Dat is nog een overblijfsel van z'n Ajax periode.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:28 schreef GGMM het volgende:
Een hoop woorden, maar eigenlijk heeft hij niks gezegd.
Dat doet zo ongeveer elke technisch directeur in de transferperiode.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is nog een overblijfsel van z'n Ajax periode.
Have funquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:30 schreef Cara het volgende:
Hee steven jongen ben jij er ook weer. Ze bestellen wel voor 70 aan bier, maar dan per persoonik ga dr maar weer eens voor zitten, t rampenplan.
Uh, ja..quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Die microfoon. Iemand goed met photoshop?
Uh, oke.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is nog een overblijfsel van z'n Ajax periode.
Want?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:32 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Hey knappert, zit jij hier wel goed?
Nou inderdaad zeg, ik heb de popcorn al klaar staanquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
We wachten allemaal met spanning op zijn antwoord.
Krijg nou wat. Ik ging er zomaar van uit dat het een meid was.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
We wachten allemaal met spanning op zijn antwoord.
Ik heb geen vrienden. Niet doen alsof je dat niet wist.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:37 schreef kapiteintje het volgende:
Vervelen jullie je zo erg dat je in het Feyenoord topic mee gaat lullen over een oefenwedstrijdje in de voorbereiding?Ga bier zuipen met maten ofzo.
Ik heb geen vrienden. Niet doen alsof je dat niet wist.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:37 schreef kapiteintje het volgende:
Vervelen jullie je zo erg dat je in het Feyenoord topic mee gaat lullen over een oefenwedstrijdje in de voorbereiding?Ga bier zuipen met maten ofzo.
Ja er stond eigenlijk "haar" maar ik deed toch even checken voor de zekerheid.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Krijg nou wat. Ik ging er zomaar van uit dat het een meid was.
Mannen met een hartje in hun UI zie je ook niet vaak.
Wij praten over het Feyenoord maar er gebeurt niks.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Steven, waarom verbied je niet de slowchat hier?
Dit ga ik noteren in mijn evaluatierapport.
Deze lijkt me wel gepastquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Krijg nou wat. Ik ging er zomaar van uit dat het een meid was.
Mannen met een hartje in hun UI zie je ook niet vaak.
Erger je niet overal aan joh, jankbal.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:40 schreef kapiteintje het volgende:
Oh god, de enclave is weer compleet hoor. Stijn ga eens ergens anders ratten.
Het ging over feyenoord en martin van geel en de vrouwelijke commentator totdat ggmm dacht dat onlogisch een chick wasquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Steven, waarom verbied je niet de slowchat hier?
Dit ga ik noteren in mijn evaluatierapport.
Nee, mega-worstje. Dat onlogisch eenman was wist ik al.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het ging over feyenoord en martin van geel en de vrouwelijke commentator totdat ggmm dacht dat onlogisch een chick was
Ze zouden kunstgrasvelden echt moeten verbieden. Het is onderhand toch wel duidelijk dat het gewoon kut is.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:44 schreef GGMM het volgende:
Wat een kutveld trouwens.
Geen wonder dat er alleen maar de lange bal gehanteerd wordt.
Ja, eens. Al slaat dit veld wel alles zeg. Bij elke voetbeweging komt er een kilo zand omhoogquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ze zouden kunstgrasvelden echt moeten verbieden. Het is onderhand toch wel duidelijk dat het gewoon kut is.
Dat zijn van die rubberen korrels.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, eens. Al slaat dit veld wel alles zeg. Bij elke voetbeweging komt er een kilo zand omhoog
Ja en die troep komt ook in je schoenen. Rete irritant spul.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zijn van die rubberen korrels.
Ook irritant als je een bal moet koppen. Blijft eraan plakken.
Waarom liggen die daar dan?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zijn van die rubberen korrels.
Ook irritant als je een bal moet koppen. Blijft eraan plakken.
Anders rolt de bal niet.quote:
Leuke speler idd. Zag 'm net ook een keer mooi kort wegdraaien.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:00 schreef Caland het volgende:
Sleegers.Enige lichtpuntje van de tweede helft.
die is naar real madrid volgens de geruchtenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:00 schreef yvette1982 het volgende:
Is er al bekend waarom Mulder er niet is?
Die Immers moet snel gedumpt worden of omturnen tot verdedigende middenvelder.
Is in onderhandeling met Real Madrid om Casillas op te volgen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:00 schreef yvette1982 het volgende:
Is er al bekend waarom Mulder er niet is?
Wacht watquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:02 schreef Tyron het volgende:
[..]
die is naar real madrid volgens de geruchten
Heeft Feyenoord echt een penalty gehad?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
0-1 tegen Dordrecht via een penalty is gewoon goed hoor.
Ik had het ook niet verwacht.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heeft Feyenoord echt een penalty gehad?
Niet doen alsof je Feyenoord niet op de voet volgtquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heeft Feyenoord echt een penalty gehad?
Opmerkelijk wel. Ik vind oefenwedstrijden van Feyenoord al niet boeiend als je er toch niet bent. Laat staan dat je die van andere clubs gaat kijken.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:04 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Niet doen alsof je Feyenoord niet op de voet volgt
Stiekem kijken we toch allemaal voor de presentatrice?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Opmerkelijk wel. Ik vind oefenwedstrijden van Feyenoord al niet boeiend als je er toch niet bent. Laat staan dat je die van andere clubs gaat kijken.
Dat is GGMM he.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Opmerkelijk wel. Ik vind oefenwedstrijden van Feyenoord al niet boeiend als je er toch niet bent. Laat staan dat je die van andere clubs gaat kijken.
Bijzonder opmerkelijk dat er mensen zijn die andere interesses hebben dan jij ja. Poeh hee.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Nu nog scoren uit een aanval.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:07 schreef Lastpost het volgende:
Hoppa weer geen tegendoelpunt, gaat prima dit.
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bijzonder opmerkelijk dat er mensen zijn die andere interesses hebben dan jij ja. Poeh hee.
Nergens voor nodig, gewoon de benen sparen zodat we die Europese prijs ook weer terug kunnen halen naar Rotterdam, trebble voor Feyenoord dit jaar.quote:
Het opmerkelijke is juist dat jullie dezelfde interesse hebben in deze: Feyenoordquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bijzonder opmerkelijk dat er mensen zijn die andere interesses hebben dan jij ja. Poeh hee.
Wel apart voor een Rotterdamse club.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:10 schreef mega-worstje het volgende:
We hebben gewoon te weinig negers in het team
Een team gevuld met BMI's das een kampioenen elftal!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wel apart voor een Rotterdamse club.
En een stuk rustigerquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:12 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Ja he, gelukkig is de haas groen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |