Rien Poortvliet ook.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:03 schreef Tem het volgende:
[..]
Martin Gaus is een bekende Schiedammer zie ik.
Ik stuur sp3c gewoon weg dan, met zijn ijshockey.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:19 schreef Toekito het volgende:
Ajax in de CL finale?! Dat mag je desnoods bij mij kijken Karina.
laat die jongen lekker joh.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik stuur sp3c gewoon weg dan, met zijn ijshockey.
Ijshockey is wel stukken leuker kijken dan voetbal, niet van die jankerds.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik stuur sp3c gewoon weg dan, met zijn ijshockey.
Ja op zijn tablet kijken mag hij dan.quote:
Ja maar die ijshockeyers zitten van top tot teen ingepakt... wat is daar de lol van?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Ijshockey is wel stukken leuker kijken dan voetbal, niet van die jankerds.
Dat is niet voor de lol, maar noodzakelijk, weet je wat een knallen ze maken?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja op zijn tablet kijken mag hij dan.
[..]
Ja maar die ijshockeyers zitten van top tot teen ingepakt... wat is daar de lol van?
Ja dat weet ik maar ik bedoel: dan valt er niet zoveel te zien, qua mannenlijf.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is niet voor de lol, maar noodzakelijk, weet je wat een knallen ze maken?
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:23 schreef Karina het volgende:
Ja maar die ijshockeyers zitten van top tot teen ingepakt... wat is daar de lol van?
Oh ik kijk voor de sportquote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat weet ik maar ik bedoel: dan valt er niet zoveel te zien, qua mannenlijf.
Path of Radiance? Die hard mode is draaaama. Kwam net tot midden chapter 1.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 08:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben ingespannen bezig met de hard mode van die laatste, op de Wii
Sjongejonge, ze moeten dat glas gewoon weglaten, hup zo het publiek in vallen.quote:
Nee die is van de gamecube. Dawn of radience, radiant dawn, zo iets. Maar deze is ook vrij pittigquote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Path of Radiance? Die hard mode is draaaama. Kwam net tot midden chapter 1.
Oh die bedoelde ik jaquote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee die is van de gamecube. Dawn of radience, radiant dawn, zo iets. Maar deze is ook vrij pittig
Ik bij nu bij 1.6.2. On-fucking-mogelijkquote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh die bedoelde ik jaIk had de juiste game in m'n hoofd maar niet de juiste naam
Ik haat sowieso elke dode in Fire Emblem. Ik kan het niet aan om iemand op te geven die nooit meer terugkomtquote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:34 schreef timmmmm het volgende:
Dat je al die paardjes moet reddenDie al doodgaan als je ernaar kijkt. Met allemaal chars die doodgaan als je ernaar kijkt.
Ik hoop dat het bij de volgende parts wat makkelijker wordt, dit is natuurlijk ook wel de meest kutte groep
Ik heb alleen Meg meteen dood laten gaan, want die is te nutteloos voor woordenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik haat sowieso elke dode in Fire Emblem. Ik kan het niet aan om iemand op te geven die nooit meer terugkomt
Wil je #451 uit de TT halen? Dat klopt niet. Ik had er voor 1 keer een nummer bij gedaan zoals de andere sc's.quote:
Zo beter?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:37 schreef hexje het volgende:
[..]
Wil je #451 uit de TT halen? Dat klopt niet. Ik had er voor 1 keer een nummer bij gedaan zoals de andere sc's.
quote:
Meg is wel vrij kut jaquote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb alleen Meg meteen dood laten gaan, want die is te nutteloos voor woorden![]()
Welke is Fire Emblem 4?
Voordrang heeft nu een erectie.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 15:39 schreef Modus het volgende:
Watdeneuk is dat in de OP? Een kwast met bejamelsaus?
Gelukkig gaan we volgende week allemaal dood.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 15:49 schreef Tem het volgende:
Wat een kutweer. Het is nu opeens van 93758 graden naar 6 gegaan.
Wat? Het is hier nog steeds 25 graden. Zweet me kapot.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 15:49 schreef Tem het volgende:
Wat een kutweer. Het is nu opeens van 93758 graden naar 6 gegaan.
Lekker uitrusten in mijn kist.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 15:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gelukkig gaan we volgende week allemaal dood.
Ik ken hem niet.quote:
Dat weet ik, het is mijn dirty mind ook alleen maarquote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:18 schreef Karina het volgende:
Nee dat soort dingen zou ik nooit posten.
Goed dat je het zelf zegt. Ga je schamen, foei.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat weet ik, het is mijn dirty mind ook alleen maar
Nee, ik geniet wel van die dirty mindquote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Goed dat je het zelf zegt. Ga je schamen, foei.
Ik ben blij dat ik daar geen last meer van heb op mijn leeftijd. Ik denk alleen nog maar aan breien en zo.quote:
Onverstaanbaar, ik wil hem ook niet kennenquote:
Ik hoop eigenlijk tot mijn dood zo te blijven denkenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik daar geen last meer van heb op mijn leeftijd. Ik denk alleen nog maar aan breien en zo.
Dat bij DWDD had niet gehoeven. Volgens mij wilde Dieuwke goedkoop scoren.quote:
Nah ik heb er toch niks meer aan.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk tot mijn dood zo te blijven denken
Ik heb er een hoop lol van hoor.quote:
Beetje dollen, herken het jongen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Tem gaat hier zo iets over zeggen, heb al een sms gestuurd.
Ik ben met nummer 6 bezig, die wordt wel redelijk groot ook. De rest zijn kleintjes.quote:
Ik wilde wat zeggen over Amsterdam en je leeftijd maar laten we het vriendelijk houden hierquote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmm kan ik nog wat bijverdienen misschien. Goed plan.
Wel scheren en alles dan he?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmm kan ik nog wat bijverdienen misschien. Goed plan.
Over mijn leeftijd wordt al genoeg gezegd jaquote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:37 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik wilde wat zeggen over Amsterdam en je leeftijd maar laten we het vriendelijk houden hier
ja dus? Ik ben harteloos dus ik mag datquote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Over mijn leeftijd wordt al genoeg gezegd jaDaarom dat ik het zelf ook maar af en toe even doe.
Als het te erg wordt dan word ik gewoon weer boos en blijf ik weer weg tot ik weer afgekoeld ben.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:38 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja dus? Ik ben harteloos dus ik mag dat
Bedankt voor de MI.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, lekker van die grijze haren laten staan, lekker retro.
ben ik er al bijna?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Als het te erg wordt dan word ik gewoon weer boos en blijf ik weer weg tot ik weer afgekoeld ben.
Pak een raketjequote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Als het te erg wordt dan word ik gewoon weer boos en blijf ik weer weg tot ik weer afgekoeld ben.
Mijn leeftijd boeit me weinig om eerlijk te zijnquote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:39 schreef Drugshond het volgende:
Mijn postings zijn al warrig genoeg dat mijn leeftijd er eigenlijk niets meer toe doet.
Gelukkig nog een oudje. En dat warrige komt juist door de leeftijd, alhoewel, bij jou misschien niet.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:39 schreef Drugshond het volgende:
Mijn postings zijn al warrig genoeg dat mijn leeftijd er eigenlijk niets meer toe doet.
Aanval is de beste verdediging: ik begin gewoon zelf over hoe oud ik ben om jullie voor te zijn.quote:
ghe..... nee hoor staat in mijn handlijnen gegrift. This is me.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Gelukkig nog een oudje. En dat warrige komt juist door de leeftijd, alhoewel, bij jou misschien niet.
Mmm geen idee wat in mijn handlijnen staat, vast: deze vrouw is lastig en raar.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:42 schreef Drugshond het volgende:
[..]
ghe..... nee hoor staat in mijn handlijnen gegrift. This is me.
Met raar is niks mis... au contraire.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmm geen idee wat in mijn handlijnen staat, vast: deze vrouw is lastig en raar.
Oh jammerquote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Nog lang niet. Vandaag ben ik makkelijk.
Nee dat ben ik.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmm geen idee wat in mijn handlijnen staat, vast: deze vrouw is lastig en raar.
Nee maar met lastig wel...quote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:43 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Met raar is niks mis... au contrair.
Heej nog een bejaarde.quote:
Toch te zuur misschien? Ik heb dat weleens met verse ananas dat ik pijn in mijn mond krijg, dat eet ik ook liever niet.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:45 schreef Disana het volgende:
Ik moet nog vertellen over de wilde perziken. Die kocht ik gisteren, en ik at er eentje. Binnen tien minuten had ik twee pijnlijke blaren in mijn mond. Ik heb ze weggegeven, want nu durf ik ze niet meer te eten.
Ik vond 'm niet zuur. Wel lekker fris.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Toch te zuur misschien? Ik heb dat weleens met verse ananas dat ik pijn in mijn mond krijg, dat eet ik ook liever niet.
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij bent sowieso raar want jij wilt op blaren stampen
Mmm vreemd dan.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vond 'm niet zuur. Wel lekker fris.
Pics.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben met nummer 6 bezig, die wordt wel redelijk groot ook. De rest zijn kleintjes.
Dat ligt aan jou denk ik, ik begrijp bijna alles wat hij post.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit is de eerste post van Drugsfiets die ik snap.
Een mijlpaal.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet hem er ook niet in 1x in duwen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Toch te zuur misschien? Ik heb dat weleens met verse ananas dat ik pijn in mijn mond krijg, dat eet ik ook liever niet.
Nou soms is dat wel lekker hoor.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je moet hem er ook niet in 1x in duwen.
Hopelijk voel je je inmiddels wat opgewekter.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmm vreemd dan.
Ik heb geen ander apart fruit gezien bij de AH vrijdag. Maar ik was ook als een dolle door de winkel gelopen want ik had me toch een bui
Neequote:
Kan ermee door. Ik krijg wel honger en dan word ik meestal weer sjaggerijnig. Dus zometeen maar wat eten.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Hopelijk voel je je inmiddels wat opgewekter.
je dagelijkse bui bedoel je?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmm vreemd dan.
Ik heb geen ander apart fruit gezien bij de AH vrijdag. Maar ik was ook als een dolle door de winkel gelopen want ik had me toch een bui
Gauw wat lekkers nemen dan. De warmte zal ook wel meespelen?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Kan ermee door. Ik krijg wel honger en dan word ik meestal weer sjaggerijnig. Dus zometeen maar wat eten.
Misschien als het klaar is.quote:
Denk het. Ik ben ook steeds zo sloom, niet normaal.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Gauw wat lekkers nemen dan. De warmte zal ook wel meespelen?
die die belgen bezingen?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Die ja. Die rotbui die je wist dat zou komen.
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Die ja. Die rotbui die je wist dat zou komen.
quote:
Gille de la tourette.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat nou, ik heb geen tactieken. Ik flap er gewoon van alles uit.
Soms kan faken ook heel erg grappig zijn.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:55 schreef Karina het volgende:
Nee ik roep niet de hele tijd, kutkut neuken neuken.
omdat je weet dat er niemand intraptquote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik roep niet de hele tijd, kutkut neuken neuken.
In welke context faken? Ik fake weleens dat ik lief en aardig ben, dat welquote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:56 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Soms kan faken ook heel erg grappig zijn.
Dat kan ook zonder Gille hoor, als een echte flapuitquote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:55 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Gille de la tourette.
Dan kun je pas echt lachen in een restaurant.
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:57 schreef Karina het volgende:
[..]
In welke context faken? Ik fake weleens dat ik lief en aardig ben, dat wel
Nee? Damn.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:57 schreef Toekito het volgende:
[..]
omdat je weet dat er niemand intrapt
Nog even oefenen dan maar, schatjequote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:58 schreef Toekito het volgende:
[..]dat je maar weet dat ik dat doorzien had
ik wil geen schatje genoemd worden door iemand met een Amsterdams accentquote:
Oudje met gilles de la tourette kan best. Al roepen die geen kut kut, maar vagina vagina, copuleren copuleren.quote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:57 schreef Karina het volgende:
[..]
In welke context faken? Ik fake weleens dat ik lief en aardig ben, dat wel
Flamoes flamoes!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Oudje met gilles de la tourette kan best. Al roepen die geen kut kut, maar vagina vagina, copuleren copuleren.
Ja ik heb geen zin hoorquote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:59 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik wil geen schatje genoemd worden door iemand met een Amsterdams accent
Terwijl ze thee drinken met hun pinkje omhoog.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Oudje met gilles de la tourette kan best. Al roepen die geen kut kut, maar vagina vagina, copuleren copuleren.
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:00 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Terwijl ze wijn drinken met hun pinkje omhoog.
Soms roepen ze bingo.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wil hem geen schatje noemen, ik fake namelijk nooit dat ik lief ben.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:04 schreef Karina het volgende:
Zit je niet mee he Toekito? Amsterdammer wil je niet en een Rotterdammer wil jou niet.
Oh ik moet wel tegenwoordig, met jong en mooi red ik het niet meer. Dat valt niet meer te faken.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik wil hem geen schatje noemen, ik fake namelijk nooit dat ik lief ben.
Maar nep lief doen is ook zo wachten tot je door de mand valt.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik moet wel tegenwoordig, met jong en mooi red ik het niet meer. Dat valt niet meer te faken.
Nee dat gaat me te verquote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:06 schreef Drugshond het volgende:
Ik fake dat ik een geweldige plezante baan heb.
zolang ik maar weet dat Kally me aardig vindt is het genoeg.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:04 schreef Karina het volgende:
Zit je niet mee he Toekito? Amsterdammer wil je niet en een Rotterdammer wil jou niet.
Dat mezelf blijven werkt ook al niet.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Maar nep lief doen is ook zo wachten tot je door de mand valt.
Neuh ik blijf wel lekker mezelf.
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik moet wel tegenwoordig, met jong en mooi red ik het niet meer. Dat valt niet meer te faken.
Je weet tochquote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:07 schreef Toekito het volgende:
[..]
zolang ik maar weet dat Kally me aardig vindt is het genoeg.
zijn ze goed in in die stinkstadquote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Maar nep lief doen is ook zo wachten tot je door de mand valt.
Neuh ik blijf wel lekker mezelf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:09 schreef Toekito het volgende:
[..]
zijn ze goed in in die stinkstad
Uitgeschreven Monoloog “Ziekte van Hedel”:Ja hoi, lange tekstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Latersquote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:09 schreef Toekito het volgende:
Zo ik ben klaar met werkadios en tot sinas.
Weggooien, dat kan echt niet meer.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:12 schreef Drugshond het volgende:
Kally, mail (wat te doen met witte sokken).
Ach je loopt nog.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:14 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik loop weer eens 3 ronden achter.
Die rolt tegenwoordig?quote:
Ze Fokt!, Fok!kers komen niet buiten toch?quote:
oh dan ben ik in overtredingquote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Ze Fokt!, Fok!kers komen niet buiten toch?
Van die treetjes met 24 pakken wijn.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gaat soms wat lastig na 14 dozen wijn.
You evil bastardquote:
Hoax, mannen zien dat niet.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:22 schreef Drugshond het volgende:
Goed, ff ruimen. De huiskamer ziet er niet uit (valt me net op).
Nee, bandje om mijn enkel, wel een kleine tribal op mijn andere enkel, maar die wordt gecovered, 3 sterren op mijn buik, sterrenbeeld binnenkant pols, en nu op mijn rug een tekste met allemaal sterren en versieringen er om heen, die doorloopt tot aan mijn schouder waar de namen van mijn kinderen staan.quote:
Dus je hebt drie kinderen?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, bandje om mijn enkel, wel een kleine tribal op mijn andere enkel, maar die wordt gecovered, 3 sterren op mijn buik, sterrenbeeld binnenkant pols, en nu op mijn rug een tekste met allemaal sterren en versieringen er om heen, die doorloopt tot aan mijn schouder waar de namen van mijn kinderen staan.
Hell no, 2quote:
Wel de goede richting uit, maar die staat voor mij en de kinderen.quote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:30 schreef Specularium het volgende:
Hoeveel kinderen zal deze hebben?
[ afbeelding ]
Dat heeft ie een keer uitgelegd.quote:
Volkomen logisch natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat heeft ie een keer uitgelegd.
Die sterren zitten op de plek waar de banden van je rugzak zouden zitten omdat hij een rugzakje met zich meedraagt. Aldus onze diepzinnige Hagenees.
Ah. Gebleekt. Goedzo.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:32 schreef Kally het volgende:
Ik heb 3 kleine schattige roze sterretjes op mijn buik
Dat moet toch tegenwoordig, je sterretje bleken? Ik vond dat ik niet kon achterblijven.quote:
Een roze tattoo? Zie je dat wel? En blijft dat mooi?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:32 schreef Kally het volgende:
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:38 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Een roze tattoo? Zie je dat wel? En blijft dat mooi?
soort Patricks?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:32 schreef Kally het volgende:
Ja je ziet het, is magenta, en het zit er al 6 jaar nu en nog niks verbleekt.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:38 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Een roze tattoo? Zie je dat wel? En blijft dat mooi?
Dan moet er een steen bij.quote:
En een bruine ster.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:41 schreef Specularium het volgende:
Ik hou het wel bij plakplaatjes van de kauwgom.
Same here, maar ik kan het wel waarderen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:41 schreef Specularium het volgende:
Ik hou het wel bij plakplaatjes van de kauwgom.
Ja precies.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:42 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Same here, maar ik kan het wel waarderen.
Zelfs niet de plakplaatjes van de kauwgom?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja precies.
Heb alleen nog nooit iets gezien dat ik zelf zou willen.
Ik zit nu in mijn wilde oude jaren. Maar gaat niet gebeuren.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:44 schreef Specularium het volgende:
Corrie lijkt me wel iemand met een dolfijntje op haar anus.
Uit haar wilde jonge jaren.
Die zijn nu allemaal in het zwarte gat verdwenen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:44 schreef Specularium het volgende:
Corrie lijkt me wel iemand met een dolfijntje op haar anus.
Uit haar wilde jonge jaren.
Zat dingen voorbij zien komen bij LA/Miami Ink. Maar dat zijn echte kunstenaars.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:43 schreef Specularium het volgende:
Heb alleen nog nooit iets gezien dat ik zelf zou willen.
Forget Kermit.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:07 schreef Specularium het volgende:
Timmmmmmmmmm is niet meer groen.
Wat is deze?
Mooi overhemd met reclame op de achterkant.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee ik bedoel een echte gouden om de nek.
Probleemwijken style.
Oud en wijs genoeg om geen groentje meer te zijn?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:07 schreef Specularium het volgende:
Wat is deze?
geef hem een blow en hij wordt groen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:07 schreef Specularium het volgende:
Wat is deze?
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:44 schreef Toekito het volgende:
[..]
geef hem een blow en hij wordt groen.
Gewoon als Jean Marie Pfaff, een wandelend reclameblok.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:37 schreef Tem het volgende:
[..]
Mooi overhemd met reclame op de achterkant.
Zeker omdat het een neger is?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:55 schreef Karina het volgende:
Ah je was me net voor. Wat een leukerd is dat toch.
Dat werkt niet voor iedere kont.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:59 schreef Karina het volgende:
Zoiets kan ik weleens proberen:
[ afbeelding ]
Welke showtje?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:03 schreef Specularium het volgende:
Eric van Sauers komt later vanavond op Ned 3.
22:20 volgens mij.
Waardeloos statement zonder pics.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:03 schreef Karina het volgende:
Old but beautiful. Het kan.
Engelse bakkertjes op NED 1 nu.
quote:
quote:De voorstelling ‘Ridder’ is een dappere strijd van de eenling in een voor hem onbekende wereld. Een wereld die cabaretier Eric van Sauers met open vizier en onverschrokken te lijf zal gaan. Hij kan niet anders. Want hij is nou eenmaal die ridder. Een heel grappige ridder. En een heel bescheiden ridder.
In ‘Ridder’ wordt de toeschouwer meegenomen in een wereld die zowel bruut als ontroerend kan zijn. Vaker bruut. “Zullen de vrouwen van mij houden, zullen de mannen mij bewonderen? Waarschijnlijk wel, maar zeker is het niet. Want de ridder heeft geen andere keuze dan zijn eigen weg te gaan”, concludeert Van Sauers. Het voor een Poelifinario 2010 genomineerde ‘Ridder’ wordt door de VARA uitgezonden.
Ach welnee gewoon leuk, het was voor kinderen he?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:04 schreef Specularium het volgende:
Ik zit The A Team te kijken, eigenlijk wel legendarisch slecht allemaal.
Volgens mij al gezien maar ga het even uitcontroleren. Van Sauers is wel een baas. Macho Turk is legendarisch.quote:
Gisteren was hij ook goed, bij K&vdB. Ik ben benieuwd hoe hij het gaat doen bij TdJ. Ik denk niet dat wielrennen zijn cup of tea is.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:10 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Die gast was op BNR, grote autoshow. Die gast is echt hilarisch.
Maakt niet uit, hij denkt met een gezonde kater. En geestig-cynisch is zijn handelsmerk.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Gisteren was hij ook goed, bij K&vdB. Ik ben benieuwd hoe hij het gaat doen bij TdJ. Ik denk niet dat wielrennen zijn cup of tea is.
Gewoon alles afzeiken.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Gisteren was hij ook goed, bij K&vdB. Ik ben benieuwd hoe hij het gaat doen bij TdJ. Ik denk niet dat wielrennen zijn cup of tea is.
Dat hij wielrennen waarschijnlijk geen reet aan vindt maakt het natuurlijk leuker om naar te kijken. Dat sombere/cynische is heerlijk om naar te luisteren.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:12 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Maakt niet uit, hij denkt met een gezonde kater. En geestig-cynisch is zijn handelsmerk.
Die Marlene zat zich gisteren bij K&vdB helemaal kapot te ergeren aan hem.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:15 schreef Drugshond het volgende:
[..]
En er ook mee wegkomen.... dat is een gave.
Hij is niet somber....wel down to earth.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat hij wielrennen waarschijnlijk geen reet aan vindt maakt het natuurlijk leuker om naar te kijken. Dat sombere/cynische is heerlijk om naar te luisteren.
Hij komt bij mij somber over, zoals hij praat.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:16 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Hij is niet somber....wel down to earth.
Gewoon complete desinteressequote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij komt bij mij somber over, zoals hij praat.
Nou zeg dat wel, daar moet ik niet naar luisteren als ik een kutbui heb dan wordt het nog 10x erger.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:20 schreef Drugshond het volgende:
somber. Hans Dorrenstijn, die is pas somber
10x wat ?!..... vrouwen met kortsluiting maakt van tsjernobyl een pretpark.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou zeg dat wel, daar moet ik niet naar luisteren als ik een kutbui heb dan wordt het nog 10x erger.
Bij het luisteren naar hem 10x somberder.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:26 schreef Drugshond het volgende:
[..]
10x wat ?!..... vrouwen met kortsluiting maakt van tsjernobyl een pretpark.
Waar is hexje met haar spuitende fontein (blus water)?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij het luisteren naar hem 10x somberder.
Bij kortsluiting is het meer zoiets als dit:
[ afbeelding ]
Mooi maar o zo gevaarlijk.
Goed... meer handboeien.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:31 schreef Karina het volgende:
Kijk uit jullie, anders word ik echt weer kwaad.
Scheelt wel nagels in je rug.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:35 schreef Karina het volgende:
Geen idee waar ze is.
Handboeien, alsof dat het kwaad worden stopt
Ik heb momenteel weer eens geen contact met de SBS-1 receiver van Eindhoven, server ligt plat. Ik hoop dat hij op tijd online is voor een screenshotje, zou wel leuk zijn.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:47 schreef Drugshond het volgende:
Reiskoffer zit dicht (ultra low) en huiskamer ziet er nog steeds hetzelfde uit.
Done.
Ik weet niet wat hetzelfde is bij jou, maar vast een beetje een zooitje.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:47 schreef Drugshond het volgende:
Reiskoffer zit dicht (ultra low) en huiskamer ziet er nog steeds hetzelfde uit.
Done.
Ik ga volgende week hier verder.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:51 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb momenteel weer eens geen contact met de SBS-1 receiver van Eindhoven, server ligt plat. Ik hoop dat hij op tijd online is voor een screenshotje, zou wel leuk zijn.
Wat kun je daarmee zien?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:51 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb momenteel weer eens geen contact met de SBS-1 receiver van Eindhoven, server ligt plat. Ik hoop dat hij op tijd online is voor een screenshotje, zou wel leuk zijn.
Dan kun je de vlucht volgen? Ik heb er echt de ballen verstand van.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:53 schreef YokiKater het volgende:
[..]
De radar van de verkeerstoren op het vliegveld.
Jij bent toch wel een beetje SBS-expert.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan kun je de vlucht volgen? Ik heb er echt de ballen verstand van.
Ik moet eerlijk bekennen dat het eerste waar ik aan dacht wel die SBS was ja. Die jij bedoelt.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:57 schreef Modus het volgende:
[..]
Jij bent toch wel een beetje SBS-expert..
Zoiets.. tot ze buiten het bereik van de radar vallen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan kun je de vlucht volgen? Ik heb er echt de ballen verstand van.
Oh ja dit herken ik wel, dit is wat de vluchtleiders ook zien toch? Weleens op tv gezien.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:59 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Zoiets.. tot ze buiten het bereik van de radar vallen.
Dit is die van Rotterdam Airport op dit moment.
[ afbeelding ]
Schiphol kan ik nu ook even niet op.
Juist.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja dit herken ik wel, dit is wat de vluchtleiders ook zien toch? Weleens op tv gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |