Voor de witte wasquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:12 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Mij verbaast niets van zulke winkeliers. Bij sommigen kun je zelfs wel waspoeder krijgen.
Natuurlijk. Anders zouden we over een paar maanden weer dezelfde verhalen horen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Voor de witte was![]()
Maar ik ben er van overtuigd dat dit adequaat aangepakt gaat worden en de rust in de straat terugkeert. Toch?
Ik ben kosmopolitisch ingesteld. Niks mis met een New York-achtige sfeer op de straten.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:15 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
Dat er grote groepen buitenlanders in Nederland wonen komt door de vvd en het cda, de pvda was tegen
Tokkies stemmen meestal op de PvdA.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:43 schreef Terminator2000bc het volgende:
[..]
Dat zegt meer over links menselijk afval dat het sharia driehoek-tuig het handje boven het hoofd houdt, aangezien de PvdA'ers een trapje lager dan Zimmer staan
Wildersquote:
Ah, ook heel erg slim om dit te vertellen, want die straatterroristen zullen natuurlijk nooit nieuws lezenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:26 schreef tong80 het volgende:
Burgemeester Van Aartsen zegt die brandbrief heel serieus te nemen en heeft besloten dat er meer politie op de Hoefkade moet komen.
Een aantal onderontwikkelde bontkraagjes die mijn nichtje en haar vriendin het leven zuur maakten dachten ook dat ze niet voor Nederlanders bang hoefden te zijn....totdat ze mijn broers, mijn neven en mij tegenover zich hadden. In een groep tegen 1 persoon durven ze wel maar tegen een andere groep die veel sterker is, dan is het een heel ander verhaal. Dan zie je pas echt wat voor een laffe honden het zijn.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:30 schreef Peunage het volgende:
[..]
Neem maar van mij aan, als allochtoon/buitenlander, geen enkele buitenlander is bang voor Nederlanders
Cultuur is anders. Koud volkje.
Woont u in een woonwagen?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 03:32 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Een aantal onderontwikkelde bontkraagjes die mijn nichtje en haar vriendin het leven zuur maakten dachten ook dat ze niet voor Nederlanders bang hoefden te zijn....totdat ze mijn broers, mijn neven en mij tegenover zich hadden. In een groep tegen 1 persoon durven ze wel maar tegen een andere groep die veel sterker is, dan is het een heel ander verhaal. Dan zie je pas echt wat voor een laffe honden het zijn.
Natuurlijk niet gelijk, maar als bekend is wie de schuldigen zijn en er is een lijst opgesteld met naam + toenamen, waarom niet?quote:
Nee hoor, we zijn een stel doodnormale jongens. Het enige verschil is dat wij niet voor een stel onderontwikkelde apen bang zijn.quote:
Een politicus worden stelt niet heel veel voor. Ken een aantal jongeren die in de gemeenteraad zitten en per bijeenkomst betaald krijgen. Verdient lekker als bijverdienste. Burgemeester daarentegen, dan moet je wel wat in je mars hebben.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 03:16 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Ah, ook heel erg slim om dit te vertellen, want die straatterroristen zullen natuurlijk nooit nieuws lezen. Moet je tegenwoordig een idioot zijn om politicus te worden met in het bijzonder een burgemeester?
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:42 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wie heeft het over dapper gehad?
Als jij wilt ontkennen dan Nederlanders een koud volkje zijn, vergeleken met Marokkanen of Zuid-Europeanen, dan mag je dat best doen. Maar stop je kop dan gewoon in het zand en noem het geen dommige uitspraken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |