Met je avatar erbij is dit best een creepy post .. krijgen we hier morgen een trailer van + overlijdensbericht van TS?quote:
hihiquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:05 schreef Vixenx het volgende:
[..]
God, wat kreeg ik een gewetensproblemen met die film...
1 ster op IMDB zegt niets. Maar deze kun je inderdaad je prullenbak in smijten.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:18 schreef LethalNinja het volgende:
ben hebberig, nu ook weer iets aan het binnen hengelen waarvan ik weet dat 't poep is, één ster op IMDB: Airborne (2012) - IMDb
Airborne (2012)
>_<
Zijn ook wel eens films geweest op IMDB die één ster kregen en dat ik dacht van "IS WEL VET". En omgekeerd.. Maar deze.. Airborne, dat wordt wellicht weer kijken en af en toe gewoon weg lopen of wat anders doenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
1 ster op IMDB zegt niets. Maar deze kun je inderdaad je prullenbak in smijten.
Kijk dan een andere filmquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:23 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Zijn ook wel eens films geweest op IMDB die één ster kregen en dat ik dacht van "IS WEL VET". En omgekeerd.. Maar deze.. Airborne, dat wordt wellicht weer kijken en af en toe gewoon weg lopen of wat anders doen
Gewoon preventief wegsmijtenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:23 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Zijn ook wel eens films geweest op IMDB die één ster kregen en dat ik dacht van "IS WEL VET". En omgekeerd.. Maar deze.. Airborne, dat wordt wellicht weer kijken en af en toe gewoon weg lopen of wat anders doen
Het idee van "een vliegtuig gaat neerstorten" en wat dan?? spreekt mij wel aan. En door af en toe een slechte horror te kijken ga je de betere weer meer waarderenquote:
Geloof me: ik pulk nog liever m'n ogen uit m'n karkas dan dat ik dat wangedrocht nog een keer moet kijkenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:25 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Het idee van "een vliegtuig gaat neerstorten" en wat dan?? spreekt mij wel aan. En door af en toe een slechte horror te kijken ga je de betere weer meer waarderen
Whaha, de verwachtingen zijn al lager dan die van Snakes on a planequote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Geloof me: ik pulk nog liever m'n ogen uit m'n karkas dan dat ik dat wangedrocht nog een keer moet kijken
Snakes on a Plane was echt minimaal 2 keer beter dan ditquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:28 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Whaha, de verwachtingen zijn al lager dan die van Snakes on a plane..
Mwah, als ik het plot lees is het sowieso al ongeloofwaardig: ''as Brittain is battered by a storm, one last plane takes off'' Ja hallo meestal wordt een vlucht geannuleerd.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:25 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Het idee van "een vliegtuig gaat neerstorten" en wat dan?? spreekt mij wel aan. En door af en toe een slechte horror te kijken ga je de betere weer meer waarderen
Dat kan niet, een film waarin alleen de seks scene op 't toilet interessant was? Waarin slangen er onschuldig uit zagen en toch voor dood en verderf zorgden? Een film dat je constant dacht van "wat is dit voor onzinquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Snakes on a Plane was echt minimaal 2 keer beter dan dit
Oh je hebt de trailer van deze ook al gezien? Deze seks scene was korter dan één of andere papzak op een wipkip.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:29 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Dat kan niet, een film waarin alleen de seks scene op 't toilet interessant was? Waarin slangen er onschuldig uit zagen en toch voor dood en verderf zorgden? Een film dat je constant dacht van "wat is dit voor onzin"
Die was primaquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:37 schreef SilentHunterNL het volgende:
Evil dead 2013 vond ik wel gaaf maar misschien komt dat omdat ik hem in de bios heb gezien. Toch ander sfeertje
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |