ja joh, maar dat gaat werkelijk de hele dag door...quote:Op maandag 22 juli 2013 10:32 schreef .Sparkling. het volgende:
Ik vond jouw meisjes ook heel lief (en mooi!) Tico, ze waren zo lekker aan het spelen. En ik moest stiekem best lachen toen ze ruzie zaten te maken in dat tentje, echte meisjes
Ja Isabel mocht niet aan Bram zitten...quote:
Dat geloof ik direct ja. Zulke dingen zijn alleen leuk als je er zelf niet midden in zitquote:Op maandag 22 juli 2013 10:34 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja joh, maar dat gaat werkelijk de hele dag door...Dus na 3 dagen 2 meiden thuis die werkelijk continu naar elkaar gillen en slaan en knijpen en schoppen ben je gewoon blij dat het maandag is en dan het een fase moet zijn.
Haha geeft niets joh, je had je handen ook vol! Mijn richtingsgevoel is gewoon een beetje sneuquote:Op maandag 22 juli 2013 06:18 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Was je nog op tijd thuis trouwens? Ik vond t zo sneu, met je tassen en wagen 2x het park doormaar even opstaan en helpen is dan weer niet in me opgekomen
![]()
Ja! NEE MIJ LEYLA!!! NEE MIJ!!!quote:Op maandag 22 juli 2013 10:40 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ze werd ook boos op Elise omdat ze aan de buggy zat
quote:Op zondag 21 juli 2013 21:00 schreef Mineola het volgende:
[..]
En daarna zat ie bij mij op schoot, mee te vechten om Saar en (vooral) Femke! Dat laatste deed hij goed trouwens, genoeg oogcontact! Shandaly heeft er een foto van
Bram is een bolletje... Tussen al die meiden zag je gewoon echt dat het een flinke knul is. En dat is prima, hij is zo ontzettend lief.quote:Op maandag 22 juli 2013 13:30 schreef Omentielvo het volgende:
Ik vond jouw meisjes ook erg lief Tico.
En Bram vind ik stoer. Wat een binkie is dat
Ja maar ze komt echt wel wijs over in haar gezicht. En ze is gewoon snel. Dat maakt niets uit qua gewicht.quote:Op maandag 22 juli 2013 15:07 schreef becky27 het volgende:
Als ik dan al die kleine babietjes zie vind ik Isabel ineens zo groot!! (terwijl echt nog maar net 6.2 kilo weegt)
+1! En supersnel idd!quote:Op maandag 22 juli 2013 15:19 schreef Suikertante het volgende:
Isabel vond ik echt geweldig. Wat een vrolijk meisje!
Ja, dat!quote:
+1quote:Op maandag 22 juli 2013 16:03 schreef Spees_Eend het volgende:
Becky ik vond jou echt een leuke en relaxte moeder trouwens. Niets ten nadele van de rest, maar het viel me op en wilde ik je nog even zeggen.
quote:Op maandag 22 juli 2013 21:26 schreef Kersjes het volgende:
"Mama, gaan we morgen weer naar het park met die herten, de fontein en de komkommer?"
Gek he, kan het me ook niet helemaal meer voorstellen gelukkig. Ben zo blij dat ze nu zo'n enorme vrolijkerd is.quote:Op maandag 22 juli 2013 15:41 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ja, dat!
en inderdaad, zo'n klein poppetje maar wel retesnel met alles![]()
En zo vrolijk als ze is, je zou als je haar ziet echt niet zeggen dat jullie zo'n zware tijd hebben gehad.
thanx!quote:Op maandag 22 juli 2013 15:45 schreef Suikertante het volgende:
Nee daar heb je haar goed doorheen gesleept Becky, dat is duidelijk
quote:Op maandag 22 juli 2013 16:03 schreef Spees_Eend het volgende:
Becky ik vond jou echt een leuke en relaxte moeder trouwens. Niets ten nadele van de rest, maar het viel me op en wilde ik je nog even zeggen.
De mijne is net zo'n eigenwijze drol als die van Son. Had sinds 06.00 uur 's ochtends niet meer dan een half uurtje geslapen. Die was aardig op, ondanks dat ze dat niet echt laat merken.quote:Op maandag 22 juli 2013 17:28 schreef As1981 het volgende:
[..]
+1
En jammer dat je samen met Son zo snel weg moest. Heb daardoor ook niet van het lachebekkie van Son genoten. Dat is zo'n leukerd
quote:Op maandag 22 juli 2013 21:26 schreef Kersjes het volgende:
"Mama, gaan we morgen weer naar het park met die herten, de fontein en de komkommer?"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |