SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gasten
Shit! Gemist!?
Aflevering 1
Aflevering 2
Aflevering 3
Ze zouden zo'n antiweglooptuigje voor kinderen aan Johnny moeten knopen en af en toe laten vieren, dat zou schelen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is niet goed inderdaad, maar momenteel is Vacansoleil als ploeg zelf ook niet goed voor het Nederlandse wielrennen.
Je signaturequote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:35 schreef Redefine het volgende:
Wanneer en waar heeft Gesink dat gezegd dan
Hij heeft wel publiciteit gehaald. Belkin bakt er ook weinig van als de rekening wordt opgemaakt.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ze zouden zo'n antiweglooptuigje voor kinderen aan Johnny moeten knopen en af en toe laten vieren, dat zou schelen.
Ode aan Tijntje Hendriks.quote:
Met in de chasse patat rijden ja..quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:36 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Hij heeft wel publiciteit gehaald. Belkin bakt er ook weinig van als de rekening wordt opgemaakt.
Dat gaat niet gebeurenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
Met in de chasse patat rijden ja..
Belkin heeft wel een issue nu ze uit het klassement donderen
Je wilt zeggen dat Belkin geen publiciteit gehad heeft?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:36 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Hij heeft wel publiciteit gehaald. Belkin bakt er ook weinig van als de rekening wordt opgemaakt.
Zeker als je vooral het gebeuren rondom de koers begeleidt op technisch vlak.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:39 schreef Marcoss het volgende:
Net of je goed gefietst moet hebben om een goede ploegleider/coach te zijn..
Dat heb ik niet gezegd, in dat opzicht lijken ze net Vacansoleil, publiciteit maar met lege handen, een zesde plek telt niet in mijn ogen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:39 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Je wilt zeggen Belkin geen publiciteit gehad heeft?![]()
De publiciteit hebben ze ervoor al gehad, staat los van de klassering nu.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:41 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezegd, in dat opzicht lijken ze net Vacansoleil, publiciteit maar met lege handen, een zesde plek telt niet in mijn ogen.
Is wel een wereld van verschil ja. Terwijl bijvoorbeeld Quintana vrij gelijkmatig gepresteerd heeft.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:42 schreef Marcoss het volgende:
Rodriguez is wel enorm veel beter dan op Ax 3 Domaines
Maar Vacansoleil heeft toch echt totaal niets gepresteerd? Mollema heeft nog meegedaan voor het podium in bergetappes e.d.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:36 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Hij had met zijn charge op Barredo ook rood moeten krijgen: gestrekt wielquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rui Costa
Z'n rode kaart tegen Duitsland
Dat was een grove charge ja.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hij had met zijn charge op Barredo ook rood moeten krijgen: gestrekt wiel
Op TV heb ik denk ik veel meer Vacansoleil gezien tijdens deze tour. Mollema was leuk maar die reed alleen achter anderen aan en kwam nauwelijks in beeld.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:43 schreef Fides het volgende:
[..]
Maar Vacansoleil heeft toch echt totaal niets gepresteerd? Mollema heeft nog meegedaan voor het podium in bergetappes e.d.
Ze hebben er wel het ploegenklassement mee verpest!!!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:47 schreef Redefine het volgende:
Echt een wielerkenner die die vraag stelt
Dan heb je toch echt een raar beeld.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:47 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Op TV heb ik denk ik veel meer Vacansoleil gezien tijdens deze tour. Mollema was leuk maar die reed alleen achter anderen aan en kwam nauwelijks in beeld.
hebben ze die nu niet terug? vandaag weer 3 man in de kopgroepquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze hebben er wel het ploegenklassement mee verpest!!!
staan nog 13 minuten achter op Saxo.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:48 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
hebben ze die nu niet terug? vandaag weer 3 man in de kopgroep
quote:
nahquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:49 schreef Karina het volgende:
Helpt dat nou echt, 1 seconde aan je kuit schudden?
Echt waar? In de ritten heb je Vacansoleil ook niet zoveel gezien (maar dat komt misschien omdat ik de vlakke etappes pas het laatste uur kijk...en dan waren de Vacansoleil knuppels meestal alweer teruggehaald), en met name in de nabeschouwingen, interviews e.d. krijgt Belkin serieus meer dan een uur per dag aandacht op de Nederlandse TV. Verder heeft Belkin natuurlijk net als Vacansoleil toch ook een keer of 5 voorin gereden (Boom 2 of 3x toch al?)quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:47 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Op TV heb ik denk ik veel meer Vacansoleil gezien tijdens deze tour. Mollema was leuk maar die reed alleen achter anderen aan en kwam nauwelijks in beeld.
quote:
Weinigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |