quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:47 schreef yvonne het volgende:
Oké, er zijn wat zaken die vanaf nu anders gaan:
Trek je tenen in en kweek wat eelt op je ziel, niet om ieder wissewasje komen huilen.
De SC is er NIET om roddels in te verspreiden, privégegevens te spuien, discussies over de moderatie te houden en verzin zelf nog maar wat er niet in thuishoort.
De Noord Korea verwijzingen zijn erg haha leuk, en de bans die daarop vallen vind ik dan weer haha leuk.
Maak elkaar het leven niet zo zuur én val m'n mods niet lastig in hun privéleven, nooit.
Nog nooit geweest. Spreek die taal ook nietquote:
Ahoj Stuart, Jak se mas? Dobre? Dobre. Sakra to je nuda...quote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nog nooit geweest. Spreek die taal ook niet
Hou daar onmiddellijk mee opquote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ahoj Stuart, Jak se mas? Dobre? Dobre. Sakra to je nuda...
Het is rustig op het forum momenteelquote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hoi Stuart, hoe gaat het? Goed? Goed zo. Jeuj, verveling...
Dat staat er.
Zulke posts zijn ongepast inderdaad.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:08 schreef hamerhaaitje het volgende:
Waarom zou iemand uberhaupt zijn of haar moeder willen vingeren?
dan spoor je toch niet helemaal hoor imo
Subtiele woordgrapquote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nogal.
Niet om je vingers bij af te likken iig
dat sommige mensen hun vingers daar aan vuil makenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nogal.
Niet om je vingers bij af te likken iig
Nu best wel hoor. Korte etappe vandaag, dus stukken spannenderquote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:14 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Op dit moment even niet maar net wel![]()
Het begin is vaak niet zo spannend
Ja 125km is niet veelquote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nu best wel hoor. Korte etappe vandaag, dus stukken spannender
Nu kan het nog. Volgende week heb je spijt dat je nu niet gekeken hebtquote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:17 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ja 125km is niet veel![]()
Zo toch maar weer eens kijken dan
Bijna 1 miljoen dusquote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:18 schreef hamerhaaitje het volgende:
54265 met andere account bijopgeteld
Vooral voorspelbare bagger users thoughquote:
Jaquote:
Jaquote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vooral voorspelbare bagger users though
Die ken ik ook al nietquote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:21 schreef hamerhaaitje het volgende:
en netsplitter kapt ermee en pharkus is FA
kijk waquote:
Stuquote:
Hiiquote:
Klopt. Ik ben alweer aan het kijkenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nu kan het nog. Volgende week heb je spijt dat je nu niet gekeken hebt
Heyquote:
Rude boyquote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:37 schreef Toto69 het volgende:
ik ben zojuist verslaafd geraakt aan "the cunt song"
Je slooft je uitquote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:38 schreef LittleBrownie het volgende:
omg mn hipster foto krijgt veel reblogs en likes
ik vind 433 notes anders best veelquote:
Dat bedoel ikquote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:39 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ik vind 433 notes anders best veel
Hoeveel keer iemand het reblogged of likedquote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat bedoel ik
Het zegt me overigens niets joh
Waarquote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:40 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hoeveel keer iemand het reblogged of liked
tumblrquote:
Daar heb ik me nooit in verdiept dus ik ken dat eigenlijk helemaal nietquote:
Ik heb Twitter en Facebook en daar doe ik al nagenoeg niets mee. Vind het wel goed zoquote:
geeft niksquote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar heb ik me nooit in verdiept dus ik ken dat eigenlijk helemaal niet![]()
Zeg, hoe gaat het met je rijlessen?quote:
Gaat opzich wel oke, nog steeds kijk ik niet goed genoegquote:
Lastig. Is dat omdat je dat vergeet of omdat je gevoelsmatig niet genoeg tijd hebt? Of vind je het eng om niet naar de weg te kijken maar in je spiegels?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:47 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Gaat opzich wel oke, nog steeds kijk ik niet goed genoeg
wie?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:48 schreef Stuart het volgende:
Ik heb toch geen Tumblr nodig kindjes. Iedereen kent mij al![]()
Gewoon vergeten. In het begin van de rijles kijk ik goed en daarna kijk ik steeds minder naar de dode hoeken vooralquote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lastig. Is dat omdat je dat vergeet of omdat je gevoelsmatig niet genoeg tijd hebt? Of vind je het eng om niet naar de weg te kijken maar in je spiegels?
Veelquote:
quote:
Komt vanzelf wel goed johquote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:50 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Gewoon vergeten. In het begin van de rijles kijk ik goed en daarna kijk ik steeds minder naar de dode hoeken vooral
rond 60quote:
Jeetje, dat is inderdaad wel veelquote:
Wat heeft zo'n kutreactie als dit nou voor zin? Voel je je daar zelf beter doorquote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat heeft zo'n kutreactie als dit nou voor zin? Voel je je daar zelf beter door
Frustrerend dat je daar zo'n moeite mee hebt. Het echte rijden leer je eigenlijk pas als je je rijbewijs hebt maar die kans krijg je vooralsnog niet helaasquote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:53 schreef LittleBrownie het volgende:
I knowAlleen omdat ik niet goed kijk steeds
![]()
Okay, flikker nou op met alleenquote:
Ik moest een beetje lachenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Okay, flikker nou op met alleenreacties anders maak ik TR's voor elke
reactie van je
Heb je je autorijbewijs al?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:56 schreef jordyqwerty het volgende:
ik wil motorrijles, maar ff paar jaar wachten voor centjes
Moet je voor je motor eigenlijk een apart theorie examen doen?quote:
Ik geloof het wel, er zijn ook 3 motorrijbewijzen ofzoquote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Moet je voor je motor eigenlijk een apart theorie examen doen?
Zoveel? Ik dacht 2. Nou ja, boeit ook niet al is 3 wel helemaal geldklopperijquote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:58 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik geloof het wel, er zijn ook 3 motorrijbewijzen ofzo
Op een dag doe je het ineens allemaal precies goed. Spiegels, dode hoek, alles.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:53 schreef LittleBrownie het volgende:
I knowAlleen omdat ik niet goed kijk steeds
![]()
hoop hetquote:Op zaterdag 20 juli 2013 15:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Op een dag doe je het ineens allemaal precies goed. Spiegels, dode hoek, alles.
Volgende keer ga je het halen
ja groot deel welquote:
quote:
daar gaat mn opgespaarde loonquote:Op zaterdag 20 juli 2013 15:13 schreef DrNick het volgende:
[..]
Je zou het maar zelf moeten betalen zomg
Lucky fishquote:Op zaterdag 20 juli 2013 15:17 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
daar gaat mn opgespaarde loon![]()
Ik stelde voor om 500 eu aan ze te geven voor de lessen maar ze wilden het niet
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 15:17 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
daar gaat mn opgespaarde loon![]()
Ik stelde voor om 500 eu aan ze te geven voor de lessen maar ze wilden het niet
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 15:48 schreef Stuart het volgende:
Ik vind er momenteel niet zoveel aan hier
cuntquote:
zwerty zwertyquote:
Al dagenlangquote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:15 schreef zwerty het volgende:
Was het de vorige zomer ook zo dood hier?
nachtbagger nietquote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:15 schreef zwerty het volgende:
Was het de vorige zomer ook zo dood hier?
Daar post je met een ander account?quote:
nee?quote:
Ik zie niets in je geschiedenis?quote:
post al heel lang meer niet in nbquote:
Lekkerquote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:25 schreef Spatieloos het volgende:
Ik moet het wat drukker hier maken
Ik eet pistachenootjes, just saying.
Waarom reageerde je dan metquote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:27 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
post al heel lang meer niet in nb
Eerst ging het supersnel, maar de helft daarvan was jrry's beyonce obsessie. Daarna was het voor de helft gebash.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:30 schreef Stuart het volgende:
Even doorposten kindjes, dan lijkt het hier gezellig en komen meer mensen posten
Het gaat gewoon helemaal goed komen man. En als het niet met de eerste baan lukt, nou ja, dan misschien met baan 2, 3, 4 of 5quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee johLaten we eerst maar eens afwachten van hoe of wat
Ja, het is nu wel erg slow inderdaad. Hahaha, er is wel veel gezegd over Beyonce jaquote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:34 schreef arachide. het volgende:
[..]
Eerst ging het supersnel, maar de helft daarvan was jrry's beyonce obsessie. Daarna was het voor de helft gebash.
Nu is het een sloooowchat
Ja preciesquote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het gaat gewoon helemaal goed komen man. En als het niet met de eerste baan lukt, nou ja, dan misschien met baan 2, 3, 4 of 5
Je bent FANTASTISCHquote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja preciesIk vertrouw op zich wel op mijn talenkennis, ik maak echt heel erg weinig fouten in zowel het Engels als Nederlands.
Het gaat goed komen hoor, echt, ik voel hetquote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nou nou laten we niet gaan overdrijven Stewie
Nou als jij het voelt, dan vertrouw ik daar maar op.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het gaat goed komen hoor, echt, ik voel het
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nou als jij het voelt, dan vertrouw ik daar maar op.
Mocht het echt zo zijn, dan zie je me hier overigens niet veel meer
Nicequote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mij na dit jaar ook niet denk ik trouwens. Ik ga mijn leven beteren door weer naar de gym te gaan
FOK! > echte levenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nice
Nee goed het echte leven > FOK! natuurlijk, dus lijkt me logisch dat ik dan het buitenland ga verkennen
True!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nice
Nee goed het echte leven > FOK! natuurlijk, dus lijkt me logisch dat ik dan het buitenland ga verkennen
omdat nb toen tof wasquote:
wat?quote:
zo acteert stu ookquote:
Had je hiervoor een ander account? NB is toch al een jaar of 9 geen reet meer aan?quote:
NBquote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Had je hiervoor een ander account? NB is toch al een jaar of 9 geen reet meer aan?
neequote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Had je hiervoor een ander account? NB is toch al een jaar of 9 geen reet meer aan?
Hmmmmzquote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:41 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
nee
vorig jaar was het heel leuk
Zo!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:42 schreef Stuart het volgende:
Een SC is alleen leuk als ik er actief post
Obviously
Jij liever dan ikquote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:43 schreef Toto69 het volgende:
Over drie kwartier al voetballen thoughwordt lekker warm, drinken mee dus.
Verzin dan eens iets leuks manquote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:43 schreef Spatieloos het volgende:
Ik probeer onderwerpen te verzinnen voor in de SC, maar ik weet niks
Preciesquote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Obviously it is, nobody could be flabbergasted about that.
Ehh, misschien wereld visies. Hoe positief denk jij over de wereld en het leven.quote:
Wasmandenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:43 schreef Spatieloos het volgende:
Ik probeer onderwerpen te verzinnen voor in de SC, maar ik weet niks
Niet zo heel positief.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ehh, misschien wereld visies. Hoe positief denk jij over de wereld en het leven.
Ik vind het allemaal maar een hoopje onzin, overal corruptie en haat en jaloezie en gierigheid
Maar gelukkig zijn er ook mooie dingen in het leven, maar ik voel me te verwend en daar voel ik me schuldig om :/
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:49 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik kan me geen boze Stuart voorstellen
Ik kan echt ongelooflijk boos worden hoorquote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:49 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik kan me geen boze Stuart voorstellen
Geef hier of er gebeuren ongelukken met jequote:
In potentie kan iedereen dat wel.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kan echt ongelooflijk boos worden hoor![]()
quote:
Kom maar op, ik heb pas een actie film gezien, ik ben niet meer bang voor ongelukken!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geef hier of er gebeuren ongelukken met je
Kom maar eens met mij een stukje autorijdenquote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kom maar eens met mij een stukje autorijden
OMG ik ben gespierder dan Jason Statham en dat is de laatste film die je ziet danquote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Kom maar op, ik heb pas een actie film gezien, ik ben niet meer bang voor ongelukken!
wiequote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
OMG ik ben gespierder dan Jason Statham en dat is de laatste film die je ziet dan
Doe normaal manquote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik wel, als ik de zoveelste slordige taalfout zie dan ontplof ik.
Je kent Jason Statham niet? Google maarquote:
dikke hoaxquote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je kent Jason Statham niet? Google maar
Hoe kan je nou gespierder zijn dan hij?! Jij zei net nog dat je van plan was om weer naar de gym te gaan, wat je dus een tijdje niet hebt gedaan!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
OMG ik ben gespierder dan Jason Statham en dat is de laatste film die je ziet dan
Ze moesten jou ook eens flink in je oogkas nemenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mind your p's and q's you bloody cunt.
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ze moesten jou ook eens flink in je oogkas nemen
gespierder zijn dan hij*quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoe kan je nou gespierder zijn dan hem?! Jij zei net nog dat je van plan was om weer naar de gym te gaan, wat je dus een tijdje niet hebt gedaan!
En ja toevallig bedoelde ik die actie film met Statham. En ehhh, ehh mijn moeder heeft kort en pittig kapsel dus die beschermt me wel!
Ik heb altijd heel veel aan sport gedaan. Bring it onquote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoe kan je nou gespierder zijn dan hem?! Jij zei net nog dat je van plan was om weer naar de gym te gaan, wat je dus een tijdje niet hebt gedaan!
En ja toevallig bedoelde ik die actie film met Statham. En ehhh, ehh mijn moeder heeft kort en pittig kapsel dus die beschermt me wel!
They should pee in your assholequote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ze moesten jou ook eens flink in je oogkas nemen
* Stuart spuugt in Spatie's gezichtquote:
Dat wil jij zeker doen he?! Ik HAAT jequote:
Nee ik urineer niet graag in andermans rectum, alleen die macabere gedachte al geeft mij anti-peristaltische bewegingen... ;Xquote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat wil jij zeker doen he?! Ik HAAT je
Ehm, jij kwam met het ideequote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee ik urineer niet graag in andermans rectum, alleen die macabere gedachte al geeft mij anti-peristaltische bewegingen... ;X
Ja, nee half soms beetje ja achtig denk het eigenlijk toch wel, maar ik verveel me voor het eerst in de vakantie.quote:
Hihi ik ook we have so much in commonquote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:56 schreef Spatieloos het volgende:
Ik gebruik eigenlijk nooit capslock, ik houd shift ingedrukt
Ik heb je een note ervoor gegevenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:56 schreef Spatieloos het volgende:
Ik gebruik eigenlijk nooit capslock, ik houd shift ingedrukt
Oh dus zo zit Stu er uitquote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
But I didn't say I was gonna be the one doing it. Here, a paint for you
[ afbeelding ]
Luek. Maar ik ben jaloers, ik zeg 1 raar ding en ze klikken me gelijk wegquote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:56 schreef TienVingers het volgende:
Ik zit met een paar Chinese Belgische meisjes op Omegle, ze zijn 10, 11 en 13 ongeveer en zingen liedjes voor me...
10, 11 en 13?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:56 schreef TienVingers het volgende:
Ik zit met een paar Chinese Belgische meisjes op Omegle, ze zijn 10, 11 en 13 ongeveer en zingen liedjes voor me...
neem het opquote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:56 schreef TienVingers het volgende:
Wow, ik zou toch zweren dat de laatste keer ik 7 notes hadquote:
Het is niet negatief hoor, no worriesquote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wow, ik zou toch zweren dat de laatste keer ik 7 notes had
Je hebt 8 notes gekregen van onze moderators.
Go for itquote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:59 schreef Spatieloos het volgende:
Ik moet maar eens snel Full abo nemen, want ik wil mijn notes zien!
Ze zingen de hele tijd One Direction en K3, en bewegen met hun haar in slowmotion.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Luek. Maar ik ben jaloers, ik zeg 1 raar ding en ze klikken me gelijk weg
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:00 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ze zingen de hele tijd One Direction en K3, en bewegen met hun haar in slowmotion.
Nu denken ze dat ik hEn negeer en gaan ze aftellen tot ze weg gaan als ik niks typ.
je moet ook niet naakt gaan cammen :squote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Luek. Maar ik ben jaloers, ik zeg 1 raar ding en ze klikken me gelijk weg
Of fantasieneuken tijdens het cammen ;squote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:01 schreef zwerty het volgende:
[..]
je moet ook niet naakt gaan cammen :s
Third Eye Blindquote:
Ik denk wcpapierquote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:05 schreef zwerty het volgende:
[..]
wat is dat papiertje, meneer spatieloos?
Je gezicht.. Sure..quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:05 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik denk wcpapier
Zal wel voor mijn gezicht geweest zijn ofzo, ik had een puistje.
Oh oke, dan snap ik hetquote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:05 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik denk wcpapier
Zal wel voor mijn gezicht geweest zijn ofzo, ik had een puistje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |