En dat is?quote:
Kitzbühel?quote:
Da's toch niet het vijfde Grand Slam?quote:
Sinds Rooowbin in Kitzbuhel speelt is dat gewoon de 5e GS hoor..Dat jij dat niet weet zegquote:Op maandag 22 juli 2013 21:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Da's toch niet het vijfde Grand Slam?Dat was Key Biscayne altijd de laatste jaren was het meer Indian Wells geworden.
Is me gewoon ontgaan dan.quote:Op maandag 22 juli 2013 21:24 schreef Norrage het volgende:
[..]
Sinds Rooowbin in Kitzbuhel speelt is dat gewoon de 5e GS hoor..Dat jij dat niet weet zeg![]()
Nee.quote:ik dacht dat je een kenner was!
jijquote:
twitter:ivokarlovic twitterde op zaterdag 20-07-2013 om 03:03:58A guy asked me what's my height in cm. I said 208. Then he asked'Can you give me 8cm?' I said 'I could give you more but ,sorry, im hetero.' reageer retweet
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:50 schreef Norrage het volgende:
Ivo
twitter:ivokarlovic twitterde op zaterdag 20-07-2013 om 03:03:58A guy asked me what's my height in cm. I said 208. Then he asked'Can you give me 8cm?' I said 'I could give you more but ,sorry, im hetero.' reageer retweet
Haha. Briljant. Die Karlovic moet wel een van de grappigste kerels op de tour zijn.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:50 schreef Norrage het volgende:
Ivo
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:50 schreef Norrage het volgende:
Ivo
Live.tv.ru/enquote:Op donderdag 25 juli 2013 18:01 schreef Federer-fan het volgende:
Is het ergens te zien? Morgen pas op Sport1.
Bedankt, heb nu livescorehunter, ook in HD. Hebben ze die streams standaard zo verbeterd? Vroeger was het allemaal zo wazig.quote:
Nou, ik moet zeggen dat de streams tegenwoordig een stuk beter zijn ja. Ik gebruik de site die ik zojuist vermeldde en Thefirstrow.eu. Ook daar goede streams, al zijn ze op Live.tv.ru/en beter.quote:Op donderdag 25 juli 2013 18:05 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bedankt, heb nu livescorehunter, ook in HD. Hebben ze die streams standaard zo verbeterd? Vroeger was het allemaal zo wazig.
Heb je de hele wedstrijd gezien? Ik val er net in.quote:Op donderdag 25 juli 2013 18:05 schreef HulkHeld het volgende:
3-5 Brands. Nog 1 game te gaan, dit gaat Fed niet meer goedmaken, ga maar weer naar huis.
Oké, dank je wel.quote:Op donderdag 25 juli 2013 18:06 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Nou, ik moet zeggen dat de streams tegenwoordig een stuk beter zijn ja. Ik gebruik de site die ik zojuist vermeldde en Thefirstrow.eu. Ook daar goede streams, al zijn ze op Live.tv.ru/en beter.
Ja, Federer slaat echt helemaal niks. Probeert heel veel serve en volley maar dat gaat echt helemaal nergens over bij hem.quote:Op donderdag 25 juli 2013 18:07 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Heb je de hele wedstrijd gezien? Ik val er net in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |