De richel.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 03:16 schreef Jellereppe het volgende:
Tuig van het richel. Je moet wel erg laag gezonken zijn om je dag te spenderen aan het lastig vallen van vrouwen en andere mensen. Idioten.
Wijk bij Duursteden ook ?quote:
Daar was je me al kwijt.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:02 schreef polderturk het volgende:
Ik ken genoeg goede hardwerkende Marokkanen
Dan moeten ze PVV stemmen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:02 schreef polderturk het volgende:
Ik ken genoeg goede hardwerkende Marokkanen die vinden dat Marokkaans straattuig te soft aangepakt wordt.
Beautifulquote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:08 schreef Straatcommando. het volgende:
mijn ongeboren neef met spierdystrofie heeft nog meer daadkracht dan de huidige Nederlandse politiek en politiestelsel.
Te laat. De situatie die je nu ziet, is het resultaat van het beleid dat je omschrijft. Nu is het symptoombestrijding. De politie loopt tijdelijk wat extra vaak rond. Probleem verplaatst zich. Politie stopt met extra surveilleren, probleem keert terug.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:40 schreef Nemephis het volgende:
Pak dat tuig nu eens hard aan, en niet dat eeuwige Nederlandse pappen en nat houden!
Heeft in de oude Bijlmer midden jaren 90 wel effect gehad. Maar daar werd destijds ook echt bizar veel politie ingepompt. Je kon rondom winkelcentrum Ganzenhoef geen kant opkijken of je zag een surveillerende politiewagen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:58 schreef Megumi het volgende:
Meer politie gaat niet werken denk ik.
]http://members.chello.nl/megumi.amatsuka/politie.jpg
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |