Dat is nog een overblijfsel van z'n Ajax periode.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:28 schreef GGMM het volgende:
Een hoop woorden, maar eigenlijk heeft hij niks gezegd.
Dat doet zo ongeveer elke technisch directeur in de transferperiode.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is nog een overblijfsel van z'n Ajax periode.
Have funquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:30 schreef Cara het volgende:
Hee steven jongen ben jij er ook weer. Ze bestellen wel voor 70 aan bier, maar dan per persoonik ga dr maar weer eens voor zitten, t rampenplan.
Uh, ja..quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Die microfoon. Iemand goed met photoshop?
Uh, oke.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is nog een overblijfsel van z'n Ajax periode.
Want?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:32 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Hey knappert, zit jij hier wel goed?
Nou inderdaad zeg, ik heb de popcorn al klaar staanquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
We wachten allemaal met spanning op zijn antwoord.
Krijg nou wat. Ik ging er zomaar van uit dat het een meid was.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
We wachten allemaal met spanning op zijn antwoord.
Ik heb geen vrienden. Niet doen alsof je dat niet wist.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:37 schreef kapiteintje het volgende:
Vervelen jullie je zo erg dat je in het Feyenoord topic mee gaat lullen over een oefenwedstrijdje in de voorbereiding?Ga bier zuipen met maten ofzo.
Ik heb geen vrienden. Niet doen alsof je dat niet wist.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:37 schreef kapiteintje het volgende:
Vervelen jullie je zo erg dat je in het Feyenoord topic mee gaat lullen over een oefenwedstrijdje in de voorbereiding?Ga bier zuipen met maten ofzo.
Ja er stond eigenlijk "haar" maar ik deed toch even checken voor de zekerheid.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Krijg nou wat. Ik ging er zomaar van uit dat het een meid was.
Mannen met een hartje in hun UI zie je ook niet vaak.
Wij praten over het Feyenoord maar er gebeurt niks.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Steven, waarom verbied je niet de slowchat hier?
Dit ga ik noteren in mijn evaluatierapport.
Deze lijkt me wel gepastquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Krijg nou wat. Ik ging er zomaar van uit dat het een meid was.
Mannen met een hartje in hun UI zie je ook niet vaak.
Erger je niet overal aan joh, jankbal.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:40 schreef kapiteintje het volgende:
Oh god, de enclave is weer compleet hoor. Stijn ga eens ergens anders ratten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |