Conclussie: je kijkt niet genoeg horrors.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:27 schreef LethalNinja het volgende:
Cabin in the Woods ..
Klacht: te weinig goede horror films, en Lost Lake kan ik niet aanraden, wtf heb ik gekeken
The Grudge is wel nicequote:
Ringu is de Japanse versie van "The Ring" hoor, good luck with that.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:31 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
The Grudge is wel nice, alhoewel ik pas echt goed griezelde bij Ringu (Japanse versie) daar zat ik echt te kijken met een wel heel erg onaangenaam gevoel
.. Insidious en Woman in Black zal ik eens opzoeken!
Ik heb echt van alles gezien LompeHork, van Snakes in a plane tot Ringu maarja ik mis denk ik veel toppers!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Conclussie: je kijkt niet genoeg horrors.
Ringu is toch the Ring?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:31 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
The Grudge is wel nice, alhoewel ik pas echt goed griezelde bij Ringu (Japanse versie) daar zat ik echt te kijken met een wel heel erg onaangenaam gevoel
Je mist wel meer ja. Wacht even, ik bouw even een lijstje voor je.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:32 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Ik heb echt van alles gezien LompeHork, van Snakes in a plane tot Ringu maarja ik mis denk ik veel toppers!
quote:
Nee dan moet ik achterelkaar plassen... oh wacht dat was Taksi.. Ah zal wel vind 't beiden te zoet :xquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:32 schreef BasEnAad het volgende:
Desperado's
Kom er dan gewoon voor uit en drink een blikje Sisi zonder prik.
De trailer van Woman in Black is zeker de moeite waard om te kijken!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:31 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Die van Insidious geeft een beetje een verkeerde sfeer impressie
Oeh das echt een dikke (niet bedoelde denk ik) belediging. Ringu is echt een klassieker, beetje in de orde van Battle Royale (eerste) maar dan nog beter. En dan 4 filmsquote:
Hmm ik heb ff gezocht en the ring is de amerikaanse versie van de originele ringuquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:34 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Oeh das echt een dikke (niet bedoelde denk ik) belediging. Ringu is echt een klassieker, beetje in de orde van Battle Royale (eerste) maar dan nog beter. En dan 4 films... The Ring, das echt troep, nouja das echt 't niveau Lost Lake
Mijn dank is grootquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:36 schreef LompeHork het volgende:
The Possession (2012) - IMDb
Grave Encounters (2011) - IMDb
Grave Encounters 2 (2012) - IMDb (direct kijken na het eerste deel, dan is het eerste deel namelijk nog "vers")
Insidious (2010) - IMDb
Mama (2013) - IMDb
Sinister (2012) - IMDb
The Bay (2012) - IMDb (sei-horror, wel goed)
Chernobyl Diaries (2012) - IMDb
The Woman in Black (2012) - IMDb
Honogurai mizu no soko kara (2002) - IMDb
The Children (2008) - IMDb
Creep (2004) - IMDb
Slither (2006) - IMDb
The Last House on the Left (2009) - IMDb
Verder alles wat Japans is van de laatste, pak 'em beet, 6 jaar en V/H/S overslaan, wat een gedrocht was dat.
Graag gedaan.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:38 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Mijn dank is groot..
Ik kan mij ook iets herinneren over een horror film die ik vorig jaar keek. Weet niet meer hoe die heet. Iets over een vader met een zoon die wat moorden onderzoekt in een dorp. En het eindigt ermee dat zijn zoon de spoorbaan op wordt gelokt door iets en dood gaat. Setting was Engeland dacht ik hmm..
quote:
Zat geen pretpark in. Maar de volgende elementen zaten er wel in:quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Staat me iets van bij, meestal kan ik wel wat roepen maar ik weet deze even niet. Was dat niet met een verlaten pretpark ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kwalitatief gezien zeker.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:44 schreef chroestjov het volgende:
Vind horror over het algemeen maar een slecht genre.
Het spijt me, man.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]onderwaterhorror 3289748937398232
Als het thema dan "water" moet zijn, noem dan Death Ship (1980) - IMDb of als het deels water mag zijn: "5 Second Movies" 1408 (TV Episode 2009) - IMDb
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:43 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Zat geen pretpark in. Maar de volgende elementen zaten er wel in:Rings a bell. Wedden dat ik het morgen weet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die was ook prima ja!quote:
Ik vind het best indrukwekkend als een filmmaker anno nu nog een goede horror of thriller kan maken. We hebben al zoveel gezien en met special effects jaag je niemand meer de stuipen op het lijf. Sowieso kan een sterke sfeer een goede compensatie zijn voor het ontbreken van een sterk verhaal of bijvoorbeeld veel actie.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:44 schreef chroestjov het volgende:
Vind horror over het algemeen maar een slecht genre.
The Thing (origineel)quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:47 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Ik vind het best indrukwekkend als een filmmaker anno nu nog een goede horror of thriller kan maken. We hebben al zoveel gezien en met special effects jaag je niemand meer de stuipen op het lijf. Sowieso kan een sterke sfeer een goede compensatie zijn voor het ontbreken van een sterk verhaal of bijvoorbeeld veel actie.
Remake was ook te doen als je het origineel niet hebt gezien.quote:
Scifi in mijn ogen.quote:Alien
Ja.quote:The Shining
Meh.quote:sommige X-Files.
Zit nog best leuk spul tussen zo nu en dan, vooral vorig jaar zijn er best wat leuke dingen verschenenquote:beter dan die gimmicky horrors van nu.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:47 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Ik vind het best indrukwekkend als een filmmaker anno nu nog een goede horror of thriller kan maken. We hebben al zoveel gezien en met special effects jaag je niemand meer de stuipen op het lijf. Sowieso kan een sterke sfeer een goede compensatie zijn voor het ontbreken van een sterk verhaal of bijvoorbeeld veel actie.
raar zo'n hoge score.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:51 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Tevens abnormaal hoge score op IMDB wat op zich best speciaal is voor moderne horror
Ik vond Sinister echt goddelijkquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Remake was ook te doen als je het origineel niet hebt gezien.
[..]
Scifi in mijn ogen.
[..]
Ja.
[..]
Meh.
[..]
Zit nog best leuk spul tussen zo nu en dan, vooral vorig jaar zijn er best wat leuke dingen verschenen
Nouja het is geen 90 ofzo, maar de laatste keer zag ik een 77 staan en dat is voor horror toch al snel een topscore, laat staan voor moderne horrorfilmsquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:52 schreef leeell het volgende:
[..]
raar zo'n hoge score.
is dat het zelfde fenomeen als de hoge scores voor Avatar, Inception etc
The Thing ken ik niet, Alien vind ik een goede serie, mooie combi van sci fi en horror.. The Shining heb ik volgens mij gezien. Ik moet 'm googl'n voor de "oh ja".. The X-files, tja das episch.. Zitten echt een aantal hele sterke horror eps tussen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:48 schreef leeell het volgende:
[..]
The Thing (origineel)
Alien
The Shining
sommige X-Files.
beter dan die gimmicky horrors van nu.
Sinister was dan ook écht goed gedaan inderdaad, THe Possession was lekker een wegkijkhorror, maar heel goed te doen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:54 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ik vond Sinister echt goddelijkEn The Possession was bij vlagen briljant
Ik kon de eerste twee keer wel genieten van de psychologie/ onzekerheid in de supermarkt. Het einde zorgde ervoor dat ik hem een 3de keer keek. Echt geniaal, één van de betere eindes in een horror film.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:54 schreef probeer het volgende:
the mist
maar alleen maar omdat je zo keihard moet lachen bij de ontknoping. ik iig. ghehe
Waarom denk ik nu aan predator?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:55 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
The Thing ken ik niet, Alien vind ik een goede serie, mooie combi van sci fi en horror.. The Shining heb ik volgens mij gezien. Ik moet 'm googl'n voor de "oh ja".. The X-files, tja das episch.. Zitten echt een aantal hele sterke horror eps tussen.
Ik kan mij er nog één herinneren, volgens mij seizoen 6. Een aflevering in het bos (hier heeft een film maker mij al maar er is meer), over een onderzoek naar vermiste personen in een gebied waar vroeger van werd geclaimd dat het levenselixer aanwezig was. Een aflevering met stealth achtige monsters/ wezens, rode ogen op bomen. Als kind nog vaak de rillingen over gehad.. Ik weet nog dat ik na die episode, nouja ik was blij dat ik de nacht door kwam. En dan had je nog een aflevering over het einde der tijden dat ermee begint dat een meisje op straat staat, zich figuurlijk bloot geeft en ineens versteend is. Wat volgt is een strijd tussen hemel en hel om het winnen van zieltjes. Veel sterke lichteffecten, heel sterke duistere sfeer
Kijk mijn trailer danquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:56 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Ik kon de eerste twee keer wel genieten van de psychologie/ onzekerheid in de supermarkt. Het einde zorgde ervoor dat ik hem een 3de keer keek. Echt geniaal, één van de betere eindes in een horror film.
Ik vond Drag me to Hell overigens echt enorm baasquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Sinister was dan ook écht goed gedaan inderdaad, THe Possession was lekker een wegkijkhorror, maar heel goed te doen.
Zelfde geldt voor Grave Encounters (2) trouwens, nadeel daarvan is dat het eerste deel HEEL traag op gang komt en het tweede deel wél echt de moeite is, maar niet te volgen is zonder deel 1 te hebben gezien
Die vond ik ook goed gedaan ja, ook uit 2012 geloof ik. (of '11, of '10, vrij recent voor de standaarden iig)quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:58 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ik vond Drag me to Hell overigens echt enorm baas
t/m 3-4 was het nog te "pruimen" daarna gewoon niet meer kijken.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:59 schreef leeell het volgende:
Saw 1 blijft ook goed, jammer dat het zo uitgemolken is. de kracht van het eerste deel lag juist in het feit dat je geenzins wist waar het over zou gaan + dat einde, de vervolgdelen waren derhalve voorspelbaar .
Kijk ze eens achter elkaar, zit wel een erg goed verhaal in (zeker gezien het genre), laatste deel doet het hele boekje openquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:59 schreef leeell het volgende:
Saw 1 blijft ook goed, jammer dat het zo uitgemolken is. de kracht van het eerste deel lag juist in het feit dat je geenzins wist waar het over zou gaan + dat einde, de vervolgdelen waren derhalve voorspelbaar .
The woman in black.quote:[..]
Mijn dank is groot..
Ik kan mij ook iets herinneren over een horror film die ik vorig jaar keek. Weet niet meer hoe die heet. Iets over een vader met een zoon die wat moorden onderzoekt in een dorp. En het eindigt ermee dat zijn zoon de spoorbaan op wordt gelokt door iets en dood gaat. Setting was Engeland dacht ik hmm..
heb alle delen een beetje door elkaar gezien (was favoriet bij vele filmavonden) misschien heb ik de serie zo niet helemaal kunnen waarderen, toch maar eens allemaal achter elkaar kijken dan.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kijk ze eens achter elkaar, zit wel een erg goed verhaal in (zeker gezien het genre), laatste deel doet het hele boekje open
Doen, is de moeite, er zit zowaar een verhaallijn in, hoewel het na deel III naar mijn mening te herhalend begon te worden, maar ik keek op een gegeven moment gewoon door de martelingen heen, dan is het goed te volgen. Net een dramaquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:04 schreef leeell het volgende:
[..]
heb alle delen een beetje door elkaar gezien (was favoriet bij vele filmavonden) misschien heb ik de serie zo niet helemaal kunnen waarderen, toch maar eens allemaal achter elkaar kijken dan.
Veel plezierquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:04 schreef probeer het volgende:
Lethalninja, door jouw post dacht ik aan de film aan Predator, en daardoor nu aan de serie Archer. Geen horror, wel briljant. Ik ga seizoen 4 maar weer eens her-kijken. Danku!
Het 'origineel' was eigenlijk ook een remake: The Thing from Another World (1951) - IMDb (die van John Carpenter is beter)quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:50 schreef LompeHork het volgende:
Remake was ook te doen als je het origineel niet hebt gezien.
Veel hiervan heb ik niet gezien, maar wel van gehoordquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die vond ik ook goed gedaan ja, ook uit 2012 geloof ik. (of '11, of '10, vrij recent voor de standaarden iig)
Als het ook klassiekers mogen zijn:
A Nightmare on Elm Street (1984) - IMDb
Halloween (1978) - IMDb
The Exorcist (1973) - IMDb
The Evil Dead (1981) - IMDb
Carrie (1976) - IMDb
Hellraiser (1987) - IMDb (allemaal trouwens)
The Shining (1980) - IMDb
Nosferatu, eine Symphonie des Grauens (1922) - IMDb
American Psycho (2000) - IMDb
Christine (1983) - IMDb (niet puur horror, maar och)
The Fly (1986) - IMDb
Cannibal Holocaust (1980) - IMDb
Les yeux sans visage (1960) - IMDb
Klopt, maar niet echt een hit geweest, interessant om te zien, maar als je iets zoekt waar je van kan schrikken/een akelig gevoel krijgt in mijn ogen gewoon echt nietquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:09 schreef Berkery het volgende:
[..]
Het 'origineel' was eigenlijk ook een remake: The Thing from Another World (1951) - IMDb (die van John Carpenter is beter)
Met je avatar erbij is dit best een creepy post .. krijgen we hier morgen een trailer van + overlijdensbericht van TS?quote:
hihiquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:05 schreef Vixenx het volgende:
[..]
God, wat kreeg ik een gewetensproblemen met die film...
1 ster op IMDB zegt niets. Maar deze kun je inderdaad je prullenbak in smijten.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:18 schreef LethalNinja het volgende:
ben hebberig, nu ook weer iets aan het binnen hengelen waarvan ik weet dat 't poep is, één ster op IMDB: Airborne (2012) - IMDb
Airborne (2012)
>_<
Zijn ook wel eens films geweest op IMDB die één ster kregen en dat ik dacht van "IS WEL VET". En omgekeerd.. Maar deze.. Airborne, dat wordt wellicht weer kijken en af en toe gewoon weg lopen of wat anders doenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
1 ster op IMDB zegt niets. Maar deze kun je inderdaad je prullenbak in smijten.
Kijk dan een andere filmquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:23 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Zijn ook wel eens films geweest op IMDB die één ster kregen en dat ik dacht van "IS WEL VET". En omgekeerd.. Maar deze.. Airborne, dat wordt wellicht weer kijken en af en toe gewoon weg lopen of wat anders doen
Gewoon preventief wegsmijtenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:23 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Zijn ook wel eens films geweest op IMDB die één ster kregen en dat ik dacht van "IS WEL VET". En omgekeerd.. Maar deze.. Airborne, dat wordt wellicht weer kijken en af en toe gewoon weg lopen of wat anders doen
Het idee van "een vliegtuig gaat neerstorten" en wat dan?? spreekt mij wel aan. En door af en toe een slechte horror te kijken ga je de betere weer meer waarderenquote:
Geloof me: ik pulk nog liever m'n ogen uit m'n karkas dan dat ik dat wangedrocht nog een keer moet kijkenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:25 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Het idee van "een vliegtuig gaat neerstorten" en wat dan?? spreekt mij wel aan. En door af en toe een slechte horror te kijken ga je de betere weer meer waarderen
Whaha, de verwachtingen zijn al lager dan die van Snakes on a planequote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Geloof me: ik pulk nog liever m'n ogen uit m'n karkas dan dat ik dat wangedrocht nog een keer moet kijken
Snakes on a Plane was echt minimaal 2 keer beter dan ditquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:28 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Whaha, de verwachtingen zijn al lager dan die van Snakes on a plane..
Mwah, als ik het plot lees is het sowieso al ongeloofwaardig: ''as Brittain is battered by a storm, one last plane takes off'' Ja hallo meestal wordt een vlucht geannuleerd.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:25 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Het idee van "een vliegtuig gaat neerstorten" en wat dan?? spreekt mij wel aan. En door af en toe een slechte horror te kijken ga je de betere weer meer waarderen
Dat kan niet, een film waarin alleen de seks scene op 't toilet interessant was? Waarin slangen er onschuldig uit zagen en toch voor dood en verderf zorgden? Een film dat je constant dacht van "wat is dit voor onzinquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Snakes on a Plane was echt minimaal 2 keer beter dan dit
Oh je hebt de trailer van deze ook al gezien? Deze seks scene was korter dan één of andere papzak op een wipkip.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:29 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Dat kan niet, een film waarin alleen de seks scene op 't toilet interessant was? Waarin slangen er onschuldig uit zagen en toch voor dood en verderf zorgden? Een film dat je constant dacht van "wat is dit voor onzin"
Die was primaquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:37 schreef SilentHunterNL het volgende:
Evil dead 2013 vond ik wel gaaf maar misschien komt dat omdat ik hem in de bios heb gezien. Toch ander sfeertje
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |