Mix van oud en nieuwe spullen.quote:
Is nep spul.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:29 schreef forty-two het volgende:
Net m'n eerste ritje in Frankrijk gemaakt, ging lekker ondanks m'n zeurende knie
Laatste stukje afdalen is trouwens zo steil dat ik met de remmen vol ingeknepen gewoon door bleef glijden
https://www.strava.com/activities/68195664
Nog even een vraagje, heeft iemand ervaring met het kopen van kleding via ebay?
Verkoper uit Taiwan biedt een setje Castelli aan voor $39 welke in NL voor ¤200 over de toonbank gaat. Is dat te mooi om waar te zijn en vet nep spul dat na 1x dragen en wassen uitelkaar valt of is dit ok?
http://veloviewer.com/ even inloggen data laden en dan kan je per jaar je gegevens zien.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:39 schreef kanovinnie het volgende:
Waar kan je trouwens je totalen van vorig jaar zien? Ben benieuwd hoeveel meter ik toen geklommen heb.
Ik heb ze van Polaroid. Destijds gekocht bij Eyes&More, zat gewoon in de serie die voor een aanbieding te koop was. Ik heb het nieuwe model vorig jaar nog bij Pearle gezien.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:55 schreef ThePurpleHaze het volgende:
Kan zijn dat ik hier eerder naar geïnformeerd heb, maar iemand die ervaring hedft met fietsbrillen voor brildragers? Heb ooit gehoord dat er zoiets bestaat als een fietsbril waar je glazen achter kan zetten o.i.d.
Er zal ook wel schuimrubber in die zeem zitten, maar na een x wassen heb je er altijd nog een stelletje leuke poetsdoeken aan. Niet doen dus. Is echt weggegoid geld. Nog veel slechter dan die officiele replica teamkleding die je in NL wel eens ziet.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:29 schreef forty-two het volgende:
Net m'n eerste ritje in Frankrijk gemaakt, ging lekker ondanks m'n zeurende knie
Laatste stukje afdalen is trouwens zo steil dat ik met de remmen vol ingeknepen gewoon door bleef glijden(natte weg en gruis op de weg dat wel
)
https://www.strava.com/activities/68195664
Nog even een vraagje, heeft iemand ervaring met het kopen van kleding via ebay?
Verkoper uit Taiwan biedt een setje Castelli aan voor $39 welke in NL voor ¤200 over de toonbank gaat. Is dat te mooi om waar te zijn en vet nep spul dat na 1x dragen en wassen uitelkaar valt of is dit ok?
De Fulcrum R3 heeft ook cup conus naven, dezelfde als racing1 etc. Racing 5 is industrie..quote:
300 bij hopmansquote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:23 schreef kanovinnie het volgende:
Nou, dan maar een setje zonda's bestellen ergens. Vos had het niet meer en de fm hier heeft ze niet voor een knappe prijs.
Volgens mij heb je met je titelverneukerij ook de index verstoord. Wielrennen # 145 bestaat al, is open en nu is Fok! Indexeer machine waarschijnlijk een beetje in de war.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:41 schreef kaasplankje het volgende:
Je moet vanaf nu minstens elite/belofte rijden om hier te mogen posten. Anders verwijs ik jullie naar: "Mooiweertoerders #1 Waar we binnen blijven als er een wolk voor de zon schuift"
Ik heb hier een topeak. Was niet duur, eurootje of 11 herinner ik me. Nooit problemen mee gehad.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:44 schreef Bismarck het volgende:
Iemand suggesties voor een goede handpomp die met een bevestiging voor aan de (boutjes van de) bidonhouder komt? Steek nu altijd een pompje in een van de zakjes van mijn shirt, maar dat vind ik niet ideaal.
Pics! Wat ga je ermee doen? Wedstrijdjes, veldtoertochten, winterfiets?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:45 schreef tes.je het volgende:
Vanaf vandaag de trotse eigenaar van een cyclocrosser.
Alles compleet, alleen nog schoenen. Iemand nog een suggestie, of ervaring met schoenen van chain?
Dit jaar veldtoertochten, volgend jaar zie ik wel verder. Foto's volgen later, er wordt momenteel nog wat aan gesleuteld.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:55 schreef eentwee het volgende:
[..]
Pics! Wat ga je ermee doen? Wedstrijdjes, veldtoertochten, winterfiets?
Rule #30quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:44 schreef Bismarck het volgende:
Iemand suggesties voor een goede handpomp die met een bevestiging voor aan de (boutjes van de) bidonhouder komt? Steek nu altijd een pompje in een van de zakjes van mijn shirt, maar dat vind ik niet ideaal.
Was ook een geintje. Ik ben een groot voorstander van "Vooral fietsen hoe en met wat je makkelijk vind". Heb zelf ook een enorme zadeltas...quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:14 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Toen Terpstra laatst meedeed in Sloten had 'ie gewoon een pompje aan zijn frame zitten.
Net een nieuwe grote balpen formaat Blackburn aangeschaft voor 22 euro. Volgens opgave kan die tot 11 bar pompen, maar ik heb het slechts tot 8 bar uitgeprobeerd en dat ging. Zit ook een goede houder en schroeven bij om hem bij je bidonhouder te monteren, maar ik heb juist dit formaat gekocht om hem in een achterzak mee te nemen. Soignee voor alles he....quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:44 schreef Bismarck het volgende:
Lavazza is de Italiaanse Douwe Egberts hoor! Voor de rest helemaal goed die compositie. Veel meer heb je niet nodig om van een ontbijtje in de Franse ochtendzon te genieten. Illy caffee jonguh!quote:
Jonguh uut het Drentse land, alles wat Wifried de Jong en andere Rotterdamse schrijvers schrijven, kun je blind kopen want alles wat uit Rotterdam komt is topkwaliteit. OK, OK, SP..AR..TA komt er ook vandaan maar dat vergeten we dan ff.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:36 schreef KolonelBroodje het volgende:
Kaas, ik zie op de eerste foto een boekje, van parijs roubaix? Is dat iets?
Na lang wachten eindelijk wat foto'sfoto's zien er leuk uit
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:49 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Jonguh uut het Drentse Groningse land, alles wat Wifried de Jong en andere Rotterdamse schrijvers schrijven, kun je blind kopen want alles wat uit Rotterdam komt is topkwaliteit. OK, OK, SP..AR..TA komt er ook vandaan maar dat vergeten we dan ff.
Ik heb vandaag hetzelfde gedaan met mijn Shamals. Het kan idd even nodig zijn het naafje 1 of 2x bij te stellen omdat de kogelbanen inlopen. Inderdaad met dat stelkapje dmv een klein inbusquote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:19 schreef Patroon het volgende:
Jongens, wat valt er af te stellen aan een Fulcrum R3. Ik had een beetje speling in het achterwiel, ik heb de naaf uit elkaar gehaald, maar viel mij op dat je alles gewoon vast kan draaien en dat geen invloed heeft op het draaien van het wiel als je het TE vast draait. Daarna het afdek kapje vastgezet en de speling is eruit. Ik heb altijd begrepen dat je naven op gevoel moet vast draaien omdat anders de boel te strak staat.
En dat stelkapje kan gewoon maximaal vast/tegen de naaf aan?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:23 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik heb vandaag hetzelfde gedaan met mijn Shamals. Het kan idd even nodig zijn het naafje 1 of 2x bij te stellen omdat de kogelbanen inlopen. Inderdaad met dat stelkapje dmv een klein inbus
Kwam jij vanmiddag om 12.20 op de fiets vanuit Wildervanksterdallen Wildervank binnen gereden?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:36 schreef KolonelBroodje het volgende:
Kaas, ik zie op de eerste foto een boekje, van parijs roubaix? Is dat iets?
Na lang wachten eindelijk wat foto'sfoto's zien er leuk uit
Ik heb vandaag eindelijk mijn nieuwe zadeltas bestelt. Kan die blauwe winkeltas eindelijk weg.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:20 schreef muzas het volgende:
[..]
Was ook een geintje. Ik ben een groot voorstander van "Vooral fietsen hoe en met wat je makkelijk vind". Heb zelf ook een enorme zadeltas...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |