Lekkerquote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:25 schreef Spatieloos het volgende:
Ik moet het wat drukker hier maken
Ik eet pistachenootjes, just saying.
Waarom reageerde je dan metquote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:27 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
post al heel lang meer niet in nb
Eerst ging het supersnel, maar de helft daarvan was jrry's beyonce obsessie. Daarna was het voor de helft gebash.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:30 schreef Stuart het volgende:
Even doorposten kindjes, dan lijkt het hier gezellig en komen meer mensen posten
Het gaat gewoon helemaal goed komen man. En als het niet met de eerste baan lukt, nou ja, dan misschien met baan 2, 3, 4 of 5quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee johLaten we eerst maar eens afwachten van hoe of wat
Ja, het is nu wel erg slow inderdaad. Hahaha, er is wel veel gezegd over Beyonce jaquote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:34 schreef arachide. het volgende:
[..]
Eerst ging het supersnel, maar de helft daarvan was jrry's beyonce obsessie. Daarna was het voor de helft gebash.
Nu is het een sloooowchat
Ja preciesquote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het gaat gewoon helemaal goed komen man. En als het niet met de eerste baan lukt, nou ja, dan misschien met baan 2, 3, 4 of 5
Je bent FANTASTISCHquote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja preciesIk vertrouw op zich wel op mijn talenkennis, ik maak echt heel erg weinig fouten in zowel het Engels als Nederlands.
Het gaat goed komen hoor, echt, ik voel hetquote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nou nou laten we niet gaan overdrijven Stewie
Nou als jij het voelt, dan vertrouw ik daar maar op.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het gaat goed komen hoor, echt, ik voel het
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nou als jij het voelt, dan vertrouw ik daar maar op.
Mocht het echt zo zijn, dan zie je me hier overigens niet veel meer
Nicequote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mij na dit jaar ook niet denk ik trouwens. Ik ga mijn leven beteren door weer naar de gym te gaan
FOK! > echte levenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nice
Nee goed het echte leven > FOK! natuurlijk, dus lijkt me logisch dat ik dan het buitenland ga verkennen
True!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nice
Nee goed het echte leven > FOK! natuurlijk, dus lijkt me logisch dat ik dan het buitenland ga verkennen
omdat nb toen tof wasquote:
wat?quote:
zo acteert stu ookquote:
Had je hiervoor een ander account? NB is toch al een jaar of 9 geen reet meer aan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |