Rien Poortvliet ook.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:03 schreef Tem het volgende:
[..]
Martin Gaus is een bekende Schiedammer zie ik.
Ik stuur sp3c gewoon weg dan, met zijn ijshockey.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:19 schreef Toekito het volgende:
Ajax in de CL finale?! Dat mag je desnoods bij mij kijken Karina.
laat die jongen lekker joh.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik stuur sp3c gewoon weg dan, met zijn ijshockey.
Ijshockey is wel stukken leuker kijken dan voetbal, niet van die jankerds.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik stuur sp3c gewoon weg dan, met zijn ijshockey.
Ja op zijn tablet kijken mag hij dan.quote:
Ja maar die ijshockeyers zitten van top tot teen ingepakt... wat is daar de lol van?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Ijshockey is wel stukken leuker kijken dan voetbal, niet van die jankerds.
Dat is niet voor de lol, maar noodzakelijk, weet je wat een knallen ze maken?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja op zijn tablet kijken mag hij dan.
[..]
Ja maar die ijshockeyers zitten van top tot teen ingepakt... wat is daar de lol van?
Ja dat weet ik maar ik bedoel: dan valt er niet zoveel te zien, qua mannenlijf.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is niet voor de lol, maar noodzakelijk, weet je wat een knallen ze maken?
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:23 schreef Karina het volgende:
Ja maar die ijshockeyers zitten van top tot teen ingepakt... wat is daar de lol van?
Oh ik kijk voor de sportquote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat weet ik maar ik bedoel: dan valt er niet zoveel te zien, qua mannenlijf.
Path of Radiance? Die hard mode is draaaama. Kwam net tot midden chapter 1.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 08:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben ingespannen bezig met de hard mode van die laatste, op de Wii
Sjongejonge, ze moeten dat glas gewoon weglaten, hup zo het publiek in vallen.quote:
Nee die is van de gamecube. Dawn of radience, radiant dawn, zo iets. Maar deze is ook vrij pittigquote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Path of Radiance? Die hard mode is draaaama. Kwam net tot midden chapter 1.
Oh die bedoelde ik jaquote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee die is van de gamecube. Dawn of radience, radiant dawn, zo iets. Maar deze is ook vrij pittig
Ik bij nu bij 1.6.2. On-fucking-mogelijkquote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh die bedoelde ik jaIk had de juiste game in m'n hoofd maar niet de juiste naam
Ik haat sowieso elke dode in Fire Emblem. Ik kan het niet aan om iemand op te geven die nooit meer terugkomtquote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:34 schreef timmmmm het volgende:
Dat je al die paardjes moet reddenDie al doodgaan als je ernaar kijkt. Met allemaal chars die doodgaan als je ernaar kijkt.
Ik hoop dat het bij de volgende parts wat makkelijker wordt, dit is natuurlijk ook wel de meest kutte groep
Ik heb alleen Meg meteen dood laten gaan, want die is te nutteloos voor woordenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik haat sowieso elke dode in Fire Emblem. Ik kan het niet aan om iemand op te geven die nooit meer terugkomt
Wil je #451 uit de TT halen? Dat klopt niet. Ik had er voor 1 keer een nummer bij gedaan zoals de andere sc's.quote:
Zo beter?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:37 schreef hexje het volgende:
[..]
Wil je #451 uit de TT halen? Dat klopt niet. Ik had er voor 1 keer een nummer bij gedaan zoals de andere sc's.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |