Ja mij ook ik dacht even dat ik in het verkeerde topic zat. Zometeen komen alle vrolijke feestvierders hier op af.quote:
Nou en.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:08 schreef Karina het volgende:
Nee ik kan die vent niet uitstaan, Blackadder niet, Mr Bean niet, niks.
Mijn projecten staan ook even stil.. moet nog het dak op ook om antennes aan de schoorsteen te plakkenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:08 schreef Drugshond het volgende:
Auti, ik heb 2 dvb-stickes (en een PC in ombouw) en ik moet nog zoveel doen. Maar alles staat op dit moment ver van mijn bed show. Genieten en plannen #01 (daar geniet ik virtueel nog op dit moment het meeste van).
Glaasje bowl erbij en daarna een After Eight.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Wil je me weer weghebben? Zeg het maar hoor. Ga ik zielig alleen mijn tucs zitten opeten.
Best lekker After Eight. Bowl vind ik vies.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:11 schreef Tem het volgende:
[..]
Glaasje bowl erbij en daarna een After Eight.
De aanval is de beste verdeliging.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Wil je me weer weghebben? Zeg het maar hoor. Ga ik zielig alleen mijn tucs zitten opeten.
Kijk maar uit dat je niet van het dak af valt.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:10 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mijn projecten staan ook even stil.. moet nog het dak op ook om antennes aan de schoorsteen te plakken
Ivanhoe! Ivanhoe!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:13 schreef Drugshond het volgende:
[..]
De aanval is de beste verdeliging.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |