Maakbaar? 99% GSM zou ik zeggen.quote:Op zondag 21 juli 2013 16:52 schreef Federer-fan het volgende:
Hmm, eerste service Fog uit op 5-5 in de TB na overrule.
MP Delbonis. Hup Delbonis.![]()
OMG, hij mist een maakbare volley.![]()
![]()
Het was bedoeld als understatement.quote:
In de officiële biografie van René Stauffer. Anders had ik het ook niet geweten...quote:Op zondag 21 juli 2013 08:58 schreef Federer-fan het volgende:
Serieus, waar heb je dat gelezen? Ik vind het gek dat ik het nog nooit heb gelezen terwijl ik zijn twee biografieën heb gelezen. Maar goed, die auteurs weten ook niet alles en misschien is hij er zelf niet trots op.
Ik denk dat onervarenheid een grote rol heeft gespeeld bij dit verlies, want dat meneer Delboner kan tennissen is wel duidelijk. Jong gastje ook nog... wie weet wat-ie nog allemaal gaat laten zien in de nabije toekomst.quote:Op zondag 21 juli 2013 20:31 schreef Federer-fan het volgende:
Wel sneu voor Debonis hoor.Vooral dat eerste matchpoint had het gewoon moeten zijn. Zijn tweede service was eigenlijk perfect en hij hoefde die volley eigenlijk alleen maar over het net te slaan. Ik hken het gevoel want ik heb vroeger een keer van mijn tennisleraar (die een nacht had doorgehaald terwijl ik keurig om 21.00 uur naar bed was gegaan) verloren na MP's te hebben gehad en daar zat ook zo'n volley bij.
Hmm, die heb ik ook gelezen. Had ik beter moeten lezen.quote:Op zondag 21 juli 2013 21:16 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
In de officiële biografie van René Stauffer. Anders had ik het ook niet geweten...
Qua slagen sowieso. Maar er zijn natuurlijk heel veel spelers die goed kunnen tennissen. Het gaat erom in hoeverre hij week in, week uit dit niveau kan halen en ver genoeg komt om de top twintig/top tien te halen.quote:Op zondag 21 juli 2013 21:41 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Ik denk dat onervarenheid een grote rol heeft gespeeld bij dit verlies, want dat meneer Delboner kan tennissen is wel duidelijk. Jong gastje ook nog... wie weet wat-ie nog allemaal gaat laten zien in de nabije toekomst.
In mijn versie (er is inmiddels een nieuwere uit, begreep ik) staat het in ieder geval genoemd. Zou je graag naar de passage willen verwijzen, maar kan 'm even niet meer vinden. Weet zeker dat ik 'm niet heb weggegooid, dus dat hou je nog van mij tegoed.quote:Op zondag 21 juli 2013 22:04 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hmm, die heb ik ook gelezen. Had ik beter moeten lezen.
Genoteerd.quote:Op zondag 21 juli 2013 22:13 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
In mijn versie (er is inmiddels een nieuwere uit, begreep ik) staat het in ieder geval genoemd. Zou je graag naar de passage willen verwijzen, maar kan 'm even niet meer vinden. Weet zeker dat ik 'm niet heb weggegooid, dus dat hou je nog van mij tegoed.
61 holds op rij kennelijk:quote:
twitter:bgtennisnation twitterde op zondag 21-07-2013 om 21:04:01way to easy for @ivokarlovic 61 straight holds and the title for Dr Ivo in Bogota reageer retweet
En dat is?quote:
Kitzbühel?quote:
Da's toch niet het vijfde Grand Slam?quote:
Sinds Rooowbin in Kitzbuhel speelt is dat gewoon de 5e GS hoor..Dat jij dat niet weet zegquote:Op maandag 22 juli 2013 21:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Da's toch niet het vijfde Grand Slam?Dat was Key Biscayne altijd de laatste jaren was het meer Indian Wells geworden.
Is me gewoon ontgaan dan.quote:Op maandag 22 juli 2013 21:24 schreef Norrage het volgende:
[..]
Sinds Rooowbin in Kitzbuhel speelt is dat gewoon de 5e GS hoor..Dat jij dat niet weet zeg![]()
Nee.quote:ik dacht dat je een kenner was!
jijquote:
twitter:ivokarlovic twitterde op zaterdag 20-07-2013 om 03:03:58A guy asked me what's my height in cm. I said 208. Then he asked'Can you give me 8cm?' I said 'I could give you more but ,sorry, im hetero.' reageer retweet
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:50 schreef Norrage het volgende:
Ivo
twitter:ivokarlovic twitterde op zaterdag 20-07-2013 om 03:03:58A guy asked me what's my height in cm. I said 208. Then he asked'Can you give me 8cm?' I said 'I could give you more but ,sorry, im hetero.' reageer retweet
Haha. Briljant. Die Karlovic moet wel een van de grappigste kerels op de tour zijn.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:50 schreef Norrage het volgende:
Ivo
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:50 schreef Norrage het volgende:
Ivo
Live.tv.ru/enquote:Op donderdag 25 juli 2013 18:01 schreef Federer-fan het volgende:
Is het ergens te zien? Morgen pas op Sport1.
Bedankt, heb nu livescorehunter, ook in HD. Hebben ze die streams standaard zo verbeterd? Vroeger was het allemaal zo wazig.quote:
Nou, ik moet zeggen dat de streams tegenwoordig een stuk beter zijn ja. Ik gebruik de site die ik zojuist vermeldde en Thefirstrow.eu. Ook daar goede streams, al zijn ze op Live.tv.ru/en beter.quote:Op donderdag 25 juli 2013 18:05 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bedankt, heb nu livescorehunter, ook in HD. Hebben ze die streams standaard zo verbeterd? Vroeger was het allemaal zo wazig.
Heb je de hele wedstrijd gezien? Ik val er net in.quote:Op donderdag 25 juli 2013 18:05 schreef HulkHeld het volgende:
3-5 Brands. Nog 1 game te gaan, dit gaat Fed niet meer goedmaken, ga maar weer naar huis.
Oké, dank je wel.quote:Op donderdag 25 juli 2013 18:06 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Nou, ik moet zeggen dat de streams tegenwoordig een stuk beter zijn ja. Ik gebruik de site die ik zojuist vermeldde en Thefirstrow.eu. Ook daar goede streams, al zijn ze op Live.tv.ru/en beter.
Ja, Federer slaat echt helemaal niks. Probeert heel veel serve en volley maar dat gaat echt helemaal nergens over bij hem.quote:Op donderdag 25 juli 2013 18:07 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Heb je de hele wedstrijd gezien? Ik val er net in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |