Dat is nog een overblijfsel van z'n Ajax periode.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:28 schreef GGMM het volgende:
Een hoop woorden, maar eigenlijk heeft hij niks gezegd.
Dat doet zo ongeveer elke technisch directeur in de transferperiode.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is nog een overblijfsel van z'n Ajax periode.
Have funquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:30 schreef Cara het volgende:
Hee steven jongen ben jij er ook weer. Ze bestellen wel voor 70 aan bier, maar dan per persoonik ga dr maar weer eens voor zitten, t rampenplan.
Uh, ja..quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Die microfoon. Iemand goed met photoshop?
Uh, oke.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is nog een overblijfsel van z'n Ajax periode.
Want?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:32 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Hey knappert, zit jij hier wel goed?
Nou inderdaad zeg, ik heb de popcorn al klaar staanquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
We wachten allemaal met spanning op zijn antwoord.
Krijg nou wat. Ik ging er zomaar van uit dat het een meid was.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
We wachten allemaal met spanning op zijn antwoord.
Ik heb geen vrienden. Niet doen alsof je dat niet wist.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:37 schreef kapiteintje het volgende:
Vervelen jullie je zo erg dat je in het Feyenoord topic mee gaat lullen over een oefenwedstrijdje in de voorbereiding?Ga bier zuipen met maten ofzo.
Ik heb geen vrienden. Niet doen alsof je dat niet wist.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:37 schreef kapiteintje het volgende:
Vervelen jullie je zo erg dat je in het Feyenoord topic mee gaat lullen over een oefenwedstrijdje in de voorbereiding?Ga bier zuipen met maten ofzo.
Ja er stond eigenlijk "haar" maar ik deed toch even checken voor de zekerheid.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Krijg nou wat. Ik ging er zomaar van uit dat het een meid was.
Mannen met een hartje in hun UI zie je ook niet vaak.
Wij praten over het Feyenoord maar er gebeurt niks.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Steven, waarom verbied je niet de slowchat hier?
Dit ga ik noteren in mijn evaluatierapport.
Deze lijkt me wel gepastquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Krijg nou wat. Ik ging er zomaar van uit dat het een meid was.
Mannen met een hartje in hun UI zie je ook niet vaak.
Erger je niet overal aan joh, jankbal.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:40 schreef kapiteintje het volgende:
Oh god, de enclave is weer compleet hoor. Stijn ga eens ergens anders ratten.
Het ging over feyenoord en martin van geel en de vrouwelijke commentator totdat ggmm dacht dat onlogisch een chick wasquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Steven, waarom verbied je niet de slowchat hier?
Dit ga ik noteren in mijn evaluatierapport.
Nee, mega-worstje. Dat onlogisch eenman was wist ik al.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het ging over feyenoord en martin van geel en de vrouwelijke commentator totdat ggmm dacht dat onlogisch een chick was
Ze zouden kunstgrasvelden echt moeten verbieden. Het is onderhand toch wel duidelijk dat het gewoon kut is.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:44 schreef GGMM het volgende:
Wat een kutveld trouwens.
Geen wonder dat er alleen maar de lange bal gehanteerd wordt.
Ja, eens. Al slaat dit veld wel alles zeg. Bij elke voetbeweging komt er een kilo zand omhoogquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ze zouden kunstgrasvelden echt moeten verbieden. Het is onderhand toch wel duidelijk dat het gewoon kut is.
Dat zijn van die rubberen korrels.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, eens. Al slaat dit veld wel alles zeg. Bij elke voetbeweging komt er een kilo zand omhoog
Ja en die troep komt ook in je schoenen. Rete irritant spul.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zijn van die rubberen korrels.
Ook irritant als je een bal moet koppen. Blijft eraan plakken.
Waarom liggen die daar dan?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zijn van die rubberen korrels.
Ook irritant als je een bal moet koppen. Blijft eraan plakken.
Anders rolt de bal niet.quote:
Leuke speler idd. Zag 'm net ook een keer mooi kort wegdraaien.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:00 schreef Caland het volgende:
Sleegers.Enige lichtpuntje van de tweede helft.
die is naar real madrid volgens de geruchtenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:00 schreef yvette1982 het volgende:
Is er al bekend waarom Mulder er niet is?
Die Immers moet snel gedumpt worden of omturnen tot verdedigende middenvelder.
Is in onderhandeling met Real Madrid om Casillas op te volgen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:00 schreef yvette1982 het volgende:
Is er al bekend waarom Mulder er niet is?
Wacht watquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:02 schreef Tyron het volgende:
[..]
die is naar real madrid volgens de geruchten
Heeft Feyenoord echt een penalty gehad?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
0-1 tegen Dordrecht via een penalty is gewoon goed hoor.
Ik had het ook niet verwacht.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heeft Feyenoord echt een penalty gehad?
Niet doen alsof je Feyenoord niet op de voet volgtquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heeft Feyenoord echt een penalty gehad?
Opmerkelijk wel. Ik vind oefenwedstrijden van Feyenoord al niet boeiend als je er toch niet bent. Laat staan dat je die van andere clubs gaat kijken.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:04 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Niet doen alsof je Feyenoord niet op de voet volgt
Stiekem kijken we toch allemaal voor de presentatrice?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Opmerkelijk wel. Ik vind oefenwedstrijden van Feyenoord al niet boeiend als je er toch niet bent. Laat staan dat je die van andere clubs gaat kijken.
Dat is GGMM he.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Opmerkelijk wel. Ik vind oefenwedstrijden van Feyenoord al niet boeiend als je er toch niet bent. Laat staan dat je die van andere clubs gaat kijken.
Bijzonder opmerkelijk dat er mensen zijn die andere interesses hebben dan jij ja. Poeh hee.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Nu nog scoren uit een aanval.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:07 schreef Lastpost het volgende:
Hoppa weer geen tegendoelpunt, gaat prima dit.
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bijzonder opmerkelijk dat er mensen zijn die andere interesses hebben dan jij ja. Poeh hee.
Nergens voor nodig, gewoon de benen sparen zodat we die Europese prijs ook weer terug kunnen halen naar Rotterdam, trebble voor Feyenoord dit jaar.quote:
Het opmerkelijke is juist dat jullie dezelfde interesse hebben in deze: Feyenoordquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bijzonder opmerkelijk dat er mensen zijn die andere interesses hebben dan jij ja. Poeh hee.
Wel apart voor een Rotterdamse club.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:10 schreef mega-worstje het volgende:
We hebben gewoon te weinig negers in het team
Een team gevuld met BMI's das een kampioenen elftal!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wel apart voor een Rotterdamse club.
En een stuk rustigerquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:12 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Ja he, gelukkig is de haas groen
Twijfel alleen nog of dat al in maart of april is.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:15 schreef Lastpost het volgende:
Ik heb genoeg gezien, op naar de Coolsingel om vast m'n plekkie te markeren.![]()
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:15 schreef Lastpost het volgende:
Ik heb genoeg gezien, op naar de Coolsingel om vast m'n plekkie te markeren.![]()
En die Aboutaleb zich elke dag maar afvragen waarom daar in godsnaam een tuinstoel staat. Haha, dat zal hem leren.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:15 schreef Lastpost het volgende:
Of zouden ze deze mennekes echt op willen stellen ???quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:17 schreef heiden6 het volgende:
Zouden Steenvoorden en/of Van Beek ook nog naar Excelsior gaan, samen met Woudenberg?
Bij Excelsior? Natuurlijk wel.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:17 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Of zouden ze deze mennekes echt op willen stellen ???
Nee, dat lijkt me niet. Gewoon lekker naar Woudestein sturen.quote:
Ja maar ik bedoel of ze dat misschien toch van plan zijn, het lijkt mij ook niet neequote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:18 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt me niet. Gewoon lekker naar Woudestein sturen.
quote:
quote:
Wat een cabaretiers hier.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:19 schreef Grifte het volgende:
Ik zie geen andere compensatie dan gratis seizoenskaartuh, godverdomme werkuh voor je kkgeld
Alluhmaal pessantequote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:19 schreef Grifte het volgende:
Ik zie geen andere compensatie dan gratis seizoenskaartuh, godverdomme werkuh voor je kkgeld
Jij zou humor nog niet herkennen als je er met je neus tegenaan liep.quote:
Lekker boeiendquote:
Als ze niet gewonnen worden niet, nee.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:28 schreef Grifte het volgende:
Alsof iemand een fuck geeft om oefenwedstrijden
wat wordt er nou gezegdquote:
Stop talking about Feyenoord? Loopt ie daar iedere dag op te scheppen over zijn drie doelpunten tegen Ajax ofzo?quote:
Meer heeft hij niet te vertellenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:39 schreef PIETR het volgende:
[..]
Stop talking about Feyenoord? Loopt ie daar iedere dag op te scheppen over zijn drie doelpunten tegen Ajax ofzo?
Sowieso vind ik de Vrij in interviews altijd overkomen als een lamlul die naar eenvoudige excuses zoekt. Hoe zo een figuur aanvoerder is geworden, ongelofelijk. Daarnaast presteert hij, zeker de laatste helft van vorig seizoen, ook maar matig. Joris was de betere CV.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:42 schreef jakees het volgende:
Je zag de Vrij ook geforceerd omhoog kijken om naar niet naar die jopen te kijken.
Interviews moet je niet zo serieus nemen, is allemaal mediatraining, vooral van aanvoerders en technische stafquote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:46 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Sowieso vind ik de Vrij in interviews altijd overkomen als een lamlul die naar eenvoudige excuses zoekt. Hoe zo een figuur aanvoerder is geworden, ongelofelijk. Daarnaast presteert hij, zeker de laatste helft van vorig seizoen, ook maar matig. Joris was de betere CV.
Is ook zo, maar hij straalt in de interviews hetzelfde uit als op het veld: vrij weinig. Terwijl die jongen best een goede voetballende verdediger kan zijn. Die aanvoerdersrol past hem echter gewoon niet.quote:Op zondag 21 juli 2013 00:11 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Interviews moet je niet zo serieus nemen, is allemaal mediatraining, vooral van aanvoerders en technische staf
Hoe jonger de spelers hoe leuker de interviews.quote:Op zondag 21 juli 2013 00:11 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Interviews moet je niet zo serieus nemen, is allemaal mediatraining, vooral van aanvoerders en technische staf
Held die Guidetti.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:39 schreef PIETR het volgende:
[..]
Stop talking about Feyenoord? Loopt ie daar iedere dag op te scheppen over zijn drie doelpunten tegen Ajax ofzo?
en blijkbaar is dat behoorlijk oninteressantquote:Op zondag 21 juli 2013 00:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Held die Guidetti.Zegt genoeg dat hij het wel meent als zelfs z'n teamgenoten het beu zijn. Niet zo'n vieze demagoog als Kuyt iig.
GUIDETTI ALWAYS WELCOME
Als ik de staatsloterij win beloof ik dat ik Guidetti z'n salaris 1 jaar betaal.
Dat hij nu nog steeds niet wedstrijdfit is zegt toch wel wat. Hij was bij ons ook erg vaak verkouden en grieperig omdat hij nooit een jas aan hadquote:Op zondag 21 juli 2013 00:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Held die Guidetti.Zegt genoeg dat hij het wel meent als zelfs z'n teamgenoten het beu zijn. Niet zo'n vieze demagoog als Kuyt iig.
GUIDETTI ALWAYS WELCOME
Als ik de staatsloterij win beloof ik dat ik Guidetti z'n salaris 1 jaar betaal.
Voor volgevreten vedettes die alleen om geld geven en geen clubliefde kennen niet nee.quote:Op zondag 21 juli 2013 00:44 schreef Adames het volgende:
[..]
en blijkbaar is dat behoorlijk oninteressant
Zijn teamgenoten gooien hem in het zwembad, wat wil je.quote:Op zondag 21 juli 2013 00:45 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Dat hij nu nog steeds niet wedstrijdfit is zegt toch wel wat. Hij was bij ons ook erg vaak verkouden en grieperig omdat hij nooit een jas aan had
Zal hij ook wel weer ziek van zijn gewordenquote:Op zondag 21 juli 2013 02:48 schreef Euribob het volgende:
[..]
Zijn teamgenoten gooien hem in het zwembad, wat wil je.
Hij liep helemaal vrij. We hebben precies dezelfde problemen als vorig jaar:quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:20 schreef heiden6 het volgende:
Eerlijk is eerlijk, was een prima doelpunt van die Cabo.
Ja, daar zijn ze voor bedoeld, die oefenpotjesquote:Op zondag 21 juli 2013 11:00 schreef Happel het volgende:
En dat allemaal op basis van een oefenpotje. Toestand.
Probleem met dode spelsituaties was al erg verminderd na de nieuwe rol van Pelle, die stond er nu nietquote:Op zondag 21 juli 2013 10:57 schreef Celeritas het volgende:
[..]
Hij liep helemaal vrij. We hebben precies dezelfde problemen als vorig jaar:
- dekkingsfouten bij dooie spelsituaties
Gewoon in de basis zetten.quote:Op zondag 21 juli 2013 16:11 schreef heiden6 het volgende:
http://www.fr12.nl/nieuws(...)je-o-19--video-.html
Twee prima goals van Achahbar.
Maar gelukkig hebben we mensen met verstand van voetbal die de wedstrijden analyseren.quote:Op zondag 21 juli 2013 11:05 schreef Celeritas het volgende:
[..]
Ja, daar zijn ze voor bedoeld, die oefenpotjes
Wie zijn er uit de helikopter gekomen dan?quote:Op zondag 21 juli 2013 18:52 schreef Caland het volgende:
Oja die open dag was vandaag. Toch mooi dat dat de laatste jaren weer een beetje terug is gekomen. Mooie tradities, handtekeningen jagen, de helikopter, 15-jarigen die hamassen op vak S.
Een paar jeugdspelers.quote:Op zondag 21 juli 2013 19:00 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Wie zijn er uit de helikopter gekomen dan?
Konden die niet gewoon met de fiets komen? Had jullie weer wat geld bespaardquote:
Helikopter wordt al jarenlang betaald door Perridon. Verder ook gewoon een machtig mooi gezicht voor al die jonge apen die (veelal) voor het eerst naar de Kuip gaan.quote:Op zondag 21 juli 2013 19:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Konden die niet gewoon met de fiets komen? Had jullie weer wat geld bespaard
Laat die Perridon er uit komen danquote:Op zondag 21 juli 2013 19:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Helikopter wordt al jarenlang betaald door Perridon. Verder ook gewoon een machtig mooi gezicht voor al die jonge apen die (veelal) voor het eerst naar de Kuip gaan.
Wie er uit komt is verder niet zo boeiend imo.
Waarom? Gewoon een sponsor die zijn choppert uitleent.quote:Op zondag 21 juli 2013 19:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Laat die Perridon er uit komen dan
Het boeide jou toch niet wie er uit kwam? Verder wil je op een opendag iets leuks zien lijkt mij zelfs als kind en op een paar kleuters zit je dan niet te wachten.quote:Op zondag 21 juli 2013 19:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom? Gewoon een sponsor die zijn choppert uitleent.
Verder is dit wellicht nog wel een mooier alternatief. Gasten van de overkant die worden ingevlogen. Wordt het belang van een gedegen jeugdopleiding nog maar weer eens onderstreept.
Ze zien toch iets leuks, die helikopter. Of daar nou Sleegers of een tropische verrassing uit komt zetten. Lekker boeiend.quote:Op zondag 21 juli 2013 19:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het boeide jou toch niet wie er uit kwam? Verder wil je op een opendag iets leuks zien lijkt mij zelfs als kind en op een paar kleuters zit je dan niet te wachten.
Als ik een helikopter wil zien dan ga ik wel naar vliegtuigshow met dat soort meukquote:Op zondag 21 juli 2013 19:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze zien toch iets leuks, die helikopter. Of daar nou Sleegers of een tropische verrassing uit komt zetten. Lekker boeiend.
Handtekening van Pelle en de dag voor die gastjes is weer gemaakt hoor.
Dat kan.quote:Op zondag 21 juli 2013 19:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als ik een helikopter wil zien dan ga ik wel naar vliegtuigshow met dat soort meuk
Ik zie alleen de nut van zoiets wanneer je daadwerkelijk met leuke spelers aankomt en niet wat koters die nog met de tram naar de club komenquote:Op zondag 21 juli 2013 19:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat kan.
Een combinatie van een bomvolle Kuip en een helikopter die erin komt vliegen doet het nog altijd goed bij de kinderen.
Dat Ajacieden het niet zo hebben op tradities is bekend, maar probeer je op zijn minst een beetje in te levenn.
Het nut.quote:Op zondag 21 juli 2013 19:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zie alleen de nut van zoiets wanneer je daadwerkelijk met leuke spelers aankomt en niet wat koters die nog met de tram naar de club komen
Was dat een jarenlange traditie?quote:Op zondag 21 juli 2013 19:35 schreef GGMM het volgende:
Ah, net als FC Utrecht met hun lasershow dus.
Elke club zal tradities hebben met de Open Dag. Tradities maken zulke dagen.quote:Op zondag 21 juli 2013 19:35 schreef GGMM het volgende:
Ah, net als FC Utrecht met hun lasershow dus.
Dus het gaat alleen om de helikopter? Laat dan de hele selectie er elk jaar uit komenquote:Op zondag 21 juli 2013 19:50 schreef CasselerRIP het volgende:
Alsof je ook als zes/zevenjarige zoveel verschil ziet tussen een zestienjarige jeugdspeler of een twintigjarige aankoop.
quote:Op zondag 21 juli 2013 19:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dus het gaat alleen om de helikopter? Laat dan de hele selectie er elk jaar uit komen
quote:Op zondag 21 juli 2013 19:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dus het gaat alleen om de helikopter? Laat dan de hele selectie er elk jaar uit komen
?quote:
Veel waarheidquote:Op zondag 21 juli 2013 19:53 schreef Caland het volgende:
Als je het niet wilt begrijpen moet je ook niet net doen alsof je het probeert.
Het zijn wel jeugdspelers van Feijenoord hè. oftewel: toekomstige internationals.quote:
quote:Op zondag 21 juli 2013 20:31 schreef Grifte het volgende:
[..]
http://nos.nl/video/531968-tropische-open-dag-feyenoord.html
Goossens op linksquote:Op zondag 21 juli 2013 21:32 schreef Adames het volgende:
Die boetius, toch weer verhoek en schaken tegen ajax dan
Als Verhoek maar niet speeltquote:
Jij hebt liever Verhoek dan Goossens?quote:
Ik heb ze liever allebei niet. Verhoek niet in de basis en Goossens niet op de flank.quote:
Ja, dat lijkt me nogal wiedes. Maar wie moeten we dan opstellen? De Boet is geblesseerd, en Manu is geschorst.quote:Op zondag 21 juli 2013 21:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb ze liever allebei niet. Verhoek niet in de basis en Goossens niet op de flank.
Ik denk dat er nog wel iets bij is gekomen tegen die tijd.quote:Op zondag 21 juli 2013 21:47 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me nogal wiedes. Maar wie moeten we dan opstellen? De Boet is geblesseerd, en Manu is geschorst.
Dat klopt, maar Goossens is wel een stuk beter, die kan in elk geval nog een goede voorzet geven en een goede corner en vrije trap nemen.quote:
Die speelde idd twee leuke wedstrijden. Moet er wel bij zeggen dat hij twee keer tegenover de speler stond die het slechtste seizoen van alle basisspelers heeft gehad. Desalniettemin is het een leuk talent.quote:Op zondag 21 juli 2013 21:53 schreef Caland het volgende:
Vooral jammer van Boetius. Standaard milkshake tegen Ajax.
Ach. Ik verwacht toch niet dat Feyenoord in die fase van de competitie iets kan uitrichten in de arena. Zal sowieso wel weer een drukke eind-augustus maand worden voor Van Geel. Wat dat aangaat misschien wel fijn dat die wedstrijd dan al komt.quote:Op zondag 21 juli 2013 21:54 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Die speelde idd twee leuke wedstrijden. Moet er wel bij zeggen dat hij twee keer tegenover de speler stond die het slechtste seizoen van alle basisspelers heeft gehad. Desalniettemin is het een leuk talent.
Sowieso eerst maar zien wie er bij beide teams weg zijn en nieuw zijn. Als alles zo blijft als nu zie ik Ajax ook gewoon winnen van jullie.quote:Op zondag 21 juli 2013 21:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach. Ik verwacht toch niet dat Feyenoord in die fase van de competitie iets kan uitrichten in de arena. Zal sowieso wel weer een drukke eind-augustus maand worden voor Van Geel. Wat dat aangaat misschien wel fijn dat die wedstrijd dan al komt.
Er kan simpelweg wat bijkomen als er iets wordt verkocht. En qua huurspelers is eind augustus vaak pas iets mogelijk.quote:Op zondag 21 juli 2013 23:18 schreef PIETR het volgende:
Er moet gewoon een creatieve speler bijkomen op de flanken. Onbegrijpelijk dat van Geel tot het einde van augustus wil wachten. Zeker met de belangrijke wedstrijden in augustus in het vooruitzicht.
quote:Op zondag 21 juli 2013 23:28 schreef DonRaja het volgende:
Weer terug thuis, te warm, erg druk, maar echt de blik in de ogen van die kleine apen toen de helikopter landde: echt geweldig
Volgens een paar ovenjoden had zo'n helikopter helemaal geen nut als er jeugdspelers uitkwamenquote:Op zondag 21 juli 2013 23:28 schreef DonRaja het volgende:
Weer terug thuis, te warm, erg druk, maar echt de blik in de ogen van die kleine apen toen de helikopter landde: echt geweldig
Is toch mooi, fucking Sinterklaasintocht is er niks bijquote:Op zondag 21 juli 2013 23:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens een paar ovenjoden had zo'n helikopter helemaal geen nut als er jeugdspelers uitkwamen
Feyenoord zou met de salarissen van Fernandez/Mokotjo en de opleidingskosten van Bruma/Fer toch in staat moeten zijn om een goede speler te huren?quote:Op zondag 21 juli 2013 23:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Er kan simpelweg wat bijkomen als er iets wordt verkocht. En qua huurspelers is eind augustus vaak pas iets mogelijk.
Liverpool wil het liefst geld hebben voor Assaidi lees ik een beetje tussen de regels door. Of dat nou het overnemen van het volledige salaris, een huursom of koop is. Dan houdt het heel snel op.
Ryo gaat eerst nog mee op trainingskamp met Arsenal. Voordat ze daar een beslissing maken ben je ook weer wat weken verder.
Feyenoord kan het alleen hebben van buitenkansjes. Liggende gelden zijn er niet.
moet zo'n assaidi wel direct zo'n beetje de beste speler van de selectie zijn met zo'n salaris anders heb je weer gezeik.quote:Op zondag 21 juli 2013 23:39 schreef PIETR het volgende:
[..]
Feyenoord zou met de salarissen van Fernandez/Mokotjo en de opleidingskosten van Bruma/Fer toch in staat moeten zijn om een goede speler te huren?
v Geel zei gisteren dat ie Liverpool nog niet eens heeft gebeld. Hij kan toch op zn minst zn interesse kenbaar maken en vragen wat ze met/voor hem willen.
Neem je in beraad. Kun je altijd nog wachten tot het einde vd maand.
Ik zal het even doorgeven, hij weet waarschijnlijk gewoon niet wat hij doet.quote:Op zondag 21 juli 2013 23:39 schreef PIETR het volgende:
[..]
Feyenoord zou met de salarissen van Fernandez/Mokotjo en de opleidingskosten van Bruma/Fer toch in staat moeten zijn om een goede speler te huren?
v Geel zei gisteren dat ie Liverpool nog niet eens heeft gebeld. Hij kan toch op zn minst zn interesse kenbaar maken en vragen wat ze met/voor hem willen.
Hij zei letterlijk dat als Liverpool een transfersom verlangt het een heel kort gesprek is. Ik denk dat er zeker wel wat contact is geweest. Is op dit moment en ik denk ook in de toekomst gewoon onhaalbaar voor ons.quote:Op zondag 21 juli 2013 23:39 schreef PIETR het volgende:
[..]
Mr. Yellow is een held natuurlijk. Vind het alleen jammer dat ie niet alles op alles zet om de selectie rond te krijgen voordat de belangrijke wedstrijden komen. Blijkbaar is dat financieel nog steeds niet mogelijk.quote:Op zondag 21 juli 2013 23:41 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik zal het even doorgeven, hij weet waarschijnlijk gewoon niet wat hij doet.
Denk het ook. Ben bang datie naar Twente gaat.quote:Op zondag 21 juli 2013 23:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij zei letterlijk dat als Liverpool een transfersom verlangt het een heel kort gesprek is. Ik denk dat er zeker wel wat contact is geweest. Is op dit moment en ik denk ook in de toekomst gewoon onhaalbaar voor ons.
Hij zet echt wel alles op alles hoorquote:Op zondag 21 juli 2013 23:57 schreef PIETR het volgende:
[..]
Mr. Yellow is een held natuurlijk. Vind het alleen jammer dat ie niet alles op alles zet om de selectie rond te krijgen voordat de belangrijke wedstrijden komen. Blijkbaar is dat financieel nog steeds niet mogelijk.
[..]
Denk het ook. Ben bang datie naar Twente gaat.
Idd. Zit maar wat uit ze neus te vretuh die kklijer. Godverdomme werke voor da cheldquote:Op zondag 21 juli 2013 23:57 schreef PIETR het volgende:
[..]
Mr. Yellow is een held natuurlijk. Vind het alleen jammer dat ie niet alles op alles zet om de selectie rond te krijgen voordat de belangrijke wedstrijden komen.
Liverpool: "Assaidi, mag je hebben. Laten we zeggen 4 miljoen?"quote:
Die spelers kosten nu gewoon te veel geld, maar als ze over een maand nog niet weg zijn omdat er geen club is gekomen die wel betaalt wat de clubs vragen kunnen we ze waarschijnlijk wel betalen, wat begrijp je daar niet aan?quote:
Ghehequote:Op maandag 22 juli 2013 00:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Liverpool: "Assaidi, mag je hebben. Laten we zeggen 4 miljoen?"
Van Geel: "IK BIED TWEE EURO VAIFTIG EN EEN RONDLEIDING DOOR HET HOME OF HISTORY"
Heeft 'ie het in ieder geval geprobeerd, toch?
Was het weer zover jatwitter:FRL1908nl twitterde op zondag 21-07-2013 om 23:03:42Hamas hamas is niet stoer, leuk of grappig op een open dag, oefenpot of eerste training. 'Dagjesmensen' prima, maar gedraag je! #volksclub reageer retweet
Dat betekent toch niet dat er nog totaal geen lijntjes zijn uitgegooid man.quote:Op maandag 22 juli 2013 00:39 schreef PIETR het volgende:
Koeman is Assaidi tegengekomen op vakantie. En toen er door een journalist naar gevraagd werd, gaf hij aan graag onder Koeman te spelen.
v Geel gaf gister indirect aan dat hij nog niet gebeld had. 'Als ik zou bellen dan zou het weleens een heel kort gesprek kunnen worden' ..
Triest ja. Inherent aan die gratis evenementen.quote:Op maandag 22 juli 2013 00:39 schreef SjaakBauer het volgende:
Was het weer zover jatwitter:FRL1908nl twitterde op zondag 21-07-2013 om 23:03:42Hamas hamas is niet stoer, leuk of grappig op een open dag, oefenpot of eerste training. 'Dagjesmensen' prima, maar gedraag je! #volksclub reageer retweet
Ben ik met je eens.quote:Op maandag 22 juli 2013 00:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Triest ja. Inherent aan die gratis evenementen.
Al vind ik het wie niet springt tegen pak em beet RKC net zo treurig. Behalve als het heel koud is dan. Zo hypocriet ben ik dan ook wel weer.
Zou kunnen, weet ik niet.quote:Op maandag 22 juli 2013 00:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat betekent toch niet dat er nog totaal geen lijntjes zijn uitgegooid man.
beide keren verlies jequote:Op maandag 22 juli 2013 00:49 schreef PIETR het volgende:
[..]
Zou kunnen, weet ik niet.
Maar het scheelt toch fucking veel of we tegen Twente en Ajax met Goossens (goede trap, geen actie) op links beginnen of met een speler die echt iets kan creeren zoals Miyaichi of Assaidi.
Dat klopt. Beggars can't be choosers.quote:Op maandag 22 juli 2013 00:49 schreef PIETR het volgende:
[..]
Zou kunnen, weet ik niet.
Maar het scheelt toch fucking veel of we tegen Twente en Ajax met Goossens (goede trap, geen actie) op links beginnen of met een speler die echt iets kan creeren zoals Miyaichi of Assaidi.
Geld zat iddquote:Op zondag 21 juli 2013 21:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat er nog wel iets bij is gekomen tegen die tijd.
Geen echte versterkingen nee, die kunnen we niet betalen.quote:Op maandag 22 juli 2013 01:01 schreef PIETR het volgende:
Tis wel een keuze om vol voor Assaidi of Miyaichi te gaan, en daarom te wachten tot het einde van de transferperiode. Zijn er nou echt geen andere versterkingen haalbaar voordat de competitie begint?
Vroger, toen wie niet springt nog op de melodie van Oh when the Saint gezongen werd was hij sowieso veel leuker.quote:Op maandag 22 juli 2013 00:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Triest ja. Inherent aan die gratis evenementen.
Al vind ik het wie niet springt tegen pak em beet RKC net zo treurig. Behalve als het heel koud is dan. Zo hypocriet ben ik dan ook wel weer.
quote:Op maandag 22 juli 2013 01:16 schreef StraatSoldaat het volgende:
Heb liever een geldschieter zoals Jordania dan deze trieste toestand. Elk interview dat Van Geel geeft benadrukt hij hoe skeer Feyenoord is
Het duurt wel wat lang dat financiële herstel van Feyenoord maar gasten zoals Jordania zou je altijd moeten werenquote:Op maandag 22 juli 2013 01:16 schreef StraatSoldaat het volgende:
Heb liever een geldschieter zoals Jordania dan deze trieste toestand. Elk interview dat Van Geel geeft benadrukt hij hoe skeer Feyenoord is
We lopen toch juist voor op planning met het financiële herstel?quote:Op maandag 22 juli 2013 10:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het duurt wel wat lang dat financiële herstel van Feyenoord maar gasten zoals Jordania zou je altijd moeten weren
Geen idee maar het is toch wel heel lang bezig of niet?quote:Op maandag 22 juli 2013 10:50 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
We lopen toch juist voor op planning met het financiële herstel?
Hoe weet je dat ze vol voor Assaidi of Miyaichi gaan?quote:Op maandag 22 juli 2013 01:01 schreef PIETR het volgende:
Tis wel een keuze om vol voor Assaidi of Miyaichi te gaan, en daarom te wachten tot het einde van de transferperiode. Zijn er nou echt geen andere versterkingen haalbaar voordat de competitie begint?
Klopt. Één toptransfer en Feyenoord kan volledig uit de schulden zijn geloof ik. Dan heeft Feyenoord alleen nog af te rekenen met de VvF die hun 30 miljoen inleg ook nog terug willen zien, maar dat is minder penibel en accuut. Bovendien is in de voorwaarden opgesteld dat dat terugbetalen pas hoeft te geschieden zodra Feyenoord minimaal (ik meen 5 miljoen) winst maakt per boekjaar.quote:Op maandag 22 juli 2013 10:50 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
We lopen toch juist voor op planning met het financiële herstel?
Ook niet raar. Verder heeft hij toch ook 0,0 laten zien.quote:Op maandag 22 juli 2013 11:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
Als je die 'Inside City' beetje volgt, zie je ook dat Guidetti constant met Feyenoord bezig is. In 't Manchester computerhok beetje Eredivisie kijken. Kompany: "Stop talking about Feyenoord."
Liever een geldschieter? No fucking way.quote:Op maandag 22 juli 2013 01:16 schreef StraatSoldaat het volgende:
Is toch mooi man zo'n geldschieter. Vitesse is niet voor niks boven ons geëindigd vorig sei....oh kut.quote:Op maandag 22 juli 2013 12:30 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Liever een geldschieter? No fucking way.
Enige voordeel voor Vitesse is dat nieuwe trainingscomplex. Over twee jaar knapt die luchtbel en is die club naar de klote.quote:Op maandag 22 juli 2013 12:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Is toch mooi man zo'n geldschieter. Vitesse is niet voor niks boven ons geëindigd vorig sei....oh kut.
Als je Europees iets wil voorstellen is dat broodnodig.quote:Op maandag 22 juli 2013 12:30 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Haha, nee. De financiële situatie bij Vitesse is door al het vreemde vermogen (waar behalve Jordania niemand de afkomst van weet) gewoon ongelofelijk risicovol. Als die gast zijn geld terugtrekt is Vitesse kapot.quote:Op maandag 22 juli 2013 12:35 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Als je Europees iets wil voorstellen is dat broodnodig.
kopen kopen KOPENquote:Op maandag 22 juli 2013 12:30 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hij staat voorlopig contractueel garant voor alle tekorten en hij is ook eigenaar/groot-aandeelhouder dus hij zou de club wel moeten verkopen. Hooguit zou de begroting dan tijdelijk uit balans zijn als hij vertrektquote:Op maandag 22 juli 2013 12:37 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Haha, nee. De financiële situatie bij Vitesse is door al het vreemde vermogen (waar behalve Jordania niemand de afkomst van weet) gewoon ongelofelijk risicovol. Als die gast zijn geld terugtrekt is Vitesse kapot.
quote:Op maandag 22 juli 2013 12:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
kopen kopen KOPEN![]()
Heerlijk, net zo tekeer gaan als p$v.
Zoet “Eigen jeugd” (weggekocht bij Veendam op 15 jarige leeftijd)
Rekik gehuurd
Bruma gekocht
Willems gekocht
Arias gekocht
Schaars gekocht
Maher gekocht
Hiljemark gekocht
Wijnaldum gekocht
Toivonen gekocht
Matavz gekocht
Narsingh gekocht
Depay Eigen jeugd
Tijdelijk? Dan is het gewoon over en uitquote:Op maandag 22 juli 2013 12:40 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Hij staat voorlopig contractueel garant voor alle tekorten en hij is ook eigenaar/groot-aandeelhouder dus hij zou de club wel moeten verkopen. Hooguit zou de begroting dan tijdelijk uit balans zijn als hij vertrekt
Tijdelijk uit balans? Dan is de club gewoon weg omdat er geen geld is.quote:Op maandag 22 juli 2013 12:40 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Hij staat voorlopig contractueel garant voor alle tekorten en hij is ook eigenaar/groot-aandeelhouder dus hij zou de club wel moeten verkopen. Hooguit zou de begroting dan tijdelijk uit balans zijn als hij vertrekt
Met het verkopen van spelers, aantrekken van een sponsor en een hypotheek op het trainingscomplex kun je de boel aardig rechttrekken.quote:Op maandag 22 juli 2013 12:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Tijdelijk? Dan is het gewoon over en uit
zoals ik zei heeft hij contractuele verplichtingen en kan hij niet uit het niets al zijn kapitaal terugtrekken. Vitesse zal genoeg tijd hebben om zich daarop voor te bereiden mocht hij dat ooit van plan zijnquote:Op maandag 22 juli 2013 12:43 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Tijdelijk uit balans? Dan is de club gewoon weg omdat er geen geld is.
Contractuele verplichtingen? Ik denk niet dat Jordania zich daardoor zou laten belemmeren, maar dat is slechts mijn visie.quote:Op maandag 22 juli 2013 12:45 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
zoals ik zei heeft hij contractuele verplichtingen en kan hij niet uit het niets al zijn kapitaal terugtrekken. Vitesse zal genoeg tijd hebben om zich daarop voor te bereiden mocht hij dat ooit van plan zijn
Die marionette van Abramomvic, nee, daar wordt je wijzer van zo'n constructie.quote:Op maandag 22 juli 2013 01:16 schreef StraatSoldaat het volgende:
Heb liever een geldschieter zoals Jordania dan deze trieste toestand.
Ja, want dit soort zakenmannetjes hebben nog nooit constructies bedacht waardoor ze anderen kapot maken zonder er een cent op in te leveren. Dit soort lui worden zo rijk omdat ze zo eerlijk en respectvol omgaan met al hun investeringen.quote:Op maandag 22 juli 2013 12:45 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
zoals ik zei heeft hij contractuele verplichtingen en kan hij niet uit het niets al zijn kapitaal terugtrekken. Vitesse zal genoeg tijd hebben om zich daarop voor te bereiden mocht hij dat ooit van plan zijn
Denk je dat nou echtquote:Op maandag 22 juli 2013 12:44 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Met het verkopen van spelers, aantrekken van een sponsor en een hypotheek op het trainingscomplex kun je de boel aardig rechttrekken.
Definieer toptransfer? Want met 15 miljoen zijn we er niet.quote:Op maandag 22 juli 2013 10:55 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Klopt. Één toptransfer en Feyenoord kan volledig uit de schulden zijn geloof ik. Dan heeft Feyenoord alleen nog af te rekenen met de VvF die hun 30 miljoen inleg ook nog terug willen zien, maar dat is minder penibel en accuut. Bovendien is in de voorwaarden opgesteld dat dat terugbetalen pas hoeft te geschieden zodra Feyenoord minimaal (ik meen 5 miljoen) winst maakt per boekjaar.
Dat is maar net hoe je de schulden interpreteert natuurlijk. Volgens de club zelf (zeer betrouwbare bron, haha) is de schuld wel degelijk slechts 10 miljoen euro op dit moment, ik citeer even Nu.nl.quote:Op maandag 22 juli 2013 12:57 schreef Happel het volgende:
[..]
Definieer toptransfer? Want met 15 miljoen zijn we er niet.
quote:
Is dat die club waar de clubkleuren en dergelijke werden aangepast een supporters welke de oude kleuren droegen de toegang tot het stadion ontzegd werden?quote:Op maandag 22 juli 2013 13:14 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ach joh, gewoon SV Austria achterna. Alles voor de prijzenkast.
Als het waar is doen, welke tabloit komt er mee?quote:Op maandag 22 juli 2013 15:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Arsenal wil 25mil bieden voor De Vrij en Clasie...
Doen of niet ? Of gaan ze zich nog herstellen
Bron?quote:Op maandag 22 juli 2013 15:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Voor 30 breng ik ze persoonlijk.quote:Op maandag 22 juli 2013 15:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |