wiequote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
OMG ik ben gespierder dan Jason Statham en dat is de laatste film die je ziet dan
Doe normaal manquote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik wel, als ik de zoveelste slordige taalfout zie dan ontplof ik.
Je kent Jason Statham niet? Google maarquote:
dikke hoaxquote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je kent Jason Statham niet? Google maar
Hoe kan je nou gespierder zijn dan hij?! Jij zei net nog dat je van plan was om weer naar de gym te gaan, wat je dus een tijdje niet hebt gedaan!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
OMG ik ben gespierder dan Jason Statham en dat is de laatste film die je ziet dan
Ze moesten jou ook eens flink in je oogkas nemenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mind your p's and q's you bloody cunt.
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ze moesten jou ook eens flink in je oogkas nemen
gespierder zijn dan hij*quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoe kan je nou gespierder zijn dan hem?! Jij zei net nog dat je van plan was om weer naar de gym te gaan, wat je dus een tijdje niet hebt gedaan!
En ja toevallig bedoelde ik die actie film met Statham. En ehhh, ehh mijn moeder heeft kort en pittig kapsel dus die beschermt me wel!
Ik heb altijd heel veel aan sport gedaan. Bring it onquote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoe kan je nou gespierder zijn dan hem?! Jij zei net nog dat je van plan was om weer naar de gym te gaan, wat je dus een tijdje niet hebt gedaan!
En ja toevallig bedoelde ik die actie film met Statham. En ehhh, ehh mijn moeder heeft kort en pittig kapsel dus die beschermt me wel!
They should pee in your assholequote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ze moesten jou ook eens flink in je oogkas nemen
* Stuart spuugt in Spatie's gezichtquote:
Dat wil jij zeker doen he?! Ik HAAT jequote:
Nee ik urineer niet graag in andermans rectum, alleen die macabere gedachte al geeft mij anti-peristaltische bewegingen... ;Xquote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat wil jij zeker doen he?! Ik HAAT je
Ehm, jij kwam met het ideequote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee ik urineer niet graag in andermans rectum, alleen die macabere gedachte al geeft mij anti-peristaltische bewegingen... ;X
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |