En waarom krijgen ze weinig tot geen meldingen? Omdat de burger weet dat er dan toch weinig mee gedaan (kan) word(en) én omdat je de lul bent als dat tuig erachter komt dat jij naar de politie bent gegaan.quote:maar we hebben niet het idee dat de veiligheid op de Hoefkade de afgelopen tijd sterk achteruit is gegaan. We krijgen in elk geval geen meldingen die dat beeld geven,'' zegt een woordvoerster van de politie.
Precies.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:32 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En waarom krijgen ze weinig tot geen meldingen? Omdat de burger weet dat er dan toch weinig mee gedaan (kan) word(en) én omdat je de lul bent als dat tuig erachter komt dat jij naar de politie bent gegaan.
Is daar wel ruimte voor bij de "Flitsteams" ?!quote:De komende weken loopt meer politie rond op de Haagse Hoefkade, om de buurt extra in de gaten te houden. Dat heeft burgemeester Van Aartsen besloten
Sow... die vrouw van hem is ook afgeschreven.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:26 schreef tong80 het volgende:
Ik heb vijf kinderen, de oudste is 5 jaar.
Er zijn mensen verhuisd omdat ze er tegenin gingen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:12 schreef Peunage het volgende:
Misschien een idee dat buurtbewoners zelf een beetje hardhandig worden?
Dit bureau is dagelijks open van 09.00 - 18.00 uur.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:04 schreef arjan1212 het volgende:
ehhhh
http://www.politie.nl/bureaus/06/bureau-hoefkade.html
Dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:08 schreef arjan1212 het volgende:
las gisteren dat het aantal inbraken in culemborg met 80% was gedaald
Waarom kunnen Molukkers het wel? Omdat ze voor elkaar op komen. Een beetje lef, temperament etc.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er zijn mensen verhuisd omdat ze er tegenin gingen.
In Culemborg kwamen ze de verkeerden tegen door de Molukse hechte gemeenschap.
Waarom spannen Finnen in Nederland samen ?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:24 schreef Peunage het volgende:
[..]
Waarom kunnen Molukkers het wel? Omdat ze voor elkaar op komen. Een beetje lef, temperament etc.
Omdat het toegelaten wordt. Tuig zoekt tuig.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom spannen Finnen in Nederland samen ?
Neem maar van mij aan, als allochtoon/buitenlander, geen enkele buitenlander is bang voor Nederlandersquote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:28 schreef arjan1212 het volgende:
Omdat ze bang zijn voor de grote gemene germanen
Doe niet zo mals manquote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:30 schreef Peunage het volgende:
[..]
Neem maar van mij aan, als allochtoon/buitenlander, geen enkele buitenlander is bang voor Nederlanders
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:30 schreef Peunage het volgende:
[..]
Neem maar van mij aan, als allochtoon/buitenlander, geen enkele buitenlander is bang voor Nederlanders
Cultuur is anders. Koud Tolerant volkje.
Wie heeft het over dapper gehad?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Mij zie je toch niet dat soort "dappere" edoch dommige uitspraken doen.
Volgens mij quote ik dit:quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:42 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wie heeft het over dapper gehad?
Als jij wilt ontkennen dan Nederlanders een koud volkje zijn, vergeleken met Marokkanen of Zuid-Europeanen mag je dat best doen. Maar stop je kop dan gewoon in het zand en noem het geen dommige uitspraken.
mals en dommig ook al probeer je het nu te verdraaien!quote:Neem maar van mij aan, als allochtoon/buitenlander, geen enkele buitenlander is bang voor Nederlanders
De bron hiervoor zijn die etters. Haal die weg en je oplossing is niet nodig.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:24 schreef Peunage het volgende:
[..]
Waarom kunnen Molukkers het wel? Omdat ze voor elkaar op komen. Een beetje lef, temperament etc.
Ik probeer helemaal niks te verdraaien. Ik heb het nooit over dapper gehad. Maar als jij "niet bang" en "dapper" als 1 en hetzelfde ziet moet je dat zelf weten. Het is in ieder geval niet juist.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Volgens mij quote ik dit:
[..]
mals en dommig ook al probeer je het nu te verdraaien!
Dit is volgens mij in de Schilderswijk, ter hoogte van de Vaillantlaan. Ik woon zelf op de Hoefkade in de Stationsbuurt en daar is het meestal vrij rustig. (Ik word als autochtone vrouw iig eigenlijk nooit lastiggevallen.)quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:52 schreef Fides het volgende:
De Hoefkade is volgens mij een paar kilometer lang en loopt door 4 wijken ofzo. Beetje onduidelijk waar de problematiek nu is want Schilderswijk, Transvaal én de Stationsbuurt zijn allemaal niet echt top:P
Je kan draaien zoveel je wil, je uitspraak is onjuist, niet waar dus en getuigt wat mij betreft van kinderlijk "mannetjesgedrag." De kwalificatie "dapper" is gepast sarcasme!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:52 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik probeer helemaal niks te verdraaien. Ik heb het nooit over dapper gehad. Maar als jij "niet bang" en "dapper" als 1 en hetzelfde ziet moet je dat zelf weten. Het is in ieder geval niet juist.
Ja als ik Las Palmas en Tanger opzoek zie ik idd dat het dat stukje in de Schilderswijk is. Dat stukje Hoefkade is volgens mij nooit echt feestelijk geweest om eerlijk te zijn:oquote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:58 schreef TinyTuna het volgende:
Dit is volgens mij in de Schilderswijk, ter hoogte van de Vaillantlaan. Ik woon zelf op de Hoefkade in de Stationsbuurt en daar is het meestal vrij rustig. (Ik word als autochtone vrouw iig eigenlijk nooit lastiggevallen.)
Barbie woont in de PVV-tokkiewijk Duindorp.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:29 schreef Kingstown het volgende:
Is dat de buurt waar Barbie laatst naartoe is verhuisd?
Dat zou veel verklaren.
Oh nu is het ineens sarcasmequote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Je kan draaien zoveel je wil, je uitspraak is onjuist, niet waar dus en getuigt wat mij betreft van kinderlijk "mannetjesgedrag." De kwalificatie "dapper" is gepast sarcasme!
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:02 schreef Peunage het volgende:
[..]
Oh nu is het ineens sarcasme
En beweren dat ik draai. Ok.
Nederlanders zijn heel erg temperamentvol, heel erg begaan met hun medemens, en daardoor laten ze het nooit toe dat iemand een Nederlander lastig valt.
Wat zit je nou te draaien man, het staat er gewoon zwart op wit, dan kun je wel elke keer wat anders gaan aanhalen maar wat denk je nu?quote:Neem maar van mij aan, als allochtoon/buitenlander, geen enkele buitenlander is bang voor Nederlanders
Het staat er inderdaad. Geen woord gerept over dapperheid.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:09 schreef Jian het volgende:
[..]
[..]
Wat zit je nou te draaien man, het staat er gewoon zwart op wit, dan kun je wel elke keer wat anders gaan aanhalen maar wat denk je nu?
Jij als allochtoon, ...... weet dat er geen enkele buitenlander bang is voor Nederlanders, huh, huh.Dat is zowel een uitdagende als een "malse/dappere" en een domme/onzinnige en bovendien onware uitspraak!
Volgens mij moet je die uitspraak in de juiste context plaatsen: die van een Nederlandse agent/politicus.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:32 schreef StateOfMind het volgende:
En waarom krijgen ze weinig tot geen meldingen? Omdat de burger weet dat er dan toch weinig mee gedaan (kan) word(en) én omdat je de lul bent als dat tuig erachter komt dat jij naar de politie bent gegaan.
Een effectieve manier om een probleem op te lossen is gewoon door te ontkennen dat er een probleem is.quote:maar we hebben niet het idee dat de veiligheid op de Hoefkade de afgelopen tijd sterk achteruit is gegaan
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:43 schreef Peunage het volgende:
Molukkers/Turken/Marokkanen/Grieken laten overlast door tuig echt niet toe in hun gemeenschappen. Zelfs als de dader een 'grote germaan' is. Heeft niks te maken met dapperheid, maar met instelling, houding, cultuur etc.
Zimmerman was ook tuig. In Nederland zou het een tokkie geweest zijn die Schultenbrau dronk en in het weekend iemand op de kermis in elkaar zou schoppen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:05 schreef Terminator2000bc het volgende:
Held Zimmerman er op af sturen. Al dat kankertuig afschieten.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:24 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Zimmerman was ook tuig. In Nederland zou het een tokkie geweest zijn die Schultenbrau dronk en in het weekend iemand op de kermis in elkaar zou schoppen.
Hm, drieling er bij misschien?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:20 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Sow... die vrouw van hem is ook afgeschreven.
Bij de laatste bevalling hopelijk, want dat was dan een eitje geweest als er twee voor zijn geweest.quote:
Ben erg begaan met mijn 3-koppig publiek.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
LWL / Wie was bij dit legendarische optreden van Pennywise ?
Hij is tenminste iemand die opkomt voor zijn landgenoten. In tegenstelling tot links tuig (en diens kornuiten) dat Nederland het liefst tot de hoofdstad van europastan ziet verwoorden.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:24 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Zimmerman was ook tuig. In Nederland zou het een tokkie geweest zijn die Schultenbrau dronk en in het weekend iemand op de kermis in elkaar zou schoppen.
Door landgenoten dood te schieten? Joke!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:35 schreef Terminator2000bc het volgende:
[..]
Hij is tenminste iemand die opkomt voor zijn landgenoten.
Door zijn landgenoten te beschermen tegen potentieel gevaar.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:39 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Door landgenoten dood te schieten? Joke!
En te reageren als een agressieve mongool? Nee, Zimmerman was een tokkie.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:41 schreef Terminator2000bc het volgende:
[..]
Door zijn landgenoten te beschermen tegen potentieel gevaar.
Vreemd gevormd hoofd, wie is dat?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In groepen durven ze wel de honden.
Dat zegt meer over links menselijk afval dat het sharia driehoek-tuig het handje boven het hoofd houdt, aangezien de PvdA'ers een trapje lager dan Zimmer staanquote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:41 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
En te reageren als een agressieve mongool? Nee, Zimmerman was een tokkie.
Valuev. 213 centimeters lang. Bokser.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:42 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Vreemd gevormd hoofd, wie is dat?
trololoquote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:02 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Barbie woont in de PVV-tokkiewijk Duindorp.![]()
Het deel van Den Haag waar je als kleurling je leven niet zeker bent.
Als homo ook niet trouwens, het is een Schevenings inteelt-dorp, waar broers en zussen samen kindjes verwekken - goed te zien aan die hoofden daar - en waar iedereen die niet zuiver Schevenings is wordt geweerd en weggetreiterd.
Tokkievrouw Barbie past zeer goed tussen dit gajes in deze kansenwijk.![]()
Het wijkje is - excuseer de Godwin - een broeinest van NSB-ers, ook als je de vreemde geschiedenis van dit wijkje in de tweede wereldoorlog er op naslaat. Nazaten van collaborateurs met de Duitsers zijn het.
Maar toch voelen mensen zich zodanig bedreigd dat ze bereid zijn hun hele houden en hebben in de verkoop te gooien om daar maar weg te kunnen?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Volgens mij wordt het allemaal weer lichtelijk overdreven dit nieuws...
De huurwoningen van 100 gulden in Duindorp zouden toch gesloopt worden en vervangen door appartementen van 7 ton ?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:02 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Barbie woont in de PVV-tokkiewijk Duindorp.![]()
Het deel van Den Haag waar je als kleurling je leven niet zeker bent.
Als homo ook niet trouwens, het is een Schevenings inteelt-dorp, waar broers en zussen samen kindjes verwekken - goed te zien aan die hoofden daar - en waar iedereen die niet zuiver Schevenings is wordt geweerd en weggetreiterd.
Tokkievrouw Barbie past zeer goed tussen dit gajes in deze kansenwijk.![]()
Het wijkje is - excuseer de Godwin - een broeinest van NSB-ers, ook als je de vreemde geschiedenis van dit wijkje in de tweede wereldoorlog er op naslaat. Nazaten van collaborateurs met de Duitsers zijn het.
Dat er grote groepen buitenlanders in Nederland wonen komt door de vvd en het cda, de pvda was tegenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:43 schreef Terminator2000bc het volgende:
[..]
Dat zegt meer over links menselijk afval dat het sharia driehoek-tuig het handje boven het hoofd houdt, aangezien de PvdA'ers een trapje lager dan Zimmer staan
Steigeren?, omdat ik jou op je onzin wijs.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:43 schreef Peunage het volgende:
Maar als het niet waar, dom en onzinnig was zou jij nu niet op je achterpoten zitten te steigeren
Wat stel je voor, in groepen de straat op met stokken en ijzeren staven ....... in bruine hemden wellicht? Misschien moet je blij zijn dat die "verdraagzaamheid" met name ten aanzien van Kutmarokkanen er (nog) is.quote:Ik blijf bij wat ik zei, Nederlanders hebben over het algemeen een hele slaafse slappe houding wanneer het op dit soort dingen aan komt.
Hah, Marokkanen kunnen hun eigen verziekte kutkroost niet eens aan, lopen nu te huilen dat het allemaal té erg is, maar ze aanpakken, ho maar!quote:Molukkers/Turken/Marokkanen/Grieken laten overlast door tuig echt niet toe in hun gemeenschappen.
Heeft zeker niets te maken met dapperheid, heb jij wel eens een Marokkaan één op één ruzie met zien zoeken met "een grote germaan"? Ik niet, als je met die instelling doelt op het bekende hyena-gedrag dan krijg je bij deze van mij gelijk!quote:Zelfs als de dader een 'grote germaan' is. Heeft niks te maken met dapperheid, maar met instelling, houding, cultuur etc.
u woont in Laren ?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:33 schreef Aloulou het volgende:
Den Haag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wil je nog niet dood gevonden worden zeg.
Daar hoef je niet zo bedroefd over te doen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij vindt dit nieuws daar thuishoren?
Mensen die pleiten voor een hardere aanpak of zwaarder straffen zijn PVV tokkies.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:08 schreef Straatcommando. het volgende:
Er komt nog een keer een dag dat zo'n groepje etters de verkeerde ''kaaskoppen'' tegen komt. Een groepje MMA vechters ofzo. Van die stieren die niet van ophouden weten en die er voor zorgen dat die ratten met gesloten kist begraven moeten worden.
Zul je zien, dán is het ineens wel kommer en kwel en staat het halve land in de fik. Ik hoop van harte dat het zo ver niet komt, maar god oh god.. mijn ongeboren neef met spierdystrofie heeft nog meer daadkracht dan de huidige Nederlandse politiek en politiestelsel.
Hier kun je ook vlees krijgen bij de islamitische groenteboer, dus waarom zou dat niet kunnen?quote:
Ik heb nog nooit gezien dat een bakker eieren verkoopt en was gewoon verbaasd.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:33 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Hier kun je ook vlees krijgen bij de islamitische groenteboer, dus waarom zou dat niet kunnen?
Ook eieren trouwens.
Hij verkoopt ze waarschijnlijk niet maar heeft wel een hele shitload in voorraad voor zijn deeg.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:36 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gezien dat een bakker eieren verkoopt en was gewoon verbaasd.
Mij verbaast niets van zulke winkeliers. Bij sommigen kun je zelfs wel waspoeder krijgen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:36 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gezien dat een bakker eieren verkoopt en was gewoon verbaasd.
Voor de witte wasquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:12 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Mij verbaast niets van zulke winkeliers. Bij sommigen kun je zelfs wel waspoeder krijgen.
Natuurlijk. Anders zouden we over een paar maanden weer dezelfde verhalen horen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Voor de witte was![]()
Maar ik ben er van overtuigd dat dit adequaat aangepakt gaat worden en de rust in de straat terugkeert. Toch?
Ik ben kosmopolitisch ingesteld. Niks mis met een New York-achtige sfeer op de straten.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:15 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
Dat er grote groepen buitenlanders in Nederland wonen komt door de vvd en het cda, de pvda was tegen
Tokkies stemmen meestal op de PvdA.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:43 schreef Terminator2000bc het volgende:
[..]
Dat zegt meer over links menselijk afval dat het sharia driehoek-tuig het handje boven het hoofd houdt, aangezien de PvdA'ers een trapje lager dan Zimmer staan
Wildersquote:
Ah, ook heel erg slim om dit te vertellen, want die straatterroristen zullen natuurlijk nooit nieuws lezenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:26 schreef tong80 het volgende:
Burgemeester Van Aartsen zegt die brandbrief heel serieus te nemen en heeft besloten dat er meer politie op de Hoefkade moet komen.
Een aantal onderontwikkelde bontkraagjes die mijn nichtje en haar vriendin het leven zuur maakten dachten ook dat ze niet voor Nederlanders bang hoefden te zijn....totdat ze mijn broers, mijn neven en mij tegenover zich hadden. In een groep tegen 1 persoon durven ze wel maar tegen een andere groep die veel sterker is, dan is het een heel ander verhaal. Dan zie je pas echt wat voor een laffe honden het zijn.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:30 schreef Peunage het volgende:
[..]
Cultuur is anders. Koud volkje.
Woont u in een woonwagen?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 03:32 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Een aantal onderontwikkelde bontkraagjes die mijn nichtje en haar vriendin het leven zuur maakten dachten ook dat ze niet voor Nederlanders bang hoefden te zijn....totdat ze mijn broers, mijn neven en mij tegenover zich hadden. In een groep tegen 1 persoon durven ze wel maar tegen een andere groep die veel sterker is, dan is het een heel ander verhaal. Dan zie je pas echt wat voor een laffe honden het zijn.
Natuurlijk niet gelijk, maar als bekend is wie de schuldigen zijn en er is een lijst opgesteld met naam + toenamen, waarom niet?quote:
Nee hoor, we zijn een stel doodnormale jongens. Het enige verschil is dat wij niet voor een stel onderontwikkelde apen bang zijn.quote:
Een politicus worden stelt niet heel veel voor. Ken een aantal jongeren die in de gemeenteraad zitten en per bijeenkomst betaald krijgen. Verdient lekker als bijverdienste. Burgemeester daarentegen, dan moet je wel wat in je mars hebben.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 03:16 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Ah, ook heel erg slim om dit te vertellen, want die straatterroristen zullen natuurlijk nooit nieuws lezen. Moet je tegenwoordig een idioot zijn om politicus te worden met in het bijzonder een burgemeester?
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:42 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wie heeft het over dapper gehad?
Als jij wilt ontkennen dan Nederlanders een koud volkje zijn, vergeleken met Marokkanen of Zuid-Europeanen, dan mag je dat best doen. Maar stop je kop dan gewoon in het zand en noem het geen dommige uitspraken.
De richel.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 03:16 schreef Jellereppe het volgende:
Tuig van het richel. Je moet wel erg laag gezonken zijn om je dag te spenderen aan het lastig vallen van vrouwen en andere mensen. Idioten.
Wijk bij Duursteden ook ?quote:
Daar was je me al kwijt.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:02 schreef polderturk het volgende:
Ik ken genoeg goede hardwerkende Marokkanen
Dan moeten ze PVV stemmen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:02 schreef polderturk het volgende:
Ik ken genoeg goede hardwerkende Marokkanen die vinden dat Marokkaans straattuig te soft aangepakt wordt.
Beautifulquote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:08 schreef Straatcommando. het volgende:
mijn ongeboren neef met spierdystrofie heeft nog meer daadkracht dan de huidige Nederlandse politiek en politiestelsel.
Te laat. De situatie die je nu ziet, is het resultaat van het beleid dat je omschrijft. Nu is het symptoombestrijding. De politie loopt tijdelijk wat extra vaak rond. Probleem verplaatst zich. Politie stopt met extra surveilleren, probleem keert terug.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:40 schreef Nemephis het volgende:
Pak dat tuig nu eens hard aan, en niet dat eeuwige Nederlandse pappen en nat houden!
Heeft in de oude Bijlmer midden jaren 90 wel effect gehad. Maar daar werd destijds ook echt bizar veel politie ingepompt. Je kon rondom winkelcentrum Ganzenhoef geen kant opkijken of je zag een surveillerende politiewagen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:58 schreef Megumi het volgende:
Meer politie gaat niet werken denk ik.
]http://members.chello.nl/megumi.amatsuka/politie.jpg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |