lekker vaag!quote:Op maandag 22 juli 2013 15:29 schreef James1988 het volgende:
Maar..... Den Bosch - Utrecht ligt plat vanwege "meerdere verstoringen", de prognose is 18:00, dus vol in de spits.
Bij IJlst ook al een trein gestrand. Passagiers liepen +60 op en moesten uiteindelijk in Sneek overstappen op de volgende trein. Ze hadden wel de mazzel dat de motoren nog draaiden zodat de airco nog werkte.quote:Op maandag 22 juli 2013 15:24 schreef Viezze het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/binnenla(...)in-bij-schiedam.html
Best wel waardeloze situatie daar nu. Ik moest vrijdag naar Dortmund dus via Enschede en ik had echt even een wtf momentje toen ik de bus uitstapte op het hoofdstation van Enschede. Ik dacht mooi nu kom ik niet naar Duitsland totdat ik mij herinnerde dat de treinen naar Duitsland vanaf een afgelegen perron vertrekken. De internationale treinplanner gaf ook helemaal niks aan van die werkzaamheden bij Enschede toen ik mijn reis wou bekijken van Groningen naar Dortmund.quote:Op maandag 22 juli 2013 14:30 schreef Regenjas het volgende:
Goed georganiseerd die werkzaamheden in Enschede. Netjes paaltjes voor de OV-Chip neergezet voor het stationsgebouw, partytent van de NS erbij en gelede bussen op de pendeldienst. Voor de vaste reiziger een stempelkaart waarmee ze voor cadeau's kunnen sparen en er worden flesjes gekoeld water uitgedeeld bij Enschede Drienerlo.
Alleen... de intercity's naar Amersfoort en verder hebben nu een korte kering op elkaar en wat doet de bijsturing als de trein naar Enschede vertraging heeft? Dan korten ze hem in tot Hengelo om de trein terug geen vertraging te geven. Jammer dat ze dan geen vervangende trein inzetten tussen Drienerlo en Hengelo, kan je een half uur in de brandende zon staan bakken op Enschede Drienerlo
Voor tips houd ik me aanbevolen, de nachttreinen Praag - Budapest en Budapest - Belgrado ga ik namelijk ook nemen in oktober.quote:Op maandag 22 juli 2013 12:03 schreef Dven het volgende:
Ik zal trouwens een verslag schrijven over mijn reis van Sofia naar Ornskoldsvik met het nodige aan foto's. Misschien wel interessant om zoiets van een niet-treinfanaat te verkrijgen
Zaterdagnacht vergeten nachttrein naar Warschau te boeken, net dus gedaan alle sparpreis op, dus 283 ballen met z'n 3-en (T3, 1 slaapcoupe voor 3 personen). We vliegen terug voor 70 euro minderquote:Op maandag 22 juli 2013 17:10 schreef J.B. het volgende:
[..]
Voor tips houd ik me aanbevolen, de nachttreinen Praag - Budapest en Budapest - Belgrado ga ik namelijk ook nemen in oktober.
Lekkere puinhoop. Als er nu nog 1 zuchtje wind opsteekt pleurt alles in elkaarquote:Op maandag 22 juli 2013 17:24 schreef remcoP het volgende:
Nog net geen spinnewebben, maar al wel dit:
[ afbeelding ]
THX, had het zelf net ontdekt, hoe komt die punt daar nu?quote:Op maandag 22 juli 2013 18:00 schreef KomtTijd... het volgende:
zonder die punt achter pl gaat het een stuk beter.
Ik laat het je over twee weken allemaal wetenquote:Op maandag 22 juli 2013 17:10 schreef J.B. het volgende:
[..]
Voor tips houd ik me aanbevolen, de nachttreinen Praag - Budapest en Budapest - Belgrado ga ik namelijk ook nemen in oktober.
quote:Op maandag 22 juli 2013 17:58 schreef bork het volgende:
Poolse HSL-plannen (EIC-premium) -> eicpremium
Fixed
thx, dus met 2 powerpacks dan heb je bijvoorbeeld 4/8?quote:Op maandag 22 juli 2013 00:15 schreef James1988 het volgende:
De notatie "2/6" staat voor "aantal aangedreven assen/totaal aantal assen", bij een 2/6 zijn er in totaal 6 assen (rijtuig + powerpack + rijtuig), waarvan er 2 zijn aangedreven. Bij een 2/8 zijn er 2 extra assen, wat neerkomt op een extra rijtuig.
nee, dan is het een 4/10, omdat de middelste bak aan een zijde eigen assen blijft houden en niet gaat zweven tussen de powerpacks.quote:Op maandag 22 juli 2013 18:32 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
thx, dus met 2 powerpacks dan heb je bijvoorbeeld 4/8?
Ja, er is zelfs een 4/12quote:Op maandag 22 juli 2013 18:32 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
thx, dus met 2 powerpacks dan heb je bijvoorbeeld 4/8?
Overigens gebeurt dat bij de Integral wel, zwevende bakken.quote:Op maandag 22 juli 2013 18:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
nee, dan is het een 4/10, omdat de middelste bak aan een zijde eigen assen blijft houden en niet gaat zweven tussen de powerpacks.
Klopt, en deze week extra veilig: ik heb vakantiequote:Op maandag 22 juli 2013 15:10 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
In de (ochtend)spits rijden er 4 bussen per uur van Hengelo naar Enschede (lijn 9) volgens mij.
quote:Op maandag 22 juli 2013 19:18 schreef dennistd het volgende:
[..]
Klopt, en deze week extra veilig: ik heb vakantie
http://www.twents.nl/dien(...)m=22072013&Tijd=1016
Ja. Wat stel je voor? Dat ze daar de politie voor gaan bellen?quote:Op maandag 22 juli 2013 19:23 schreef Xetran het volgende:
Kreeg laatst trouwens spontaan een noodremming net voordat je het perron op komt, zal wel rood sein zijn. is het normaal dat de trein dan zomaar weer wegrijdt alsof er niets gebeurd is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |