Ik bedoel juist nietquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:24 schreef Karina het volgende:
[..]
En dat doe ik ookVooral over die kleine details zoals de kleding en zo.
Pleelist.quote:
Iets op het deuntje van Nederland is helemaal Oranje netquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:23 schreef Nappie-Oleon het volgende:
houdt er iemand bij welke muziek ze elke avond spelen, kun je een mooi cdtje van maken
Mart gelooft zelfs 'Niemand'.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:26 schreef Kun-Aguero het volgende:
We geloven veeljij gelooft veel Mart.
Teveel gesnoven wellichtquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:26 schreef Karina het volgende:
Ik vond hem vroeger leuker. Hij heeft nu een raar gezicht, zou hij iets hebben laten doen?
Hij deed van die vragenfilmpjes bij de slimste mensquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
waar ken ik deze man ook alweer van?
Thijs Sunfield, Edwin Shops and Burt Carvillage tomorrow at the Eveningstagetwitter:hendriksmj twitterde op vrijdag 19-07-2013 om 22:21:30Gasten voor morgen dan maar vast verklappen? Thijs Zonneveld, Edwin Winkels en Bert Wagendorp. #Avondetappe reageer retweet
Ondertussen zal hij best zijn badkamer of keuken eens hebben laten verbouwen lijkt me.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:26 schreef Karina het volgende:
Ik vond hem vroeger leuker. Hij heeft nu een raar gezicht, zou hij iets hebben laten doen?
neuslidcorrectie?quote:
Lijkt er wel op, vooral bij zijn ogen, maar kraaienpootjes zouden moeten zitten lijkt het verstijfd.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:26 schreef Karina het volgende:
The Golden Trio.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:27 schreef Pino112 het volgende:
Thijs Sunfield, Edwin Shops and Burt Carvillage tomorrow at the Eveningstagetwitter:hendriksmj twitterde op vrijdag 19-07-2013 om 22:21:30Gasten voor morgen dan maar vast verklappen? Thijs Zonneveld, Edwin Winkels en Bert Wagendorp. #Avondetappe reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |