Als je je TV op het laatst aanzet mis je nog steeds niets leuks.quote:
Dat geloof ik niet.quote:Op maandag 22 juli 2013 23:13 schreef alors het volgende:
[..]
Ja, Tijs kneep net Marijn in dr tieten.
Lees alles hier.quote:Op maandag 22 juli 2013 23:17 schreef Latert het volgende:
Maar hoe zit het nou met de reet van Pippa?
Man toen ging ik al zowat met pensioen.quote:Op maandag 22 juli 2013 23:18 schreef Specularium het volgende:
1948, dat weet Corrie nog als de dag van gisteren.
Jaar of 25 toen? Ik weet het niet meer.quote:Op maandag 22 juli 2013 23:18 schreef alors het volgende:
[..]
Ze was toch ook een stuk jonger dan Charles?
quote:
quote:In 1980, toen ze 19 jaar oud was, werd ze opgemerkt door de Prins van Wales, prins Charles, die haar uitnodigde voor een polowedstrijd. Een romance begon en het stel verloofde zich op 24 februari 1981. Zij trouwden op 29 juli hetzelfde jaar onder grote publieke belangstelling in de St Paul's Cathedral in Londen.
De nieuwe prinses werd ontzettend populair en was zeer geliefd. Ze werd beschermvrouwe van vele projecten en tijdens deze periode groeide haar collectie kledij, die later geveild zou worden voor het goede doel.
Diana kreeg twee kinderen: prins William in 1982 en prins Harry in 1984. Beide kinderen werden opgevoed met de nodige zorg en de prinses waakte zelf over de kwaliteit van hun opvoeding.
21 was ze toen.quote:Op maandag 22 juli 2013 23:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Man toen ging ik al zowat met pensioen.
[..]
Jaar of 25 toen? Ik weet het niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |