Zo lief...quote:Rotterdam C.-Delft
Maandag 22 Juli 20:31
Oorzaak
Tussen Schiedam C. en Delft rijden geen treinen door een defecte bovenleiding.
Er rijden snelbussen tussen Delft en Schiedam C. Er rijden snelbussen tussen Delft en Delft Zuid.
Dat is like 1700 meter?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 00:15 schreef DriekOplopers het volgende:
Van ns.nl:
[..]
Zo lief...
En om misverstanden te voorkomen: de snelbussen tussen Delft en Delft Zuid stoppen niet op tussengelegen stations. Dat u dat even weet.
zeg dat wel, ik heb 1 trein 500 meter verplaatst, de rest alles was uitgevallenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 00:21 schreef DriekOplopers het volgende:
Zeau. Terugblik op een schandalige spoorwegdag.
http://www.voorbeterov.nl/130723.php
twitter:NS_online twitterde op dinsdag 23-07-2013 om 01:07:53Rotterdam-Delft: de bovenleiding tussen Delft en Schiedam is hersteld. De treinen gaan weer rijden. http://t.co/hysDWicrPi #SdmDt reageer retweet
Moeten we nou op de knieën? 1 van de drukste trajecten ter WERELD heeft er een dag lang uit gelegen, and for what?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 01:11 schreef James1988 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:NS_online twitterde op dinsdag 23-07-2013 om 01:07:53Rotterdam-Delft: de bovenleiding tussen Delft en Schiedam is hersteld. De treinen gaan weer rijden. http://t.co/hysDWicrPi #SdmDt reageer retweet
Ik ben blij dat de treindienst morgen gewoon normaal kan opstarten. Vooral omdat ik daar langs moetquote:Op dinsdag 23 juli 2013 01:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moeten we nou op de knieën? 1 van de drukste trajecten ter WERELD heeft er een dag lang uit gelegen, and for what?
Ik zou niet te vroeg juichen want er komt weer een warme dag en meerdere terugkerende storingen afgelopen dagen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 01:21 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat de treindienst morgen gewoon normaal kan opstarten. Vooral omdat ik daar langs moetAfkloppen...
Oh, ik heb trouwens inside informatie van een vriendin van mij die in die trein zat, de situatie was een stuk minder schandalig dan er in het nieuws kwam.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 00:21 schreef DriekOplopers het volgende:
Zeau. Terugblik op een schandalige spoorwegdag.
http://www.voorbeterov.nl/130723.php
quote:Even naar aanleiding van mijn eerdere bericht, al staat eea al aardig toegelicht in de reacties, ik zat dus in deze trein: http://www.nu.nl/binnenla(...)in-bij-schiedam.html
Het artikel klopt redelijk, met als grootste verschil, dat na een half uur stilstaan zonder airco, flesjes water werden uitgedeeld, door medewerkers van prorail die uit Rotterdam gestuurd waren. Nog een half uur later (dat is totaal dus een uur) is iedereen uit de trein begeleid. Dit met name door het pushen tot toestemming door aanwezig personeel, anders hadden we er misschien nog wel gezeten
Overigens, alle lof voor aanwezig personeel van zowel NS als prorail, iedereen was bijzonder vriendelijk en behulpzaam!
Nadat we uit de trein waren, kon niemand ons vertellen hoe lang we op vervangend vervoer moesten wachten en na een tijdje ben ik, net als een aantal medepassagiers zelf maar een ander alternatief gaan zoeken. We bleken 1km bij een metrostation vandaan te zitten.
En ook niet de eerste keer deze weekquote:Op dinsdag 23 juli 2013 08:50 schreef Peterselieman het volgende:
De eerste storing van vandaag is al weer een feit: trein tussen Amersfoort en Barneveld kan door een defect wissel niet rijden
ze zeggen even foei en dan doet ie het voorlopig weer. Probleem is dat er iemand van ver moet komen om de donderpreek te houdenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:22 schreef smartie665 het volgende:
[..]
En ook niet de eerste keer deze week![]()
Vraag me toch af hoe ze die wissel steeds repareren...
Ik kon de laatste trein halen zonder te rennen, dus dat ging niet op. Anders hadden ze dat gewoon motte doen.quote:Op maandag 22 juli 2013 12:59 schreef Bitlord het volgende:
[..]
Ik zou je gewoon met een taxi laten thuisbezorgen op kosten van de NS.
Echt hè, wat moeten we met deze info?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:49 schreef greavy het volgende:
Hoe genereer je vertraging in het Belgische land?
Juist, een IR-trein binnen laten komen in De Panne met 3 stellen Deense Neus. In plaats van om planmatig deze weer terug naar Antwerpen te sturen als IR-trein, komt er 7 minuten na de geplande vertrektijd van de IR-trein naar Antwerpen een HLE21 met ram M4'en en nog een HLE21 (dus zonder stuurstand) uit Gent sint Pieters leeg binnen. Met +22 werd er vertrokken.
Vervolgens zien wij in Gent sint Pieters met +20 dezelfde Deense Neuzen als in De Panne kwamen, ook binnenkomen, leeg. Mochten wij in Gent sint Pieters overstappen op die Deense Neuzen naar Brussel, en werd de M4-ram weer leeg weggereden naar opstelsporen.
En extragratis zweten als een otter in die M4's terwijl je ook comfortabel in de airco van een MS96 had kunnen zitten dus. NMBSquote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:49 schreef greavy het volgende:
Hoe genereer je vertraging in het Belgische land?
Juist, een IR-trein binnen laten komen in De Panne met 3 stellen Deense Neus. In plaats van om planmatig deze weer terug naar Antwerpen te sturen als IR-trein, komt er 7 minuten na de geplande vertrektijd van de IR-trein naar Antwerpen een HLE21 met ram M4'en en nog een HLE21 (dus zonder stuurstand) uit Gent sint Pieters leeg binnen. Met +22 werd er vertrokken.
Vervolgens zien wij in Gent sint Pieters met +20 dezelfde Deense Neuzen als in De Panne kwamen, ook binnenkomen, leeg. Mochten wij in Gent sint Pieters overstappen op die Deense Neuzen naar Brussel, en werd de M4-ram weer leeg weggereden naar opstelsporen.
Laatst een keer tijdens mijn stage meegemaakt. Eerste trein om 05u53 komt de HC naar ons toe dat er een naakte man uit de trein was verwijderd. Hij had midden in het gangpad gelegenquote:Op maandag 22 juli 2013 23:27 schreef James1988 het volgende:
[ afbeelding ]
"Nee, ik kleed mij pas weer aan wanneer de airco het weer doet."
Bron
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |