Ja, nee half soms beetje ja achtig denk het eigenlijk toch wel, maar ik verveel me voor het eerst in de vakantie.quote:
Hihi ik ook we have so much in commonquote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:56 schreef Spatieloos het volgende:
Ik gebruik eigenlijk nooit capslock, ik houd shift ingedrukt
Ik heb je een note ervoor gegevenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:56 schreef Spatieloos het volgende:
Ik gebruik eigenlijk nooit capslock, ik houd shift ingedrukt
Oh dus zo zit Stu er uitquote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
But I didn't say I was gonna be the one doing it. Here, a paint for you
[ afbeelding ]
Luek. Maar ik ben jaloers, ik zeg 1 raar ding en ze klikken me gelijk wegquote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:56 schreef TienVingers het volgende:
Ik zit met een paar Chinese Belgische meisjes op Omegle, ze zijn 10, 11 en 13 ongeveer en zingen liedjes voor me...
10, 11 en 13?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:56 schreef TienVingers het volgende:
Ik zit met een paar Chinese Belgische meisjes op Omegle, ze zijn 10, 11 en 13 ongeveer en zingen liedjes voor me...
neem het opquote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:56 schreef TienVingers het volgende:
Wow, ik zou toch zweren dat de laatste keer ik 7 notes hadquote:
Het is niet negatief hoor, no worriesquote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wow, ik zou toch zweren dat de laatste keer ik 7 notes had
Je hebt 8 notes gekregen van onze moderators.
Go for itquote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:59 schreef Spatieloos het volgende:
Ik moet maar eens snel Full abo nemen, want ik wil mijn notes zien!
Ze zingen de hele tijd One Direction en K3, en bewegen met hun haar in slowmotion.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Luek. Maar ik ben jaloers, ik zeg 1 raar ding en ze klikken me gelijk weg
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:00 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ze zingen de hele tijd One Direction en K3, en bewegen met hun haar in slowmotion.
Nu denken ze dat ik hEn negeer en gaan ze aftellen tot ze weg gaan als ik niks typ.
je moet ook niet naakt gaan cammen :squote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Luek. Maar ik ben jaloers, ik zeg 1 raar ding en ze klikken me gelijk weg
Of fantasieneuken tijdens het cammen ;squote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:01 schreef zwerty het volgende:
[..]
je moet ook niet naakt gaan cammen :s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |